Hmm, dat zou dus een reden zijn om voordat je de envelop open maakt een foto te maken van het ding zodat je dit kan gebruiken in je claim.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Vandaag de primeur voor mij. De bestelde oortjes van Ebay kwamen aan als leeg doosje. Envelop was nog geseald.
Er zijn vast users die het doen, aan de andere kant....ebay ziet ook wel als een verkoper tig meldingen krijgt van hetzelfde fenomeen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:47 schreef shiznuts het volgende:
Ja, hoewel dat natuurlijk niet bewijst dat er niks in zit.
Dan moet je voor alles unboxing videos gaan maken.
Wie was dat ook weer die een briljante actie had? Was er niks ontvangen, wilde de webshop daar een foto van zien. Stuurt 'ie een foto van een lege brievenbus op en is de zaak daarmee klaar.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:49 schreef rene90 het volgende:
[..]
Er zijn vast users die het doen, aan de andere kant....ebay ziet ook wel als een verkoper tig meldingen krijgt van hetzelfde fenomeen.
Oortjes via eBay? Hadden ze niet bij de reguliere stores? Wat voor oortjes zijn dat dan?quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ach ik heb gewoon een melding gemaakt bij PayPal. Ik krijg die oortjes wel hoor
Alleen wilde ik deze week flink sporten dus was het fijn geweest ze te hebben. Heb wel de verschillende maatjes plugs.
Ja. Ik koop graag via Ebay, bevalt echt 99% van de tijd primaquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Oortjes via eBay? Hadden ze niet bij de reguliere stores? Wat voor oortjes zijn dat dan?
Overigens.Vsonic is nu in business met Lendmeurears! Financiële injectie. Blijven verder gewoon onafhankelijk andere merken verder verkopen. Cool! Hebben speciale deals!
[ afbeelding ]
quote:Brainwavz AP001 Portable Headphone Amp On Sale $18.50 (Normal $29.50)
Brainwavz HM5 Studio Monitor Headphones On Sale $99.50 (Normal $139.50)
FREE: Brainwavz AP001 Portable Headphone Amp
Brainwavz S0 Earphones On Sale $34.50 (Normal $49.50)
FREE: Brainwavz AP001 Portable Headphone Amp
Brainwavz Peridot Headphone Stand On Sale $19.50 (Normal $39.50)
Thanks voor de link. Nu bidden dat ik geld hebquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:05 schreef shiznuts het volgende:
Open sale voor iedereen lijkt me.Hier dus op aanstaande za-ma:
[ link | afbeelding ]
Nu wordt het wel erg veel keuzequote:Op dinsdag 28 april 2015 17:05 schreef shiznuts het volgende:
Open sale voor iedereen lijkt me.Hier dus op aanstaande za-ma:
[ link | afbeelding ]
- Ook deals op Brainwavz bij MP4Nation:
[..]
En dan de versie waarvan je de kabeltjes kan vervangen (S versie)? Of die vast zittenquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Oortjes via eBay? Hadden ze niet bij de reguliere stores? Wat voor oortjes zijn dat dan?
Overigens.Vsonic is nu in business met Lendmeurears! Financiële injectie. Blijven verder gewoon onafhankelijk andere merken verder verkopen. Cool! Hebben speciale deals! Tip: VSD3 halen!
[ afbeelding ]
De VSD3 valt buiten de aanbieding behalve als je die rare gele of roze wilt hebbenquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Overigens.Vsonic is nu in business met Lendmeurears! Financiële injectie. Blijven verder gewoon onafhankelijk andere merken verder verkopen. Cool! Hebben speciale deals! Tip: VSD3 halen!
[ afbeelding ]
Tja wat dat betreft zijn die shops natuurlijk ook wel zo slim om mensen op die manier af te wimpelenquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wie was dat ook weer die een briljante actie had? Was er niks ontvangen, wilde de webshop daar een foto van zien. Stuurt 'ie een foto van een lege brievenbus op en is de zaak daarmee klaar.![]()
VSD5 zei je?quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:03 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De VSD3 valt buiten de aanbieding behalve als je die rare gele of roze wilt hebben![]()
Ik kijk er al een tijdje naar, 39 euro hmm.. Hoe omschrijf je de bass vergeleken met de Xiaomi pistons gouden oordoppen? Ik vind de Xiaomi nogal een opgepompte bass hebben.
VSD5 voor jou natuurlijk![]()
Nu is het volkomen duidelijkquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:32 schreef shiznuts het volgende:
(de V2 is in vergelijking een tikje vol/blubberig), edoch niet met scherpe randjes, maar ook niet met fluwelen handschoentjes. Bass is ook niet moddergooiend, maar ook niet heel droog. Het geheel is toch lekker vol en rond.
Ben benieuwd, ik ga ook de Xiaomi Yi bestellen, met behuizing, extra accu en eventuele lader.quote:Op maandag 27 april 2015 14:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb het nagevraagd ja en die coupon 'werkt' dus wel gewoon maar 1 keer per account. Het is nog wel een pre-sale deal, alleen nu alleen in de titel(een paar dagen geleden was het ook een pre-sale in het plaatje als het ware en dan werkt de coupon wel). Ik heb de vraag neergelegd of ze het weer kunnen fixen dat het te combineren valt, let you know.
Wat betreft die tweede:quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:23 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ik ga ook de Xiaomi Yi bestellen, met behuizing, extra accu en eventuele lader.
En dan is die coupon/actie van jou erg aantrekkelijk.![]()
Wat wel apart is; er zijn twee verschillende types behuizingen:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En nee, ik ben niet gezwicht voor de Xiaomi, de camera is voor iemand anders.
quote:Note: This is not an official waterproof case.
Tenzij ze dat ding pas over 3 jaar uit gaan brengenquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:41 schreef rene90 het volgende:
Ik zou dus maar gewoon de officiële kopen wat dat betreft
5 mei volgens banggood, maar ik ben het met je eens dat ze dit gewoon direct hadden moeten uitbrengen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tenzij ze dat ding pas over 3 jaar uit gaan brengen. Duurt gewoon te lang dit en een officiële datum heb ik nog niet gespot (of heb ik het gemist?)
Tja, het is maar een tupperware doosje met een stukje rubber. Veel boeit het niet.quote:
sowieso handig om apart te shippen natuurlijk als je het wilt bestellen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:01 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, het is maar een tupperware doosje met een stukje rubber. Veel boeit het niet.
Maar jullie stippen nog wel wat anders aan; het is nog maar pre-orders voor die behuizingen.
Zal ik ook even moeten doorgeven...
Nee klopt, ik zou ook prima met die tweede kunnen leven. Maar even voor de duidelijkheid wat het verschil isquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:01 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, het is maar een tupperware doosje met een stukje rubber. Veel boeit het niet.
Maar jullie stippen nog wel wat anders aan; het is nog maar pre-orders voor die behuizingen.
Zal ik ook even moeten doorgeven...
Nein, is 1 keer per account blijkbaar (kan niet worden aangepast in het systeem), dus als je een item hebt moet je even via een ander account het kopen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:34 schreef davedavy het volgende:
Is it just me of werkt 'FOKNLGKB' niet meer?Heb 5 items geprobeerd maar geen een werkt
Je hebt wel een ruim assortiment aan windows 8.1 tablets, weet niet of dat ook een beetje is wat je zoekt?quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:35 schreef Scorpie het volgende:
Iemand toevallig ervaring met het kopen van een goedkope all-in-one-pc met touchscreen uit China?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |