quote:Op woensdag 22 april 2015 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit Benzepa in het stadion, zit Benzema op de bank
Kan toch nie man.
Doutzen Kroes had dit ook.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
en dan krijg je dit als gevolg
[ afbeelding ]
quote:
En de vleugelspeler van Barcelona heet ook Pedro.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pedro Rodriguez was een fantastisch autoracer.
RIP.
Er speelt er maar 1 bij Real momenteel.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Er zoveel Roodriekesjes in de wereld. Joaquim, James, Pedro, Jese.
Geil.quote:
Funbetje. Atleti meeste schoten op doel (reguliere speeltijd) @5.50 en Juve meeste corners. @2.30quote:
Dat heb ik vandaag al meerdere keren geopperdquote:Op woensdag 22 april 2015 20:52 schreef Cavaliers het volgende:
Deze wedstrijd heeft meer Gimenez nodig.
Z'n broertje heette Ricardo. Die is ook overleden achter het stuur.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En de vleugelspeler van Barcelona heet ook Pedro.
Waarom zou Torres in de basis starten als hij al sinds de middeleeuwen niet meer basisklant is?quote:
Hij scoort niet genoeg tor(res).quote:
Fiorentina v Dinamo Kiev heb ik gehoord.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Z'n broertje heette Ricardo. Die is ook overleden achter het stuur.
Net als dat backje van Napoli. Daarover gesproken, weet je wat RTL morgen uitzendt?
Torres komt er in de tweede helft in, en zal dan als een hinde langs de keeper huppelen.quote:
Wie ben jij nou weer?quote:
Mooiquote:
Ik zag het gelijk voor me.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:54 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Torres komt er in de tweede helft in, en zal dan als een hinde langs de keeper huppelen.
Waarom zouden ze? Atléti weet dat Real moet komen. Bij één tegengoal zit Real in de shit.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:54 schreef Sked het volgende:
Ik had een agressiever begin van Atletico verwacht
Daarom dusquote:Op woensdag 22 april 2015 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij één tegengoal zit Real in de shit.
Slechte bui vandaag.quote:
Andersom dus juist.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Atléti weet dat Real moet komen. Bij één tegengoal zit Real in de shit.
Neemt ff lijntje bij zoquote:
Kan zo bij IS.quote:
Daarom zou je verwachten dat Atleti snel probeert te scoren en dan alles dicht timmert.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Atléti weet dat Real moet komen. Bij één tegengoal zit Real in de shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |