Heb je een niet origineel kabeltje gebruikt of niet originele oplader?quote:Op zondag 26 april 2015 17:13 schreef revpolen het volgende:
Toch maar eens gestopt met snoertjes uit China bestellen...
Afgelopen week mijn iPhone 6+ 128gb opgeblazen...
Deed hem in de oplader en poef! iPhone dood...
Gelukkig wel nieuwe gehad van Apple :w
Mag ik vragen wat voor oplader u gebruikt... Uhhh de originele! Op een toestel van 1000,- ga ik toch geen kabeltje van 0,50 aansluiten....
Beide.. Krengen liggen overal op voorraad hierzo..quote:Op zondag 26 april 2015 17:18 schreef rene90 het volgende:
[..]
Heb je een niet origineel kabeltje gebruikt of niet originele oplader?
Hmm, vreemd dat die reviewert dar dan beweert. Achja, weer een fabel de grond ingestampt.quote:Op zondag 26 april 2015 14:47 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Heb ik net ff voor je gechecked, maar ik zie ze in ieder geval niet![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die dingen gaan op MP voor erg weinig, goedkoper en sneller dan in Chinaquote:Op zondag 26 april 2015 15:07 schreef G-NiLES het volgende:
Iemand wrl eens zo'n homeplugs setje uit China gehaald? Ethernet over het stopcontact zeg maar?
Lol, same here, maar dan met Anker's en portapow/anker/ooit eens gekocht op amazon cables =)quote:Op zondag 26 april 2015 17:24 schreef revpolen het volgende:
[..]
Beide.. Krengen liggen overal op voorraad hierzo..
Bewijst maar eens dat je no-name opladers echt moet mijden als de pest. Stel je eens voor dat dit 's nachts was gebeurd en de boel in de fik was gevlogen... Alleen nog maar originele opladers hier. Qua kabels maakt het volgens mij niet uit; dat gaat alleen maar over de snelheid van het laden.quote:Op zondag 26 april 2015 17:13 schreef revpolen het volgende:
Mag ik vragen wat voor oplader u gebruikt... Uhhh de originele! Op een toestel van 1000,- ga ik toch geen kabeltje van 0,50 aansluiten....
Dat is niet de actie-prijs hoewel deze nu wel goedkoper lijkt te zijn geworden.quote:Op zondag 26 april 2015 20:23 schreef rene90 het volgende:
Die Anker is nu 19.99 bij amazon.de, komen nog 3.4 euro verzendkosten bij ofzo. Was dit ook die actie prijs al of kan ik beter even wachten? Het gaat om de 40W versie.
Thanks, dan wacht ik nog even tot ze weer die kant op gaan. Wel mooi als vervanging voor de Orico omdat de Anker toch wat compacter is.quote:Op zondag 26 april 2015 20:53 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat is niet de actie-prijs hoewel deze nu wel goedkoper lijkt te zijn geworden.
Kostte 5 dagen geleden nog ¤25.41 maar kwam toen in de aanbieding voor ¤16.99 (maar incl. verzending ¤20,41)
Heb jij m ook gekocht? Ik zag pas na het bestellen een datum in augustus staan als estimated date ofzo, dus dat lijkt me wel kut (na de vakantie). Nu zie ik staan dat shipping begin mei is...quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:59 schreef rene90 het volgende:
[..]
En dan wordt het steeds meer verleidelijk voor zo'n prijs inderdaad![]()
Ik ben nog wel van het duiken tijdens vakantie dus dan is het wel tof, ook als je op vakantie bent kan het een leuke toevoeging zijn.
Nope, maar zag hem voorbij komen en het viel me op dat de coupon erop werkt (op het moment even niet maar dat ben ik aan het navragen). Begin mei is prima inderdaad.quote:Op maandag 27 april 2015 08:30 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Heb jij m ook gekocht? Ik zag pas na het bestellen een datum in augustus staan als estimated date ofzo, dus dat lijkt me wel kut (na de vakantie). Nu zie ik staan dat shipping begin mei is...
Kun je hem nu weer met coupon bestellen dan?quote:Op maandag 27 april 2015 14:13 schreef rene90 het volgende:
Nog even over de FOKNLGKB coupon, die werkt wel alleen maar 1 keer per account. Wil je hem dus voor die xiaomi cam gebruiken moet je even met een ander email adres inloggen en dan zou het wel moeten werken.
Dat is het probleem dan, een paar dagen geleden was hij nog presale en dan werkt de code wel, op on-sale werkt ie weer niet.quote:Op maandag 27 april 2015 14:21 schreef Miniem het volgende:
[..]
Kun je hem nu weer met coupon bestellen dan?
Ik heb die code niet eerder gebruikt en kon hem daarstraks niet bestellen met code.
EDIT: Nee dus, Sorry, the coupon code can not be applied to on-sale products.
Hij staat nog steeds op pre sale hoorquote:Op maandag 27 april 2015 14:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is het probleem dan, een paar dagen geleden was hij nog presale en dan werkt de code wel, op on-sale werkt ie weer niet.
Ik heb het nagevraagd ja en die coupon 'werkt' dus wel gewoon maar 1 keer per account. Het is nog wel een pre-sale deal, alleen nu alleen in de titelquote:Op maandag 27 april 2015 14:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds op pre sale hoor
Jij zou het navragen toch?
Liegen, ik hoop dat je neus gegroeid is. Beter nadenken vtv hequote:Op zondag 26 april 2015 17:13 schreef revpolen het volgende:
Betalen ze dat uit op je PayPal of bank?quote:Op maandag 27 april 2015 22:34 schreef rene90 het volgende:
Trouwens een tip die hier al vaker voorbij is gekomen, maar voor banggood kan je nog 4.5% korting krijgen, en aliexpress 3.9% via cashbackxl.nl
Heb het net ook weer gedaan op een order van banggood en toch een euro terug (duurt wel max 3 maanden voordat je het uiteindelijk hebt maar ach).
Bank, check anders die website even want ze hebben gewoon een FAQ.quote:Op maandag 27 april 2015 22:39 schreef davedavy het volgende:
[..]
Betalen ze dat uit op je PayPal of bank?
1. Zie OP (OpeningsPost) onder 'discount' en ook de genoemde 'Couponverzamelsites'. Verder ook in de OP terug te vinden: " Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search "quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:52 schreef ridsel het volgende:
1. Welke coupon kon je nu gebruiken voor de Xiaomi ip camera?
2. En hoe werk die XXL Cashback?
quote:Op dinsdag 28 april 2015 07:01 schreef rene90 het volgende:
[..]
check anders die website even want ze hebben gewoon een FAQ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |