Is gewoon zo. Ze jatten het hoofd van andere modellen.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:31 schreef Crip het volgende:
Waarom past dat hoofd niet bij dat lichaam surge? He?
Niet.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Is gewoon zo. Ze jatten het hoofd van andere modellen.
Haha dikkequote:Op woensdag 22 april 2015 17:37 schreef Crip het volgende:
Niet skinny girls die een jumpsuit aantrekken. Gewoon nee
Ziet gewoon niet uit.. daarom doe ik het ook niet.
herkenbaarquote:Op woensdag 22 april 2015 18:00 schreef Amoeba het volgende:
Je sleutels aan het zoeken terwijl ze in de zak van je vest zitten
ik had 'm gewoon aanquote:Op woensdag 22 april 2015 18:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
herkenbaar
althans wanneer dat vest op een stoel hangt of in de kast ligt
Liever een drugskoppie dan zwaar obesitas hebben, in een zwaar vervuild huis wonen en stoer doen op het internet met Utrecht terwijl je op het platteland van fucking nowhere woont.quote:
Hij heeft een punt wp. Je vergeet dat hij thuis woont bij zijn mama SV.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Liever een drugskoppie dan zwaar obesitas hebben, in een zwaar vervuild huis wonen en stoer doen op het internet met Utrecht terwijl je op het platteland van blabla
Och het heeft naar ragboer geluisterd hoorquote:Op woensdag 22 april 2015 18:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Liever een drugskoppie dan zwaar obesitas hebben, in een zwaar vervuild huis wonen en stoer doen op het internet met Utrecht terwijl je op het platteland van fucking woont.
Hij heeft geen punt ten eerste is hij nog nooit bij mij thuis geweest en is het hier gewoon opgeruimd? idk hoor ten tweede zwaar obesitas really, echt really? en derde stoer doen over utrecht op het internetquote:Op woensdag 22 april 2015 18:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hij heeft een punt wp. Je vergeet dat hij thuis woont bij zijn mama SV.
Sukkel, ik ben Ragboer. Ik weet heus wel waar ik over praatquote:Op woensdag 22 april 2015 18:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hij heeft geen punt ten eerste is hij nog nooit bij mij thuis geweest en is het hier gewoon opgeruimd? idk hoor ten tweede zwaar obesitas really, echt really? en derde stoer doen over utrecht op het internet
you got me now man echt srs
Kom whatsapp dan?quote:Op woensdag 22 april 2015 18:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Sukkel, ik ben Ragboer. Ik weet heus wel waar ik over praatIk ben tientallen malen bij jou geweest
Je wilt toch niet zeggen dat je huis schoon is? Misschien eens opgeven bij SBS voor Schoon Genoeg?
Originaliteit at its finest he..quote:Op woensdag 22 april 2015 18:21 schreef Flippiee het volgende:
Leuk jongens, iemand continu pakken op zijn omvang. Errrrrug origineel. Misschien moeten jullie weer terug naar de kleuterschool oid want de ontwikkeling van jullie herseninhoud is niet veel beter dan doe van menig kleuter.
Opzouten of normaal doen, debielen.
al noemen ze me constant walvis idgaf meer de manier waaropquote:Op woensdag 22 april 2015 18:21 schreef Flippiee het volgende:
Leuk jongens, iemand continu pakken op zijn omvang. Errrrrug origineel. Misschien moeten jullie weer terug naar de kleuterschool oid want de ontwikkeling van jullie herseninhoud is niet veel beter dan die van menig kleuter.
Ik weet mijn wachtwoord niet meer en ik kom zo op app als je wilt.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kom whatsapp dan?
en wats met je eigen account?
Oh nou wel, maar niemand was hier de baas.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:21 schreef Flippiee het volgende:
Leuk jongens, iemand continu pakken op zijn omvang. Errrrrug origineel. Misschien moeten jullie weer terug naar de kleuterschool oid want de ontwikkeling van jullie herseninhoud is niet veel beter dan die van menig kleuter.
Het blijven FOK!kers.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je zou denken dat mensen in onzin origineler zouden zijn.
Ik snap oprecht niet wat je met deze post bedoelt. Probeer het nog eens.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh nou wel, maar niemand was hier de baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |