Tenzij ze dat ding pas over 3 jaar uit gaan brengenquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:41 schreef rene90 het volgende:
Ik zou dus maar gewoon de officiële kopen wat dat betreft
5 mei volgens banggood, maar ik ben het met je eens dat ze dit gewoon direct hadden moeten uitbrengen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tenzij ze dat ding pas over 3 jaar uit gaan brengen. Duurt gewoon te lang dit en een officiële datum heb ik nog niet gespot (of heb ik het gemist?)
Tja, het is maar een tupperware doosje met een stukje rubber. Veel boeit het niet.quote:
sowieso handig om apart te shippen natuurlijk als je het wilt bestellen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:01 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, het is maar een tupperware doosje met een stukje rubber. Veel boeit het niet.
Maar jullie stippen nog wel wat anders aan; het is nog maar pre-orders voor die behuizingen.
Zal ik ook even moeten doorgeven...
Nee klopt, ik zou ook prima met die tweede kunnen leven. Maar even voor de duidelijkheid wat het verschil isquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:01 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, het is maar een tupperware doosje met een stukje rubber. Veel boeit het niet.
Maar jullie stippen nog wel wat anders aan; het is nog maar pre-orders voor die behuizingen.
Zal ik ook even moeten doorgeven...
Nein, is 1 keer per account blijkbaar (kan niet worden aangepast in het systeem), dus als je een item hebt moet je even via een ander account het kopen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:34 schreef davedavy het volgende:
Is it just me of werkt 'FOKNLGKB' niet meer?Heb 5 items geprobeerd maar geen een werkt
Je hebt wel een ruim assortiment aan windows 8.1 tablets, weet niet of dat ook een beetje is wat je zoekt?quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:35 schreef Scorpie het volgende:
Iemand toevallig ervaring met het kopen van een goedkope all-in-one-pc met touchscreen uit China?
Nah het moet (helaas) wel echt een touchscreen/pc combi zijn. Is voor een vrijwilligersprojectje hier in de buurt dus mag niet teveel kosten.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:43 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je hebt wel een ruim assortiment aan windows 8.1 tablets, weet niet of dat ook een beetje is wat je zoekt?
Of je moet kijken naar tv boxen zoals Pipo X7, Windows 8.1 Mini PC voor minder dan ¤100 bijvoorbeeld. Moet je wel zelf ergens een monitor vandaan trekken alleen deze optie is dus geen touchscreen. Vandaar dat ik dacht aan een windows tablet waar je zelf een toetsenbord/muis aan kan hangen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nah het moet (helaas) wel echt een touchscreen/pc combi zijn. Is voor een vrijwilligersprojectje hier in de buurt dus mag niet teveel kosten.
Hmja, als ik ergens een goedkoop touchscreentje vandaan kan toveren is dit nog wel een optie. Ik blijf nog ff doorspeurenquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:47 schreef rene90 het volgende:
[..]
Of je moet kijken naar tv boxen zoals Pipo X7, Windows 8.1 Mini PC voor minder dan ¤100 bijvoorbeeld. Moet je wel zelf ergens een monitor vandaan trekken alleen deze optie is dus geen touchscreen. Vandaar dat ik dacht aan een windows tablet waar je zelf een toetsenbord/muis aan kan hangen.
Er is zelfs een derde.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:23 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ik ga ook de Xiaomi Yi bestellen, met behuizing, extra accu en eventuele lader.
En dan is die coupon/actie van jou erg aantrekkelijk.![]()
Wat wel apart is; er zijn twee verschillende types behuizingen:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En nee, ik ben niet gezwicht voor de Xiaomi, de camera is voor iemand anders.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nah het moet (helaas) wel echt een touchscreen/pc combi zijn. Is voor een vrijwilligersprojectje hier in de buurt dus mag niet teveel kosten.
quote:Op zondag 26 april 2015 20:23 schreef rene90 het volgende:
Die Anker is nu 19.99 bij amazon.de, komen nog 3.4 euro verzendkosten bij ofzo. Was dit ook die actie prijs al of kan ik beter even wachten? Het gaat om de 40W versie.
Morgen is de witte 40W Anker USB-lader weer in de aanbieding. Nu om 17:00 uur.quote:Op zondag 26 april 2015 20:55 schreef rene90 het volgende:
Thanks, dan wacht ik nog even tot ze weer die kant op gaan. Wel mooi als vervanging voor de Orico omdat de Anker toch wat compacter is.
Thanks voor de heads-up, krijg je daar mails van ofzo?quote:Op woensdag 29 april 2015 00:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
Morgen is de witte 40W Anker USB-lader weer in de aanbieding. Nu om 17:00 uur.![]()
(geen idee of de zwarte ook goedkoper wordt; zou best kunnen)
[ afbeelding ]
Nou het rare is, is dat ik hem nog niet gebruikt heb :/.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:36 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nein, is 1 keer per account blijkbaar (kan niet worden aangepast in het systeem), dus als je een item hebt moet je even via een ander account het kopen bijvoorbeeld.
Ik heb het even getest met een nieuw account, en het werkt gewoon. Heb je een on-sale item gekozen toevallig?quote:Op woensdag 29 april 2015 08:41 schreef davedavy het volgende:
[..]
Nou het rare is, is dat ik hem nog niet gebruikt heb :/.
Nop. Heb 10+ items geprobeerdquote:Op woensdag 29 april 2015 08:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb het even getest met een nieuw account, en het werkt gewoon. Heb je een on-sale item gekozen toevallig?
Je kan op zich ook zo'n 10 minute mail aanmaken, je hoeft namelijk niet je mail adres te bevestigen ofzoquote:Op woensdag 29 april 2015 08:57 schreef davedavy het volgende:
[..]
Nop. Heb 10+ items geprobeerdNja ik bestel voortaan wel gewoon met een nieuw account, dat werkt blijkbaar wel. Alhoewel ik geen enkele order heb geplaatst met die coupon
Is een optie, maar degen die een gmail hebben kunnen ook simpelweg een punt tussen hun mail zetten. Is je email dus janjanssen@gmail.com, komen de mails verzonden naar jan.janssen@gmail.com ook gewoon aanquote:Op woensdag 29 april 2015 09:01 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je kan op zich ook zo'n 10 minute mail aanmaken, je hoeft namelijk niet je mail adres te bevestigen ofzo
quote:Op donderdag 16 april 2015 14:04 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nou ergens wellicht wel! Mes is met bulkpost verzonden maar zonder tracking, pakketje via CP is verzonden met tracking (zodat ze ''bewijs'' van verzenden hebben).
Is deze niet 'precies' hetzelfde?quote:Op woensdag 29 april 2015 00:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
Morgen is de witte 40W Anker USB-lader weer in de aanbieding. Nu om 17:00 uur.![]()
(geen idee of de zwarte ook goedkoper wordt; zou best kunnen)
[ afbeelding ]
Heb laats voor 10 dollar nog een 32gb kaartje gekocht bij banggood, klasse 10+. Misschien staat de actie nog voor geinteresseerden.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:35 schreef rene90 het volgende:
Voor de verandering een keer wel een microSD kaartje uit China gehaald
http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_70519.html
Had daar nog coins staan, dus was nu 12 dollar. In Nederland 15.6 euro trouwens dus zonder die coins had ik het niet gedaan.
Is een rebrand ja, op banggood en andere sites heb je ook rebrands staan maar de vraag is of die intern ook hetzelfde zijn natuurlijk of wel besparen op het binnenwerk.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:41 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Is deze niet 'precies' hetzelfde?
http://www.amazon.de/dp/B00EKCWDIG?psc=1
edit: zie het al, minder vermogen.
Wat had je besteld dan?quote:Op woensdag 29 april 2015 16:58 schreef julius123 het volgende:
zakje van BG ontvangen met een leeg doosje erin
heb ze al een mailtje gestuurd, zal jullie op de hoogte houden.
Deze?quote:Op woensdag 29 april 2015 16:46 schreef Serpent207 het volgende:
[..]
Heb laats voor 10 dollar nog een 32gb kaartje gekocht bij banggood, klasse 10+. Misschien staat de actie nog voor geinteresseerden.
Is dat nou echt de moeite om moeilijk over te doen?quote:Op woensdag 29 april 2015 17:07 schreef julius123 het volgende:
[..]
1 cent deal,
die sleutelhanger multitool dinges
Yep, heb hem alleen nog niet binnen.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:06 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Deze?
http://www.banggood.com/OV-Micro-SDHC-32G-Class-10-SD-Card-C10-TF-Card-Flash-Memory-Card-p-958473.html
Geen 8 euro voor 'n portapowquote:Op woensdag 29 april 2015 17:07 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Is dat nou echt de moeite om moeilijk over te doen?
Wel grappig dat ik hier steeds meer lees dat er lege pakketjes aankomen.
Heeft iemand al een lightning kabel gespot die wel op IOS 8 etc werkt?
Ik begrijp dat al die china kabels niet meer werken na een ios update.
Ik heb meer dan voldoende originele opladers, maar ik heb ziet zo veel zin om 20 euro voor een kabeltje neer te leggen.
Thanks! zal eens kijken denk dat ik dan toch liever een originele koopt die alles kan.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:00 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Geen 8 euro voor 'n portapow
Kan je wel alleen mee laden, niet syncen.
Staan ook op Amazon, kan handig zijn om je Anker-lader order boven de 29¤ mee te krijgen voor gratis shipping.
Je hoeft ze niet allemaal tegelijk te gebruiken hoor... Je vriendin heeft toch ook 3 bruikbare gaten, zit je toch ook niet allemaal tegelijk inquote:Op woensdag 29 april 2015 18:04 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Thanks! zal eens kijken denk dat ik dan toch liever een originele koopt die alles kan.
Die anker lader is wel cool maar no way dat ik ooit 5 apparaten tegelijk moet laden dus ik pas
quote:Op woensdag 29 april 2015 19:13 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet allemaal tegelijk te gebruiken hoor... Je vriendin heeft toch ook 3 bruikbare gaten, zit je toch ook niet allemaal tegelijk in
Op Aliexpress zijn Lightning kabeltjes te vinden die gemaakt zijn door Nillkin. Volgens mij hebben meerdere hier ervaring met hun micro usb variant. En bij mij werken ze ook gewoon goed.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:07 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Ik heb meer dan voldoende originele opladers, maar ik heb ziet zo veel zin om 20 euro voor een kabeltje neer te leggen.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 29 april 2015 20:06 schreef LKVBHD het volgende:
Als ik zo de Microsoft Keynote kijk gaan de Windows 10 China devices toch wel interessant worden...
Dan trek je het toch gewoon van ali? http://www.aliexpress.com(...)32010308.4.10.g9iI1Gquote:Op woensdag 29 april 2015 21:56 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Waarom verkoopt banggood nou geen cr3032 batterijen
Thanks, het blijkt dat ik de verkeerde heb onthouden.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dan trek je het toch gewoon van ali? http://www.aliexpress.com(...)32010308.4.10.g9iI1G
Als je een dag eerder was geweest had ik er een paar in de envelop gedaanquote:Op woensdag 29 april 2015 23:02 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Thanks, het blijkt dat ik de verkeerde heb onthouden.
Ik zoek de veel meer gebruikte cr 2032 en die is wel overal verkrijgbaar
Handig voor fietslampjes etc, mijn fietslampjes gaan altijd aan in mijn jaszak
Phone/device docken -> als volledige pc gebruikenquote:Op woensdag 29 april 2015 21:56 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Waarom verkoopt banggood nou geen cr3032 batterijen
Spannend manquote:Op woensdag 29 april 2015 23:21 schreef Zspirit het volgende:
Hahaha ach het heeft geen haast.
Ik zit er over te denken om een pakket race te gaan doen.
Bij meerdere shops het zelfde (goedkope) ding bestellen dat op voorraad is en dan kijken hoelang elke shop er over doet. Gewoon omdat het kan
Ja man, SBS6 wil het live uitzenden maar we zijn nog aan het onderhandelen over de rechten.quote:
Het publiek gaat wild!quote:Op woensdag 29 april 2015 23:21 schreef Zspirit het volgende:
Hahaha ach het heeft geen haast.
Ik zit er over te denken om een pakket race te gaan doen.
Bij meerdere shops het zelfde (goedkope) ding bestellen dat op voorraad is en dan kijken hoelang elke shop er over doet. Gewoon omdat het kan
Ja maar ik durf hem niet meer aan te bevelen, want de volgende fokker die er één bestelde had minder succes geloof ik.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:07 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Loop de opticien binnen krijg je zo mee volgens mij.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:23 schreef Brecht35 het volgende:
Ik zoek kwalitatieve doekjes om een bril op te poetsen, dus geen doekjes die stofjes achterlaten. Iemand die me iets leuks kan linken?
Ik wou je al vragen of je al wat hebt kunnen regelen voor de camera zélf zodat we die dus met die coupon kunnen bestellen.quote:Op donderdag 30 april 2015 08:30 schreef rene90 het volgende:
Waterproof cases op banggood zijn weer verschoven, originele = 15 mei, kingma = 10 mei
Ik zat in de livechat bij banggood en ze compenseren je wachten met 200 poins, wel even de moeite dus om te reageren in de livechat![]()
Nja, die case zou 5 mei echt moeten komen zeggen ze allemaal maja dat is geen garantie natuurlijk.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:58 schreef Iemand91 het volgende:
Maar als die cases maar worden uitgesteld moeten we de Xiaomi mogelijk maar laten schieten.
Want hij wil die camera graag halverwege juni gebruiken dus dat wordt haast krap zo.
Het lijkt me dat BG ook wel wil weten dat er soms iets niet goed gaat.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:07 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Blabla
Op aliexpress de eerste seller met combinatie camera + case al gezien. Dacht dat dat wel eigen foto's waren.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nja, die case zou 5 mei echt moeten komen zeggen ze allemaal maja dat is geen garantie natuurlijk.
DX heeft trouwens 3.85% cashback via cashbackxl, ook wel iets om in de gaten te houden dus.
Bij mij werkte die coupon wel, maar er is via Paypal alsnog 63 euro afgeschreven. Dus of ik doe iets verkeerd, of je hebt een te laag bedrag in gedachten, want 56,60 euro lijkt me niet realistisch.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik wou je al vragen of je al wat hebt kunnen regelen voor de camera zélf zodat we die dus met die coupon kunnen bestellen.
Want toen je dat noemde was de camera $66,49. Met coupon (à 5% korting) werd dit dus $63.17 = ¤56.60
Maar dan is die niet in voorraad.
BG heeft 'm (op dit moment) voor ¤68.41. Met CashbackXL wordt dat zo'n ¤65.80. En dan is die nu in voorraad. Pleur er wat accessoires bij en je Cashback wordt nog meer.
69.99 met coupon werd 66.50 dollar = ongeveer 63 euroquote:Op donderdag 30 april 2015 17:58 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Bij mij werkte die coupon wel, maar er is via Paypal alsnog 63 euro afgeschreven. Dus of ik doe iets verkeerd, of je hebt een te laag bedrag in gedachten, want 56,60 euro lijkt me niet realistisch.
(ik heb overigens niet die cashback gedaan)
Kan iemand me uitleggen hoe dat cashbackxl werkt?quote:Op donderdag 30 april 2015 14:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik wou je al vragen of je al wat hebt kunnen regelen voor de camera zélf zodat we die dus met die coupon kunnen bestellen.
Want toen je dat noemde was de camera $66,49. Met coupon (à 5% korting) werd dit dus $63.17 = ¤56.60
Maar dan is die niet in voorraad.
BG heeft 'm (op dit moment) voor ¤68.41. Met CashbackXL wordt dat zo'n ¤65.80. En dan is die nu in voorraad. Pleur er wat accessoires bij en je Cashback wordt nog meer.
Maar als die cases maar worden uitgesteld moeten we de Xiaomi mogelijk maar laten schieten.
Want hij wil die camera graag halverwege juni gebruiken dus dat wordt haast krap zo.
Veel opticiens gebruiken zélf daarvoor zogenoemde hydrofielluiers. Laat je niet misleiden door die naam, het zijn gewoon heel zachte doeken. Die maken briljant schoon en zijn ook niet krassend dus laten evt coating op het glas intact.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:23 schreef Brecht35 het volgende:
Ik zoek kwalitatieve doekjes om een bril op te poetsen, dus geen doekjes die stofjes achterlaten. Iemand die me iets leuks kan linken?
Thanks man!quote:Op donderdag 30 april 2015 18:54 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Veel opticiens gebruiken zélf daarvoor zogenoemde hydrofielluiers. Laat je niet misleiden door die naam, het zijn gewoon heel zachte doeken. Die maken briljant schoon en zijn ook niet krassend dus laten evt coating op het glas intact.
Paar euro bij de hema, kun je wel acht brillendoekjes van knippen
Edit : in België verkopen ze die vast ook bij het (baby)warenhuis.
Kijk even op de site van cashbackxl en dan kan je het gewoon zienquote:Op donderdag 30 april 2015 18:12 schreef Serpent207 het volgende:
[..]
Kan iemand me uitleggen hoe dat cashbackxl werkt?
MITB is gewoon weer een doorgeefluik die wat bekender is in deze gebieden en daarom ook hogere bedragen vraagt. Van MITB zie je ook weleens een advertentie in een krant.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:52 schreef Mubassie het volgende:
Waarschijnlijk al eens besproken, maar waarom is bijvoorbeeld miniinthebox tig keer duurder als BangGood?
Voor de xaomi mi band betaal je 29 euro bij mini
Welle hemme oek HEMA's zennequote:Op donderdag 30 april 2015 18:54 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Veel opticiens gebruiken zélf daarvoor zogenoemde hydrofielluiers. Laat je niet misleiden door die naam, het zijn gewoon heel zachte doeken. Die maken briljant schoon en zijn ook niet krassend dus laten evt coating op het glas intact.
Paar euro bij de hema, kun je wel acht brillendoekjes van knippen en na het wassen doen ze het weer even goed
Edit : in België verkopen ze die vast ook bij het (baby)warenhuis.
Kan inderdaad meerdere keren.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:42 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nope, voor zover ik weet gewoon meerdere keren te gebruiken
Daarom. Xiaomi lijkt totaal geen haast te hebben bij het uitbrengen van dat ding.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:06 schreef rene90 het volgende:
Nja, die case zou 5 mei echt moeten komen zeggen ze allemaal maja dat is geen garantie natuurlijk.
Ruwe berekening gemaakt met wat hij toen aan bedragen en coupon had genoemd.quote:Op donderdag 30 april 2015 17:58 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Bij mij werkte die coupon wel, maar er is via Paypal alsnog 63 euro afgeschreven. Dus of ik doe iets verkeerd, of je hebt een te laag bedrag in gedachten, want 56,60 euro lijkt me niet realistisch.
(ik heb overigens niet die cashback gedaan)
quote:Op donderdag 30 april 2015 18:12 schreef Serpent207 het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe dat cashbackxl werkt?
quote:Op dinsdag 28 april 2015 07:01 schreef rene90 het volgende:
Bank, check anders die website even want ze hebben gewoon een FAQ.
Moest gelijk hieraan denken:quote:Op donderdag 30 april 2015 19:29 schreef roflcat het volgende:
Was laatst een beetje uitgekeken op m'n Xiaomi Powerbank (op het uiterlijk in ieder geval) en heb toen in m'n hoofd gehaald om het hele ding op te schuren en te polijsten. Na een paar uurtjes werk is dit het resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de geïnteresseerden: Eerst schuurpapier 120, daarna 240, daarna 400 en vervolgens 600. Hierna even oppoetsen met een schuursponsje en daarna nog polijsten met polijstpasta.
Nog niet helemaal spiegelglad, maar vind 'm wel mooi zo. Als ik dit weer zat ben gaat er een hoesje omheen, dan zie je er niks meer van![]()
Ik heb de gemodde app, maar heb geen zwemfunctie (ik denk niet dat je Miband dat zou overleven eigenlijk, het is ip67). Er zijn wel geruchten over een nieuwe Miband, zou kunnen dat die het wel gaat hebben.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:29 schreef roflcat het volgende:
Was laatst een beetje uitgekeken op m'n Xiaomi Powerbank (op het uiterlijk in ieder geval) en heb toen in m'n hoofd gehaald om het hele ding op te schuren en te polijsten. Na een paar uurtjes werk is dit het resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de geïnteresseerden: Eerst schuurpapier 120, daarna 240, daarna 400 en vervolgens 600. Hierna even oppoetsen met een schuursponsje en daarna nog polijsten met polijstpasta.
Nog niet helemaal spiegelglad, maar vind 'm wel mooi zo. Als ik dit weer zat ben gaat er een hoesje omheen, dan zie je er niks meer van![]()
Kan iemand trouwens voor mij even checken of de gemodificeerde app van de Xiaomi MiBand zwemmen ondersteunt? Ben mijne ooit kwijtgeraakt, en als deze functie erop zit wil ik 'm eigenlijk wel graag hebben!
Leuk geschreven! heb je de Miiband bewust weggelaten? Ik heb m uiteindelijk ook niet gekocht omdat ik denk het niet te gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:02 schreef rene90 het volgende:
Voor wie nog een action cam zocht, de SJCAM SJ4000 voor $65 dollar via DX (zonder WiFi)
Vijf must-haves uit China
Ja, zat er nog over te denken maar het is wel een redelijk specifiek product voor een bepaalde doelgroep. Vandaar maar even eruit gelaten. En thanksquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:09 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Leuk geschreven! heb je de Miiband bewust weggelaten? Ik heb m uiteindelijk ook niet gekocht omdat ik denk het niet te gaan gebruiken.
Heb hem vorig jaar ook ongeveer voor die prijs gekocht. Dacht zelfs nog goedkoper. Toen nog met gunstige dollarkoers.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:15 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja, zat er nog over te denken maar het is wel een redelijk specifiek product voor een bepaalde doelgroep. Vandaar maar even eruit gelaten. En thanks![]()
Sowieso is die 65 dollar coupon voor DX wel erg guntig, ook nog via cashbackxl 3.85 procent korting waardoor je op 62,50 dollar komt voor de SJCAM SJ4000 (geen wifi). Best netjes.
Dat zal destijds zo'n 80-85 dollar zijn geweest misschien?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb hem vorig jaar ook ongeveer voor die prijs gekocht. Dacht zelfs nog goedkoper. Toen nog met gunstige dollarkoers.
EDIT: Om precies te zijn 63,39 euro via Tmart.
Hotspot van je GSM opzetten? Toch een goedkopere oplossing als dit denk ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:20 schreef Goddelijker het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)32010308.4.83.LeXDuq
Zou deze door (heel) Europa werken?
Of heeft iemand een beter alternatief?
Het is om in het buitenland te kunnen gebruiken met een plaatselijke SIM.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:29 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Hotspot van je GSM opzetten? Toch een goedkopere oplossing als dit denk ik.
Met hoeveel computers wil je er op? Zo'n usb-stick modem is maar een paar tientjes.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het is om in het buitenland te kunnen gebruiken met een plaatselijke SIM.
Qua kosten is het niet zo'n probleem, als het maar werkt.
Totaal 5, het betreft geen computer, maar iPad's/iPhones. Dus een USB-modem-stick is geen mogelijkheid.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Met hoeveel computers wil je er op? Zo'n usb-stick modem is maar een paar tientjes.
Dan kan je het beste even de bekende sites af die in de OP staan en kijken of er coupons nog beschikbaar zijn. Voor de niet travel versie is hij het goedkoopst bij Geekbuying voor 69,99 en de travel versie geen idee. Voor banggood wel een coupon voor 5% beschikbaar met FOKNLBG. (Die van geekbuying gaat volgende week weer werken als ik ze gesproken heb, die is op het moment verlopen).quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:08 schreef Dirkos1987 het volgende:
Waar is de xiaomi action camera travel edition het goedkoopst nu?
Koop voor ¤20 van iemand een oude android, en gebruik die als wifi-spot.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:02 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Totaal 5, het betreft geen computer, maar iPad's/iPhones. Dus een USB-modem-stick is geen mogelijkheid.
Weet niet welk land je heen gaat, maar een prepaid kaartje (met een hoop GB vaak!) icm zo'n Huawei 4G modem bij de lokale telecomprovider is veel goedkoper dan 100$quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:20 schreef Goddelijker het volgende:
Ik zou voor $69,99 de yi camera bij geekbuying kopen en bij banggood de originele selfie stick voor 18,99 (vast wel goedkoper met een coupon) halen. Dan ben je goedkoper uit dan het setje samen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:08 schreef Dirkos1987 het volgende:
Waar is de xiaomi action camera travel edition het goedkoopst nu?
Ik denk dat een oude android goedkoper is inderdaad.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:20 schreef Goddelijker het volgende:
1 hit op google al bekeken want daar staat hij gewoon tussenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:48 schreef relativity het volgende:
Iemand toevallig een link voor de modded mi fit app?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dus weer die originele, lagere prijs?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:25 schreef rene90 het volgende:
Die van geekbuying gaat volgende week weer werken als ik ze gesproken heb, die is op het moment verlopen).
Dan zal hij weer hoger worden lijkt me omdat die pre-sale deal voorbij isquote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:06 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En dus weer die originele, lagere prijs?
Dan wordt hij hier besteld.
Daarnaast; er komt een remote voor de Yi aan; vermoedelijk via bluetooth:
[ afbeelding ]
Daarnaast gaat de 2e versie een scherm achterop krijgen. Wanneer die verschijnt is natuurlijk de grote vraag.
Oh, ik dacht/hoopte juist dat je dat weer aan het regelen was zodat je weer die goede deal had zoals je eerst noemde:quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:08 schreef rene90 het volgende:
Dan zal hij weer hoger worden lijkt me omdat die pre-sale deal voorbij is.
Bij BG is die maar $4 duurder en wordt die tenminste een stuk sneller verzonden.quote:Op zaterdag 25 april 2015 10:07 schreef rene90 het volgende:
En de Xiaomi action cam voor maar $66,49Er komt een shipment over een paar weken en daarom is het nu goedkoper blijkbaar maar moet je wat langer wachten. En in combinatie met de FOKNLGKB coupon is het dus weer wat goedkoper:
http://www.geekbuying.com(...)--Basic--344754.html
bestaat niet nogquote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:47 schreef Mubassie het volgende:
Iemand een goede aanrader voor een smartwatch uit China voor ios?
Ik zou als ik jou was even wachten tot Xiaomi wat los laat over zijn smartwatch, geruchten gaan dat die er komtquote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:47 schreef Mubassie het volgende:
Mjah, Pebble?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:47 schreef Mubassie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |