SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
The distance between insanity and genius is measured only by success
Idd. En gezeik over dobbelen in Tilburg lijkt me weinig te maken hebben met de DJ die voor ons vermaak draait.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:23 schreef ChocoFan het volgende:
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Voor KT.
Zeg, ik heb het hier 80% over de muziek. Nie zo maauwenquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Idd. En gezeik over dobbelen in Tilburg lijkt me weinig te maken hebben met de DJ die voor ons vermaak draait.
Ik was even afgeleid, zag alleen jouw zwart gedrukte tekst.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Idd. En gezeik over dobbelen in Tilburg lijkt me weinig te maken hebben met de DJ die voor ons vermaak draait.
Behalve bij 40+quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:27 schreef Spezza19 het volgende:
Als de SC uit de klauwen loopt, komt er vanzelf wel een modje ons daar op attenderen
Hebben we hier ook een aparte mod en wie is dat dan die hier de leiding heeft en nee ik heb geen zin om andere pagina's te openen zodat ik dat kan zien, ik wil gewoon antwoord zonder dat ik er wat voor hoef te doen. Stampvoetsmiley hier.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:27 schreef Spezza19 het volgende:
Als de SC uit de klauwen loopt, komt er vanzelf wel een modje ons daar op attenderen
MUZ heeft zelfs 3 modjesquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hebben we hier ook een aparte mod en wie is dat dan die hier de leiding heeft en nee ik heb geen zin om andere pagina's te openen zodat ik dat kan zien, ik wil gewoon antwoord zonder dat ik er wat voor hoef te doen. Stampvoetsmiley hier.
Ferdy was ook wel een beetje....byzonder ja.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:33 schreef ChocoFan het volgende:
Deze is weer.....apart hou ik het op deze keer.
Ferdi Lanceequote:Op dinsdag 21 april 2015 20:33 schreef Sfeermaker het volgende:
lekker 80's , van wie is deze? Doe maar?
Hoe bijzonder?quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ferdy was ook wel een beetje....byzonder ja.
Roepie roepie vogelquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Roepie roepie, sorry, ik ken ze niet.
Ja, maar ik deed alleen Through the Fire and Flames op expert modequote:Op dinsdag 21 april 2015 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Niemand hier Guitar Hero III gespeeld?
quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Niemand hier Guitar Hero III gespeeld?
Nietquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe vaak belde jij vroeger als ie voorbij kwam?
Ja, even Shazam gebruiktquote:
zolang je die band met City dubbel in de naam maar niet gaat draaienquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht, ik doe even een song met 'City' in de titel...
Ikke heb het nog wel eens geprobeerd hoor, met een draaitelefoon nog.quote:
Zal zo een andere 'City' voor je draaien...quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zolang je die band met City dubbel in de naam maar niet gaat draaien
Hole in one!quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:42 schreef just me het volgende:
Even bijkomen met n biertje op de golfbaan 😊 golfclubs in het water geflikkerd klonk als muziek in mijn oren 😃
quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Doe eens wat plaatjes ter illustratie...
Er is een hoop van die jaren 80 meuk in mijn achterhoofd blijven hangen.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:04 schreef Sfeermaker het volgende:
Mad Master, bedankt, hij was lekker. Ik peer 'm!
Mijn neef gaat weer met ze touren, hoorde ik afgelopen zondag.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:05 schreef Kingstown het volgende:
Toen The Nits nog echt leuke muziek maakte!
Nice! Ga je dan ook weer opnames maken?quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:07 schreef MadMaster het volgende:
Mijn neef gaat weer met ze touren, hoorde ik afgelopen zondag.
Ook Frits (Nits met Freek) komt weer in Carré...
Wellicht, even kijken hoe of wat.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nice! Ga je dan ook weer opnames maken?
De setlist die je de vorige keer liet zien was niet helemaal mijn kopje thee (dit nummer trouwens welquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:08 schreef MadMaster het volgende:
Wellicht, even kijken hoe of wat.
Eind september in Carré, volgend jaar touren...
leuk voor neefquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn neef gaat weer met ze touren, hoorde ik afgelopen zondag.
Ook Frits (Nits met Freek) komt weer in Carré...
Komt goed, alhoewel ik niet denk dat ze dat oude spul nog gaan spelen...quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De setlist die je de vorige keer liet zien was niet helemaal mijn kopje thee (dit nummer trouwens wel), maar mocht je opnames hebben, dan ben ik uiteraard benieuwd.
Dees!quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:11 schreef Deisyy het volgende:
Beetje lastig om internetradio te luisteren hier, maar ik kom toch even zwaaien
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:11 schreef Deisyy het volgende:
Beetje lastig om internetradio te luisteren hier, maar ik kom toch even zwaaien
bestaat er een leven buiten Fok! ???quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
bestaat er een leven buiten Fok! ???
lekkere muziek MadMaster !!!
Is er leven op Pluto, kun je dansen op de maan?quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
bestaat er een leven buiten Fok! ???
R49quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
ik loop oorbloedingen opde zanger kan er niks van eens kijken of het zin heeft op radio49 aan te zetten
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is er leven op Pluto, kun je dansen op de maan?
Vragen, vragen
Is er leven buiten Fok? Kun je dansen op de maan?quote:
zing je er nu ook bijquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is er leven buiten Fok? Kun je dansen op de maan?
Is er straks wel een SC waar ik heen kan gaan?
quote:
Ik heb getwijfeld over 40+.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is er leven buiten Fok? Kun je dansen op de maan?
Is er straks wel een SC waar ik heen kan gaan?
goeie tipquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vraag nou gewoon om een foto met handtekening joh
en het doet echt zoveel kwaadquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb getwijfeld over 40+.
Omdat iedereen daar lacht,
Ik heb getwijfeld over 40+.
Maar dat is om zeep gebracht.
Bel zo even naar de studio voor een verzoekje...quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo te zien draait MM mooie muziekjes.
ik zie 'm niet maar vind zijn muziek superquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo te zien draait MM mooie muziekjes.
Inb4 The Carpenters....quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Bel zo even naar de studio voor een verzoekje...
ik zou op seventies gokkenquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit is dus zo'n nummer waarbij ik op moet gaan zoeken of het in de 70's of 80's lijst hoort.
En mijn verzoekje dan niet zelf kunnen luisterenquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bel zo even naar de studio voor een verzoekje...
Dat kan ik zien aan je gejompelquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:40 schreef just me het volgende:
[..]
ik zie 'm niet maar vind zijn muziek super
![]()
![]()
![]()
Ik ook en ga het nummer er dan zeker inzetten, maar het is zo'n grensgeval.quote:
Ongeveer 90% van wat ik vanavond heb gehoord vond ik geil ja.quote:
Xanadu destijds gezien in een Drive In op Curacaoquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Binnenkort de LP maar weer eens opzetten
gaafquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Xanadu destijds gezien in een Drive In op Curacao
Ik moet straks maar overuren uit gaan laten betalen….quote:
was inderdaad leuk jaquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gaaf
Lijkt me wel gaaf een drive in bios
Ik denk het...quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik moet straks maar overuren uit gaan laten betalen….Draai zoveel uurtjes tegenwoordig
Ben ik de Gerard Ekdom van R49 geworden ofzo?
ik zie vooral de beelden uit Grease voor mequote:Op dinsdag 21 april 2015 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gaaf
Lijkt me wel gaaf een drive in bios
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk het...
ik ben Henk van Dorp
zo was het inderdaad echt, zo'n speaker om in je auto te hangen ookquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zie vooral de beelden uit Grease voor me
Greasequote:Op dinsdag 21 april 2015 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zie vooral de beelden uit Grease voor me
Nu zijt wellekome...quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik haak af.![]()
Thnx voor de enorm leuke show!
Dat doet me dan weer denken aan The Flintstones.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo was het inderdaad echt, zo'n speaker om in je auto te hangen ook
hahaha en dan omlazeren die autoquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doet me dan weer denken aan The Flintstones.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik haak af.![]()
Thnx voor de enorm leuke show!
produceer je zoveel warmte?quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Koptelefoon af, heerlijk!
25,9 Graden hier...
quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:00 schreef ToT het volgende:
Ow shit, show gemist.Is het al weer 22.00? Damn!
Ga hem zo draaienquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:02 schreef Symphonic het volgende:
Als antwoord op je shownaam: Ja
Ik zit nu ff snel naar Yorick te luisteren..
bazennummer is het
Overuren declaratie formulier ben ik reeds aan het invullenquote:
De kosten worden gewoon hoofdelijk omgeslagenquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Overuren declaratie formulier ben ik reeds aan het invullen
Succes zo, ik ga even een rondje om.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:03 schreef Spezza19 het volgende:
Bedankt MadMaster…
Nu opmuggen met die Boomneuk MC's
just me trakteert je graag op een biertje, dat bedoelt zequote:Op dinsdag 21 april 2015 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
De kosten worden gewoon hoofdelijk omgeslagen
quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
just me trakteert je graag op een biertje, dat bedoelt ze
die Davy Jones single?quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:13 schreef Spezza19 het volgende:
Dit Bowie nummer is trouwens nooit officieel uitgebracht. Is een remake van zijn eerste single ooit
quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die Davy Jones single?
ik was heel ff PPP aan het houden
mooi.................quote:
dat soort pauzes kunnen natuurlijk niet, je moet luisterenquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die Davy Jones single?
ik was heel ff PPP aan het houden
quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat soort pauzes kunnen natuurlijk niet, je moet luisteren
moet ik je op je stoel vastplakken?quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben een een beetje wiebelig momenteel
plofquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
moet ik je op je stoel vastplakken?
quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
* Spezza19 geeft DDM de duct tapequote:Op dinsdag 21 april 2015 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat soort dingen vraag ik ook wel eens aan mijn clienten. Net als dat ik sommigen heel vaak moet vragen of ze die bananen even uit hun oren kunnen halenquote:
je lijkt McGyver welquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 geeft DDM de duct tape
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat soort dingen vraag ik ook wel eens aan mijn clienten. Net als dat ik sommigen heel vaak moet vragen of ze die bananen even uit hun oren kunnen halen
je vergeet dat ik WD40 hebquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 geeft DDM de duct tape
[ afbeelding ]
was dat een hint richting de dj? Zo ja, ik ondersteun hetquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet gewoon even aan Across teh Universe van the Beatles bij dit nummer
Don't ask me why
dat was zeker een hintquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
was dat een hint richting de dj? Zo ja, ik ondersteun het
kloptquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, D. draaide hem van de week toch? Heerlijk nummer
quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, D. draaide hem van de week toch? Heerlijk nummer
die ken ik niet echtquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bowie heeft er een verschrikkelijke cover van gemaakt
Kloptquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
houden zo dus
Bowie is ook geen heilige en heeft ook bager gemaakt
Wat?quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:48 schreef Spezza19 het volgende:
Het is trouwens #InternationalPointAtYourPetDay
[ afbeelding ]
Ahw, is die van jou?quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:48 schreef Spezza19 het volgende:
Het is trouwens #InternationalPointAtYourPetDay
[ afbeelding ]
Whehe okee!quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hierna gaan we even lekker wat anders draaien
Red Hot Chili Peppersquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hierna gaan we even lekker wat anders draaien
bedankt Pietquote:
MM heeft super gedraaidquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heeft die MM nog ff op laatste moment gedraaid, damn weer eens te laat.
Trusten!quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Trusten lieffies en Spezza bedankt voor de slaapliedjes
Truste DDMquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Trusten lieffies en Spezza bedankt voor de slaapliedjes
heb ik ook een beetje last van maar ik probeer me te gedragenquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben wat baldadig nu na wat diepe gesprekken.
ik was dat afgelopen dagen, maar daar ben ik nu te leeg voor...quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben wat baldadig nu na wat diepe gesprekken.
Ik heb daar veel moeite mee, me inhouden is soms echt een probleem alhoewel het steeds beter lukt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
heb ik ook een beetje last van maar ik probeer me te gedragen
Ik zeg ook niet dat het mij de hele avond gaat lukkenquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb daar veel moeite mee, me inhouden is soms echt een probleem alhoewel het steeds beter lukt.
Whehehe!quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:14 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer heb ik me ooit blauw naar gezocht..
Omdat ik mijn hele leven Rosa Jack verstond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |