SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo?quote:Op donderdag 23 april 2015 22:28 schreef Z het volgende:
Prima toch. Ik heb me laatst zitten verbazen over het prijsverschil tussen (POC) snowboard- en fietshelmen. Opvallend verschil.
Dat echt een mooi helmpje, en die prijs is helemaal top.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:27 schreef quinoahipster het volgende:
Giro Foray, had geen zin om er ¤150+ op stuk te gooien.![]()
Haha, geniaal!quote:Op donderdag 23 april 2015 22:24 schreef ultra_ivo het volgende:
Met het wel of niet gedubbeld zijn heb ik een keer gelachen tijdens een schaatsmarathon. Gezamenlijk clubkampioenschap voor meerdere verenigingen. Altijd leuk qua chaos.
Ergens halfkoers moest ik er ff af toen het op hol sloeg. Meer dan 100m achterstand had ik niet dus ik kwam na een tijdje weer bij het peloton terug. In volle finale er tussenuit met 3 anderen. Die 3 anderen reden niet vol door (wilden zich sparen voor de pelotonsspurt) dus we werden later in de finale weer teruggepakt. Natuurlijk vooraan in het peloton gebleven en uiteindelijk nog best leuk voorin geeindigd (een juniore dame lange baan ging plat in een van de laatste bochten en nam een half peloton mee). Bleken achteraf veel mensen niet in de gaten gehad te hebben dat ik niet gedubbeld was en zo geen rekening meer met me hadden gehouden. Leverde me dacht ik dat jaar het clubkampioenschap op deze verwarring.
Ik zag laatst een aflevering van Braingames of zoiets dergelijks, en daar gingen ze bij wannabee wijnkenners ook testen of het etiket van invloed was. Gewoon twee flessen vullen met dezelfde goedkope wijn uit een pak(!), twee verschillende etiketten erop (1 el cheapo en 1 fancy Franse) en serveren maar. De "kenners" tuinde er stuk voor stuk in. De ene fles was te smerig voor woorden en de andere was als een engeltje dat op de tong piestequote:Op donderdag 23 april 2015 23:28 schreef Tommeke het volgende:
Ik zit ff Pauw te kijken. In China maken ze zelfs nepwijn
Chinese bocht met een Frans etiketje etc erop
Dat ding bestaat toch al jaren?quote:Op vrijdag 24 april 2015 07:19 schreef buzz1291 het volgende:
Daar is tie dan, met één of twee Cancellara knoppen.... Powermeter overbodig
[ afbeelding ]
Bron: cyclingtips.com
Ja, twee jaar terug zelfs door een belgische journalist (en amateur oid) getest, ook tijdens een koers.quote:
Is wel leuker, kan je zelfs een keer een poging doen je eigen wielen te maken.quote:Op vrijdag 24 april 2015 07:50 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Is het niet veel goedkoper om dit 1x in de paar jaar door de fietsenmaker te laten doen?
Ja ook nog de kalekutkasseienknalberg op tegen een ouwe prof toch? Eerste keer word ie zoek gefietst, tweede keer rijd hij die exprof zoek.quote:Op vrijdag 24 april 2015 07:52 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ja, twee jaar terug zelfs door een belgische journalist (en amateur oid) getest, ook tijdens een koers.
Weet niet meer of dat van dezelfde journalist was, maar die aussies doen alsof het nu uit de lucht komt vallen, blijft een afgelegen eiland hequote:Op vrijdag 24 april 2015 07:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja ook nog de kalekutkasseienknalberg op tegen een ouwe prof toch? Eerste keer word ie zoek gefietst, tweede keer rijd hij die exprof zoek.
Ik ga een poging doen zelf wielen te spaken.quote:Op vrijdag 24 april 2015 07:50 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Is het niet veel goedkoper om dit 1x in de paar jaar door de fietsenmaker te laten doen?
Wie?quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
* Astana behoudt licentie
dag later
* Renner Astana loopt tegen de lamp.
Wielrennen![]()
![]()
Kon er eigenlijk maar 1 zijn, de hoop van het italiaanse wielrennenquote:
twitter:Greghenderson1 twitterde op donderdag 23-04-2015 om 23:17:53Sad to see @fabaro1 "sick". Mate make sure next time u come back to our sport "healthy". Aka. Clean! #biopassport! Or don't come back! reageer retweet
twitter:Greghenderson1 twitterde op donderdag 23-04-2015 om 23:20:16I am so sick of it. It becomes common knowledge within days. Why try cheat. reageer retweet
En de secret pro. En hij is nu ziek natuurlijk. Als de renners het zeggen dan klopt het meestal wel.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:48 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kan er maar weinig over vinden. Alleen dat Henderson hem beschuldigt.
twitter:Greghenderson1 twitterde op vrijdag 24-04-2015 om 09:59:18When you are sick. You are sick. Jumping to conclusions helps nobody. My mistake @FabioAru1. I should shut my mouth. Sincere apologies. reageer retweet
Die Henderson krijgt het wel over zich heen op Twitter, tot zelfs van Nibali persoonlijk toe.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kon er eigenlijk maar 1 zijn, de hoop van het italiaanse wielrennen
[ afbeelding ]
Fabio Aru
Greg is PISWOESTtwitter:Greghenderson1 twitterde op donderdag 23-04-2015 om 23:17:53Sad to see @fabaro1 "sick". Mate make sure next time u come back to our sport "healthy". Aka. Clean! #biopassport! Or don't come back! reageer retweet
twitter:Greghenderson1 twitterde op donderdag 23-04-2015 om 23:20:16I am so sick of it. It becomes common knowledge within days. Why try cheat. reageer retweet
Nibali voelt het ook heet worden onder zn voetjes. Niet voor niks dat ie nu in de giro lijkt te starten. Rijden zolang hij nog mag.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:18 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Die Henderson krijgt het wel over zich heen op Twitter, tot zelfs van Nibali persoonlijk toe.
[tweet]https://twitter.com/vincenzonibali/status/591515521213980672[/tweet]
Oh, dah werk nie blijkt.
toen was dat nog niet verboden, pas in de 70s oidquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:37 schreef Z het volgende:
Staat op wiki:
"The acceptance of drug-taking in the Tour de France was so complete by 1930 that the rule book, distributed by Henri Desgrange, reminded riders that drugs would not be provided by the organisers."
waarmee is hij gepakt dan?quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
* Astana behoudt licentie
dag later
* Renner Astana loopt tegen de lamp.
Wielrennen![]()
![]()
ik begrijp het even nietquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:50 schreef iScream. het volgende:
[..]
Nergens mee dus, wordt alleen beschuldigd door Henderson omdat 'ie ziek is.
Aru heeft zich afgemeld voor Trentino vanwege buikklachten. Henderson brengt vervolgens een tweet de wereld in waarin hij suggereert dat Aru niet echt ziek is, maar doping gebruikt. Dat is 't, niet meer en niet minderquote:
ah natuurlijk dat is idd zeer aannemelijkquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:54 schreef iScream. het volgende:
[..]
Aru heeft zich afgemeld voor Trentino vanwege buikklachten. Henderson brengt vervolgens een tweet de wereld in waarin hij suggereert dat Aru niet echt ziek is, maar doping gebruikt. Dat is 't, niet meer en niet minder
En over 2 weken flikker je die duel in de sloot omdat je 'm zat bentquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:55 schreef muzas het volgende:
Hoi hoi hoe is het hier
Hard aan het werk, is wennen na zo'n relaxte laatste periode![]()
Vandaag eerste niet-witte-jasdagFOKKUHH
![]()
Naar werk fietsen gaat gebeuren. FM gaat de duell opknappen voor een paar tientjes. Maar kan helaas pas volgende week terecht.
Stralende groetjes
Ik ben wel eens verkouden geweest, mag wel oppassen dat mijn tegenstanders dat niet horen want die zullen denken dat ik aan de EPO zit.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ah natuurlijk dat is idd zeer aannemelijk
ja ben er ook al 2 weken uit vanwege verkoudheidquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben wel eens verkouden geweest, mag wel oppassen dat mijn tegenstanders dat niet horen want die zullen denken dat ik aan de EPO zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |