Als hij er maar niet te weinig heeft gegeten, dan heeft het geen effect.quote:
Dat weet niemand. Die gasten doen maar wat joh!quote:
Ik vind dat er nu tenminste een idee achter zit. Dat kon je in het begin van het seizoen niet zeggen.quote:Op zondag 26 april 2015 14:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat weet niemand. Die gasten doen maar wat joh!
Haha, een idee.quote:Op zondag 26 april 2015 14:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vind dat er nu tenminste een idee achter zit. Dat kon je in het begin van het seizoen niet zeggen.
Is toch zo? Kopmannen in belangrijke fases voorin afzetten. Gebeurde nu, gebeurde in de Waalse Pijl ook met Kelderman. Als je kijkt naar Parijs-Nice 2 maanden geleden dan kan je niet anders dan huilen.quote:
Ik geloof er niet zo in...Nibali zal wel weer tijdens de Tour in vorm zijn ( lees een brief van Vinogod hebben ontvangen)quote:
Euskaltelgodquote:
Je bent wel snel tevreden.quote:Op zondag 26 april 2015 14:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Is toch zo? Kopmannen in belangrijke fases voorin afzetten. Gebeurde nu, gebeurde in de Waalse Pijl ook met Kelderman. Als je kijkt naar Parijs-Nice 2 maanden geleden dan kan je niet anders dan huilen.
Tis tijd voor een overwinning.quote:Op zondag 26 april 2015 14:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent wel snel tevreden.
Hij doet het er inmiddels gewoon om, net als Deemaree.quote:
Ik ben niet snel tevreden, maar het komt niet allemaal tegelijk. Ze gaan niet allemaal van kut rijden zonder een idee naar geweldig rijden en gelijk winnen.quote:Op zondag 26 april 2015 14:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent wel snel tevreden.
Eens. Sterker nog, dat moet. En er reageert ook iemand.quote:Op zondag 26 april 2015 14:57 schreef Mykonos het volgende:
Mag nu ook wel een LottoNL man mee onderhand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |