SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 5% gewijzigd door Deuce92 op 22-04-2015 20:52:27 ]
?quote:Op woensdag 22 april 2015 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Haha die reacties van die mannen op bonuschick
SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wordt wel vervelend vriend wijven die elke keer vragen hoe lang je bentquote:Op woensdag 22 april 2015 21:23 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Klokov?
R&P / Kijken vrouwen echt zo naar het lichaam
ik kijk nietquote:Op woensdag 22 april 2015 21:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Lekker veel theater hey, bij die Spanjaarden
macro's?quote:Op woensdag 22 april 2015 21:32 schreef VacaLoca het volgende:
Shake tip: 60g havermout, 50g cashewnoten, 10g extra pure chocolade (ik doe het met hagelslag), banaan, halve liter melk.
Net op, dikke prima.
quote:Op woensdag 22 april 2015 21:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Lekker veel theater hey, bij die Spanjaarden
sick ouwe!!! Je bent zeker echt een ziek grote cunt als je dit soort sjeeks bouwt!!!quote:Op woensdag 22 april 2015 21:32 schreef VacaLoca het volgende:
Shake tip: 60g havermout, 50g cashewnoten, 10g extra pure chocolade (ik doe het met hagelslag), banaan, halve liter melk.
Net op, dikke prima.
Jij weet zo te zien echt wel hoe je lekker moet genieten.quote:Op woensdag 22 april 2015 21:32 schreef VacaLoca het volgende:
Net op, dikke prima.
80g koolhydraten, 22g eiwitten, 35g vetten (goede voornamelijk)quote:
Nee joh no1 heeft het te druk met al die bloedmooie vrouwen die hij van zich af moet slaan. Elke avond een andere chick om z'n pik. forum.benjijalbevruchtdoorno1uknow.org draait overuren.quote:Op woensdag 22 april 2015 21:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Goede neg, vriend, die heb je zo in de pocket.
Links, rechts, op en neer, oscillerend, gydroscopisch, maglevquote:Op woensdag 22 april 2015 21:51 schreef Beach het volgende:
is die shake links- of rechtsdraaiend? wil wel de goede melkzuurculturen he
quote:Op woensdag 22 april 2015 21:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee joh no1 heeft het te druk met al die bloedmooie vrouwen die hij van zich af moet slaan. Elke avond een andere chick om z'n pik. forum.benjijbevruchtdoorno1uknow.org draait overuren.
Oh wacht.
Zo veel koolhydraten... wil je dik worde ofzo???quote:Op woensdag 22 april 2015 21:49 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
80g koolhydraten, 22g eiwitten, 35g vetten (goede voornamelijk)
Wat whey poeder erbij zodat je op 80/50/35 komt en je zit goed. Maar mn whey is op
quote:Op woensdag 22 april 2015 21:58 schreef Beach het volgende:
trusten bois
[ [url=http://forum-fok.digidip.net/visit?url=http%3A%2F%2Fwww.yutrain.nl%2Fsite%2Fwp-content%2Fuploads%2F2011%2F02%2FManAsleepAtComputer.jpg&ppref=http%3A%2F%2Fforum.fok.nl%2Fuser%2Factive%2F406994]afbeelding[/url] ]
Ectoquote:Op woensdag 22 april 2015 22:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zo veel koolhydraten... wil je dik worde ofzo???
Bedoel je Bob met zn jurk?quote:Op woensdag 22 april 2015 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey Deucestengel er staat een tranny in userfoto's. Tipje.
Hey Sapquote:Op donderdag 23 april 2015 01:28 schreef Sapstengel het volgende:
SEX / Homofoob en piemelfantasie?
Hey Deuce
Nee, lijkt maar zo.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey Deucestengel er staat een tranny in userfoto's. Tipje.
wat een lekker wijfquote:Op donderdag 23 april 2015 08:29 schreef Awesome_ het volgende:
Lol @4:24. Als iemand anders dan Nikki Blackletter dat zou doen, in mijn gym of zo, dan had ik die kk hard uitgelachen.
Doe jij ook aan die fatburnershizzle? Probeerde Dr. Liftsalot me net aan te raden, Lipo 6 van B&F.quote:
Loooooooooooooool.quote:Op donderdag 23 april 2015 08:44 schreef Awesome_ het volgende:
haha. Net zoals die gokkers die alleen vertellen wanneer ze winnen. haha.
je moet gewn koud douchenquote:Op donderdag 23 april 2015 08:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe jij ook aan die fatburnershizzle? Probeerde Dr. Liftsalot me net aan te raden, Lipo 6 van B&F.
om 8 en 14 uur klap ik een ECA capquote:Op donderdag 23 april 2015 08:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe jij ook aan die fatburnershizzle? Probeerde Dr. Liftsalot me net aan te raden, Lipo 6 van B&F.
No shit, Sherlock.quote:Op donderdag 23 april 2015 08:57 schreef Questular het volgende:
Of gewoon minder vreten en meer sporten, het kan zo makkelijk zijn
Is op zich wel waar, maar de bruine vet-winst van 10 minuten onder de douche staan is niet heel hoog. Wel goed voor je (b)acne en doorbloeding verder hoor, maar dat is aan het eind afspoelen met koud water ook al.quote:Op donderdag 23 april 2015 08:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je moet gewn koud douchen
activeer je brown fat mee
lichaam moet hard werken om temperatuur hoog te houden
Daarom blijf ik terugkomen he. Dat, en verbaal en/of lichamelijk mishandeld worden door mannen zit toch een beetje in de Turkse genen.quote:Op donderdag 23 april 2015 08:59 schreef Awesome_ het volgende:
Allemaal tough love dit, clumsy. We doen dit niet shits and giggles he, allemaal om jarenlang LIF-dieetclubben te ontdoen.
Ik vind dit ook niet leuk.
quote:Op donderdag 23 april 2015 09:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
As I said vriend, deze meisje gaat kkhard. Komt alles goed.
vroeger fat-man struggles gehad?quote:Op donderdag 23 april 2015 09:03 schreef Awesome_ het volgende:
De echte grap is, stel je bent straks een respectabele 60kg of zo. Dan ben je nog de dikke hier. Was bij mij in mn vriendengroep ook. Als ik vandaag de dag een maat bel voor evt. plannen dit weekend neemt ie de telefoon nog op met 'yo dikke'. Hehe.
ew was jij een dikzakquote:Op donderdag 23 april 2015 09:03 schreef Awesome_ het volgende:
De echte grap is, stel je bent straks een respectabele 60kg of zo. Dan ben je nog de dikke hier. Was bij mij in mn vriendengroep ook. Als ik vandaag de dag een maat bel voor evt. plannen dit weekend neemt ie de telefoon nog op met 'yo dikke'. Hehe.
ik heb The Call helemaal zuiver. Echt het telefoongesprek, de rap, het refrein, the bridge. Alles. nohomo.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Backstreet Boys op de radio. Memorylane.
Ik shine met Spice Girls en Will Smith lyrics.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ik heb The Calling helemaal zuiver. Echt het telefoongesprek, de rap, het refrein, the bridge. Alles. nohomo.
Nice. Ik ook. Ik heb vies veel foute lyrics in mn hoofdje. Al is het maar om mensen zich kapot te zien schamen in gezelschap. Facepalms everywhere.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik shine met Spice Girls en Will Smith lyrics.
Ik zit vandaag met de intro van Kloontje het Reuzenkind in m'n kop. Die actrice moet toch ook keihard aan de pillen hebben gezeten om die dagen door te komen zeg.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nice. Ik ook. Ik heb vies veel foute lyrics in mn hoofdje. Al is het maar om mensen zich kapot te zien schamen in gezelschap. Facepalms everywhere.
Volgens mij ben jij ook wel een beetje zo'n provocateur. Ik vind het altijd leuk en interessant om in relatief nieuwe gezelschappen te kijken wat voor vlees ik in de kuip heb door de discussie over het wel of niet neuken van een supermooie tranny aan te zwengelen. Levert altijd machtig mooie reacties op en leert je veel over je gezelschap.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Al is het maar om mensen zich kapot te zien schamen in gezelschap. Facepalms everywhere.
Haha laatst nog naar gekeken, dat hele land van ooit is nu een verlaten niemandsland.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zit vandaag met de intro van Kloontje het Reuzenkind in m'n kop. Die actrice moet toch ook keihard aan de pillen hebben gezeten om die dagen door te komen zeg.
Vriend van me heeft een paardenmeisje aan de haak geslagen. Echt zo'n typische, die er continu over wauwelt en volgens mij fantaseert over die paardenlul in d'r mond. Als zij erbij is gaat het standaard over de beste bereidingswijze van paardenbiefstukquote:Op donderdag 23 april 2015 09:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook wel een beetje zo'n provocateur. Ik vind het altijd leuk en interessant om in relatief nieuwe gezelschappen te kijken wat voor vlees ik in de kuip heb door de discussie over het wel of niet neuken van een supermooie tranny aan te zwengelen. Levert altijd machtig mooie reacties op en leert je veel over je gezelschap.
Hehe, guilty. Slaat echt nergens op, maar zo geestig. Altijd spelen met het randje van awkwardness. Altijd de underdogrol kiezen in discussies als vrijwel iedereen het met elkaar eens is en jij je normaal gesproken gewoon zou aansluiten.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook wel een beetje zo'n provocateur. Ik vind het altijd leuk en interessant om in relatief nieuwe gezelschappen te kijken wat voor vlees ik in de kuip heb door de discussie over het wel of niet neuken van een supermooie tranny aan te zwengelen. Levert altijd machtig mooie reacties op en leert je veel over je gezelschap.
quote:Op donderdag 23 april 2015 09:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hehe, guilty. Slaat echt nergens op, maar zo geestig. Altijd spelen met het randje van awkwardness. Altijd de underdogrol kiezen in discussies als vrijwel iedereen het met elkaar eens is en jij je normaal gesproken gewoon zou aansluiten.
Wie doet me wat? Overheid doet toch niks.
Waarom lees ik dit, nu heb ik het ook in mijn hoofd!quote:Op donderdag 23 april 2015 09:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zit vandaag met de intro van Kloontje het Reuzenkind in m'n kop. Die actrice moet toch ook keihard aan de pillen hebben gezeten om die dagen door te komen zeg.
denk 63quote:Op donderdag 23 april 2015 06:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
zal ff voor je op mp kijken dan wat is je framemaat
Hij bedoelt 36.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat is maat dranghek
Ga dan beter basketbal spelen oid
beter dan 200 bijleggen en canyon kopenquote:Op donderdag 23 april 2015 10:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hij bedoelt 36.
Koop een Rose of Sensa van vorig jaar met korting. Probleem opgelost.
zwart wit zeker?quote:Op donderdag 23 april 2015 10:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
beter dan 200 bijleggen en canyon kopen
Wat maakt Canyon beter dan Rose of Sensa in die prijsklasse?quote:Op donderdag 23 april 2015 10:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
beter dan 200 bijleggen en canyon kopen
laat me fietsen vriendquote:Op donderdag 23 april 2015 10:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat is maat dranghek
Met je budget ga je nieuw denk ik niet veel vindenquote:Op donderdag 23 april 2015 10:18 schreef seto het volgende:
[..]
laat me fietsen vriend![]()
wil gewoon een mooi italiaans fietsje
pak je toch bianchi zitten wel kutwielen in geloof ikquote:Op donderdag 23 april 2015 10:18 schreef seto het volgende:
[..]
laat me fietsen vriend![]()
wil gewoon een mooi italiaans fietsje (als dat past)
tweedehands is niet ergquote:Op donderdag 23 april 2015 10:19 schreef Questular het volgende:
[..]
Met je budget ga je nieuw denk ik niet veel vinden
Kom Kaas zoek eens wat moois op MP, gym broeders onder elkaarquote:Op donderdag 23 april 2015 10:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
pak je toch bianchi zitten wel kutwielen in geloof ik
Kan die dan niet beter zoeken op een ATB framepje met asfalt wielen er onder?quote:Op donderdag 23 april 2015 10:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wat weeg jij vriend hou ook ff rekening mee dat je super light shit ws doormidden trapt
geef je vnv wel link moet werkenquote:Op donderdag 23 april 2015 10:21 schreef Questular het volgende:
[..]
Kom Kaas zoek eens wat moois op MP, gym broeders onder elkaar
quote:Op donderdag 23 april 2015 10:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat is maat dranghek
Eens.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
pak je toch bianchi zitten wel kutwielen in geloof ik
welke fiets heb jij?quote:Op donderdag 23 april 2015 10:29 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Eens.
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden. Bianchi is weliswaar mooi, maar je betaalt voor de naam en het uiterlijk en zeker in de goedkopere prijsklasse doe je dan wel wat concessies aan de kwaliteit.
tussen de 90 en 100kg afhankelijk van hoeveel schijt ik heb tijdens bulkquote:Op donderdag 23 april 2015 10:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wat weeg jij vriend hou ook ff rekening mee dat je super light shit ws doormidden trapt
true, maar hoef ook niet meteen een professioneel modelquote:Op donderdag 23 april 2015 10:29 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Eens.
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden. Bianchi is weliswaar mooi, maar je betaalt voor de naam en het uiterlijk en zeker in de goedkopere prijsklasse doe je dan wel wat concessies aan de kwaliteit.
quote:Op donderdag 23 april 2015 10:13 schreef Ethanolic het volgende:
serieus als vrienden je een snor noemen heb je ook daadwerkelijk een snor
Anders noemen ze je wel shish kebab ofzo
Cube Agree GTC SL 2014, met handgespaakte wielen met Ambrosio FCS-30 velgen en 36 spaken/wiel. Ultegra naven (fiets is helemaal Ultegra, incl. pedalen).quote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 10:34 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze nieuw gekocht voor iets over de 1000 euro, zit zeker niet het beste spul op maar om af en toe lekker te fietsen is ie prima
Budget?quote:Op donderdag 23 april 2015 10:39 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vroeg een week geleden aan kaas of die me een MTB kon aanraden. Geen reactie verder. Maar goed, maakt ook niet uit verder of zo. Ik kom er toch wel
quote:Op donderdag 23 april 2015 10:38 schreef Eleiko het volgende:
BTW: je wielen laat je hier maken (zeker als je zwaar bent).
Butt-website, maar die man weet wel hoe het moet; echte vakman.
klinkt als een perzische tovenaarquote:Mijn naam is Zoran Kalaba
Is een Joegoslaaf(?), maar nogmaals: het is echt een vakman.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:40 schreef seto het volgende:
[..]
[..]
klinkt als een perzische tovenaar
Echt weer een turk die de nederlandsche cultoer niet snapt.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:42 schreef Ethanolic het volgende:
Tering gaat het weer over kk fietsen
Voetbal masterrace
topquote:Op donderdag 23 april 2015 10:38 schreef Eleiko het volgende:
BTW: je wielen laat je hier maken (zeker als je zwaar bent).
Butt-website, maar die man weet wel hoe het moet; echte vakman.
Vroeger gepest door mensen op een fiets?quote:Op donderdag 23 april 2015 10:49 schreef stinkie het volgende:
Wielrenners moeten dood
Nog erger dan katten.
Prijzen kan +/- een paar euro zijn: op de ene plek op zijn site staat soms een iets andere prijs dan op de anderequote:
wat??quote:Op donderdag 23 april 2015 10:43 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Echt weer een turk die de nederlandsche cultoer niet snapt.
Goedemorgen Stinkie.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:49 schreef stinkie het volgende:
Wielrenners moeten dood
Nog erger dan katten.
Met z'n 6en naast elkaar fietsen op de weg terwijl er een fietspad naast ligt iddquote:Op donderdag 23 april 2015 10:49 schreef stinkie het volgende:
Wielrenners moeten dood
Nog erger dan katten.
Het probleem van veel wielrenners is dat ze niet snappen dat ze in een dichtbevolkt land leven en dat ze de weg / het fietspad met anderen moeten delen. Alles voor een zo hoog mogelijk gemiddelde snelheid. Ik rem regelmatig voor honden, kinderen, whatever. Jammer dan van het gemiddelde, maar voor mijn conditie maakt dat toch niet uit.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:52 schreef Champy het volgende:
[..]
Met z'n 6en naast elkaar fietsen op de weg terwijl er een fietspad naast ligt idd
Mja dat is niet alleen met wielrenners, maar over het algemeen gedragen groepen mensen zich als asociale idiotenquote:Op donderdag 23 april 2015 10:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het probleem van veel wielrenners is dat ze niet snappen dat ze in een dichtbevolkt land leven en dat ze de weg / het fietspad met anderen moeten delen. Alles voor een zo hoog mogelijk gemiddelde snelheid. Ik rem regelmatig voor honden, kinderen, whatever. Jammer dan van het gemiddelde, maar voor mijn conditie maakt dat toch niet uit.
Ik fiets in mn eentje en op fietspaden als ze er zijn, moet ik dan alsnog dood? En vooral grappig dat het van Stinkie afkomt, want hij zal vast altijd heeeeeeel netjes op zn Ducati rijden en op zn Busa als hij hem degelijk had afgeslotenquote:Op donderdag 23 april 2015 10:52 schreef Champy het volgende:
[..]
Met z'n 6en naast elkaar fietsen op de weg terwijl er een fietspad naast ligt idd
setonegertje.gifquote:Op donderdag 23 april 2015 10:56 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik fiets in mn eentje en op fietspaden als ze er zijn, moet ik dan alsnog dood? En vooral grappig dat het van Stinkie afkomt, want hij zal vast altijd heeeeeeel netjes op zn Ducati rijden en op zn Busa als hij hem degelijk had afgesloten
Rakel dat nou niet op.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:56 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik fiets in mn eentje en op fietspaden als ze er zijn, moet ik dan alsnog dood? En vooral grappig dat het van Stinkie afkomt, want hij zal vast altijd heeeeeeel netjes op zn Ducati rijden en op zn Busa als hij hem degelijk had afgesloten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
http://www.decathlon.nl/C-409897-mountainbikesquote:Op donderdag 23 april 2015 11:03 schreef Awesome_ het volgende:
budget is kk laag cor, kans bestaat dat ik er naar 1 week niks meer aan vind. 250 max.
Marktplaats staat er vol mee voor dat bedrag. Oh en koop een helmpje, srs. (als je iig serieus gaat mountainbiken)quote:Op donderdag 23 april 2015 11:03 schreef Awesome_ het volgende:
budget is kk laag cor, kans bestaat dat ik er naar 1 week niks meer aan vind. 250 max.
quote:Op donderdag 23 april 2015 11:09 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Marktplaats staat er vol mee voor dat bedrag. Oh en koop een helmpje, srs. (als je iig serieus gaat mountainbiken)
http://fietsen.tweedehand(...)ke-mtb-atb-vtt.html#quote:Op donderdag 23 april 2015 11:03 schreef Awesome_ het volgende:
Dit. En neem een lichte kleur: met een zwarte koken je hersens in de zon.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:09 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Marktplaats staat er vol mee voor dat bedrag. Oh en koop een helmpje, srs. (als je iig serieus gaat mountainbiken)
Remi alert.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:13 schreef no1uknow het volgende:
Hey Etha kom je potje poolen bij de Haarlemse Barbier
Sorry kantoorslaafjequote:Op donderdag 23 april 2015 11:13 schreef no1uknow het volgende:
Hey Etha kom je potje poolen bij de Haarlemse Barbier
net alsof er fietsen zijn die jou houdenquote:Op donderdag 23 april 2015 11:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Vriend van me wilde een fietsje voor me in elkaar zetten, maar die spreek ik niet meer. Nu zou ik hier kunnen vragen om een marktplaatsgevalletje, maar dan ontploft seto's hoofd met versterkte frame grapjes.
Doel? Budget?quote:Op donderdag 23 april 2015 11:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Vriend van me wilde een fietsje voor me in elkaar zetten, maar die spreek ik niet meer. Nu zou ik hier kunnen vragen om een marktplaatsgevalletje, maar dan ontploft seto's hoofd met versterkte frame grapjes.
wat staat hier?quote:Op donderdag 23 april 2015 11:25 schreef Awesome_ het volgende:
Thanks vrienden. Ga zo uitchecken. Lijkt me wel toffe vorm van cardio.
En idd seto, maar niet vanwege mn zieke cut, maar meer omdat die dan custom made moet zijn wss. Mn fitted caps zitten ook op de max van het spectrum, 8"
Das geen vriend, das een bekende.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Zoek je een mountainbike, gewone fiets, racefiets of...?quote:
MTB'en is over het algemeen wel hoge hartslag. Als je lagere hartslagzones wilt trainen is het makkelijker om op een racefiets te rijden.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:25 schreef Awesome_ het volgende:
En idd seto, maar niet vanwege mn zieke cut, maar meer omdat die dan custom made moet zijn wss. Mn fitted caps zitten ook op de max van het spectrum, 8"
http://www.decathlon.nl/r(...)0-fb-id_8322664.htmlquote:
Dat een grote kop niet automatisch inhoudt dat je duidelijke posts kunt maken.quote:
MTB liefst, anders race. Had een supertoffe mtb, is na een maand gejat. Zaten twee sloten opquote:Op donderdag 23 april 2015 11:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zoek je een mountainbike, gewone fiets, racefiets of...?
In dat geval: zie de eerde genoemde suggesties.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
MTB liefst, anders race. Had een supertoffe mtb, is na een maand gejat. Zaten twee sloten op.
Hij heeft gewoon gelijk. Het is nog erger als je wel een mooi hoofd hebtquote:Op woensdag 22 april 2015 21:23 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Klokov?
R&P / Kijken vrouwen echt zo naar het lichaam
Oh echt? Vertel ons me-quote:Op donderdag 23 april 2015 11:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
MTB'en is over het algemeen wel hoge hartslag. Als je lagere hartslagzones wilt trainen is het makkelijker om op een racefiets te rijden.
hoog is goed. uurtje max. Beetje intervallen dit dat. mijn definitie van 'een blokje om' ligt ook anders dan die van jou en kaasquote:Op donderdag 23 april 2015 11:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
MTB'en is over het algemeen wel hoge hartslag. Als je lagere hartslagzones wilt trainen is het makkelijker om op een racefiets te rijden.
Ik dacht dat jullie hier trainen een beetje serieus namen. Ben jij er zo 1 die de hele dag bij het bankdrukapparaat hangt en foto's van zichzelf neemt?quote:Op donderdag 23 april 2015 11:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oh echt? Vertel ons me-
[ [url=http://forum-fok.digidip.net/visit?url=http%3A%2F%2Fwww.yutrain.nl%2Fsite%2Fwp-content%2Fuploads%2F2011%2F02%2FManAsleepAtComputer.jpg&ppref=http%3A%2F%2Fforum.fok.nl%2Fuser%2Factive%2F406994]afbeelding[/url] ]
Dan is een MTB primaquote:Op donderdag 23 april 2015 11:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
hoog is goed. uurtje max. Beetje intervallen dit dat. mijn definitie van 'een blokje om' ligt ook anders dan die van jou en kaas
Ja.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie hier trainen een beetje serieus namen. Ben jij er zo 1 die de hele dag bij het bankdrukapparaat hangt en foto's van zichzelf neemt?
Ik ben er zo één.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:46 schreef kanovinnie het volgende:
Ik dacht dat jullie hier trainen een beetje serieus namen. Ben jij er zo 1 die de hele dag bij het bankdrukapparaat hangt en foto's van zichzelf neemt?
jup. Met met de auto. Bakfietsen opzij gerost etc.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goedemorgen Stinkie.
Kids weer veilig op de excellentschool afgeleverd?
Wat was de WOD?quote:Op donderdag 23 april 2015 11:55 schreef Ethanolic het volgende:
Vanmorgen hoorde ik een trainer uit de crossfitzaal schreeuwen: "En vergeet niet je score op te schrijven! Je score is je aantal reps!"![]()
dit dus ja. Rood licht, voorrangsregels, rijbaanscheidingen etc. Gewoon negeren 'want ik heb een racefiets'quote:Op donderdag 23 april 2015 10:52 schreef Champy het volgende:
[..]
dat je dit weet baart me wel zorgen overigensquote:Op donderdag 23 april 2015 10:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goedemorgen Stinkie.
Kids weer veilig op de excellentschool afgeleverd?
quote:Op donderdag 23 april 2015 12:10 schreef fathank het volgende:
Enige goeie school is de sportschool
haha ja tog laterz
max 600 bieden mits igstquote:
http://link.marktplaats.nl/m908145718quote:Op donderdag 23 april 2015 11:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Hihi awesome heeft een waterhoofdje.
vraag anders ff in mtb topic vriendquote:Op donderdag 23 april 2015 11:25 schreef Awesome_ het volgende:
ligt aan het merk, oude fietsen kunnen een hoop waard zijn. Helaas de meeste nietquote:Op donderdag 23 april 2015 13:01 schreef Beach het volgende:
ik heb wel een 30+ jaar oude racefiets in de schuur staan maar dat is niks meer tegenwoordig zeker kaasplankje
snor laten staan, bril op. Muts op je knar en hoogwaterbroek. Lekker boodschapjes doen bij de biologische supermarkt.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:01 schreef Beach het volgende:
ik heb wel een 30+ jaar oude racefiets in de schuur staan maar dat is niks meer tegenwoordig zeker kaasplankje
Is die tof ja? Want heb gebeld, hij heeft hem nog en ik zou morgen langs kunnen komen. Reis toch gratis dus dat maakt op zich niet uit.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:41 schreef kaasplankje het volgende:
http://link.marktplaats.nl/m908145718
Ik dacht dat het een Peugeot was (srs) ooit gehad van mn pa.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:05 schreef Questular het volgende:
[..]
ligt aan het merk, oude fietsen kunnen een hoop waard zijn. Helaas de meeste niet
wel cool toch nieuw stuurlintje en dameszadel eropquote:Op donderdag 23 april 2015 13:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is die tof ja? Want heb gebeld, hij heeft hem nog en ik zou morgen langs kunnen komen. Reis toch gratis dus dat maakt op zich niet uit.
Stinkie zit echt in zijn prime volgens mij, perfecte leeftijd. Elke leeftijdscategorie kan ie slayen.quote:
In theorie.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Stinkie zit echt in zijn prime volgens mij, perfecte leeftijd. Elke leeftijdscategorie kan ie slayen.
50/100 euro oid mits beetje okequote:Op donderdag 23 april 2015 13:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een Peugeot was (srs) ooit gehad van mn pa.
vriend ik ga er 3 uur voor treinen, you better be sure. Kan wel meteen langs een vriendin in zwolle maar toch.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wel cool toch nieuw stuurlintje en dameszadel erop
ja denk van wel meer stadfietsje mss maar wel nice prijs ook kan je geen buil aan vallen imoquote:Op donderdag 23 april 2015 13:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
vriend ik ga er 3 uur voor treinen, you better be sure. Kan wel meteen langs een vriendin in zwolle maar toch.
inderdaad. Want sommige sla ik over.quote:
Dat geeft niet. De meesten zien je niet eens als optie.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
inderdaad. Want sommige sla ik over.
Ik noem geen namen
Ok, ga hem morgenmiddag halen. Stay tuned.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja denk van wel meer stadfietsje mss maar wel nice prijs ook kan je geen buil aan vallen imo
spatbordjes erop dan krijg je geen natte kont met een buitje
Nee gaat niet om verkopenquote:Op donderdag 23 april 2015 13:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
50/100 euro oid mits beetje oke
Deze dagboekpost is waardeloos zonder pic van dat wijf.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:16 schreef fathank het volgende:
[dagboek]
Gister trouwens nog een of andere anavar-kut afgepist in de gym.
Kwam binnen en zag dr al bezig met 7,5kg(3x1,25kg per kant) quarter-smithsquats. Squatrack was vrij dus ik ga daar lekker aan de gang. Paar warmup sets, daarna 5x5 werksets. Terwijl ik bezig ben gaat dat mokkel zuchtend en steunend op de legpress zitten die achter t squatrack staat. Ik sta daar dus een beetje de boel bezet te houden en ga me echt niet haasten omdat het prinsesje erbij moet. Komt er een dude aan die met dr begint te praten zegt ze "ja ik moet benen trainen heb net 4x60 die gedaan, maar die gozer hier (doelend op mij) schiet niet op". Ik onverstoorbaar verder en tijdens m'n laatste rust zie ik een gozer wenken of ik bijna klaar ben. Ik gebaar dat ik nog 1 setje moet, dikke prima. Ik ben klaar en zie dat dat mokkel nog met die gozer staat te praten. Ik snel die andere gozer aangetikt 'je kan er bij hoor'.
Dat wijf pislink want zij moest er bij want ze was in wedstrijdvoorbereiding blablabla..
[/dagboek]
bel haar ff en vraag of ze meet vanaf hart trapas tot aan waar de zadelpen begint, ze zegt framemaat 61 tot 65 maar denk dat ze vanaf de grond gemeten heeft want dit is imo echt een klein fietsiequote:Op donderdag 23 april 2015 13:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok, ga hem morgenmiddag halen. Stay tuned.
Is een hij. Een echte Drentse, dus niet te verstaan. Hij heeft een fietswerkplaats blijkbaar.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
bel haar ff en vraag of ze meet vanaf hart trapas tot aan waar de zadelpen begint, ze zegt framemaat 61 tot 65 maar denk dat ze vanaf de grond gemeten heeft want dit is imo echt een klein fietsie
je hebt ook hele domme fietsenmakersquote:Op donderdag 23 april 2015 13:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is een hij. Een echte Drentse, dus niet te verstaan. Hij heeft een fietswerkplaats blijkbaar.
Staat vast wel op crossfit Arnhem ofzo.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Deze dagboekpost is waardeloos zonder pic van dat wijf.
't was niet heel veel bijzonders. Totaal geen kont en een kop als een trekhaak.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Deze dagboekpost is waardeloos zonder pic van dat wijf.
Kan best inderdaad:quote:Op donderdag 23 april 2015 13:32 schreef Awesome_ het volgende:
hoe awesome zou het zijn als die [dagboek]-tags echt zouden werken en je ineens een lijntjespapier achtergrond krijgt en een Lucida handwriting-font.
Schud ik zo uit mn mauw dit super idee. Gratis tip voor de developers.
en of we dit standaard aan cc kunnen koppelenquote:Op donderdag 23 april 2015 13:32 schreef Awesome_ het volgende:
hoe awesome zou het zijn als die [dagboek]-tags echt zouden werken en je ineens een lijntjespapier achtergrond krijgt en een Lucida handwriting-font.
Schud ik zo uit mn mauw dit super idee. Gratis tip voor de developers.
Is in mijn woonplaats...quote:Op donderdag 23 april 2015 13:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is een hij. Een echte Drentse, dus niet te verstaan. Hij heeft een fietswerkplaats blijkbaar.
dan kan jij toch ff translaten 4 clumsiequote:Op donderdag 23 april 2015 13:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is in mijn woonplaats...
Komt wel erg dichtbij zo
lol nicequote:Op donderdag 23 april 2015 13:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kan best inderdaad:
[ afbeelding ]
Oppassen ouwe. Zo ver van me vandaan zit je niet, ik kom je ballen eraf rukken.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
en of we dit standaard aan cc kunnen koppelen
quote:Op donderdag 23 april 2015 13:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
en of we dit standaard aan cc kunnen koppelen
Haha. Wel potentie. De term 'dagboek' is echt heel fokkig ook.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kan best inderdaad:
[ afbeelding ]
Hij heeft een vrouw, kinderen en werkt in de financiële sector....welke ballen?quote:Op donderdag 23 april 2015 13:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oppassen ouwe. Zo ver van me vandaan zit je niet, ik kom je ballen eraf rukken.
Nee, gewoon geld.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:57 schreef clumsy_clown het volgende:
O shit guys, vacature in Saoudi-Arabië. Zouden ze betalen in goudstaven?
geen probleem iddquote:Op donderdag 23 april 2015 13:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dan kan jij toch ff translaten 4 clumsie
Vrouw zijn in Arabia daarquote:Op donderdag 23 april 2015 13:57 schreef clumsy_clown het volgende:
O shit guys, vacature in Saoudi-Arabië. Zouden ze betalen in goudstaven?
Expatziekenhuis vriend, niet de lokale slager op de hoek. Zit in een compound.quote:Op donderdag 23 april 2015 14:08 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Vrouw zijn in Arabia daarDan heb je echt een deathwish.
Ja maar je wilt ook een level hebbenquote:Op donderdag 23 april 2015 14:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Expatziekenhuis vriend, niet de lokale slager op de hoek. Zit in een compound.
Voor een jaartje is dat helemaal prima te doen man. Heb zóveel goede verhalen gehoord.quote:Op donderdag 23 april 2015 14:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ja maar je wilt ook een level hebben
Misschien al eens eerder gevraagd hier maar welk specialisme heb je gekozen?quote:Op donderdag 23 april 2015 14:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Voor een jaartje is dat helemaal prima te doen man. Heb zóveel goede verhalen gehoord.
Nu een sollicitatie eruit gegooid voor hier in NL, maar ook een mailtje gedaan naar zo'n bemiddelingsbureau. Eens kijken wat de opties zijn
nog steeds pissig om die wielrenners hè. Let it go knulquote:Op donderdag 23 april 2015 13:58 schreef Questular het volgende:
[..]
Hij heeft een vrouw, kinderen en werkt in de financiële sector....welke ballen?
Knul vind ik dan wel leuk, net alsof ik nog jong benquote:Op donderdag 23 april 2015 14:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
nog steeds pissig om die wielrenners hè. Let it go knul
Niet. Gestopt met de studie, vooralsnog. Kijk over een jaar of 2 wel of ik het nog oppak.quote:Op donderdag 23 april 2015 14:16 schreef Questular het volgende:
[..]
Misschien al eens eerder gevraagd hier maar welk specialisme heb je gekozen?
het hoeft nietquote:
Zwager.quote:Op donderdag 23 april 2015 14:20 schreef Questular het volgende:
Want daar zit toch het "grote geld" als ik me niet vergis, als ik zie want mn schoonbroer kan gaan verdienen als ie klaar is met zn opleiding...
als ik zie wat hij nu als Arts in opleiding verdiend is het geen vetpot (in ieder geval niet met alle diensten en verantwoordelijkheden die de functie met zich meebrengt) Maar als hij dan uiteindelijk klaar is en een baan weet te vinden dat kan ie aardig wat binnen harken.quote:Op donderdag 23 april 2015 14:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zwager.
Op zich wel ja, je verdient lekker. Ná je specialisatie wel. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nu ook niet slecht verdien, want gespecialiseerd verpleegkundige. Dan maar geen vrijstaand huis, als ik daarmee mezelf kan weerhouden van het doorsnijden van m'n polsen.
schoonbroer is niet fout hoor KLUMZY!!!!!quote:Op donderdag 23 april 2015 14:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zwager.
Op zich wel ja, je verdient lekker. Ná je specialisatie wel. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nu ook niet slecht verdien, want gespecialiseerd verpleegkundige. Dan maar geen vrijstaand huis, als ik daarmee mezelf kan weerhouden van het doorsnijden van m'n polsen.
Tof. Er is nog heel veel winst te behalen op neurologisch gebied. Zou niets voor mij zijn, maar is een heel interessant vak.quote:
Was ik ook. Gaat alleen niet samen met een moeder die om de zoveel tijd in het ziekenhuis ligt, of zoals nu, net van de IC afkomt, en je daarnaast nog gewoon werkt en alles zelf betaalt.quote:Op donderdag 23 april 2015 14:56 schreef Ethanolic het volgende:
jeetje en ik maar denken dat clumsy studeert voor meesterarts, is ze gewoon niveau 3 verzorgende
ik heb last van stijfheid in de schaamstreek kan jij daar iets mee als verzorgende nivo 3?quote:Op donderdag 23 april 2015 14:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Was ik ook. Gaat alleen niet samen met een moeder die om de zoveel tijd in het ziekenhuis ligt, of zoals nu, net van de IC afkomt, en je daarnaast nog gewoon werkt en alles zelf betaalt.
Billen wassen doe ik overigens niet aan, voordat Cor weer verzoekjes komt indienen.
Zeer nice. Heb je al een RfC ingediend bij de Fok-developers?quote:Op donderdag 23 april 2015 13:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kan best inderdaad:
[ afbeelding ]
Ik wil alleen met jou onder de douche, verder niet.quote:Op donderdag 23 april 2015 14:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Was ik ook. Gaat alleen niet samen met een moeder die om de zoveel tijd in het ziekenhuis ligt, of zoals nu, net van de IC afkomt, en je daarnaast nog gewoon werkt en alles zelf betaalt.
Billen wassen doe ik overigens niet aan, voordat Cor weer verzoekjes komt indienen.
quote:Op donderdag 23 april 2015 13:16 schreef fathank het volgende:
[dagboek]
Gister trouwens nog een of andere anavar-kut afgepist in de gym.
Kwam binnen en zag dr al bezig met 7,5kg(3x1,25kg per kant) quarter-smithsquats. Squatrack was vrij dus ik ga daar lekker aan de gang. Paar warmup sets, daarna 5x5 werksets. Terwijl ik bezig ben gaat dat mokkel zuchtend en steunend op de legpress zitten die achter t squatrack staat. Ik sta daar dus een beetje de boel bezet te houden en ga me echt niet haasten omdat het prinsesje erbij moet. Komt er een dude aan die met dr begint te praten zegt ze "ja ik moet benen trainen heb net 4x60 die gedaan, maar die gozer hier (doelend op mij) schiet niet op". Ik onverstoorbaar verder en tijdens m'n laatste rust zie ik een gozer wenken of ik bijna klaar ben. Ik gebaar dat ik nog 1 setje moet, dikke prima. Ik ben klaar en zie dat dat mokkel nog met die gozer staat te praten. Ik snel die andere gozer aangetikt 'je kan er bij hoor'.
Dat wijf pislink want zij moest er bij want ze was in wedstrijdvoorbereiding blablabla..
[/dagboek]
ligt eraan hoe het met die MacBook ervoor staat.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:13 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik wil alleen met jou onder de douche, verder niet.
dat is lkkr snel verdienen tochquote:Op donderdag 23 april 2015 15:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ligt eraan hoe het met die MacBook ervoor staat.
Leuk zo'n compoundquote:Op donderdag 23 april 2015 14:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Expatziekenhuis vriend, niet de lokale slager op de hoek. Zit in een compound.
gwn implantaten zetten toch krijg je van die mooie pronte tetten vanquote:Op donderdag 23 april 2015 15:35 schreef clumsy_clown het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/editienl/trend-de-bh-mag-uit-deze-zomer
Hangtieten. Hangtieten overal.
hoezo vindt hij het zo erg dan?quote:Op donderdag 23 april 2015 15:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Leuk zo'n compound
Maatje van me woont in Qatar. Die gaat het liefst gillend naar huis, maar helaas. 100k studieschuld nog en een wurgcontract bij Qatar Airways. En dat is nog peanuts in vergelijking met Saudi-Arabië.
Pilotenleef is toch minder romantischer dan het lijkt hequote:Op donderdag 23 april 2015 15:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Leuk zo'n compound
Maatje van me woont in Qatar. Die gaat het liefst gillend naar huis, maar helaas. 100k studieschuld nog en een wurgcontract bij Qatar Airways. En dat is nog peanuts in vergelijking met Saudi-Arabië.
't is vooral dattie in de tang zit bij Qatar Airways. En dat er daar geen kut te doen is als je niet moeilijk veel geld verdient. Biertje drinken op 't strand? No way, dan vlieg je zonder pardon de cel in bijvoorbeeldquote:
Hij heeft 't nog redelijk oke. Prima huisvesting en shit. Das nog altijd beter dan moeten betalen om te mogen vliegen omdat je anders je brevet kwijt raaktquote:Op donderdag 23 april 2015 15:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pilotenleef is toch minder romantischer dan het lijkt he
of dat politieagent niet zoals Baantjer isquote:Op donderdag 23 april 2015 15:48 schreef seto het volgende:
volgens mij zijn piloot, arts en advocaat wel de meest geromantiseerde beroepen
vooral advocaat lijkt me echt dodelijk saai want heb van veel gelezen dat ze bijna nooit in de rechtbank komen en vooral de hele dag legale documenten doorspitten
Al ingeschreven voor kennismakingsdagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |