wow, nu ik dit weet kan ik vreedzaam sterven.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:30 schreef Makoto het volgende:
Nee, mocht je weten waarom. In onze vriendengroep is dat een heel ding geworden 'shag'.
yolo lekker roken tot je sterft tochquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:30 schreef Amarantha het volgende:
Mij kan het echt niks schelen wat mensen er van vinden.
Ik praat niet tegen jouquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
wow, nu ik dit weet kan ik vreedzaam sterven.
ik wel tegen jou baklapquote:
Het boeit verder ook niet, en goedzo!quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:30 schreef Amarantha het volgende:
Mij kan het echt niks schelen wat mensen er van vinden.
wiet snap ik nog wel , maar gewoon peuken of shag, ik zie het praktisch nut er niet vanquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik er geen zin meer in heb stop ik gewoon
lapbak?quote:
Slechte gewoontequote:Op vrijdag 24 april 2015 14:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
wiet snap ik nog wel , maar gewoon peuken of shag, ik zie het praktisch nut er niet van
ja dat is het, ik heb het ook gedaan hoor, maar hoe langer je bent gestopt, hoe meer je denkt, waarom heb ik het ooit gedaanquote:
Wel puur dan hé!quote:
welke mongool stopt er tabak in een vaporizer danquote:
Ik kan toch ook niet ruiken dat jij high-tech wiet rooktquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
welke mongool stopt er tabak in een vaporizer dan_!
er staat verdampen ongekende nitwit, je snapt het principe verdampen wel hoop ik?quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:37 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik kan toch ook niet ruiken dat jij high-tech wiet rookt
vaporizers
Waar staat dat ik rook?quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
er staat verdampen ongekende nitwit, je snapt het principe verdampen wel hoop ik?
roken_!
waar staat dat ik zeg dat je rooktquote:
Waar staat dat ik zeg dat jij zegt dat ik rook?quote:
dat impliceer je toch zelf halve tammequote:Op vrijdag 24 april 2015 14:41 schreef Makoto het volgende:
[..]
Waar staat dat ik zeg dat jij zegt dat ik rook?
quote:
Jij toch ook Flapdrolquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HeeyIk heb mijn entreekaart ook gekocht
nee ongekende baklapquote:
Is goed koekenbakker.quote:
dat weet ikquote:
Daarom stuur er een op, test ik het eerst uitquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben zo bang dat die Oreo ijsjes erg tegen gaan vallen
Waarvoor?quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HeeyIk heb mijn entreekaart ook gekocht
Ik adviseer je om naar een Albert Heijn toe te fietsen, dat gaat nml sneller.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:46 schreef Makoto het volgende:
[..]
Daarom stuur er een op, test ik het eerst uit
quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben zo bang dat die Oreo ijsjes erg tegen gaan vallen
wat is er baby?quote:
als dit al een fittie isquote:
Niks. Of naja ik heb eigenlijk geen zin om weg te gaan nu maar moet eigenlijk wel.quote:
Geen idee of ik daar wel eens ben geweest, wel Burgers Zoo een paar keer met mijn opa & oma. Die woonden in Arnhem. Ligt vlakbij Ouwehands Dierenpark.quote:
Ik ben alleen hier in Noorder Dierenpark geweest en een keer in Rotterdam.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee of ik daar wel eens ben geweest, wel Burgers Zoo een paar keer met mijn opa & oma. Die woonden in Arnhem. Ligt vlakbij Ouwehands Dierenpark.
en capybara'squote:
Emmen en Blijdorp ben ik weleens geweest, en Artis een paar keer.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben alleen hier in Noorder Dierenpark geweest en een keer in Rotterdam.
Leeuwenquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Emmen en Blijdorp ben ik weleens geweest, en Artis een paar keer.
Ik ben vorig jaar naar Landgoed Hoenderdaell geweest, dat is hier vlakbij, daar hebben ze een leeuwenopvang
https://www.google.nl/map(...)7:0xf36a8bc24a24075f
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |