Ze heeft vrij recent te horen gekregen dat ze K heeft. Vandaag kreeg ze een erg naar bericht.quote:
quote:
Wow, wat? Serieus???quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze heeft vrij recent te horen gekregen dat ze K heeft. Vandaag kreeg ze een erg naar bericht.
Las het net op haar Face Book.
Omdat Yvonne Onzin heeft groot gemaakt, heb ik het hier gepost.
Echt?quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze heeft vrij recent te horen gekregen dat ze K heeft. Vandaag kreeg ze een erg naar bericht.
Yvonne. Ik had hier plots zin in :quote:
Daar hoef en kan je ook niet goed in wezen. Dat gebeurt en hopelijk met de juiste mensen om je heen. Je smileys zijn dan toch genoeg. Wat is een juiste reactie?quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Zo, heftig... dan staat je wereld op z'n kop zeg.
(Ik ben niet goed in dit soort berichten)
Yvonne![]()
![]()
quote:
Ik denk dat Yvonne moet kotsen van K als verzachtende term voor kanker. En terecht.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:52 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig hebben we jou. Het zonnetje in huis nog.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat Yvonne moet kotsen van K als verzachtende term voor kanker. En terecht.
Als goedmaker een cider voor d'r kopen en een tekening inleveren en je hebt het goedgemaaktquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Yvonne, ik deed je net een jankbericht over mijn gebande vriendjes... ik wist niet van deze situatie.. ik weet niet wat ik moet zeggen![]()
Ik wou dat ik mijn futiliteiten niet had geventileerd tegen je
Shit man...quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:52 schreef tong80 het volgende:
Ok.. deal.. dm me een adres en ik maak het goed, ik meen hetquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als goedmaker een cider voor d'r kopen en een tekening inleveren en je hebt het goedgemaakt
Nee nee nee nee nee! Op zijn minst een collagequote:Op dinsdag 21 april 2015 18:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als goedmaker een cider voor d'r kopen en een tekening inleveren en je hebt het goedgemaakt
quote:
Ik denk dat ze eerder moet kotsen van de chemo als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat Yvonne moet kotsen van K als verzachtende term voor kanker. En terecht.
Natuurlijk! Het is yvonne; wat dacht je dan?quote:Op woensdag 22 april 2015 00:14 schreef Fokker89 het volgende:
Sterke, een vrouw als Yvonne komt er gewoon bovenop
quote:Op woensdag 22 april 2015 00:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerder moet kotsen van de chemo als ik eerlijk ben.
quote:Op woensdag 22 april 2015 00:24 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb een tekening gemaakt voor yvonne, ooit zal ik beter mijn best doen.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |