Onze oren hebben staan klapperen van ongeloof van de week ..
Mijn meneer drinkt graag een speciaal biertje. Ik ook, maar dat zit er dus even niet in

dus ik ruik aan de biertjes die ik nog niet ken om ingrediënten en dergelijke op te snuffen en zo samen toch een beetje ervan te genieten

Zo staan er wat onbekende lekker ruikende op mijn verlanglijstje om na begin aug op het gemakje te gaan proeven
Vertelt mijn meneer dat aan zijn vader dat ik vaak precies ruik hoe het smaakt (minus de smaakbeleving) zegt zijn vrouw "Maar waarom kan je dan niet drinken?"
Nadat ik mijn kaak van de grond had geraapt zei ik iets onder het mom van dat je kindje daar enorm ziek van kan worden en dat je daar toch dingen voor laat staan.
Zegt ze: Ziek van worden? Hoe dan? FAS.. wat is FAS?
Ze vond dat maar onzin en ze noemen donkerbruin toch niet voor niets zwangere vrouwen bier! Ze had dat zelf ook gedronken tijdens haar zwangerschappen en er was tenslotte niets mis met haar kinderen (ondertussen zijn die beide volwassen, gedragsstoornissen bij de een en de ander met 7 maanden geboren met bijbehorende ellende..... )
Gelukkig denken mijn meneer en ik er hetzelfde over. Geen alcohol tijdens de zwangerschap en ook bij de borstvoeding zo eens een keertje een.
Hoe zien jullie dat? Borstvoeding en alcohol.. *benieuwd*