Ik ook nietquote:
Kom die kroeg dan ook eens uit manquote:Op woensdag 22 april 2015 15:28 schreef HeatWave het volgende:
Waar hebben jullie het in godsnaam overa? Uno, skip bo?.
Is dit een truth or dare?quote:
Misschien, waar zou ik dat voor doen dan?quote:
Thank de Lordquote:
Leren wat UNO is natuurlijkquote:Op woensdag 22 april 2015 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien, waar zou ik dat voor doen dan?.
En dan, is dat iets dat ik leuker zou vinden dan de kroeg?quote:
Dat moet je dan dus uitzoeken. En het resultaat boeit mij nietquote:Op woensdag 22 april 2015 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan, is dat iets dat ik leuker zou vinden dan de kroeg?.
Ik leuk gezelschap en bij het genot van een lekker drankje is het wel te doen hoorquote:Op woensdag 22 april 2015 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan, is dat iets dat ik leuker zou vinden dan de kroeg?.
Het schijnt een kaartspel te zijn. Serieus, zie ik er uit als een bejaarde achter de geraniums?quote:Op woensdag 22 april 2015 15:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat moet je dan dus uitzoeken. En het resultaat boeit mij niet
Goeie! Wij doen met 30 hahaquote:Op woensdag 22 april 2015 15:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij
Wel met 'maar" 3 stapeltjes en 40 kaarten op dek
Wat jij wilt hoor. Mij zie je niet wakkr liggenquote:Op woensdag 22 april 2015 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het schijnt een kaartspel te zijn. Serieus, zie ik er uit als een bejaarde achter de geraniums?
Ja hé, ik ben nu met 2 koters op stap dus ik zit niet bepaald op mijn luie grote derriëre. Maar ik kom hier serieus nog op terugquote:Op woensdag 22 april 2015 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
KWam je maar eens van die luie reet af deze kant op
Nee, dat snap ik, maar ik heb wel zo'n enorme teringhekel aan kaart/bordspelletjes, ik eet liever glasquote:Op woensdag 22 april 2015 15:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat jij wilt hoor. Mij zie je niet wakkr liggen
quote:Op woensdag 22 april 2015 15:36 schreef Juup© het volgende:
Ja hé, ik ben nu met 2 koters op stap dus ik zit niet bepaald op mijn luie grote derriëre. Maar ik kom hier serieus nog op terug
Je stelde een vraag he?quote:Op woensdag 22 april 2015 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik, maar ik heb wel zo'n enorme teringhekel aan kaart/bordspelletjes, ik eet liever glas.
Die discussie hadden we gisteren in de kantine serieus.quote:
UNO is gewoon Pesten. Niet veel verschil.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het schijnt een kaartspel te zijn. Serieus, zie ik er uit als een bejaarde achter de geraniums?
Ik vind er gewoon niets aan, nooit gevonden. Bordspellen ook totaal niet.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
UNO is gewoon Pesten. Niet veel verschil.Maar ja, een kaartspel. OMG!
Kom dan een keer in Grunn joooquote:Op woensdag 22 april 2015 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die discussie hadden we gisteren in de kantine serieus.
Ik heb skipbo nog nooit gespeeld dus had geen oordeelFor once.
Kolonisten heb ik nooit de lol van gezien, heb het 1x gespeeldquote:
Kom spelen danquote:Op woensdag 22 april 2015 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die discussie hadden we gisteren in de kantine serieus.
Ik heb skipbo nog nooit gespeeld dus had geen oordeelFor once.
Je hebt borsten.quote:
Gohquote:Op woensdag 22 april 2015 16:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij bent daar best wel alleen denk ik zo
Well... strip-UNO...quote:
Tsja, iemand moet het introduceren. Bij deze dusquote:Op woensdag 22 april 2015 16:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
daar hebben we het nog helemaal niet over gehad
Nee, maar daar gaat t uiteindelijk altijd heen met jullie!quote:Op woensdag 22 april 2015 16:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
daar hebben we het nog helemaal niet over gehad
Ik heb geen reden om jou als stuk vlees te zienquote:Op woensdag 22 april 2015 16:25 schreef Ang3l het volgende:
Nee, maar daar gaat t uiteindelijk altijd heen met jullie!
Ik voel me net een stuk vlees
Zo zie jij jezelf voornamelijk.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar daar gaat t uiteindelijk altijd heen met jullie!
Ik voel me net een stuk vlees
Tenzij je neerstort in de Andes en al dagen niet gegeten hebtquote:Op woensdag 22 april 2015 16:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geen reden om jou als stuk vlees te zien
Misschien kun je er nog net een licht bouillonnetje van trekken?quote:Op woensdag 22 april 2015 16:31 schreef HeatWave het volgende:
Alsof er vlees aan die bag of bones zit.
Too easy this onequote:Op woensdag 22 april 2015 16:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien kun je er nog net een licht bouillonnetje van trekken?
Ga er niet vanuit dat dat gaat gebeurenquote:Op woensdag 22 april 2015 16:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tenzij je neerstort in de Andes en al dagen niet gegeten hebt
Ik ben momenteel niet echt in de stemming voor complexiteit.quote:
Why not?quote:Op woensdag 22 april 2015 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben momenteel niet echt in de stemming voor complexiteit.
Maar wel een woord met een x gebruikenquote:Op woensdag 22 april 2015 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
ben je ziekquote:Op woensdag 22 april 2015 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe speel je dat zonder?quote:Op woensdag 22 april 2015 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kolonisten heb ik nooit de lol van gezien, heb het 1x gespeeld
Risk is wel leuk ja, mits dobbelstenen!
Dat komt omdat ik soms nog wel wat hexahydroxycyclohexane naar binnen krijgquote:Op woensdag 22 april 2015 16:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar wel een woord met een x gebruiken
Nee.quote:
Geen idee.quote:
Niet zeuren dan en een beetje leuk doen verdomme.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik soms nog wel wat hexahydroxycyclohexane naar binnen krijg
[..]
Nee.
[..]
Geen idee.
Niet vloeken jijquote:Op woensdag 22 april 2015 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zeuren dan en een beetje leuk doen verdomme.
Uh. Nee.quote:
Steeds meer en meerquote:Op woensdag 22 april 2015 16:31 schreef HeatWave het volgende:
Alsof er vlees aan die bag of bones zit.
Een van de redenen waarom ik niet meer naar Kwikshit ga.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:31 schreef DrMarten het volgende:
Lang leve de kwikfit.... oplichters
Apk keuring gehad, afgekeurd op remslangetjes. Die reparatie plus nog een klein dingetje en apk 250 Euro.
Bel ik andere garage voor second opinion (gaat ie dinsdag heen)... Als inderdaad alles gedaan moet worden wat die kwikfitlui zeggen dan kost het me 180 Euro.
Alle garages zijn pootuitdraaiersquote:Op woensdag 22 april 2015 17:31 schreef DrMarten het volgende:
Apk keuring gehad, afgekeurd op remslangetjes. Die reparatie plus nog een klein dingetje en apk 250 Euro.
Bel ik andere garage voor second opinion (gaat ie dinsdag heen)... Als inderdaad alles gedaan moet worden wat die kwikfitlui zeggen dan kost het me 180 Euro.
Die zit praktisch naast mijn werk, dus handig. En ik had gehoopt dat ie voor de grap gewoon eens zonder problemen door de apk zou komen. Kutdingquote:Op woensdag 22 april 2015 17:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom ik niet meer naar Kwikshit ga.
Nah, heb er van 2 een prijsopgaaf gekregen en beide kwamen op hetzelfde uit ongeveer. En allebei dus substantieel lager dan de kwikfit.quote:
Maar hebben ze ook gekeken of het nodig is? Want daar word je volgens mij echt vaak op genaaidquote:Op woensdag 22 april 2015 17:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nah, heb er van 2 een prijsopgaaf gekregen en beide kwamen op hetzelfde uit ongeveer. En allebei dus substantieel lager dan de kwikfit.
Tijd voor jackfruit green curry met noodlesquote:
Daarom heb ik "een mannetje".quote:
Hoe zijn het precies oplichters als ze een ander tariefmodel hanteren?quote:Op woensdag 22 april 2015 17:31 schreef DrMarten het volgende:
Dat kunnen ze over de telefoon niet zienquote:Op woensdag 22 april 2015 17:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar hebben ze ook gekeken of het nodig is? Want daar word je volgens mij echt vaak op genaaid
Ik kan heel veel zelf en doe dat ook dus ik heb weinig met een garage te maken, maar als ik toch om wat voor reden dan ook naar de garage moet (defecte airco b.v. (wat ik zelf ook kan maken, maar waar ik het gereedschap niet meer voor tot mijn beschikking heb)) dan ga ik i.i.g. niet naar een Kwikshit.quote:
Mwah, al een keer eerder ergens anders iets laten repareren voor 50 Euro waar de kwikfot 200 Euro voor wilde hebbenquote:Op woensdag 22 april 2015 17:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe zijn het precies oplichters als ze een ander tariefmodel hanteren?
Kennelijk hebben ze een betere locatie dus kunnen ze ook wel een hogere prijs vragen. Of betere kwaliteit of garantie?
Ik zie in niks dat het oplichters zijn in deze.
Maar jij kan dan ook wel een beetje meekijken. Voor mij is het allemaal abracadabra. Ze kunnen me echt alles wijs maken.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik kan heel veel zelf en doe dat ook dus ik heb weinig met een garage te maken, maar als ik toch om wat voor reden dan ook naar de garage moet (defecte airco b.v. (wat ik zelf ook kan maken, maar waar ik het gereedschap niet meer voor tot mijn beschikking heb)) dan ga ik i.i.g. niet naar een Kwikshit.
Why do you always make things sexual?quote:
Dat klopt, mij maken ze niet snel iets wijs wat dat betreft.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar jij kan dan ook wel een beetje meekijken. Voor mij is het allemaal abracadabra. Ze kunnen me echt alles wijs maken.
Sowieso is dit een beetje t verschil tussen de mini kruidenier in de duurdere grote jongen AH.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe zijn het precies oplichters als ze een ander tariefmodel hanteren?
Kennelijk hebben ze een betere locatie dus kunnen ze ook wel een hogere prijs vragen. Of betere kwaliteit of garantie?
Ik zie in niks dat het oplichters zijn in deze.
Zo zwerft er hier nog een rond, een vrouwspersoonquote:Op woensdag 22 april 2015 17:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Why do you always make things sexual?
Is een hogere prijs hanteren dan oplichting? Ze zijn neem ik aan open en transparant in hun prijsvoering.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mwah, al een keer eerder ergens anders iets laten repareren voor 50 Euro waar de kwikfot 200 Euro voor wilde hebben
Oww dan wist je van te voren wat je kon verwachten.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mwah, al een keer eerder ergens anders iets laten repareren voor 50 Euro waar de kwikfot 200 Euro voor wilde hebben
Dat en ze kunnen het ook. Mensen komen uit gemak. Ze hebben heel veel deals voor lease, onderhoud, etc. Vaak toch meer eisen aan scholing, iso certificeringen, kwaliteit, etc.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso is dit een beetje t verschil tussen de mini kruidenier in de duurdere grote jongen AH.
Dat weet je toch als je naar Kwikfit gaat? Die hebben gewoon meer overhead.
Mij ook. Ik was ook iets van 250 euro kwijt voor de apk en grote beurt en ze hebben 1 filtertje vervangenquote:Op woensdag 22 april 2015 17:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar jij kan dan ook wel een beetje meekijken. Voor mij is het allemaal abracadabra. Ze kunnen me echt alles wijs maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |