Zou jammer zijn.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:55 schreef Tja..1986 het volgende:
FOX is de laatste tijd veel aan vechtsport aan het doen. Zou mij niets verbazen als zij het gaan uitzenden. Anders misschien RTL7.
Edit: mweh.. Beetje googelen levert geen resultaat behalve dat het in de VS de volgen is via pay-per-view voor slechts 100,- dollar. Dus grote kans dat hij hier ook niet op het open net komt.
Dit dus.quote:
Nee 5 jaar geleden misschien, heb Mayweather vs Įlvarez gekeken en wil nog steeds mijn 36 minuten terug.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:37 schreef tong80 het volgende:
Iets om naar uit te kijken. Iemand enig idee waar het te zien is ?
Ik waardeer de tong-topics altijd wel. Alleen jammer van dit topic, aangezien er al een topic is over deze wedstrijd. Weliswaar met niet een goede OP.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:37 schreef tong80 het volgende:
Floyd Mayweather, Jr. vs. Manny Pacquiao, billed as The Fight of the Century, is an upcoming boxing match between eight-division world champion Manny Pacquiao and undefeated, five-division world champion Floyd Mayweather, Jr. Despite predictions that Mayweather–Pacquiao would be the highest grossing fight in history as early as 2009, disagreements between the two boxers' camps on terms for the fight prevented the bout from coming to fruition until 2015.
[ afbeelding ]
The failure to make the Mayweather–Pacquiao fight was named The Ring magazine Event of the Year for 2010. However, negotiations for the superfight in 2015 have since been finalized, with all of the major issues that have prevented the fight from happening in the past now resolved, including purse split, drug testing, and location of the bout. On February 20, 2015, Mayweather confirmed on social media that the fight had indeed been signed by himself as Pacquiao already had signed the contract of the fight previously and the contract itself was with Mayweather on that day. The contest was agreed to be held on May 2, 2015.
Iets om naar uit te kijken. Iemand enig idee waar het te zien is ?
Die is in ieder geval wel op tv (bij RTL Deutschland) vanaf ca. 4:20 uur beginnen ze. Zaterdag heel vroeg op dusquote:Op donderdag 23 april 2015 12:24 schreef Nober het volgende:
Vrijdag Klitschko vs Jennings, de zwaargewichten. Het echte werk.
Misschien is dat daar dan ook wel live te zien op 2 mei, ik slaap zaterdag gewoon door.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is in ieder geval wel op tv (bij RTL Deutschland) vanaf ca. 4:20 uur beginnen ze. Zaterdag heel vroeg op dus
Zat ik al naar te zoeken maar kon daarover nog niets vinden.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien is dat daar dan ook wel live te zien op 2 mei, ik slaap zaterdag gewoon door.
Sky Select.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Zat ik al naar te zoeken maar kon daarover nog niets vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |