Als ik dat google kom ik een cruise tegen naar St. Petersburg, met dekbedden van ganzendons.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:51 schreef raptorix het volgende:
In Rusland had je toch van die ganzen die elke dag de metro pakten?
waren het niet straathonden die overdag naar de stad gaan en in de avond naar de rustigere wijkenquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:51 schreef raptorix het volgende:
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 21 april 2015 17:36 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
waren het niet straathonden die overdag naar de stad gaan en in de avond naar de rustigere wijken
Hmmm. Waarom dan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:36 schreef Twiitch het volgende:
Bah, zo'n vies vlooienbeest. Zou voor aanstormende trein trappen
Jezelf voor een trein trappen ?quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:36 schreef Twiitch het volgende:
R&P / De psyche van deze mensenquote:Op dinsdag 21 april 2015 17:36 schreef Twiitch het volgende:
Geef Ake volgende keer een aai van mij!quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:11 schreef Grifte het volgende:
Tof beest inderdaad, zit er eigenlijk altijd wel als ik de tram daar pak.
Jij met je ongezonde liefde voor poezelsquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
R&P / De psyche van deze mensen
quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:39 schreef penny-wise het volgende:
Waarom ben ik nu bang dat door deze aandacht dit lieve diertje iets ergs overkomt.....
Sterkte aan de nabestaanden alvast.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:39 schreef penny-wise het volgende:
Waarom ben ik nu bang dat door deze aandacht dit lieve diertje iets ergs overkomt.....
quote:
Wtfquote:De Russische hondenliefde is grenzeloos. Onlangs werd twaalfduizend euro ingezameld voor een standbeeld van een zwerfhond die metrostation Mendelejevskaja als thuisbasis had. De hond, geheten Maltsjik, maakte twee jaar geleden seksuele avances bij het hondje van een fotomodel. Het model was daar niet van gediend, trok een mes en stak Maltsjik dood. Het model zit tegenwoordig in een psychiatrische inrichting. Het beeld wordt deze maand op het metrostation onthuld.
Dan organiseren we met alle kattenliefhebbers een klopjacht op de dader.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:39 schreef penny-wise het volgende:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:51 schreef raptorix het volgende:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:39 schreef penny-wise het volgende:
bronquote:ROTTERDAM -
De beroemde Trampoes uit Rotterdam wordt vermist. Ake, zoals de dertien jaar oude kater echt heet, is dinsdagmiddag rond 16.30 uur voor het laatste gezien in de armen van een vrouw.
Ake, de kat van Silke Reijngoud, houdt zich als sinds jaar en dag op bij de tramhalte Oude Plantage in Rotterdam. Sinds enkele maanden heeft de kat een eigen Facebookpagina en heeft sindsdien meer dan 29.000 likes weten te vergaren.
De kat vindt het heerlijk om op het bankje van de tramhalte te liggen en door alle aandacht begint het dier steeds meer een bezienswaardigheid te worden. Mensen plaatsen allemaal ‘selfies’ met de kat op de Facebookpagina.
De onverwachte sterrenstatus brengt ook meteen onrust met zich mee. Fans van de kat waren al bang dat het dier vandaag of morgen iets zou overkomen. ,,Dit zat er aan te komen”, is een van de commentaren op de internetpagina.
Baasje Reijngoud maakt zich zorgen. ,,We kunnen alle hulp gebruiken in het opsporen van deze dame. Trampoes moet zo snel mogelijk naar huis, want hij krijgt speciaal voer en medicijnen”, aldus de beheerders van de facebookpagina.
Een alerte tramconducteur maakte de foto. Alle trambestuurders kennen de kat en waken over het dier.
zie ik nergens staan...quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:52 schreef hoekandit het volgende:
[..]
Op fb, tussen de reacties dat ie vermist is/was. Zit mob dus lastig kopiėren plakken
https://www.facebook.com/TramPoes/posts/443053475865503quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:52 schreef hoekandit het volgende:
[..]
Op fb, tussen de reacties dat ie vermist is/was. Zit mob dus lastig kopiėren plakken
Als je de OP had gelezen had je geweten dat het geen zwerfkat is.quote:Op woensdag 24 juni 2015 08:15 schreef MakkieR het volgende:
Dacht even dat het om een grap ging, een zwerfkat dat bijna meer aandacht krijgt dan onze koning.
Of is het geen zwerfkat, whatever...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |