Is gewoon zo. Ze jatten het hoofd van andere modellen.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:31 schreef Crip het volgende:
Waarom past dat hoofd niet bij dat lichaam surge? He?
Niet.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Is gewoon zo. Ze jatten het hoofd van andere modellen.
Haha dikkequote:Op woensdag 22 april 2015 17:37 schreef Crip het volgende:
Niet skinny girls die een jumpsuit aantrekken. Gewoon nee
Ziet gewoon niet uit.. daarom doe ik het ook niet.
herkenbaarquote:Op woensdag 22 april 2015 18:00 schreef Amoeba het volgende:
Je sleutels aan het zoeken terwijl ze in de zak van je vest zitten
ik had 'm gewoon aanquote:Op woensdag 22 april 2015 18:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
herkenbaar
althans wanneer dat vest op een stoel hangt of in de kast ligt
Liever een drugskoppie dan zwaar obesitas hebben, in een zwaar vervuild huis wonen en stoer doen op het internet met Utrecht terwijl je op het platteland van fucking nowhere woont.quote:
Hij heeft een punt wp. Je vergeet dat hij thuis woont bij zijn mama SV.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Liever een drugskoppie dan zwaar obesitas hebben, in een zwaar vervuild huis wonen en stoer doen op het internet met Utrecht terwijl je op het platteland van blabla
Och het heeft naar ragboer geluisterd hoorquote:Op woensdag 22 april 2015 18:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Liever een drugskoppie dan zwaar obesitas hebben, in een zwaar vervuild huis wonen en stoer doen op het internet met Utrecht terwijl je op het platteland van fucking woont.
Hij heeft geen punt ten eerste is hij nog nooit bij mij thuis geweest en is het hier gewoon opgeruimd? idk hoor ten tweede zwaar obesitas really, echt really? en derde stoer doen over utrecht op het internetquote:Op woensdag 22 april 2015 18:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hij heeft een punt wp. Je vergeet dat hij thuis woont bij zijn mama SV.
Sukkel, ik ben Ragboer. Ik weet heus wel waar ik over praatquote:Op woensdag 22 april 2015 18:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hij heeft geen punt ten eerste is hij nog nooit bij mij thuis geweest en is het hier gewoon opgeruimd? idk hoor ten tweede zwaar obesitas really, echt really? en derde stoer doen over utrecht op het internet
you got me now man echt srs
Kom whatsapp dan?quote:Op woensdag 22 april 2015 18:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Sukkel, ik ben Ragboer. Ik weet heus wel waar ik over praatIk ben tientallen malen bij jou geweest
Je wilt toch niet zeggen dat je huis schoon is? Misschien eens opgeven bij SBS voor Schoon Genoeg?
Originaliteit at its finest he..quote:Op woensdag 22 april 2015 18:21 schreef Flippiee het volgende:
Leuk jongens, iemand continu pakken op zijn omvang. Errrrrug origineel. Misschien moeten jullie weer terug naar de kleuterschool oid want de ontwikkeling van jullie herseninhoud is niet veel beter dan doe van menig kleuter.
Opzouten of normaal doen, debielen.
al noemen ze me constant walvis idgaf meer de manier waaropquote:Op woensdag 22 april 2015 18:21 schreef Flippiee het volgende:
Leuk jongens, iemand continu pakken op zijn omvang. Errrrrug origineel. Misschien moeten jullie weer terug naar de kleuterschool oid want de ontwikkeling van jullie herseninhoud is niet veel beter dan die van menig kleuter.
Ik weet mijn wachtwoord niet meer en ik kom zo op app als je wilt.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kom whatsapp dan?
en wats met je eigen account?
Oh nou wel, maar niemand was hier de baas.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:21 schreef Flippiee het volgende:
Leuk jongens, iemand continu pakken op zijn omvang. Errrrrug origineel. Misschien moeten jullie weer terug naar de kleuterschool oid want de ontwikkeling van jullie herseninhoud is niet veel beter dan die van menig kleuter.
Het blijven FOK!kers.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je zou denken dat mensen in onzin origineler zouden zijn.
Ik snap oprecht niet wat je met deze post bedoelt. Probeer het nog eens.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh nou wel, maar niemand was hier de baas.
Wie een grote bek heeft moet ook kunnen incasseren. De beste man heeft zo vaak commentaar op iedereen, ook op mij. Onder andere over mijn afkomst. Dat kan ik hebben hoor, maar zeiken als ik hem eens dik noem. Grow up.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:21 schreef Flippiee het volgende:
Wat voor een afkomst ben jequote:Op woensdag 22 april 2015 18:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wie een grote bek heeft moet ook kunnen incasseren. De beste man heeft zo vaak commentaar op iedereen, ook op mij. Onder andere over mijn afkomst. Dat kan ik hebben hoor, maar zeiken als ik hem eens dik noem. Grow up.
En je bent?quote:Op woensdag 22 april 2015 18:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Volgens wietparkiet ben ik een Molukker.
quote:Op woensdag 22 april 2015 18:25 schreef Crip het volgende:
We zijn allemaal een op deze wereld, peace.
Dit zou je krijgen als Hawking tourettes hadquote:Op woensdag 22 april 2015 18:25 schreef Dagoduck het volgende:
Hier, hier, pas, pas, pas, pas, chip, pas, reageer, pas, hoer, pas, reageer, pas, kut, hoer, kut, hoer, KUT!
Dus dat ontneemt mij het recht om eens commentaar te geven op het feit dat we ook normaal met elkaar om kunnen gaan?quote:Op woensdag 22 april 2015 18:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wie een grote bek heeft moet ook kunnen incasseren. De beste man heeft zo vaak commentaar op iedereen, ook op mij. Onder andere over mijn afkomst. Dat kan ik hebben hoor, maar zeiken als ik hem eens dik noem. Grow up.
Nee, je kan je zegje toch doen?quote:Op woensdag 22 april 2015 18:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus dat ontneemt mij het recht om eens commentaar te geven op het feit dat we ook normaal met elkaar om kunnen gaan?
blijkbaarquote:Op woensdag 22 april 2015 18:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus dat ontneemt mij het recht om eens commentaar te geven op het feit dat we ook normaal met elkaar om kunnen gaan?
nee ik hoef niet te tanken schat! daaaggg!quote:Op woensdag 22 april 2015 18:27 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)gen_incheckpaal.html
Volgens mij begreep ik je eerdere post verkeerd in dat geval.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nee, je kan je zegje toch doen?
En nu in het Nederlands alsjeblieft?quote:Op woensdag 22 april 2015 18:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
blijkbaar
maar heb die man in maanden niet gesproken maak ik een grapje in de veronderstelling dat hij sv is gaat ie zo doen
en dat molukker grapje hadden we het over gehad heb het sindsdien niet meer gezegd maar zit diep
Zo is natoer! 5 EURO?! OP JE MUIL!quote:Op woensdag 22 april 2015 18:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
nee ik hoef niet te tanken schat! daaaggg!
Gewoon de popcorn pakken en kijken naar de relquote:Op woensdag 22 april 2015 18:28 schreef Crip het volgende:
Maher Zain - Assalamu Alayka | Official Lyric Video
Waarom zit je op SV zijn account?quote:Op woensdag 22 april 2015 18:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 april 2015 18:30 schreef Fopje het volgende:
Hoi.
WP jij hebt altijd een grote bek en nu begin jij ook weer. Beetje dimmen als je de volgende keer het voordeel van de twijfel wil
Nee, maar het schijnt awesome te zijn.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:29 schreef Amarantha het volgende:
Hebben jullie wel eens Pulled Pork gehad?
Wel pulled beef and chicken.. want e weet pork haha ja haram ja.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:29 schreef Amarantha het volgende:
Flips take it easyquote:Op woensdag 22 april 2015 18:21 schreef Flippiee het volgende:
Nee maar schijnt goddelijk te zijn.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:29 schreef Amarantha het volgende:
Assalmu alayka doet me altijd aan de film four brothers denkenquote:Op woensdag 22 april 2015 18:30 schreef Crip het volgende:
ASSALAMU ALAYKA YA RASULLAH, ASSALAMU ALAYKA HABIBI YA NABI ALLAH.
LEFT ALL MY TROUBLES AN WORRIES, AS I ENTERED YOUR MOSQUE SO GENTLY.
Ik wil je wel in vuur en vlam zetten. Vanavond.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry ben al een paar dagen licht ontvlambaar en heb niet eens mijn maandelijks feestje![]()
quote:Op woensdag 22 april 2015 18:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry ben al een paar dagen licht ontvlambaar en heb niet eens mijn maandelijks feestje![]()
Oh myyyyquote:Op woensdag 22 april 2015 18:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik wil je wel in vuur en vlam zetten. Vanavond.
Zwangerquote:Op woensdag 22 april 2015 18:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij wilt iedereen wel in vuur en vlam zetten.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik wil je wel in vuur en vlam zetten. Vanavond.
Ik zet Nijn straks in vuur en vlam als je niet uitkijkt.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jij wilt iedereen wel in vuur en vlam zetten.
Some people just want to see the world burn.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jij wilt iedereen wel in vuur en vlam zetten.
ragboerquote:Op woensdag 22 april 2015 18:33 schreef Amarantha het volgende:
Ok ik snap er allemaal geen kut van. Wie zit er op SV zijn account?
Thanks mod. Ik zal WP niet meer pesten hoor. Alleen nog maar via app en IRL, wees maar niet bang!quote:Op woensdag 22 april 2015 18:30 schreef Fopje het volgende:
Hoi.
WP jij hebt altijd een grote bek en nu begin jij ook weer. Beetje dimmen als je de volgende keer het voordeel van de twijfel wil
In mei pas.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kut fl. W8 maar tot ik je weer check in rottttuuuurdam
Flips als ik weer eens je hometown hit heb je dan tijd voor koffie?quote:Op woensdag 22 april 2015 18:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kut fl. W8 maar tot ik je weer check in rottttuuuurdam
oehhquote:Op woensdag 22 april 2015 18:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zet Nijn straks in vuur en vlam als je niet uitkijkt.
Jij moet nooit burnenquote:Op woensdag 22 april 2015 18:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Some people just want to see the world burn.
quote:Op woensdag 22 april 2015 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Assalmu alayka doet me altijd aan de film four brothers denken
Hangt er vanaf wanneerquote:Op woensdag 22 april 2015 18:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Flips als ik weer eens je hometown hit heb je dan tijd voor koffie?
Is dat een lammetje?quote:Op woensdag 22 april 2015 18:29 schreef Amarantha het volgende:
Nee. Maar lammetjes zijn ook erg lekker.quote:
go vegan or go homequote:Op woensdag 22 april 2015 18:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Maar lammetjes zijn ook erg lekker.
Laat Bob dit maar niet horen hehe.
Niet haten op Bob the cat!quote:Op woensdag 22 april 2015 18:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Maar lammetjes zijn ook erg lekker.
Laat Bob dit maar niet horen hehe.
Ik doe nu weer even mijn dagelijkse ronde Abusers SC. Altijd lachen daar de laatste paar weken.quote:
Kweenie. Weet ik meestal niet lang van tevorenquote:Op woensdag 22 april 2015 18:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wanneerDan wil ik wel koffie met je doen.
Precies, en ook geen kaas. Like wtf..quote:Op woensdag 22 april 2015 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan al het lekkere vlees moeten missen? Fuck no.
Je doet maar ragboer.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Thanks mod. Ik zal WP niet meer pesten hoor. Alleen nog maar via app en IRL, wees maar niet bang!
kun je daar je kat laten om te socializen met andere katten?quote:
Vandaag geopendquote:Op woensdag 22 april 2015 18:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Omg heb je dat in A'dam? Dacht alleen in Japan
Witje is niet meer te reddenquote:Op woensdag 22 april 2015 18:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kun je daar je kat laten om te socializen met andere katten?
ik wil echt van der afquote:Op woensdag 22 april 2015 18:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vandaag geopend
[..]
Witje is niet meer te redden
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:10 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb een keer een poes doodgemept met een grote tak.
Na. Zo erg kan het niet zijn toch?quote:Op woensdag 22 april 2015 18:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat ze irritant is
ben volgende week hele week alleen thuis
gaat echt hel worden
jawel laatste tijd echt met de dag vervelenderquote:Op woensdag 22 april 2015 18:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na. Zo erg kan het niet zijn toch?
Moest niet lachen.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:37 schreef Amarantha het volgende:
UVT / [Abusers SC] #468 TV Oranje meet @ the BazaarGeniale post. (Even iets omhoog scrollen om origineel te zien)
Hele avond niezen.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben voor een ONZ-SC kattencafé meeting.
Zijn jullie vrienden ofwa?quote:Op woensdag 22 april 2015 18:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
Voor de duidelijkheid: dat laatste waren Ragboer's woorden^SV
Hij woont 1 straat bij mij vandaan. Hij is hier even heen gelopen om bier te drinken. Ja hoor ja hoorquote:
lolquote:Op woensdag 22 april 2015 18:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hij woont 1 straat bij mij vandaan. Hij is hier even heen gelopen om bier te drinken. Ja hoor ja hoor
Heb al ooit in een kamer met 11 katten gezeten. The horrors.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:44 schreef wietparkiet het volgende:
ik stem voor fl freak leedvermaak meet
fl in een klein kamertje met alleen maar katten stoppen
Jazeker. Zijn dagbesteding bestaat tegenwoordig nog maar uit drie dingen: gokken, drugs gebruiken en naar de hoeren gaanquote:
Oh SV dusquote:Op woensdag 22 april 2015 18:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
diegene die ja hoor ja hoor postte
For real? Verbaast mij niets iig.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Jazeker. Zijn dagbesteding bestaat tegenwoordig nog maar uit drie dingen: gokken, drugs gebruiken en naar de hoeren gaan
Alle tering.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Jazeker. Zijn dagbesteding bestaat tegenwoordig nog maar uit drie dingen: gokken, drugs gebruiken en naar de hoeren gaan
quote:Op woensdag 22 april 2015 18:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
hoe is dat je droomleven manquote:Op woensdag 22 april 2015 18:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Droomleven.
Hoereeee neuken nooit meer werke!
jij wel?quote:Op woensdag 22 april 2015 19:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe is dat je droomleven man
heb je dan totaal geen ambities?
Welke zendt NOS uit?quote:Op woensdag 22 april 2015 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
Hopelijk vanavond een boeiendere wedstrijden dan die van vorige week.
Ik ga niet happen.quote:Op woensdag 22 april 2015 19:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hebben ze het hele elftal gekloont?
net als in fifa
Ik heb een beeld van een wietparkiet die niet werkt, uitslaapt tot 15:00, de rest van de dag en nacht op FOK! zit en af en toe een beetje loopt te smokenquote:
Ik ookquote:Op woensdag 22 april 2015 19:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb een beeld van een wietparkiet die niet werkt, uitslaapt tot 15:00, de rest van de dag en nacht op FOK! zit en af en toe een beetje loopt te smoken
Zou hij ook pallets sorterenquote:Op woensdag 22 april 2015 19:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb een beeld van een wietparkiet die niet werkt, uitslaapt tot 15:00, de rest van de dag en nacht op FOK! zit en af en toe een beetje loopt te smoken
spot on manquote:Op woensdag 22 april 2015 19:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Als dat zo is gaat hij ook naar de hoeren.quote:
Heb je daarvoor ook een auto van de zaakquote:
wat moet ik met een auto?quote:Op woensdag 22 april 2015 19:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb je daarvoor ook een auto van de zaak
De wasknijpers vervoeren natuurlijkquote:
nee die woorden opgehaaldquote:Op woensdag 22 april 2015 19:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
De wasknijpers vervoeren natuurlijk
Wat voor pizza Surgequote:Op woensdag 22 april 2015 19:43 schreef Lt.Surge het volgende:
Voor de verandering eet ik vandaag eens pizza.
Wat eet je normaal danquote:Op woensdag 22 april 2015 19:43 schreef Lt.Surge het volgende:
strak plan welquote:Op woensdag 22 april 2015 19:43 schreef Lt.Surge het volgende:
Zielen van kinderenquote:
Terechte klachtquote:
Ik stem voorquote:Op woensdag 22 april 2015 19:47 schreef Amoeba het volgende:
Genocide op pedofielen zou ik wel echt toejuichen
Eensquote:Op woensdag 22 april 2015 19:47 schreef Amoeba het volgende:
Genocide op pedofielen zou ik wel echt toejuichen
Ik vind van niet.quote:Op woensdag 22 april 2015 19:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik stem voor
Al vind ik wel verschil zitten tussen ''willen'' en ''doen''
Oke, dus stel dat een pedofiel (met de wetgeving des Amoeba's) naar de GGZ of voor mijn part de politie zou gaan en zegt : ''Ik heb een probleem en ik moet behandeld worden'' , moet je die man (of vrouw) maar meteen opknuppen?quote:Op woensdag 22 april 2015 19:50 schreef Amoeba het volgende:
Zie je? Ik zeg gewoon wat het volk in stilte wil. Die vieze gore kutpedo's uit de bosjes en ophangen aan de boom die erbij staat.
[..]
Ik vind van niet.
Jij komt uit Deventer ofzo?quote:Op woensdag 22 april 2015 19:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oke, dus stel dat een pedofiel (met de wetgeving des Amoeba's) naar de GGZ of voor mijn part de politie zou gaan en zegt : ''Ik heb een probleem en ik moet behandeld worden'' , moet je die man (of vrouw) maar meteen opknuppen?
Als het 100% bewezen is dat een kind is misbruikt, ben ik het met je eens dat je diegene mag opknuppen of beter, levenslang opsluit
Nee toevallig nietquote:
Ik begrijp je punt. De neiging om iemand te vermoorden krijg ik elke dag wel als ik weer een PVDA'er zie.quote:Op woensdag 22 april 2015 19:51 schreef Geo4kant het volgende:
Jij denkt niet ooit er aan om iemand in elkaar te slaan of zelfs te vermoorden? Al is het maar voor 10 min? Stel ze konden dat uitlezen, moet je dan ook meteen de bak in?
Helaas moet er eerst een slachtoffer zijn, maar mensen straffen omdat ze met een idee rond lopen om het te doen is lastig, bij terrorisme gaat dat, maar bij een pedofiel is dat niet haalbaar.
Tik 'm aanquote:Op woensdag 22 april 2015 19:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt. De neiging om iemand te vermoorden krijg ik elke dag wel als ik weer een PVDA'er zie.
Nu.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:43 schreef DrNick het volgende:
Wanneer begint die wedstrijd? Ga ik ook kijken.
quote:Op woensdag 22 april 2015 20:43 schreef DrNick het volgende:
Wanneer begint die wedstrijd? Ga ik ook kijken.
Je kijkt omdat iedereen nu gaat kijken.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wel grappig.
Ik ben voor de gestreepte mensjes.
Hij verveelt zichquote:
Klopt.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je kijkt omdat iedereen nu gaat kijken.
quote:
okquote:Op woensdag 22 april 2015 20:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Misschien moet je wat LSD erbij nemen
Kom voetballen danquote:
Dat niet kennenquote:Op woensdag 22 april 2015 20:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat is dit voor seksueel getinte activiteit? :s
Ballen tegen zijn reet voelen vind hij toch lekkerquote:Op woensdag 22 april 2015 20:49 schreef FL_Freak het volgende:
Neem gelijk drie ballen mee LB. Kan drnick nog wat van gebruiken die twee ballen.
plxquote:Op woensdag 22 april 2015 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ballen tegen zijn reet voelen vind hij toch lekker
quote:Op woensdag 22 april 2015 20:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Trap hem op zijn scheenbeen voor mij zo dat het bot uitsteekt.
quote:Op woensdag 22 april 2015 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ballen tegen zijn reet voelen vind hij toch lekker
Lijkt het zeker of de voetballers ketamine hebben genomen?quote:Op woensdag 22 april 2015 20:51 schreef FL_Freak het volgende:
Voetbal plus breakbeats/dnb in combinatie is best geinig.
Ey check prspct eens. Mooie feestjes.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Lijkt het zeker of de voetballers ketamine hebben genomen?
wanneerquote:Op woensdag 22 april 2015 20:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ey check prspct eens. Mooie feestjes.
Er zijn mensen gestorven aan tonno hoorquote:
Gezellig, ik ook.quote:
Dat is die site die zich sinds kort richt op mobiele browsers.quote:
Weet niet of dat nou een betrouwbare referentie isquote:
RadioSlut is dan nog wel een goede ref.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weet niet of dat nou een betrouwbare referentie is
Kitkat ookquote:Op woensdag 22 april 2015 20:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
RadioSlut is dan nog wel een goede ref.
Een radio slet die naar een BB/DNB feest gaat, ja inderdaad.. een goede referentiequote:Op woensdag 22 april 2015 20:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
RadioSlut is dan nog wel een goede ref.
Dit is randomquote:Op woensdag 22 april 2015 21:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb de laatste paar maand te vaak pizza zonder tomatensaus gegeten (dus met BBQ saus of crème fraîche als bodem), 2 weken terug weer 1 gehad met tomatensaus en ik vond het niet meer zo lekker
Tomatensaus is sowieso kut ook bij pastaquote:Op woensdag 22 april 2015 21:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb de laatste paar maand te vaak pizza zonder tomatensaus gegeten (dus met BBQ saus of créme fraise als bodem), 2 weken terug weer 1 gehad met tomatensaus en ik vond het niet meer zo lekker
Ik heb ook een fipo in een fobo.quote:
Wat is jouw probleemquote:Op woensdag 22 april 2015 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een radio slet die naar een BB/DNB feest gaat, ja inderdaad.. een goede referentie
Weet ikquote:
Mwah. Ik vind tomatensaus door de macaroni wel lekkerquote:Op woensdag 22 april 2015 21:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Tomatensaus is sowieso kut ook bij pasta
Wanneer heb je dat gepostquote:Op woensdag 22 april 2015 21:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet ikMoest er ineens aandenken nadat ik lekker zei op Surge zijn pizza.
Macaroniquote:Op woensdag 22 april 2015 21:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah. Ik vind tomatensaus door de macaroni wel lekker
g]http://i.fokzine.net/p/11s.gif[/img] Op woensdag 22 april 2015 21:02 schreef LittleBrownie het volgende:quote:
[/quote]quote:Op woensdag 22 april 2015 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
g]http://i.fokzine.net/p/11s.gif[/img] Op woensdag 22 april 2015 21:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wanneer heb je dat gepost
Mijn witte saus is veel beter voor op de pizzaquote:Op woensdag 22 april 2015 21:03 schreef Amarantha het volgende:
Nee maar even serieus.. BBQ saus is echt de beste saus voor pizza
Gatverdammequote:Op woensdag 22 april 2015 21:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn witte saus is veel beter voor op de pizza
Stonende mensen zijn soms niet te volgen sorry. Moest er ineens aandenken dat ik altijd tonijn lekker vond en dat dus weer eens moet eten maar dat er tomatensaus op zit. Ja stoners gedachtes.quote:
Ik lach me soms suf om jouquote:Op woensdag 22 april 2015 21:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stonende mensen zijn soms niet te volgen sorry. Moest er ineens aandenken dat ik altijd tonijn lekker vond en dat dus weer eens moet eten maar dat er tomatensaus op zit. Ja stoners gedachtes.
quote:Op woensdag 22 april 2015 21:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn witte saus is veel beter voor op de pizza
Komt door jouquote:
Ik heb als ik stoned ben altijd zo'n goede gesprekken met mezelfquote:Op woensdag 22 april 2015 21:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stonende mensen zijn soms niet te volgen sorry. Moest er ineens aandenken dat ik altijd tonijn lekker vond en dat dus weer eens moet eten maar dat er tomatensaus op zit. Ja stoners gedachtes.
Het ligt niet aan jou, het ligt aan LB. Die heeft wel vaker moeite met verbanden leggen waardoor alles random lijkt.quote:Op woensdag 22 april 2015 21:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zeg jijquote:Op woensdag 22 april 2015 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou, het ligt aan LB. Die heeft wel vaker moeite met verbanden leggen waardoor alles random lijkt.
Ik kom wel altijd op goede ideeën. Allemaal dingen om te gaan maken enz. En dan als ik dag erna in de supermarkt sta om spullen te kopen dan heb ik geen zin meer hehequote:Op woensdag 22 april 2015 21:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb als ik stoned ben altijd zo'n goede gesprekken met mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |