Ja want ze spelen niet beter ofzo.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:35 schreef Joezi het volgende:
Real moest weer perse door hoor van de UEFA![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 april 2015 22:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want ze spelen niet beter ofzo.
Haha ik snap hem je gebruikt zijn achternaam voor een woordspelingquote:
Barca - Bayern finalequote:Op woensdag 22 april 2015 22:35 schreef FoolWithMokey het volgende:
Winnaar van welke wedstrijd speelt tegen Bayern?
*Sjeem on joequote:Op woensdag 22 april 2015 22:36 schreef Zipportal het volgende:
Mof van een scheids geeft geel.
"Shame on you"
-Rob Geus
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:36 schreef Joezi het volgende:
Komen er nou ook rellen in dat Madrid na zo'n wedstrijd?
250 euro voor een sticker op Sierdquote:Op woensdag 22 april 2015 22:36 schreef Zipportal het volgende:
Mof van een scheids geeft geel.
"Shame on you"
-Rob Geus
Nee, dit zijn geen topploegen. Barca en Bayern zijn topploegen.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:36 schreef Coco98 het volgende:
Man man man, wat een bagger wedstrijd, dit zijn dan twee topploegen?
Wat een vuile maniertjes.
En dan ook nog die Grueter.
bah
Atleti > Juvequote:Op woensdag 22 april 2015 22:36 schreef bianconeri het volgende:
Hoe kan zo'n ploeg als Atletico fans hebben?
Wat een walgelijke vechtclub is dat zeg, ze doen nooit enige poging om te voetballen.
Enige wat ze doen en kunnen is zeer goed vechten. Al in de groupsfase zag je dat, wedstrijden tegen Juve gezien en enige wat Atletico doet is vechten en schoppen om alles tegen te houden.
Waarom? Madrid wint toch?quote:Op woensdag 22 april 2015 22:36 schreef Joezi het volgende:
Komen er nou ook rellen in dat Madrid na zo'n wedstrijd?
ik leef nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilerquote:Op woensdag 22 april 2015 22:37 schreef hhh38 het volgende:
Afgelopen.
Nu hopen op
Barcelona - Juventus
Bayern - Real Madrid
Rot eens op krijgt Barca weer een makkelijke tegenstanderquote:Op woensdag 22 april 2015 22:37 schreef hhh38 het volgende:
Afgelopen.
Nu hopen op
Barcelona - Juventus
Bayern - Real Madrid
andersom juistquote:Op woensdag 22 april 2015 22:37 schreef hhh38 het volgende:
Afgelopen.
Nu hopen op
Barcelona - Juventus
Bayern - Real Madrid
welke Madrid 😂 ?quote:
Dat zou echt fantastisch zijn.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Rot eens op krijgt Barca weer een makkelijke tegenstander
El Classico en Bayern - Juve
😯quote:
Voetballend matig ja.quote:
quote:Op woensdag 22 april 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barca - Bayern
Juve - Madrid
hopelijk
Barca - Juve zou juist tof zijn.. laat Bayern dan maar Real slachten.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:38 schreef KingRoland het volgende:
GEEN Barca - Juve
ik herhaal
GEEN Barca- Juve
quote:Op woensdag 22 april 2015 22:39 schreef Caland het volgende:
Hopen op Barca - Real in de halve finale. Finale met twee teams uit hetzelfde land vind ik echt pure aids.
Bayern, Real of Juve een makkelijke tegenstander noemenquote:Op woensdag 22 april 2015 22:37 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Ik zit niet te wachten op nog een spaans onderonsje.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
+1quote:Op woensdag 22 april 2015 22:39 schreef Caland het volgende:
Hopen op Barca - Real in de halve finale. Finale met twee teams uit hetzelfde land vind ik echt pure aids.
Bayern is de beste en sterkste ploeg.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie van de 4 is nu eigenlijk de grootste kanshebber? Ik denk toch Barca
Jackquote:Op woensdag 22 april 2015 22:41 schreef JamesBontkraag het volgende:
Dat geforceerde 'spannende' commentaar van Jack bij de NOS als ze een standaard misser van de andere wedstrijd laten zien
Niet mijn mening maar als ik de gemiddelde persoon mag nemen..quote:Op woensdag 22 april 2015 22:41 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op woensdag 22 april 2015 22:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Bayern is de beste en sterkste ploeg.
realquote:Op woensdag 22 april 2015 22:41 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op woensdag 22 april 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn enige hoop is de loting El Clasico.
Ze moeten van Arno nu positief over Real zijn, om de opmerking van Sjek dat hij Real haat te compenseren.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, de NOS was vorig jaar ook zo subjectief als de pest bij wedstrijden van Atléti.
Dat dacht ik vorig jaar ook. Het liep uit op een catastrofe met de asfalthijgers van Real Madrid op de counter.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Barca/Bayern - Real volgende ronde hopelijk. Zullen ze in Bernabeu weten wat voetbal is
niet in de finalquote:Op woensdag 22 april 2015 22:42 schreef KingRoland het volgende:
Waarom willen mensen geen El Classico? is toch heerlijk man
Haha. Juve gaat hard vernederd worden in de halve finale.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:43 schreef bianconeri het volgende:
Real-Juve
Barca-Bayern.
Geen Spaanse clubs in de finale
Wanneer de balletjes warm zijn.quote:
Wauw das veel zeggend....quote:Op woensdag 22 april 2015 22:43 schreef Caland het volgende:
De beste en sterkste ploeg die met 3-1 verliest bij Porto. Okay.
Barcelona is momenteel in topvorm, Bayern zal ervan geleerd hebben. Robbery is terug tegen die tijd hopelijkquote:Op woensdag 22 april 2015 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat dacht ik vorig jaar ook. Het liep uit op een catastrofe met de asfalthijgers van Real Madrid op de counter.
Ik heb het dan specifiek over Bayern.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Barcelona is momenteel in topvorm, Bayern zal ervan geleerd hebben. Robbery is terug tegen die tijd hopelijk
Juve CL winnaarquote:Op woensdag 22 april 2015 22:43 schreef bianconeri het volgende:
Real-Juve
Barca-Bayern.
Geen Spaanse clubs in de finale
Omdat Nederlands commentaar zo kut is.quote:
Hoezo dat?quote:Op woensdag 22 april 2015 22:44 schreef Caland het volgende:
Haha. Juve gaat hard vernederd worden in de halve finale.
Daar ben ik wel bang voor ja.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha. Juve gaat hard vernederd worden in de halve finale.
Meh. Ik zou Juve niet echt tot de top 4 van Europa rekenen. Gewoon daaronder en wat mazzel in de loting. Kan een keer gebeuren.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Hoewel Juve de mindere van de 3 is, is het niet een vreemde eend in de bijt ofzo. Dit zijn gewoon de 4 beste ploegen momenteel. Tegen Bayern kan het wel eens minder leuk aflopen voor Juve,
maar zeker tegen die Spaanse ploegen gaat Juve echt niet veel onder doen hoor.
Barca wint 5-0 van Juvequote:Op woensdag 22 april 2015 22:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Hoewel Juve de mindere van de 3 is, is het niet een vreemde eend in de bijt ofzo. Dit zijn gewoon de 4 beste ploegen momenteel. Tegen Bayern kan het wel eens minder leuk aflopen voor Juve,
maar zeker tegen die Spaanse ploegen gaat Juve echt niet veel onder doen hoor.
over 2 of 3 weken gok ikquote:Op woensdag 22 april 2015 22:43 schreef FoolWithMokey het volgende:
Wanneer worden de halve finales gespeeld?
Toevallig. Ik ook.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:48 schreef KingRoland het volgende:
Loting : vrijdag 24 april om 12 uur
Belangrijke informatie: Ik ben dan de hele dag vrij.
bedanktquote:Op woensdag 22 april 2015 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste wedstrijden zijn 5 en 6 mei.
Niet zo negatief manquote:
Wie zou je dan de nummer 4 noemen?quote:Op woensdag 22 april 2015 22:46 schreef Caland het volgende:
Meh. Ik zou Juve niet echt tot de top 4 van Europa rekenen. Gewoon daaronder en wat mazzel in de loting. Kan een keer gebeuren.
deze week ben ik vrijquote:Op woensdag 22 april 2015 22:48 schreef KingRoland het volgende:
Loting : vrijdag 24 april om 12 uur
Belangrijke informatie: Ik ben dan de hele dag vrij.
Maak jij dan even de CL loting topic?quote:Op woensdag 22 april 2015 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, jongens. Alles beter dan de Eredivisie!!!!!
De top is gewoon Bayern, Real en Barca imo. Dan komt er een relatief groot gat met de rest waar ook Juve toe behoort. Dat ze nu wat mazzel hebben met de loting zegt niet zo veel.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Niet zo negatief man
Zoveel slechter is Juve niet dan deze ploegen hoor.
[..]
Wie zou je dan de nummer 4 noemen?
Juve heeft in groupsfase wel laten zien beter te zijn dan Atletico. Man City en PSG vind ik maar echt matigjes. Geld ploegjes maar daar koop je geen goed elftal voor.
Chelsea zou misschien kunnen, maar schat Juve toch wat sterker in dan een Chelsea.
VBL / [Champions League] 24/4/15 @12:00 - Loting: Halve finalesquote:Op woensdag 22 april 2015 22:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Maak jij dan even de CL loting topic?
Ik ben er echt niet zeker van hoor, zo de tegenstander aan de bal laten en eruit proberen te komen, tegen Monaco kan dat, maar de ploegen die nu over blijven zijn aanvallend zo enorm sterk.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Niet zo negatief man
Zoveel slechter is Juve niet dan deze ploegen hoor.
[..]
Wie zou je dan de nummer 4 noemen?
Juve heeft in groupsfase wel laten zien beter te zijn dan Atletico. Man City en PSG vind ik maar echt matigjes. Geld ploegjes maar daar koop je geen goed elftal voor.
Chelsea zou misschien kunnen, maar schat Juve toch wat sterker in dan een Chelsea.
Ja tevezquote:Op woensdag 22 april 2015 22:53 schreef Rabieluh het volgende:
Als er ooit een veldspeler in het doel moet bij Juve, dan weet ik nu wie dat gaat worden.
Ik zeg toch ook niet dat Juve bij de top 3 hoort?quote:Op woensdag 22 april 2015 22:50 schreef Caland het volgende:
De top is gewoon Bayern, Real en Barca imo. Dan komt er een relatief groot gat met de rest waar ook Juve toe behoort. Dat ze nu wat mazzel hebben met de loting zegt niet zo veel.
Tuurlijk verdienen ze het. Maar Juve is niet de top van Europa. Dat zullen de halve finales ook wel uitwijzen denk ik.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat Juve bij de top 3 hoort?
Real, Bayern en Barca zijn gewoon de duidelijke top 3.
Daarna krijg je inderdaad een groep ploegen met denk ik: Atletico, Juve, Chelsea, Man City en PSG.
Van die ploegen vind ik Juve gewoon de betere, dit seizoen hebben ze nog wel laten zien dat ze de betere zijn van Atletico.
Inderdaad wat mazzel bij de loting, maar dat moet je altijd hebben toch?
Als Bayern-Barca al de 1/8 finale was dan was dat voor Barca heel erg balen geweest.
Ook al horen ze bij de top 3.
Deze 4 zijn gewoon de beste 4 ploegen van Europa momenteel, dus ongeacht de route naar de halve finale verdienen ze het gewoon.
Dat sloeg nergens op....quote:Op woensdag 22 april 2015 22:51 schreef Caland het volgende:
Juve werd vorig jaar nog uitgeschakeld door een behoorlijk matig Galatasaray, bijvoorbeeld
Ik ben er ook niet zeker van hoor, Juve is gewoon de minste van de 4.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:51 schreef Rabieluh het volgende:
Ik ben er echt niet zeker van hoor, zo de tegenstander aan de bal laten en eruit proberen te komen, tegen Monaco kan dat, maar de ploegen die nu over blijven zijn aanvallend zo enorm sterk.
Is ten minste iemand die eerlijk naar het Italiaanse voetbal kijkt.quote:
Doosje bitterballen en een fles wijnquote:Op woensdag 22 april 2015 22:58 schreef bombmannl het volgende:
Hoeveel schuift dat eigenlijk, avondje sjempionsliek met Sjek?
Zeg ik dat dan?quote:Op woensdag 22 april 2015 22:56 schreef Caland het volgende:
Tuurlijk verdienen ze het. Maar Juve is niet de top van Europa. Dat zullen de halve finales ook wel uitwijzen denk ik.
Ja maar daar ben ik het dus niet mee eens.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?
Ik zei alleen dat Juve bij de top 4 van Europa hoort.
Wie van de andere clubs vind jij dan dat de 4e positie inneemt?quote:Op woensdag 22 april 2015 23:01 schreef Caland het volgende:
Ja maar daar ben ik het dus niet mee eens.
Geen. Er is een top 3 en dan een gat met daarin flink wat clubs waarin Juve dit jaar een keer de meeste mazzel heeft. Als ze bijvoorbeeld in Engeland eens een keer verstandig omgaan met dat vele geld zal het voor Juve bijna onmogelijk worden om daarmee te concurreren de komende jaren.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wie van de andere clubs vind jij dan dat de 4e positie inneemt?
Hoe kan er nou geen nummer 4 club van Europa zijn lol?quote:Op woensdag 22 april 2015 23:05 schreef Caland het volgende:
Geen. Er is een top 3 en dan een gat met daarin flink wat clubs waarin Juve dit jaar een keer de meeste mazzel heeft. Als ze bijvoorbeeld in Engeland eens een keer verstandig omgaan met dat vele geld zal het voor Juve bijna onmogelijk worden om daarmee te concurreren de komende jaren.
quote:Op woensdag 22 april 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barca - Bayern
Juve - Madrid
hopelijk
ook eens jaquote:Op woensdag 22 april 2015 22:39 schreef Caland het volgende:
Juventus heeft al moeite met Olympiacos.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hoe kan er nou geen nummer 4 club van Europa zijn lol?
Net alsof je een competitie eindstand hebt met maar 3 ploegen en de rest dsq krijgt ofzo omdat ze minder zijn.
Kwalitatief heeft Juve vind ik gewoon na die 3 de sterkste ploeg. Juventus heeft het financieel ook wel goed hoor, misschien minder dan Engeland maar toch. Heeft veel aantrekkingskracht voor spelers.
Real met Schalke lolquote:Op woensdag 22 april 2015 23:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Juventus heeft al moeite met Olympiacos.
Dat doet niets af aan de kwaliteiten die Juve heeft.quote:
Ajax was de afgelopen vier jaar ver uit het beste team anders.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat doet niets af aan de kwaliteiten die Juve heeft.
Voetbal zou wel heel saai zijn als de op papier sterkste tegenstander alles gewoon wint.
Dan was Ajax afgelopen jaren nooit kampioen geworden, Atletico niet in Spanje. En zo kun je nog wel meer dingen noemen.
We weten het nu wel. En dat maakt me geen reet uit. Halve finalequote:Op woensdag 22 april 2015 23:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Bayern krijgt alleen maar makkelijke tegenstanders als ze ook nog Juventus loten.
Alsof er iemand is die dat geloofdquote:Op woensdag 22 april 2015 23:12 schreef Tjacka het volgende:
Ajax was de afgelopen vier jaar ver uit het beste team anders.
Dat zeg ik toch, er is een duidelijke top 3 en alles wat daaronder zit doet niet bizar veel voor elkaar onder. Ik zou in ieder geval Juve zeker niet afgetekend de best of the rest noemen. Dat jij dat wel vindt komt vast door één of ander brilletje.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hoe kan er nou geen nummer 4 club van Europa zijn lol?
Iedereen met een normaal voetbalverstand ziet dat anders.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Alsof er iemand is die dat geloofd![]()
Troll
Maar daar ging het niet over. Ging er gewoon over dat de op papier sterkste ploeg niet gewoon maar alles wint.
Ik wil Bayern tegen Barca of Real in de halve finale!quote:Op woensdag 22 april 2015 23:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
We weten het nu wel. En dat maakt me geen reet uit. Halve finale
Nogmaals: Zeg ik ergens dat ik Juve afgetekend best of the rest vindt?quote:Op woensdag 22 april 2015 23:13 schreef Caland het volgende:
Dat zeg ik toch, er is een duidelijke top 3 en alles wat daaronder zit doet niet bizar veel voor elkaar onder. Ik zou in ieder geval Juve zeker niet afgetekend de best of the rest noemen. Dat jij dat wel vindt komt vast door één of ander brilletje.
Dat is echt 50-50quote:Op woensdag 22 april 2015 23:14 schreef Caland het volgende:
Als Juve tegen Atletico had geloot hadden ze er ook al uit gelegen, om maar wat te noemen.
Fijn, ik niet.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:15 schreef bianconeri het volgende:
Ik vind Juve beter dan de andere ploegen
Trollquote:Op woensdag 22 april 2015 23:14 schreef Tjacka het volgende:
Iedereen met een normaal voetbalverstand ziet dat anders.
Dat denk ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:14 schreef Caland het volgende:
Als Juve tegen Atletico had geloot hadden ze er ook al uit gelegen, om maar wat te noemen.
Juve was in groepsfase 2x beter dan Atletico.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:15 schreef Tjacka het volgende:
Als er al een top 4 ploeg zou zijn is dat eerder Atletico dan Juve ja.
Dus Ajax is de afgelopen vier jaar kampioen geworden op puur geluk?quote:Op woensdag 22 april 2015 23:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Troll
[..]
Dat denk ik eigenlijk niet.
In de groepsfase was Juve ook gewoon 2x beter, won Atletico 1x met heel veel geluk.
Maar die wedstrijden heb je vast niet gezien.
'Gewoon'quote:Op woensdag 22 april 2015 23:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Troll
[..]
Dat denk ik eigenlijk niet.
In de groepsfase was Juve ook gewoon 2x beter, won Atletico 1x met heel veel geluk.
Maar die wedstrijden heb je vast niet gezien.
PSG was ook eigenlijk twee keer beter in de groepsfase dan barca.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Juve was in groepsfase 2x beter dan Atletico.
En als je kwalitatief kijkt, enige wat Atletico echt goed kan is knokken/rammen/schoppen/vechten
Dat mag je vinden. Ik vroeg alleen maar welke jij best van de rest vindt.quote:
Zoals ik al zei, geen enkele club springt er dan echt uit, en zeker Juve niet.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Ik vroeg alleen maar welke jij best van de rest vindt.
Het heeft ze wel erg meegezeten. Ze waren kwalitatief gezien niet de beste ploeg.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:17 schreef Tjacka het volgende:
Dus Ajax is de afgelopen vier jaar kampioen geworden op puur geluk?
Nou ja gewoon idd. Ze waren 2x beter en als ik de elftallen naast elkaar leg dan vind ik Juve toch echt beter.quote:
Dat is een kwaliteit waar ze het de echte top bizar moeilijk tegen maken anders.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Juve was in groepsfase 2x beter dan Atletico.
En als je kwalitatief kijkt, enige wat Atletico echt goed kan is knokken/rammen/schoppen/vechten
Dat mag jij vinden.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:19 schreef bianconeri het volgende:
Nou ja gewoon idd. Ze waren 2x beter en als ik de elftallen naast elkaar leg dan vind ik Juve toch echt beter.
Ze benutten de kwaliteit die ze hebben idd heel goed.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:19 schreef Tjacka het volgende:
Dat is een kwaliteit waar ze het de echte top bizar moeilijk tegen maken anders.
Dat zie ik Juve echt niet doen.
Wat een onzin man.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het heeft ze wel erg meegezeten. Ze waren kwalitatief gezien niet de beste ploeg.
[..]
Nou ja gewoon idd. Ze waren 2x beter en als ik de elftallen naast elkaar leg dan vind ik Juve toch echt beter.
Ik quote je om je hard uit te lachen over paar weken.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ze benutten de kwaliteit die ze hebben idd heel goed.
Maar ik schat Juve wel hoger in. Juve is ook fysiek sterk en kan daarnaast wel echt goed voetballen.
Geloof je het zelf? Vast niet, of je bent zo'n grote troll dat je er zelf in gaat geloven.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:21 schreef Tjacka het volgende:
Wat een onzin man.
Ze waren vooral de eerste drie jaar kwalitatief zeker de beste ploeg.
Doe je best. Ik zeg zelf toch ook dat Juve van de overgebleven 4 de minste ploeg is?quote:Op woensdag 22 april 2015 23:21 schreef Tjacka het volgende:
Ik quote je om je hard uit te lachen over paar weken.
Om op je eerste quote te reageren. Wie dan de beste volgens jou?quote:Op woensdag 22 april 2015 23:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Vast niet, of je bent zo'n grote troll dat je er zelf in gaat geloven.
[..]
Doe je best. Ik zeg zelf toch ook dat Juve van de overgebleven 4 de minste ploeg is?
Dus zo raar zou ik het niet vinden als Juve eruit vliegt.
Ik denk dat Juventus het verliest van PSG, Chelsea, City, United en Atlético. Dus rond plek 8-10 in Europa.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Vast niet, of je bent zo'n grote troll dat je er zelf in gaat geloven.
[..]
Doe je best. Ik zeg zelf toch ook dat Juve van de overgebleven 4 de minste ploeg is?
Dus zo raar zou ik het niet vinden als Juve eruit vliegt.
Ik heb het over de kwaliteiten he. Kwalitatief gezien was bv Psv gewoon sterker dan Ajax.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:29 schreef Tjacka het volgende:
Om op je eerste quote te reageren. Wie dan de beste volgens jou?
PSV en Feyenoord hebben het vier jaar achter elkaar opzichtig laten liggen. PSV had jarenlang het beste team maar klopte tactisch voor geen meter. Dus Ajax is vier jaar lang de logische kampioen geworden ja.
Hoezo indekken? Wat moet ik dan zeggen, Juve is de beste van de 4?quote:Je tweede quote:
Ja zo, kan je je blijven indekken dus. Juve zou wel even van Atletico winnen. Maar als ze volgende week 3-0 0-3 van Real verliezen zegt dat niks over de kwaliteiten van Juve, omdat jij toch al had gezegd dat ze zouden kunnen verliezen.
Als er een nummer 4 zou zijn is dat eerder Atletico dan bijvoorbeeld Juve. Atletico is de enigste ploeg die überhaupt wat laat zien en echt kans maakt tegen de 'top 3'.
Juve gaat tegen elke club uit de top 3 hard falen in de halve finale. Maar dat zegt natuurlijk niks over Juve als de 'nummer 4'.
Das wel heel erg pessimistisch over Juve zeg....quote:Op woensdag 22 april 2015 23:34 schreef Nober het volgende:
Ik denk dat Juventus het verliest van PSG, Chelsea, City, United en Atlético. Dus rond plek 8-10 in Europa.
Dus alleen de kwaliteiten van de spelers zeggen wat over een team dus.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb het over de kwaliteiten he. Kwalitatief gezien was bv Psv gewoon sterker dan Ajax.
Als voetbal zo simpel was als: de beste wint dan had Psv alles in NL gewonnen.
Maar zo simpel is voetbal niet, er komt geluk en bv tactiek bij te kijken. En daarin zat Ajax alles mee.
[..]
Hoezo indekken? Wat moet ik dan zeggen, Juve is de beste van de 4?
Juventus is gewoon de mindere van de 4. En dat heb ik constant gezegd.
3-0 van een Real verliezen zou wel hele zware dobber zijn, maar serieus wat moet ik dan zeggen?
Dat ik verwacht dat Juve de andere ploegen wel even verslaat? Dat verwacht ik niet. Heeft niets met indekken te maken.
Atletico is echt niet beter dan Juve lol....
Als er al een ploeg beter zou zijn van de rest zou het eerder een Chelsea zijn. Atletico lol....
Ben jij nou gewoon te dom om te lezen of loop je gigantisch te trollen?quote:Op woensdag 22 april 2015 23:38 schreef Tjacka het volgende:
Dus alleen de kwaliteiten van de spelers zeggen wat over een team dus.
Bedankt bianconeri.
Tactiek of een 'echt team' zijn zegt dus niks volgens jou. Voetbalorakel in spé dit.
Jij leest selectief idioot.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ben jij nou gewoon te dom om te lezen of loop je gigantisch te trollen?
Ik zeg toch heel duidelijk dat voetbal niet zo simpel is als ''de sterkste ploeg wint''.
Dat is precies het punt wat ik probeer te maken man....
Als het wel zo simpel was dan was Ajax geen kampioen, werd in elke competitie een ploeg kampioen met 0 gelijkspelletjes en 0 verlies partijen. Dat is niet zo want voetbal is niet zo simpel als ''de sterkste wint''.
Exact. Dus het is ook niet zo dat nu Juve een keer met wat mazzel in de halve finales van de CL staat ze gelijk de vierde club van Europa zijn.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ben jij nou gewoon te dom om te lezen of loop je gigantisch te trollen?
Ik zeg toch heel duidelijk dat voetbal niet zo simpel is als ''de sterkste ploeg wint''.
Dat is precies het punt wat ik probeer te maken man....
Als het wel zo simpel was dan was Ajax geen kampioen, werd in elke competitie een ploeg kampioen met 0 gelijkspelletjes en 0 verlies partijen. Dat is niet zo want voetbal is niet zo simpel als ''de sterkste wint''.
In de groepsfase was Juve gewoon de betere. Dus zo raar is dat niet.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:39 schreef Caland het volgende:
Atletico lol. Wonnen even de PD vorig seizoen en stonden in de CL finale. Juve is gewoon beter joh, no problem
Ik zeg nergens dat de wedstrijden in de groepsfase alles zeggen. Maar er wordt net gedaan alsof Atletico veel sterker is en zo'n goede ploeg zou zijn.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:44 schreef Tjacka het volgende:
Twee middelmatige potten tegen fucking Monacozeggen niks over de kwaliteiten van Juve. Ze zijn nou eenmaal de vierde van Europa. Een groot verlies tegen een club uit de top 3 zegt niks over de kwaliteiten van Juve.
Een kampioenschap of CL-finale van Atletico zegt niks over de kwaliteiten van Atletico.
EEN OVERWINNING IN DE GROEPSFASE ZEGT ALLES OVER JUVE!!!!
Kan je dit voor mij quoten?quote:Op woensdag 22 april 2015 23:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
In de groepsfase was Juve gewoon de betere. Dus zo raar is dat niet.
Je doet net alsof Atletico Juve wegspeelde....
[..]
Ik zeg nergens dat de wedstrijden in de groepsfase alles zeggen. Maar er wordt net gedaan alsof Atletico veel sterker is en zo'n goede ploeg zou zijn.
Alsof Atletico het verdiende in de finale te staan lol... Ze waren en zijn overduidelijk niet een ploeg die tot de top 3 behoord van Europa.
Zucht... Want geen enkele ploeg speelt ooit slecht -.-
En nee kom nou niet aan met oh dan waren die potten tegen Juve slecht van Atletico want dat was niet zo. Atletico speelde gewoon het spel wat ze altijd spelen, niet proberen te voetballen maar gewoon schoppen.
Nee jij.....quote:Op woensdag 22 april 2015 23:51 schreef Tjacka het volgende:
Jij leest selectief idioot.
Wat valt in godsnaam onder 'de sterkste'? Jij zegt dat dat alleen de kwaliteiten van de spelers zijn. Dat is toch idioot. Ajax was vier jaar lang 'de sterkste'. Ja.
Wie zegt dat ik Juve de nummer 4 club vindt op basis van het halen van de halve finale?quote:Op woensdag 22 april 2015 23:51 schreef Caland het volgende:
Exact. Dus het is ook niet zo dat nu Juve een keer met wat mazzel in de halve finales van de CL staat ze gelijk de vierde club van Europa zijn.
In Madrid won Atletico en in Turijn werd het 0-0. Maar ze waren 'gewoon' de betere. Okay.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
In de groepsfase was Juve gewoon de betere.
Idd, heb lang niet zo'n trollll als jou gezien hier.quote:
Voor de miljoenste keer: Het gaat over het spel. Niet de uitslag.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:55 schreef Caland het volgende:
In Madrid won Atletico en in Turijn werd het 0-0. Maar ze waren 'gewoon' de betere. Okay.
Mwah, jij doet alsof het zo vanzelfsprekend is dat Juventus sterker is dan Atletico. Ik zie Juventus niet zo snel een CL finale halen of in een sterke competitie als de PD kampioen worden. En het veel sterkere Juventus kon in de groepsfase al niet 'gewoon' even winnen van datzelfde Atletico. Dat vind ik gewoon erg raar. Gewoon.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Voor de miljoenste keer: Het gaat over het spel. Niet de uitslag.
Maar waarschijnlijk ben je zo'n typische ik kijk alleen naar de uitslag persoon die de wedstrijd niet gezien heeft.
Maar wanneer zou het dus duidelijk worden dat Juve echt de best of the rest is?quote:Op woensdag 22 april 2015 23:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee jij.....
Jij valt mij aan op precies het punt wat ik probeer te maken.... Volgens mij is begrijpend lezen geen vak meer op de basisschool![]()
Het sterkste gaat in basis om de kwaliteiten, wie is kwalitatief het sterkste.
Alleen voetbal gaat niet puur om de kwaliteiten, komt veel meer bij kijken.
Gelukkig maar want anders werd het wel eentonig.
[..]
Wie zegt dat ik Juve de nummer 4 club vindt op basis van het halen van de halve finale?
Nou leg je me voor de zoveelste keer woorden in mijn mond die niet kloppen
Is ook lastig te meten, maar niet onmogelijk aangezien mensen ook zeggen dat er een absolute top 3 is. Als je de ploegen en het spel naast elkaar legt, kwalitatief. Dan weet ik niet wie van die ploegen Juve moet gaan verslaan. De enige tegen wie ik als Juve fan niet zou willen spelen is Chelsea, die zie ik nog wel van Juve winnen. En PSG en Man City moeten niet eens zo'n 1 uit de 100 wedstrijden hebben dat ze geweldig zijn. Juve moet Atletico gewoon kunnen hebben.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:58 schreef Tjacka het volgende:
Maar wanneer zou het dus duidelijk worden dat Juve echt de best of the rest is?
Dat is niet te meten?
Ik zeg niet dat het vanzelfsprekend is hoor? Ik zeg alleen dat Juve sterker is en in de groepsfase dan wel niet won maar wel het betere spel had beide wedstrijden. Dat Atletico totaal geen aanspraak maakte op winst, zelfs niet in eigen huis.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:58 schreef Caland het volgende:
Mwah, jij doet alsof het zo vanzelfsprekend is dat Juventus sterker is dan Atletico. Ik zie Juventus niet zo snel een CL finale halen of in een sterke competitie als de PD kampioen worden. En het veel sterkere Juventus kon in de groepsfase al niet 'gewoon' even winnen van datzelfde Atletico. Dat vind ik gewoon erg raar. Gewoon.
Ja en als het goed was uitgepakt was het natuurlijk weer een held. Lekker met de wind meewaaien.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:14 schreef Ayreon84 het volgende:
Atletico terecht bewierookt de afgelopen seizoenen, maar Simeone is wat teveel in zichzelf gaan geloven. Dit elftal kan echt veel beter dan dat ze in deze tweeluik met Real Madrid hebben laten zien, gisteravond hebben ze amper gevoetbald.
Griezmann is bij Atletico de enige speler met diepgang, maar wordt steeds voortijdig naar de kant gehaald voor de trage Raul Garcia.
Real Madrid terecht door naar de halve finale.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |