De bedragen gaan een klein beetje omhoog als het goed is.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor AZ is het nog enigszins een vetpot met de magere inkomsten in onze competitie. Voor ploegen uit Italië, Spanje et cetera zijn deze bedragen lachwekkend.
Toch jammer dat begrotingen ook niet wat meer bij elkaar liggen tussen NL clubs en andere landen.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende: [..] Voor AZ is het nog enigszins een vetpot met de magere inkomsten in onze competitie. Voor ploegen uit Italië, Spanje et cetera zijn deze bedragen lachwekkend.
3 keer dus.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat klopt al niet want wij waren al samen geweest en een keer kwam ik je tegen
Ik heb hem vooral op de achtergrond aan eigenlijk.quote:
Ja maar...quote:
En dan klagen dat Nederlandse Clubs het niet serieus nemen.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja wat? Het is een failliet toernooi
Klaag alleen voor punten . misschien dan nog een extra cl plaatsjequote:Op donderdag 23 april 2015 21:46 schreef Coco98 het volgende:
[..]
En dan klagen dat Nederlandse Clubs het niet serieus nemen.
quote:Op donderdag 23 april 2015 21:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit soort losers brengt psv dus voort
Ajax jeugdquote:Op donderdag 23 april 2015 21:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Haha het zit erg diepquote:Op donderdag 23 april 2015 21:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Fiorentina heeft dan ook echt een mooi team. Alleen een waardeloze achterhoede. Middenveld en aanval zijn genot. Gomez uitgezonderd, maar normaal Rossi. Goal 1-0. 3 Italiaanse clubs in de halve dus.quote:
Ik sta hier te dansen.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:48 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.tomnash.eu/gomez-button.html
quote:Op donderdag 23 april 2015 21:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
3 Italiaanse clubs in de halve dus.
Die nemen het wel serieus maar verliezen van elk cafe team.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:46 schreef Coco98 het volgende:
[..]
En dan klagen dat Nederlandse Clubs het niet serieus nemen.
Behalve Twente. Die nemen het echt niet serieus zodat de afgang minder lijktquote:Op donderdag 23 april 2015 21:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die nemen het wel serieus maar verliezen van elk cafe team.
quote:Op donderdag 23 april 2015 21:51 schreef hafcfan het volgende:
Het is wel leuker dan de CL van gisteren. Dat waren echt flopshows.
Zet er 100 op in dan met je grote mondquote:Op donderdag 23 april 2015 21:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik tip Sevilla als winnaar EL. Gratis geld
Dit is ook voorbijquote:Op donderdag 23 april 2015 21:51 schreef hafcfan het volgende:
Het is wel leuker dan de CL van gisteren. Dat waren echt flopshows.
GGMM ?quote:Op donderdag 23 april 2015 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien in de tweede helft een kijkje nemen bij mijn meest favoriete dorpsidioot.
Deze man werd vroeger gezien als de beste keeper van de wereld.quote:
Is hier een filmpje van?quote:Op donderdag 23 april 2015 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij zich soms als een dorpsidioot gedraagt.
Ik vond 40 van de 45 minuten leuk. Niet meer niet minder.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Was wel 45 minuten leuk. Gisteren was echt anti genot zeg.
Hij viel al voordat zijn tegenstander in de buurt wasquote:Op donderdag 23 april 2015 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had niet het idee dat het echt een schwalbe was, hij ging wel een beetje makkelijk liggen.
Hij was al uit balans gebracht.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij viel al voordat zijn tegenstander in de buurt was
Was het meer dan een minuut dan?quote:
Blijkbaar zo erg dat hij drie stappen door kon om vervolgens als een achterlijke voorover te duikelenquote:Op donderdag 23 april 2015 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was al uit balans gebracht.
Drie minuten Genee en Derksen is meer dan genoegquote:Op donderdag 23 april 2015 22:02 schreef Nober het volgende:
Waarom niet gewoon tijdens de wedstrijd Genee, Kieft en Derksen die blijven lullen? Da's toch veel leuker man, die EL interesseert mij verder geen reet.
quote:Op donderdag 23 april 2015 22:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Drie minuten Genee en Derksen is meer dan genoeg
Zijn voet blijft toch gewoon hangen achter die andere gast zijn voet of?quote:Op donderdag 23 april 2015 22:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Blijkbaar zo erg dat hij drie stappen door kon om vervolgens als een achterlijke voorover te duikelen
Nee, er was geen contact toen hij vielquote:Op donderdag 23 april 2015 22:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zijn voet blijft toch gewoon hangen achter die andere gast zijn voet of?
Er was nauwelijks contactlens.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zijn voet blijft toch gewoon hangen achter die andere gast zijn voet of?
Heb je hier toevallig ook nog videobeelden van?quote:
En rechtsonder zo'n kadertje met voetbal...als er wat gebeurt naar Leo zappen.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:02 schreef Nober het volgende:
Waarom niet gewoon tijdens de wedstrijd Genee, Kieft en Derksen die blijven lullen? Da's toch veel leuker man, die EL interesseert mij verder geen reet.
Gewoon de hele wedstrijd, anders kunnen ze net zo goed thuis blijven.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Drie minuten Genee en Derksen is meer dan genoeg
Amenquote:Op donderdag 23 april 2015 22:02 schreef Nober het volgende:
Bij kopspijkers toen was ie nog wel oke, maar daarna is ie doorgeslagen.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Jack Spijkerman.
Alleen GGMM vindt die vent leuk.
Laten we het omdraaien. Gooi de wasmachine óp Jack Spijkerman.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Schop die Spijkerman lekker een wasmachine in
Bij een tweede kol van Fiorentina doe ik dit ook.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:08 schreef opperkleurder het volgende:
Ik schakel door naar Dnipro - Brugge. Hup Brugge.
Ook niet om aan te zienquote:Op donderdag 23 april 2015 22:08 schreef opperkleurder het volgende:
Ik schakel door naar Dnipro - Brugge. Hup Brugge.
Bij Kopspijkers teerde hij wel heel erg op z'n cabaretiers. Bij Talpa en RTL viel hij redelijk door de mand.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij kopspijkers toen was ie nog wel oke, maar daarna is ie doorgeslagen.
Touzani mag dan een wasmachine door zijn benen beukenquote:Op donderdag 23 april 2015 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we het omdraaien. Gooi de wasmachine óp Jack Spijkerman.
Klopt.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij Kopspijkers teerde hij wel heel erg op z'n cabaretiers. Bij Talpa en RTL viel hij redelijk door de mand.
Doe nou niet.quote:
Is dat een Belg?quote:Op donderdag 23 april 2015 22:15 schreef opperkleurder het volgende:
Die Mechele is een leuke speler.
Alles vloog erin wat er maar in kon vliegen. Zulke geniale doelpunten waar zelfs Lucky Ajax niet aan kan tippen.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kan dit team Everton pakkie hebben gegeven?
Zenit - Sevilla is nog niet gespeeld denk ik.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Napoli
Fiorentina
Sevilla
Dnipro/Club
Spannend.
Ik hoop van welquote:Op donderdag 23 april 2015 22:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zenit - Sevilla is nog niet gespeeld denk ik.
Fiorentina tegen Kiev ook nog niet.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zenit moet scoren voor verlengingquote:Op donderdag 23 april 2015 22:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hopelijk komt ie uit Leuve.quote:
1x scoren in eigen huis is te doen toch.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zenit moet scoren voor verlenging
Brandon Mechelequote:Op donderdag 23 april 2015 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk komt ie uit Leuve.
Hopelijk zometeen de 1-1.quote:
Ze kwamen zeker vroeg op de training.quote:
Kiev heeft geen balbezit, derhalve foutief.quote:
Maar ze spelen regelmatig een goed balletje breed hoor!quote:Op donderdag 23 april 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kiev heeft geen balbezit, derhalve foutief.
Wilfred Genee vindt dit leuk.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar ze spelen regelmatig een goed balletje breed hoor!
Is dat de broer van Arturo?quote:Op donderdag 23 april 2015 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfs de knipoogkroaat kan Kiev niet behoeden.
Kiev ook niet.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:20 schreef opperkleurder het volgende:
Brugge komt er aanvallend nog niet aan te pas.
Ik had niet verwacht dat ze Besiktas eruit zouden knikkeren.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:20 schreef opperkleurder het volgende:
Brugge komt er aanvallend nog niet aan te pas.
Nog zeer spannend daarquote:Op donderdag 23 april 2015 22:21 schreef opperkleurder het volgende:
Napoli trouwens al even op 1-0. Callejon na 50 minuten.
Moeten ze wel opschietenquote:Op donderdag 23 april 2015 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die Duitsers kunnen zo maar ineens gaan scoren.
Het verbleekt natuurlijk allemaal bij de galavoorstelling die we morgen krijgenquote:Op donderdag 23 april 2015 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
Echt een hele slechte wedstrijd op Fox Sports 4.
Het is zo goed als uitverkocht. Dat moet een unieke ervaring zijn voor jullie spelers.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Het verbleekt natuurlijk allemaal bij de galavoorstelling die we morgen krijgen
Vitesse speelt wel vaker een uitwedstrijd hoorquote:Op donderdag 23 april 2015 22:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is zo goed als uitverkocht. Dat moet een unieke ervaring zijn voor jullie spelers.
Voor de spelers in Den Haag niet dan?quote:Op donderdag 23 april 2015 22:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is zo goed als uitverkocht. Dat moet een unieke ervaring zijn voor jullie spelers.
Paar keer per jaar zit het vol.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor de spelers in Den Haag niet dan?
Omdat Lens een Nederlander isquote:Op donderdag 23 april 2015 22:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Zenith - Sevilla is veel spannender.. waarom zenden ze die niet uit
Doen geen Nederlanders meequote:Op donderdag 23 april 2015 22:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Zenith - Sevilla is veel spannender.. waarom zenden ze die niet uit
Derhalve hadden ze na 40 minuten best voor Zenit kunnen kiezen.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Omdat Lens een Nederlander is
Ik ben intussen overgeschakeld naar de Belgquote:Op donderdag 23 april 2015 22:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Derhalve hadden ze na 40 minuten best voor Zenit kunnen kiezen.
Die uitzendrechten hebben ze dus nietquote:Op donderdag 23 april 2015 22:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Derhalve hadden ze na 40 minuten best voor Zenit kunnen kiezen.
Ik kijk nu Napoli. Dat is qua voetbal verreweg het leukste.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben intussen overgeschakeld naar de Belg
Ik denk niet dat Wolfsburg dat nog gaat winnenquote:Op donderdag 23 april 2015 22:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kijk nu Napoli. Dat is qua voetbal verreweg het leukste.
quote:Op donderdag 23 april 2015 22:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Omdat Lens een Nederlander is
Beetje kortzichtig om te denken dat wij zitten te wachten op zo'n wedstrijd omdat een of andere half gare net-niet speler die toevallig een Nederlands paspoort heeft meedoet..quote:
Hulk?quote:
okquote:Op donderdag 23 april 2015 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
hulk en rondon in je voorhoede, genot.
Misschien kun je dat 10 juni doenquote:Op donderdag 23 april 2015 22:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik wacht nog even met die 100 euro op Sevilla inzetten denk ik
Welke aanbieder?quote:Op donderdag 23 april 2015 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb maar t/m 5 om een of andere reden
Het kan nog.quote:
Wat is er op 10 juni?quote:Op donderdag 23 april 2015 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kun je dat 10 juni doen
#squat_in_peacequote:
Wat zou het kosten zou je zeggen.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Zullen wel te weinig geld hebben om FOX Sports 6 erin te proppen
UPC had het ook niet voor de fusie met Ziggo.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat zou het kosten zou je zeggen.
Heb ook geen GO, anders had ik het online kunnen kijken.
Die komt niet eens bij de gol johquote:Op donderdag 23 april 2015 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Antunes, doe nog een keer je ding. Show je linkerbeen.
Weet jij veel?quote:Op donderdag 23 april 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die komt niet eens bij de gol joh
Die heeft al tijden niet meer gescoordquote:Op donderdag 23 april 2015 22:41 schreef opperkleurder het volgende:
Nog 3 goals moeten maken en Dost op de bank houden
Dost heeft er idd veel gemaakt de laatste wedstrijdenquote:Op donderdag 23 april 2015 22:41 schreef opperkleurder het volgende:
Nog 3 goals moeten maken en Dost op de bank houden
Scoren verleer je niet.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dost heeft er idd veel gemaakt de laatste wedstrijden
Je bedoelt die spits die alleen bij IJSLAND goed speelt?quote:
Ja, precies die spitsquote:Op donderdag 23 april 2015 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bedoelt die spits die alleen bij IJSLAND goed speelt?
Zenitquote:Op donderdag 23 april 2015 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, laat Napels die cup dan maar winnen. Of Sevilla.
Gaat hem niet worden.. 4 doelpogingen tot nu toe en niet 1 tussen de palenquote:Op donderdag 23 april 2015 22:45 schreef opperkleurder het volgende:
1 Brugse goal en de vlag hangt er heel anders bij.
Pas in de finalequote:Op donderdag 23 april 2015 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dnipro mag Zenit niet treffen zeker? UEFA![]()
Kloptquote:Op donderdag 23 april 2015 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dnipro mag Zenit niet treffen zeker? UEFA![]()
Ze noemen daar zelfs hun kinderen naar Hollanders.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom zouden Nederlandse commentators Braziliaanse namen op zijn Braziliaans uitspreken? Zouden Brazilianen Nederlandse namen ook op zijn Nederlands uitspreken? Vermoedelijk niet.. Hoelk.. Fredsjj.. schei toch uit met die flauwekul
Wist jij dat Dries Mertens nu de speler is die bij de meeste doelpunten betrokken is sinds het bestaan van de Europa League.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, laat Napels die cup dan maar winnen. Of Sevilla.
Een soort Griekenland, kunnen er niks van maar gaan toch steeds doorquote:Op donderdag 23 april 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Dnjipro is me wel een duivels geniepig ploegje.
En de enige goede speler is die Konoplyanka.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een soort Griekenland, kunnen er niks van maar gaan toch steeds door
Toch beter dan ze lijkenquote:Op donderdag 23 april 2015 22:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een soort Griekenland, kunnen er niks van maar gaan toch steeds door
Wowowowowquote:Op donderdag 23 april 2015 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wist jij dat Dries Mertens nu de speler is die bij de meeste doelpunten betrokken is sinds het bestaan van de Europa League.
quote:
Mooi, die zijn ook door.quote:
Fiorentina kan nog wel gefluked worden door een of ander willekeurig kutmoment zoals net. Die andere 2 staan al op papier.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:48 schreef Sked het volgende:
Sevilla, Napoli en Fiorentina dus wel op zeker door
Goed jaar voor de Italianen.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:48 schreef Sked het volgende:
Dan voeg ik daar Kyiv ook nog even aan toe.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:48 schreef Sked het volgende:
quote:Op donderdag 23 april 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Napels v Fiorentina
Sevilla v Dnipro/Club
#Alsikbijdeuefahadgewerkt
Sevilla eerst uitquote:Op donderdag 23 april 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Napels v Fiorentina
Sevilla v Dnipro/Club
#Alsikbijdeuefahadgewerkt
Hoeveel zou die kostenquote:Op donderdag 23 april 2015 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Douglas is ook wel een goeie verdediger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |