Nee, maar daar gaat t uiteindelijk altijd heen met jullie!quote:Op woensdag 22 april 2015 16:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
daar hebben we het nog helemaal niet over gehad
Ik heb geen reden om jou als stuk vlees te zienquote:Op woensdag 22 april 2015 16:25 schreef Ang3l het volgende:
Nee, maar daar gaat t uiteindelijk altijd heen met jullie!
Ik voel me net een stuk vlees
Zo zie jij jezelf voornamelijk.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar daar gaat t uiteindelijk altijd heen met jullie!
Ik voel me net een stuk vlees
Tenzij je neerstort in de Andes en al dagen niet gegeten hebtquote:Op woensdag 22 april 2015 16:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geen reden om jou als stuk vlees te zien
Misschien kun je er nog net een licht bouillonnetje van trekken?quote:Op woensdag 22 april 2015 16:31 schreef HeatWave het volgende:
Alsof er vlees aan die bag of bones zit.
Too easy this onequote:Op woensdag 22 april 2015 16:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien kun je er nog net een licht bouillonnetje van trekken?
Ga er niet vanuit dat dat gaat gebeurenquote:Op woensdag 22 april 2015 16:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tenzij je neerstort in de Andes en al dagen niet gegeten hebt
Ik ben momenteel niet echt in de stemming voor complexiteit.quote:
Why not?quote:Op woensdag 22 april 2015 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben momenteel niet echt in de stemming voor complexiteit.
Maar wel een woord met een x gebruikenquote:Op woensdag 22 april 2015 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
ben je ziekquote:Op woensdag 22 april 2015 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe speel je dat zonder?quote:Op woensdag 22 april 2015 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kolonisten heb ik nooit de lol van gezien, heb het 1x gespeeld
Risk is wel leuk ja, mits dobbelstenen!
Dat komt omdat ik soms nog wel wat hexahydroxycyclohexane naar binnen krijgquote:Op woensdag 22 april 2015 16:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar wel een woord met een x gebruiken
Nee.quote:
Geen idee.quote:
Niet zeuren dan en een beetje leuk doen verdomme.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik soms nog wel wat hexahydroxycyclohexane naar binnen krijg
[..]
Nee.
[..]
Geen idee.
Niet vloeken jijquote:Op woensdag 22 april 2015 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zeuren dan en een beetje leuk doen verdomme.
Uh. Nee.quote:
Steeds meer en meerquote:Op woensdag 22 april 2015 16:31 schreef HeatWave het volgende:
Alsof er vlees aan die bag of bones zit.
Een van de redenen waarom ik niet meer naar Kwikshit ga.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:31 schreef DrMarten het volgende:
Lang leve de kwikfit.... oplichters
Apk keuring gehad, afgekeurd op remslangetjes. Die reparatie plus nog een klein dingetje en apk 250 Euro.
Bel ik andere garage voor second opinion (gaat ie dinsdag heen)... Als inderdaad alles gedaan moet worden wat die kwikfitlui zeggen dan kost het me 180 Euro.
Alle garages zijn pootuitdraaiersquote:Op woensdag 22 april 2015 17:31 schreef DrMarten het volgende:
Lang leve de kwikfit.... oplichters
Apk keuring gehad, afgekeurd op remslangetjes. Die reparatie plus nog een klein dingetje en apk 250 Euro.
Bel ik andere garage voor second opinion (gaat ie dinsdag heen)... Als inderdaad alles gedaan moet worden wat die kwikfitlui zeggen dan kost het me 180 Euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |