Ik snap wel waarom. Kun je mooi IC's Twente - Amsterdam via de polder in gaan leggen en de IC Berlijn ook door de polder laten rijden als er hier en daar spoorverdubbeling plaats heeft gevonden.quote:
Daar zijn de huidige electrificatieplannen niet toereikend voor.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom. Kun je mooi IC's Twente - Amsterdam via de polder in gaan leggen en de IC Berlijn ook door de polder laten rijden als er hier en daar spoorverdubbeling plaats heeft gevonden.
Nee, maar wie weet wat ze er doorheen kunnen drukken als ze winnen.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:32 schreef b2py het volgende:
[..]
Daar zijn de huidige electrificatieplannen niet toereikend voor.
Maken ze maar nieuwe plannenquote:Op woensdag 22 april 2015 14:32 schreef b2py het volgende:
[..]
Daar zijn de huidige electrificatieplannen niet toereikend voor.
Niet, staan namelijk ook nergens genoemd in de huidige plannen. De vervoerder kan er niets doorheen drukken..quote:Op woensdag 22 april 2015 14:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, maar wie weet wat ze er doorheen kunnen drukken als ze winnen.
Ze hebben nog altijd 'moedertje' staat met Mansveld en Schultz achter de handquote:Op woensdag 22 april 2015 14:35 schreef b2py het volgende:
[..]
Niet, staan namelijk ook nergens genoemd in de huidige plannen. De vervoerder kan er niets doorheen drukken..
Niet echt, die hebben al maximaal bijgelegd.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze hebben nog altijd 'moedertje' staat met Mansveld en Schultz achter de hand
plannen kunnen altijd gewijzigd worden.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:35 schreef b2py het volgende:
[..]
Niet, staan namelijk ook nergens genoemd in de huidige plannen. De vervoerder kan er niets doorheen drukken..
Uiteraard, maar tover jij even 110 miljoen uit je broekzak? Het voordeel is een minuut of 7-8, wat je ook zou kunnen halen door de trein minder lang stil te zetten of elders infrastructuur versnellen. Al met al denk ik niet dat het veel kans maakt.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
plannen kunnen altijd gewijzigd worden.
Uiteraard valt er ook synergie uit personeelsdiensten te halen, zoals Syntus en Arriva dat ook een klein beetje zouden kunnen doen door hun personeel op meerdere trajecten in te zetten.
oh, maar dat bedrag is wel uit een holle kies te halen.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:53 schreef b2py het volgende:
[..]
Uiteraard, maar tover jij even 110 miljoen uit je broekzak? Het voordeel is een minuut of 7-8, wat je ook zou kunnen halen door de trein minder lang stil te zetten of elders infrastructuur versnellen. Al met al denk ik niet dat het veel kans maakt.
Dat gaat zo veel tijd en geld en besluitvorming kosten dat de concessie afgelopen is voordat dat realiteit is.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, maar wie weet wat ze er doorheen kunnen drukken als ze winnen.
De ICB via de polder duurt toch langer dan via Amersfoort/Apeldoorn? Of wordt het traject Zwolle/Enschede dan ook elektrisch en kan die dan daar ergens langs rijden?quote:Op woensdag 22 april 2015 14:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom. Kun je mooi IC's Twente - Amsterdam via de polder in gaan leggen en de IC Berlijn ook door de polder laten rijden als er hier en daar spoorverdubbeling plaats heeft gevonden.
Say whut? http://www.woorden.org/spreekwoord.php?woord=holle%20kiesquote:Op woensdag 22 april 2015 14:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
oh, maar dat bedrag is wel uit een holle kies te halen.
Zwolle-Wierden krijgt waslijnquote:Op woensdag 22 april 2015 15:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De ICB via de polder duurt toch langer dan via Amersfoort/Apeldoorn? Of wordt het traject Zwolle/Enschede dan ook elektrisch en kan die dan daar ergens langs rijden?
Ooit.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zwolle-Wierden krijgt waslijn
Zou het niet lukken met een Vectron met een dieseltankje? Ben je én van de locwissel in Bentheim af, en je kunt bij wijze van spreken morgen al Zwolle - Wierden doen.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zwolle-Wierden krijgt waslijn
Je hebt over grote lengte dubbelspoor nodig he, al dan niet helemaal..quote:Op woensdag 22 april 2015 15:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Zou het niet lukken met een Vectron met een dieseltankje? Ben je én van de locwissel in Bentheim af, en je kunt bij wijze van spreken morgen al Zwolle - Wierden doen.
Toch echt NSR: http://www.ovmagazine.nl/(...)rijssels-spoor-1442/quote:Op woensdag 22 april 2015 14:26 schreef b2py het volgende:
Dan zal het echt wel Abellio zijn trouwens..
Grote lengte valt wel mee. Als die extra trein tussen Zwolle en Almelo (en verder) een uursdienst is fiets je deze er makkelijker doorheen dan een halfuursdienst waarvoor je meer maatregelen moet treffen.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:11 schreef b2py het volgende:
[..]
Je hebt over grote lengte dubbelspoor nodig he, al dan niet helemaal..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |