Zou op hem stemmenquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk stemt niemand op Moszkowicz.
Ik vond dit toch vrij grensoverschrijdendquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo erg was het nou ook weer niet hoor
Ieder zijn smaakquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vond dit toch vrij grensoverschrijdend
Ach, Henk Krol en Marianne Thieme hebben met hun partijtjes ook zetels gehaald.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:11 schreef Pedroso het volgende:
Lijkt me sterk dat die partij ook maar 1/10 zetel zou halen. Zelfde als de PRDV van Peter R een jaar of 10 geleden, veel hoogmoed en bijna geen stemmen.
quote:
quote:
Een kabinet met 50 plus, VNL en de PVV lijkt me echt hilarisch.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk stemt niemand op Moszkowicz.
ik kan die man niet serieus meer nemenquote:
Ik ook niet, maar het is wel om te lachenquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik kan die man niet serieus meer nemen
Ze hebben er zelfs één aan tafel gezet.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Tegenwoordig zelfs excuusnegers in het publiek
Hoe ver wil je gaan
Dat is geen excuusneger, maar een schreeuwneger. Die komt voor de sensatiequote:Op dinsdag 21 april 2015 19:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze hebben er zelfs één aan tafel gezet.
Zeg dat tegen zijn lichaamquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:22 schreef Evertjan het volgende:
Is geen sport wat Epke Zonderland doet een aap on Blijdorp kan ook aan rek hangen en draaien
Hoort gewoon thuis in het circus
EN IK STA OOK!quote:
Wat een idiootquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:25 schreef Evertjan het volgende:
Johan Derksen: 'Epke Zonderland bedrijft een spor…:
Johan Derksen is vaak niet serieus te nemen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:25 schreef Evertjan het volgende:
Johan Derksen: 'Epke Zonderland bedrijft een spor…:
Op het moment dat je fysiek op en top moet zijn en zeker in combinatie met die techniek is wat je beoefent gewoon een sport te noemen mits er een spelelement in zitquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat heeft zijn lichaam er mee te maken of iets een sport is?
jurysporten zijn dan geen sportenquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Op het moment dat je fysiek op en top moet zijn en zeker in combinatie met die techniek is wat je beoefent gewoon een sport te noemen mits er een spelelement in zit
Wat is dan wel een topsport?quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:29 schreef Evertjan het volgende:
B-sporters worden in dit land veels te veel geprezen. Kijk maar naar de sportman en vrouw van het jaar verkiezingen.
Olympisch kampioen is een b-sporter? Wat is dan nog een topsporter?quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:29 schreef Evertjan het volgende:
B-sporters worden in dit land veels te veel geprezen. Kijk maar naar de sportman en vrouw van het jaar verkiezingen.
Je leeft nogquote:
Turnen is geen B-sport. Is wereldwijd een van de grootste sporten.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:29 schreef Evertjan het volgende:
Ach, net als met muziek geldt bij sport ook dat er een verschil zit tussen populariteit en kwaliteit.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:29 schreef Evertjan het volgende:
Je vergeet Cricket.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Turnen is geen B-sport. Is wereldwijd een van de grootste sporten.
Voetbal, Zwemmen, Turnen, Atletiek, Tennis, Auto en Motorsport en in mindere mate Alpineskien en Wielrennen.
Vooral door Bronson.quote:
Ja ik vergeet volgens mij nog 2 of 3 andere sporten, maar Cricket zou hier best bij kunnen. Honkbal misschien ook wel. Ben ik ook minder goed in thuis.quote:
En SC mist je broek.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ah okay, dan zal ik speciaal voor hem weer eens posten.
Robbenquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Olympisch kampioen is een b-sporter? Wat is dan nog een topsporter?
Spreek voor jezelf. Die van mij is 35 cmquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hebben allemaal een lul van 30 cm
Wij zijn dan ook FOK!kers.
Oja, jij was diegene van ongefundeerde en domme uitspraken. Even vergeten.quote:
Ik miste de clou.quote:
Kingroland is het met me eensquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Die rent alleen maar achter een bal aan. Hoort op een speelplein
Ken je hem niet ? Is al 10x in de uitzending geweest.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:35 schreef Karina het volgende:
Wat is dit voor kerel met zijn roze broek
Vloeimans is wel een baas maar dit is een beetje hoempapa.quote:
Eensquote:
Ze hebben zoveel kutbandjes dat je ze gewoon vergeetquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ken je hem niet ? Is al 10x in de uitzending geweest.
Dit is idd beter dan de gemiddelde dwdd uitzendingquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vloeimans is wel een baas maar dit is een beetje hoempapa.
Dit stukje is wel leuk.
Meestal let ik niet zo op denk ikquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ken je hem niet ? Is al 10x in de uitzending geweest.
Hij is de Peter R de Vries onder de trompettisten. Schuift ook vaak aan tafel aan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze hebben zoveel kutbandjes dat je ze gewoon vergeet
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veel plezier met FC BAYERN jongens
Ik kijk de samenvatting vannacht wel.
quote:
met een schuiftrompet?quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij is de Peter R de Vries onder de trompettisten. Schuift ook vaak aan tafel aan.
Ja dat zie je toch.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoezo ? Zijn er Chinezen in de zaal ?
Ik denk dat ze er wel voor te porren is.quote:
Ik dacht dat Russen daar altijd wel goed in waren.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:40 schreef Monolith het volgende:
Dit soort kinderen zijn niet hard genoeg geslagen.
Ik ben bang dat op zijn school ze allemaal zo zijnquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:40 schreef DrDentz het volgende:
Boh boh boh dit jochie zouden wij echt opwachten na schooltijd bij het fietsenhok en in de prikkels gooien enzo.
Oja deze zit bij hem in de klas waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben bang dat op zijn school ze allemaal zo zijn
Maar daar zal toch ook een pispaaltje zijn? Wie zou dat zijn?quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben bang dat op zijn school ze allemaal zo zijn
niet zo gek als de neusfluitquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik vind een harp zo'n gek instrument eigenlijk
Het coole kind is daar het pispaaltje denk ikquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar daar zal toch ook een pispaaltje zijn? Wie zou dat zijn?
T zijn allemaal van dat soort kinderenquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:40 schreef DrDentz het volgende:
Boh boh boh dit jochie zouden wij echt opwachten na schooltijd bij het fietsenhok en in de prikkels gooien enzo.
Uitgelachen worden zonder overhemd ofzoquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Het coole kind is daar het pispaaltje denk ik
Wat is zijn username?quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:44 schreef Sked het volgende:
Deze jongen is dertig met een leerachterstand
Ik denk Wibi.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:44 schreef Monolith het volgende:
Deze heeft duidelijk een zaakwaarnemer.
Zal wel een blanke vader hebbenquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik wist niet dat negers ook klassiek muziek konden spelen
Woont ook op een zolder.quote:
Fylax.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:46 schreef Karina het volgende:
Hoe heette dat super irritante kind? Weet iemand dat nog. Zijn naam kwam me bekend voor namelijk maar nu ben ik het vergeten
Makarov dacht ik, voornaam geen ideequote:Op dinsdag 21 april 2015 19:46 schreef Karina het volgende:
Hoe heette dat super irritante kind? Weet iemand dat nog. Zijn naam kwam me bekend voor namelijk maar nu ben ik het vergeten
Wil je een CD van hem kopen ?quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:46 schreef Karina het volgende:
Hij lijkt op die alien uit American Dad.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:46 schreef Specularium het volgende:
Die Chinees heeft ook wel een hoog hoofd.
Dan worden ze uitgelachen op hun clubjequote:Op dinsdag 21 april 2015 19:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waarom speelt niemand iets van nu. Beetje Katy Perry ofzo
Binnenkort Koningsdag...wellicht dat hij daar wat inspiratie op kan doen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:51 schreef Specularium het volgende:
Sander is een beetje aan vakantie toe.
Geïnspireerd door Lord of the Rings. Door dat oog op de achtergrond bij Oog in oog.quote:
Dan lees je mijn posts wel heel selectiefquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij vindt heel weinig goed of leuk hè? Behalve Ad van Gameren dan.
Dit neem je terug.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Die rent alleen maar achter een bal aan. Hoort op een speelplein
Alles was vroeger beter.quote:Op woensdag 22 april 2015 19:04 schreef tralalala het volgende:
Vroegah waren de reclames veel beter.
quote:Op woensdag 22 april 2015 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)eter_dan_Ali___.html
https://instagram.com/p/vXEyhrR3YT/quote:Op woensdag 22 april 2015 19:09 schreef richolio het volgende:
[..]. Je beter stellen dan een legende
Gadverdamme, wat een kwal.quote:Op woensdag 22 april 2015 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
https://instagram.com/p/vXEyhrR3YT/
https://instagram.com/p/v58M6sR3es/
Zij is sowieso een beerquote:Op woensdag 22 april 2015 19:11 schreef MichielPH het volgende:
Godskolere, dat voorhoofd van trijntje is echt gigantisch.
Dat is ook mijn idee. verdedigingssporten vind ik mooi om naar te kijken, maar boksen... neequote:Op woensdag 22 april 2015 19:13 schreef Martinello het volgende:
Vreemde "sport". Maar ieder zijn heug.
Ik vond het weer vandaag wat tegenvallen.quote:
De roze ook niet?quote:Op woensdag 22 april 2015 19:19 schreef richolio het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die bloemvelden echt niet interessant vind.
Dan gaat ze zeker winnen, had Dana International haar overwinning ook aan te danken.quote:
Mag wel een beetje in de maatschappij.quote:
Nah, die liggen met kwijl in een ligstoel.quote:
Ouwe zeiksnor, waarom ben je niet in KLB?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |