Dat moet je dan dus uitzoeken. En het resultaat boeit mij nietquote:Op woensdag 22 april 2015 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan, is dat iets dat ik leuker zou vinden dan de kroeg?.
Ik leuk gezelschap en bij het genot van een lekker drankje is het wel te doen hoorquote:Op woensdag 22 april 2015 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan, is dat iets dat ik leuker zou vinden dan de kroeg?.
Het schijnt een kaartspel te zijn. Serieus, zie ik er uit als een bejaarde achter de geraniums?quote:Op woensdag 22 april 2015 15:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat moet je dan dus uitzoeken. En het resultaat boeit mij niet
Goeie! Wij doen met 30 hahaquote:Op woensdag 22 april 2015 15:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij
Wel met 'maar" 3 stapeltjes en 40 kaarten op dek
Wat jij wilt hoor. Mij zie je niet wakkr liggenquote:Op woensdag 22 april 2015 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het schijnt een kaartspel te zijn. Serieus, zie ik er uit als een bejaarde achter de geraniums?
Ja hé, ik ben nu met 2 koters op stap dus ik zit niet bepaald op mijn luie grote derriëre. Maar ik kom hier serieus nog op terugquote:Op woensdag 22 april 2015 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
KWam je maar eens van die luie reet af deze kant op
Nee, dat snap ik, maar ik heb wel zo'n enorme teringhekel aan kaart/bordspelletjes, ik eet liever glasquote:Op woensdag 22 april 2015 15:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat jij wilt hoor. Mij zie je niet wakkr liggen
quote:Op woensdag 22 april 2015 15:36 schreef Juup© het volgende:
Ja hé, ik ben nu met 2 koters op stap dus ik zit niet bepaald op mijn luie grote derriëre. Maar ik kom hier serieus nog op terug
Je stelde een vraag he?quote:Op woensdag 22 april 2015 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik, maar ik heb wel zo'n enorme teringhekel aan kaart/bordspelletjes, ik eet liever glas.
Die discussie hadden we gisteren in de kantine serieus.quote:
UNO is gewoon Pesten. Niet veel verschil.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het schijnt een kaartspel te zijn. Serieus, zie ik er uit als een bejaarde achter de geraniums?
Ik vind er gewoon niets aan, nooit gevonden. Bordspellen ook totaal niet.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
UNO is gewoon Pesten. Niet veel verschil.Maar ja, een kaartspel. OMG!
Kom dan een keer in Grunn joooquote:Op woensdag 22 april 2015 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die discussie hadden we gisteren in de kantine serieus.
Ik heb skipbo nog nooit gespeeld dus had geen oordeelFor once.
Kolonisten heb ik nooit de lol van gezien, heb het 1x gespeeldquote:
Kom spelen danquote:Op woensdag 22 april 2015 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die discussie hadden we gisteren in de kantine serieus.
Ik heb skipbo nog nooit gespeeld dus had geen oordeelFor once.
Je hebt borsten.quote:
Gohquote:Op woensdag 22 april 2015 16:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij bent daar best wel alleen denk ik zo
Well... strip-UNO...quote:
Tsja, iemand moet het introduceren. Bij deze dusquote:Op woensdag 22 april 2015 16:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
daar hebben we het nog helemaal niet over gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |