abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151996527
Lieve L-E, gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige dochter, zo gewenst. Wat intens wreed dat jullie haar maar zo kort mogen kennen. Ik wens jullie alle kracht van de wereld.

Ik denk sinds gisteren al aan dit liedje. Voor Elva. O+ ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door Mangostine op 24-04-2015 20:18:37 ]
pi_151997449
LE, ik sluit me aan bij de rest die het zo mooi verwoord hebben...
sinds ik het nieuws las, zijn jullie niet meer uit mijn gedachten geweest..heel veel sterkte voor jullie allemaal!
pi_151997654
LE, mijn hart staat er stil van. Wat vreselijk verdrietig. Fijn dat ze nu geboren is en dat je hebt mogen zien hoe fantastisch mooi ze is. Elva, dat klinkt ook fantastisch mooi. Heel veel sterkte voor jou en je gezin.
pi_151998198
LE - ik typ steeds wat en dan haal ik het weer weg. Maar niets zeggen kan niet, want jullie prachtige dochter met zo'n mooie naam is alle felicitaties waard. Het is zo keihard dat jullie nu al afscheid moeten nemen. Enorm veel sterkte, ook voor je man en kinderen. Ik denk aan jullie.
pi_151999755
Niets zeggen is inderdaad ook geen optie, maar alle woorden en zinnen die in me opkomen voelen zo leeg.

Gefeliciteerd met de tweede verjaardag van jullie zoon en met de geboorte van jullie dochter.
Zo oneerlijk dat jullie nu al afscheid van haar moeten nemen!

Ik hoop dat de kracht en de liefde die ik in de verhalen over je gezin voel, jullie door deze tijd heen helpt. :*
pi_151999957
L-E Gecondoleerd met Elva. En heel veel sterkte de komende tijd.
pi_152000160
Lieve L-E en gezin, wat een bijzonder heftige dag moet dit voor jullie zijn. Van harte met jullie zoon en dochter, en gecondoleerd met het verlies van jullie jongste. :*
  vrijdag 24 april 2015 @ 21:46:15 #209
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_152001177
Le en ff gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. En de verjaardag van stickers.

Gecontroleerd met het verlies van jullie mooie dochter
pi_152002694
Lieve LE, man en kinderen, ik sluit me aan bij de andere dames en heren. Wat een prachtnaam voor een ongetwijfeld prachtdochter. Veel sterkte samen :*
  vrijdag 24 april 2015 @ 22:57:24 #211
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_152003388
Ik sluit me aan bij alle mooie woorden van de dames en heren voor me.

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooi meisje met de mooie namen, tegelijkertijd gecondoleerd met dit hele grote verdriet. Er wordt hier aan jullie gedacht...
pi_152003835
Lieve LE van gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie meisje. Wat een prachtige namen heeft ze van jullie mogen krijgen. O+ Ik wens jullie alle kracht toe die nodig is om het immense verlies van jullie mooie dochter te verwerken. Heel veel sterkte. :*
  zaterdag 25 april 2015 @ 08:29:17 #213
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_152007378
L-E gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje. O+ Vreselijk dat jullie tegelijkertijd ook afscheid moeten nemen van haar. ;( Geboren op de verjaardag van je zoon, wat een pijnlijk en mooi toeval. Gefeliciteerd ook met de verjaardag van je zoon! Ik wens jullie heel veel sterkte. :* O+ ;(
pi_152007458
Er zijn al zo wel mooie dingen gezegd, daar sluit ik me helemaal bij aan..
Gefeliciteerd met jullie dochtertje, hele mooie namen! Wat mooi dat ze via de natuurlijke weg nog is gekomen en wat hard dat jullie al zo snel afscheid zullen moeten nemen ;(. Ook nog gefeliciteerd met jullie zoontje! Bijzondere datum zo.. Heel erg veel sterkte L-E en familie!
pi_152007523
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2015 13:06 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ja het hakt er in. :'(
Zeker als je zwanger bent is het ook heel beangstigend vind ik. Het drukt je met je neus op de feiten dat het allemaal zo fragiel en kwetsbaar is.
Zeker..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 25 april 2015 @ 11:39:04 #216
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_152009751
Ook als je niet zwanger bent hakt zo'n bericht er hard in. :'(

Ik lees het nu pas lieve LE, ik kom hier niet meer zo vaak. Wat een nachtmerrie zijn jullie in beland... jullie prachtige en zo geliefde meisje al voordat ze bij jullie was overleden.

Gefeliciteerd met haar geboorte, wat een beeldschone namen hebben jullie haar gegeven. Heel veel sterkte, licht en kracht gewenst met het afscheid nemen en mooie herinneringen maken in de paar dagen die jullie samen hebben met elkaar.

Ook gefeliciteerd met de verjaardag van Sticker. :*
pi_152010407
He Nikoos hoe gaat het bij jullie? Komt er misschien een koningskindje aan? ;)

Dan krijg je een oranje babysticker
  zaterdag 25 april 2015 @ 12:33:15 #218
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_152011028
LE ook ik wil je nog even feliciteren met de geboorte van je dochtertje. Wat een mooie namen O+
Hopelijk kunnen jullie dit verlies een plekje geven. Heel veel kracht toegewenst :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zaterdag 25 april 2015 @ 13:40:59 #219
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_152012634
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 12:08 schreef Daui het volgende:
He Nikoos hoe gaat het bij jullie? Komt er misschien een koningskindje aan? ;)

Dan krijg je een oranje babysticker
Net nog even 'rustig' naar de winkel geweest. Wel snel weer terug want lang volhouden lukt niet meer. Koningskindje zit er letterlijk en figuurlijk nog steeds in. ;)
pi_152013312
Mag er jongetje achter mijn naam? :@
  zaterdag 25 april 2015 @ 14:10:26 #221
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_152013410
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 14:06 schreef Cassandra87 het volgende:
*G* uiteraard! O+
pi_152013602
quote:
Leuk!! *G*! Is die week nu alweer voorbij? Haha :D Ik zie het je nog posten vorige week.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_152013818
Ik heb gisteren de combinatietest gehad (en stiekem was het na de heftigheid hier wel een opluchting om weer even naar de baby te kunnen kijken).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de echo-mevrouw had het tijdens de echo ineens over "ze" in plaats van "het kindje" maar
corrigeerde zichzelf iets te fanatiek door "oh! Nu zeg ik ze, maar ik weet niet wat het is hoor!"

Nu denk ik dat ze 't wel wist maar niet zei :X .
pi_152014183
Cassandra, *G*

Silliegirl, goede combinatietest. En wie weet zag ze al iets aan de nub ofzo :D
pi_152014231
Ja is snel gegaan :) mijn man had lichte voorkeur voor een meisje maar is dolgelukkig dat hij zijn naam kan doorgeven aan een vent haha. Wij gaan nu lekker shoppen

*O* voor de goede combinatie test!
pi_152014270
Goede test, een koningskindje en een jongen *O*
pi_152014370
Shop ze Cassandra!
pi_152015832
quote:
Jongens mama boks O+
Schudden voor gebruik
pi_152015872
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 14:28 schreef silliegirl het volgende:
Ik heb gisteren de combinatietest gehad (en stiekem was het na de heftigheid hier wel een opluchting om weer even naar de baby te kunnen kijken).

SPOILER
En de echo-mevrouw had het tijdens de echo ineens over "ze" in plaats van "het kindje" maar
corrigeerde zichzelf iets te fanatiek door "oh! Nu zeg ik ze, maar ik weet niet wat het is hoor!"

Nu denk ik dat ze 't wel wist maar niet zei :X .
:D fijne uitslagen :D
Grappig dat je nu een vermoeden hebt... maar misschien zegt ze wel gewoon heel vaak "ze"
Gaan jullie nog iets van een pretecho laten doen? Of wachten op de SEO en het daar vragen? Of blijft het gissen en verrassen?
Schudden voor gebruik
pi_152016098
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 16:05 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

:D fijne uitslagen :D
Grappig dat je nu een vermoeden hebt... maar misschien zegt ze wel gewoon heel vaak "ze"
Gaan jullie nog iets van een pretecho laten doen? Of wachten op de SEO en het daar vragen? Of blijft het gissen en verrassen?
Papa-in-wording wil het niet weten, dus het plan was om het een verrassing te laten zijn.
En ik vind een verrassing ook wel top, maar mocht ik iets zien op de SEO dan vraag ik wel bevestiging denk ik :)
pi_152016472
Onze oren hebben staan klapperen van ongeloof van de week ..

Mijn meneer drinkt graag een speciaal biertje. Ik ook, maar dat zit er dus even niet in ;) dus ik ruik aan de biertjes die ik nog niet ken om ingrediënten en dergelijke op te snuffen en zo samen toch een beetje ervan te genieten :D Zo staan er wat onbekende lekker ruikende op mijn verlanglijstje om na begin aug op het gemakje te gaan proeven :D

Vertelt mijn meneer dat aan zijn vader dat ik vaak precies ruik hoe het smaakt (minus de smaakbeleving) zegt zijn vrouw "Maar waarom kan je dan niet drinken?"
Nadat ik mijn kaak van de grond had geraapt zei ik iets onder het mom van dat je kindje daar enorm ziek van kan worden en dat je daar toch dingen voor laat staan.
Zegt ze: Ziek van worden? Hoe dan? FAS.. wat is FAS?
Ze vond dat maar onzin en ze noemen donkerbruin toch niet voor niets zwangere vrouwen bier! Ze had dat zelf ook gedronken tijdens haar zwangerschappen en er was tenslotte niets mis met haar kinderen (ondertussen zijn die beide volwassen, gedragsstoornissen bij de een en de ander met 7 maanden geboren met bijbehorende ellende..... )

8)7

Gelukkig denken mijn meneer en ik er hetzelfde over. Geen alcohol tijdens de zwangerschap en ook bij de borstvoeding zo eens een keertje een.

Hoe zien jullie dat? Borstvoeding en alcohol.. *benieuwd*
Schudden voor gebruik
pi_152016738
Over borstvoeding en alcohol heb ik nog niet zo nagedacht. Goed timen?

Verder drink ik nu ook absoluut niets. De Duutser wil me zelfs niet eens alcohol vrije biertjes laten drinken, want daar kon toch nog wel 0.1 procent alcohol in zitten... :') zover ga ik dus niet...
pi_152016761
Wij zijn vandaag op een 2e hands kinder rommelmarkt geweest. Voor 25 euro een heleboel rompers en pakjes gekocht, een aantal mutsjes, dekens en grote hydrofielen...Goede score!
pi_152017086
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 16:43 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij zijn vandaag op een 2e hands kinder rommelmarkt geweest. Voor 25 euro een heleboel rompers en pakjes gekocht, een aantal mutsjes, dekens en grote hydrofielen...Goede score!
Goede score inderdaad. Leuk he. Ik ga morgen ook even kijken op zo'n markt. Hydrofielen zijn altijd fijn! Ik hoef er geen te kopen. Geloof dat ik heel dit topic zou kunnen voorzien van genoeg hydrofielen en dan nog over heb :') meende dat ik er iets van 80 heb.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_152017149
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2015 16:56 schreef Estrys het volgende:

[..]

Goede score inderdaad. Leuk he. Ik ga morgen ook even kijken op zo'n markt. Hydrofielen zijn altijd fijn! Ik hoef er geen te kopen. Geloof dat ik heel dit topic zou kunnen voorzien van genoeg hydrofielen en dan nog over heb :') meende dat ik er iets van 80 heb.
oi, dat zijn er een heleboel...

Ja, ik vind het echt fijn om een heleboel 2e hands te kopen. T zal toch zo kort gedragen worden...
pi_152017580
Ik loop in maart en september ook altijd de tweedehands kledingbeurzen af. Heerlijk. Soms verkoop ik ook nog wat! Helemaal handig.
pi_152017831
Lieve L-E en familie,

Ik kan de woorden nog steeds niet vinden, maar wil even laten weten dat ik aan jullie denk. Knuffel jullie meisje, houd haar dicht tegen je aan en geef haar alle liefde en warmte. Ze hoort voor altijd bij jullie. Veel sterkte met deze moeilijke dubbele tijd, vol liefde en trots en onbeschrijfelijk verdrietig tegelijkertijd.
pi_152018074
Oktober wordt jongetjesmaand! Wat leuk Cassandra!
Thumbs up voor de lekkere combitest van Sillie!
  zaterdag 25 april 2015 @ 17:47:46 #239
56471 pinquit
oh my lama!
pi_152018443
Oh Sara ik had helemaal gemist dat jij ook een jongen krijgt :D Leuk, al die boys O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_152018689
Rommelmarkt :)
ik hoop dat er veel babyspullen zijn
pi_152021880
Dankjulliewel allemaal :) De steun, het medeleven, de lieve woorden doen ons zo veel! Denk nooit dat woorden leeg zijn, dat zijn ze niet voor ons. We voelen ons gezegend in zo veel warmte, in al die mensen die ons nauwelijks kennen maar zo intens met ons bezig zijn. Wat een warme plek kan het internet toch zijn O+

Wij zijn nu bezig met enerzijds de praktische zaken (de uitvaart, geboorte- en overlijdenskaartjes, etc..) en anderzijds hopen dat mijn lichaam snel herstelt zodat we thuis de boel weer kunnen oppakken. Back to life, back to reality, want echt goed doordringen wat er nu gebeurt is nog niet het geval.

Ik wil graag uit de OP, en ik zal me hier ook verder afzijdig houden. Dit topic is bedoeld voor zwangeren, dus lekker verder kletsen over maagzuur, nub's, en hydrofielen enzo! ;) :*
pi_152022077
Lieve L-E, wat spreekt er toch een ongelofelijke kracht uit jouw woorden, wauw! :'( :*
Jullie kids (alle 3!) boffen met zo'n sterke mama! O+
pi_152022286
L-E, wat twist zegt is zo waar. Heel veel sterkte :* :'(
pi_152022290
och LE O+ het gaat jullie goed de komende periode en daarna :*
:)
  zaterdag 25 april 2015 @ 20:15:11 #245
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_152022344
Wat heb ik een respect voor jouw kracht LE. Neem je tijd. Er wordt hier veel aan jou/jullie gedacht. Heel veel kracht en sterkte gewenst.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_152022378
L-E, wat twist zegt, en wat een mooie namen heeft ze gekregen. Veel sterkte de komende tijd :*
pi_152022446
Knuffels LE!
Je bent een mooi mens O+
♥ J & S
  zaterdag 25 april 2015 @ 20:25:15 #248
327807 Mariposas
יה&#14
pi_152022653
LE, veel sterkte de komende periode. En ook al sta je niet meer in de OP, ik zal je plekje daar niet vergeten.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_152023115
Veel liefs, warmte en knuffels voor jou en de jouwen L-E. :*
  zaterdag 25 april 2015 @ 20:40:57 #250
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_152023154
LE :*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')