Tsja, van Jupiler League naar Championship is natuurlijk wel goed.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:11 schreef Mark het volgende:
Ik weet niet, zou het toch teleurstellend vinden als Alireza daar op het tweede plan gaat ballen. Gun hem een mooiere club
quote:,,Alireza wil zich doorontwikkelen en de manier van voetballen in The Championship pas niet daar niet bij. Brighton wilde dat er snel een beslissing zou worden genomen. Ali heeft echter tijd nodig om na de te denken over zijn toekomst. Wellicht denkt hij er over vier weken anders over, maar op dit moment kan hij absoluut geen ja zeggen. Brighton respecteert Ali's standpunt'', aldus zaakwaarnemer Amir Hashemi. Jahanbakhsh staat tot de zomer van 2016 onder contract in Nijmegen.
Wat een zelfoverschatting, ongelooflijk. De Engelse Championship is booming en je kan daar bakken met geld verdienen!quote:Op donderdag 18 juni 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Alireza zegt volgens de Telegraaf nee.
[..]
Niet iedereen doet het voor het geld? Of is dat een te optimistische uitspraakquote:Op donderdag 18 juni 2015 23:43 schreef Blinker het volgende:
[..]
Wat een zelfoverschatting, ongelooflijk. De Engelse Championship is booming en je kan daar bakken met geld verdienen!
Ja WK ervaring, met alle respect, maar bij Iran.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 00:31 schreef Mark het volgende:
Alireza zal idd meer kijken naar een goede sportieve vervolgstap. Hij is international, heeft een Wk op zijn naam, en is verkozen tot beste speler uit de Jupiler League. Nogal wiedes dat je niet meteen ja zegt tegen het eerste clubje dat zich meldt, zeker als die niet op het hoogste niveau spelen. Het geld is dan bijzaak.
Het lijkt me logisch dat hij nog even zijn opties open wil houden.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:12 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ja WK ervaring, met alle respect, maar bij Iran.
Zij hebben ook nul garanties dat hij goed gaat presteren in de Championship. Zo zijn er tientallen voorbeelden in het verleden geweest.
Sjoerd Ars idem dito. Een ster in de Jupiler League, faalt altijd daar buiten.
In de Eredivisie is dit trouwens niet anders, Eredivisie-topscoorders die hopeloos falen in de Premier League of Championship. Niveau is allemaal niet zo hoog in Nederland.
Laatste paar jaar was Brighton al meerdere keren bijna gepromoveerd naar de Premier League, dus het is ook nog een ambitieuze club met perspectief.
Dus nee, ik begrijp het niet..
Sjoerd Ars en Ali zijn niet te vergelijken.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:12 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ja WK ervaring, met alle respect, maar bij Iran.
Zij hebben ook nul garanties dat hij goed gaat presteren in de Championship. Zo zijn er tientallen voorbeelden in het verleden geweest.
Sjoerd Ars idem dito. Een ster in de Jupiler League, faalt altijd daar buiten.
In de Eredivisie is dit trouwens niet anders, Eredivisie-topscoorders die hopeloos falen in de Premier League of Championship. Niveau is allemaal niet zo hoog in Nederland.
Laatste paar jaar was Brighton al meerdere keren bijna gepromoveerd naar de Premier League, dus het is ook nog een ambitieuze club met perspectief.
Dus nee, ik begrijp het niet..
Als jij 'm aanlevertquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:33 schreef Mark het volgende:
Eigenlijk mag er ook wel een screenshotje van TT830 bewaard blijven in de OP
Zou matig zijn. Hebben we weinig aan.quote:
Zou een goede aanwinst zijn.quote:
Goede speler, maar vorig jaar totaal verkeerd gebruikt. Als hij in vorm is dan speelt hij de sterren van de hemel.quote:
Prima om de concurrentie aan te gaan met Smits. Voor de ontwikkeling van beiden is dit perfectquote:Op maandag 29 juni 2015 11:34 schreef Mark het volgende:
Keeper IJsland in beeld bij NEC
NEC heeft de ogen gericht op de doelman van het nationale elftal van IJsland. De Nijmeegse eredivisionist heeft contact gelegd met Hannes Halldórsson.
Halldórsson (31) staat onder contract bij Sandnes Ulf, een club uit het Noorse Stavanger. Hij kwam eerder uit voor KR Reykjavik, Fram Reykjavik en SK Brann Bergen in Noorwegen. Hij maakte in 2011 zijn debuut in het IJslands voetbalelftal. Sindsdien is hij de vaste keeper van het nationale team.Halldórsson stond in alle duel voor het kwalificatietoernooi van het WK 2014 onder de lat. IJsland miste het WK door verlies in de play-offs tegen Kroatië. In het kwalificatietoernooi voor het EK stond hij tegenover Oranje. Halldórsson hield in deze campagne ‘clean sheets’ tegen Turkije (3-0), Letland (0-3) en Nederland (2-0).
Ik denk dat hij bij NEC meer speelminuten kan en zal krijgen, dat zal ook doorslaggevend zijn geweest.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook Janio Bikel (middenvelder) lijkt binnen. Interessante speler. Heerenveen wilde hem houden, maar ze kwamen er niet uit qua financiën.
Heerlijke speler. Ik ben fan.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook Janio Bikel (middenvelder) lijkt binnen. Interessante speler. Heerenveen wilde hem houden, maar ze kwamen er niet uit qua financiën.
quote:De Gelderlander: NEC is vrijwel rond met Mohammed Rayhi, die vorig seizoen nog uitkwam voor Jong PSV.
De bijna 21-jarige vleugelspits is een oude bekende van Ernest Faber, die nog met hem werkte bij PSV. Rayhi maakte in de voorbereiding twee seizoenen terug even deel uit van de A-selectie. De Marokkaan kreeg ook speelijd, maar moest het seizoen uiteindelijk afmaken bij Jong PSV.
Rayhi traint dinsdag al mee bij NEC. De Nijmeegse club legde eerder al Janio Bikel van Heerenveen vast en is ook nog bezig met de nationale doelman van IJsland, Hannes Pór Halldorsson.
Is rond. Vanavond na wedstrijd wordt het bekend gemaaktquote:Op maandag 29 juni 2015 20:07 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Prima om de concurrentie aan te gaan met Smits. Voor de ontwikkeling van beiden is dit perfect
Tja, dubbel. Ik heb voor beiden een zwak.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:44 schreef Mark het volgende:
Geruchten in De Gelderlander: Santos zou weg willen en De Vleem zou wel terug willen.....
Gelderlander was ook erg positief over zijn optreden in de wedstrijd tegen NECquote:
Toch niet. NEC en Joakim zijn er onderling niet uitgekomen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:26 schreef -J-D- het volgende:
Joakim Nilsson is binnen. Zweedse verdediger van Gif Sundsvall
Bron: VZquote:Voormalig Manchester United- en PSV-doelwit op proef in Nijmegen
Donderdag, 23 juli 2015 om 11:15
NEC heeft David Iboma op proef, zo meldt de promovendus uit Nijmegen via de officiële kanalen. De negentienjarige rechtsback speelde vorig seizoen bij Royal Antwerp FC en momenteel is hij transfervrij. Iboma doorliep diverse vertegenwoordigende jeugdelftallen van België, maar debuteerde in oktober 2014 bij DR Congo Onder-21.
Iboma werd in het verleden gezien als een toptalent. Zo werkte hij een stage af bij Manchester United, waar hij echter geen contract in de wacht wist te slepen. In de geruchtenmachine viel de naam van Iboma enkele jaren geleden ook bij clubs als PSV, Olympique Lyon en Anderlecht.
Iboma speelde in de jeugd bij Antwerp en op zijn zestiende tekende hij een profcontract bij Beerschot AC. In 2013 keerde hij terug naar Antwerp. NEC is dringend op zoek naar een rechtsback; Marcel Appiah is na het vertrek van Giovanni Gravenbeek en Daan Disveld de enige rechtsback in de selectie.
En dit wordt misschien wel de verrassing van het seizoen. Wat een voetballer!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.nec-nijmegen.nl/home/11458_n-e-c-legt-janio-bikel-vast
Ik verwacht dat Emilsson beter is tegen meer aanvallendere tegenstanders. Dan is er meer ruimte en meer beweging en hij is juist een spits die het daar van moet hebben. Ars kan veel beter voor chaos zorgen in een verdedigingsmuur, zoals die van Levante. In de Eredivisie zal je vooral met dat eerste te maken krijgen, dus daarvoor is Emilsson voldoende. Ars dan voor tegenstanders als Roda en ADO.quote:Op zondag 2 augustus 2015 10:57 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
En dit wordt misschien wel de verrassing van het seizoen. Wat een voetballer!
Ik ben nu al van van Bikel!
Gisteren bij de wedstrijd tegen Levante wezen kijken. Achterhoede en middenveld vielen mij niets tegen. Er werd prima gecombineerd tot op de vleugels....... De spitsenpositie valt echter nog erg tegen. Die Emilsson bakt er echt niks van. Met Ars kwam er iets meer dreiging, maar ik vraag me af of hij de Eredivisie aan kan. Beiden zijn in mijn ogen te licht.
Ik zie liever een spits die beide kanquote:Op zondag 2 augustus 2015 13:14 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Emilsson beter is tegen meer aanvallendere tegenstanders. Dan is er meer ruimte en meer beweging en hij is juist een spits die het daar van moet hebben. Ars kan veel beter voor chaos zorgen in een verdedigingsmuur, zoals die van Levante. In de Eredivisie zal je vooral met dat eerste te maken krijgen, dus daarvoor is Emilsson voldoende. Ars dan voor tegenstanders als Roda en ADO.
Maar ik vrees dat we het hier maar mee moeten doen en dat zal, zo verwacht ik, geen probleem worden.quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:36 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ik zie liever een spits die beide kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |