SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
The distance between insanity and genius is measured only by success
Idd. En gezeik over dobbelen in Tilburg lijkt me weinig te maken hebben met de DJ die voor ons vermaak draait.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:23 schreef ChocoFan het volgende:
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Voor KT.
Zeg, ik heb het hier 80% over de muziek. Nie zo maauwenquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Idd. En gezeik over dobbelen in Tilburg lijkt me weinig te maken hebben met de DJ die voor ons vermaak draait.
Ik was even afgeleid, zag alleen jouw zwart gedrukte tekst.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Idd. En gezeik over dobbelen in Tilburg lijkt me weinig te maken hebben met de DJ die voor ons vermaak draait.
Behalve bij 40+quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:27 schreef Spezza19 het volgende:
Als de SC uit de klauwen loopt, komt er vanzelf wel een modje ons daar op attenderen
Hebben we hier ook een aparte mod en wie is dat dan die hier de leiding heeft en nee ik heb geen zin om andere pagina's te openen zodat ik dat kan zien, ik wil gewoon antwoord zonder dat ik er wat voor hoef te doen. Stampvoetsmiley hier.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:27 schreef Spezza19 het volgende:
Als de SC uit de klauwen loopt, komt er vanzelf wel een modje ons daar op attenderen
MUZ heeft zelfs 3 modjesquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hebben we hier ook een aparte mod en wie is dat dan die hier de leiding heeft en nee ik heb geen zin om andere pagina's te openen zodat ik dat kan zien, ik wil gewoon antwoord zonder dat ik er wat voor hoef te doen. Stampvoetsmiley hier.
Ferdy was ook wel een beetje....byzonder ja.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:33 schreef ChocoFan het volgende:
Deze is weer.....apart hou ik het op deze keer.
Ferdi Lanceequote:Op dinsdag 21 april 2015 20:33 schreef Sfeermaker het volgende:
lekker 80's , van wie is deze? Doe maar?
Hoe bijzonder?quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ferdy was ook wel een beetje....byzonder ja.
Roepie roepie vogelquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Roepie roepie, sorry, ik ken ze niet.
Ja, maar ik deed alleen Through the Fire and Flames op expert modequote:Op dinsdag 21 april 2015 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Niemand hier Guitar Hero III gespeeld?
quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Niemand hier Guitar Hero III gespeeld?
Nietquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe vaak belde jij vroeger als ie voorbij kwam?
Ja, even Shazam gebruiktquote:
zolang je die band met City dubbel in de naam maar niet gaat draaienquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht, ik doe even een song met 'City' in de titel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |