ziggyziggyziggy, mag je de schuld geven van vertraging in het Noorden. Dr_Flash, Grootste AnsaldoBredaFanBoy met Zugzwang van de Lage Landen. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. (en Brabant ) Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal stoomtreinen rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner en liefhebber van kleine spoorlanden. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, die het wel weet (Brabant ). Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ).
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen. rangeerseinen dit maal
'Kon' omdat ze nu geen tanks meer hennen of omdat de voorzieningen verdwenen zijn? In 't Harde is nog wel zo'n laadperron aanwezig
Spoor 5 (waar het aan ligt) en 4 zijn uit explotatie genomen en worden opgebroken. Spoor 3 komt iets naar buiten. Spoor 2 wordt een kopspoor uit de richting Groningen en spoor 1 wordt het doorgaande spoor Groningen => Zwolle.
Op woensdag 22 april 2015 09:45 schreef DeaDLocK2K het volgende: En dat is maar goed ook want zo te zien liggen alle overwegen tussen Almelo en Hengelo in storing.
Op woensdag 22 april 2015 09:25 schreef Yreal het volgende: Ovchipkaart met falende webshops tarieven van reizen op saldo veel hoger dan papier reserve kaartjes bij je hebben voor als de techniek faalt htm
9292 geeft altijd een te hoog reductietarief aan voor de provincie Brabant!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Oh wacht, dat was niet je punt....
Oh oké, snapte ook al niet waarom hij die aan zou moeten hebben. Hij heeft wel gerangeerd maar dat was paar km verderop (denk ik tenminste, denk dat ie bij emmtec weg komt en in Emmen moest wachten op een pad)
Op woensdag 22 april 2015 09:26 schreef DeaDLocK2K het volgende: Er hangt achter de pimpel die nu naar Deventer onderweg is vanaf Wierden ook een locomotief.
Dat is een van de twee stammen die op dit moment nog in Nederland rijden. Die rijden tussen Bad Bentheim en Deventer, waarna ze op een perronloos spoor in Apeldoorn kopmaken om weer naar het oosten te gaan.
Passagiers moeten dus te Bentheim en Deventer overstappen
Dat is een van de twee stammen die op dit moment nog in Nederland rijden. Die rijden tussen Bad Bentheim en Deventer, waarna ze op een perronloos spoor in Apeldoorn kopmaken om weer naar het oosten te gaan.
Passagiers moeten dus te Bentheim en Deventer overstappen
Waarom kunnen ze niet gewoon tussen Amsterdam en Bentheim pendelen?
Waarom kunnen ze niet gewoon tussen Amsterdam en Bentheim pendelen?
Zijn 2 stammen daarvoor wel voldoende dan? DB wou geen extra stammen naar NL sturen tot het euvel was verholpen dacht ik.
Wie zou trouwens voor die kosten van 2 locs opdraaien? NS Internationaal, NS, DB? DB heeft dat Befehl gegeven toch?
Ik denk mede door het opknippen van het traject reed er maandag ander materiaal tussen Berlijn en Bad Bentheim, met minder plekken. Mijn pa en ma hadden 2e klasse groepsticket voor 10 man en mochten/moesten 1e klas gaan zitten.
Geen idee, want op zich kan ook binnenlands mat nog wel in Bentheim komen
Ja, maar dat is ijzerschuiftechnisch weer moeilijk. Dus zadel je reizigers dan maar weer op met een extra overstap omdat je te belazerd bent om zelf na te denken