Ze heeft vrij recent te horen gekregen dat ze K heeft. Vandaag kreeg ze een erg naar bericht.quote:
quote:
Wow, wat? Serieus???quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze heeft vrij recent te horen gekregen dat ze K heeft. Vandaag kreeg ze een erg naar bericht.
Las het net op haar Face Book.
Omdat Yvonne Onzin heeft groot gemaakt, heb ik het hier gepost.
Echt?quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze heeft vrij recent te horen gekregen dat ze K heeft. Vandaag kreeg ze een erg naar bericht.
Yvonne. Ik had hier plots zin in :quote:
Daar hoef en kan je ook niet goed in wezen. Dat gebeurt en hopelijk met de juiste mensen om je heen. Je smileys zijn dan toch genoeg. Wat is een juiste reactie?quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Zo, heftig... dan staat je wereld op z'n kop zeg.
(Ik ben niet goed in dit soort berichten)
Yvonne![]()
![]()
quote:
Ik denk dat Yvonne moet kotsen van K als verzachtende term voor kanker. En terecht.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:52 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig hebben we jou. Het zonnetje in huis nog.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat Yvonne moet kotsen van K als verzachtende term voor kanker. En terecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |