Als goedmaker een cider voor d'r kopen en een tekening inleveren en je hebt het goedgemaaktquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Yvonne, ik deed je net een jankbericht over mijn gebande vriendjes... ik wist niet van deze situatie.. ik weet niet wat ik moet zeggen![]()
Ik wou dat ik mijn futiliteiten niet had geventileerd tegen je
Shit man...quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:52 schreef tong80 het volgende:
Ze heeft vrij recent te horen gekregen dat ze K heeft. Vandaag kreeg ze een erg naar bericht.
Ok.. deal.. dm me een adres en ik maak het goed, ik meen hetquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als goedmaker een cider voor d'r kopen en een tekening inleveren en je hebt het goedgemaakt
Nee nee nee nee nee! Op zijn minst een collagequote:Op dinsdag 21 april 2015 18:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als goedmaker een cider voor d'r kopen en een tekening inleveren en je hebt het goedgemaakt
quote:
Ik denk dat ze eerder moet kotsen van de chemo als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat Yvonne moet kotsen van K als verzachtende term voor kanker. En terecht.
Natuurlijk! Het is yvonne; wat dacht je dan?quote:Op woensdag 22 april 2015 00:14 schreef Fokker89 het volgende:
Sterke, een vrouw als Yvonne komt er gewoon bovenop
quote:Op woensdag 22 april 2015 00:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerder moet kotsen van de chemo als ik eerlijk ben.
quote:Op woensdag 22 april 2015 00:24 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb een tekening gemaakt voor yvonne, ooit zal ik beter mijn best doen.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |