SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 99% gewijzigd door kanovinnie op 21-04-2015 10:46:00 ]
Jawel? Zal het wel effe fixen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:45 schreef 0108daniel het volgende:
Huh de OP word niet meegekopieerd op mobiele telefoons?
Dat is een FOK!kerquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:44 schreef ddx het volgende:
[..]
Even kijken naar mensen die bovenaanstaan met powermeter :
http://app.strava.com/activities/23568918/analysis/1621/1675
Vooral op laatste stuk dus met krachten smijten.
Okkie zat al over hem op te scheppen...quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jawel? Zal het wel effe fixen.
[..]
Dat is een FOK!ker
Viesdikquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:47 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Okkie zat al over hem op te scheppen...
Hij voelt trouwens zoals deze dikke toerder harkt.
Edit: zie nu dat de omschrijving de woorden "explosieve klim" bevat.
Afrikanen caren niet om stijl. #Africarequote:Op dinsdag 21 april 2015 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou je moeten diskwalificeren vanwege een gebrek aan stijl. Of in ieder geval een tijdstraf.
Schudden, koffie malen, epileptische aanval faken.quote:
Ellebogen naar buiten, manisch naar stuurpen staren.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:04 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Schudden, koffie malen, epileptische aanval faken.
Hoe wil je anders je powermeter aflezenquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ellebogen naar buiten, manisch naar stuurpen staren.
Om te beginnen heeft ie meer oog voor zn stuurpen dan voor de weg, daarom valt ie zo vaak. En die ellebogen die altijd naar buiten wijzenquote:
Dat weet jij helemaal nietquote:
Ik begin er serieus aan te twijfelen of jullie wel doorhadden dat dat shirt natuurlijk een geintje wasquote:
Zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:18 schreef very het volgende:
[..]
Ik begin er serieus aan te twijfelen of jullie wel doorhadden dat dat shirt natuurlijk een geintje was
Kom op zegquote:
SPOILER: inspiratieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Vanuit Delft en dan terug naar Den Haag?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:15 schreef very het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet![]()
Ik ga trouwens vanavond rondje fietsen in de buurt van Rotterdam...nog tips voor leuke routes rondom Roffa voor een ritje van +/-2 uur (moet daarna ook nog terug naar huis fietsen).
quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:20 schreef very het volgende:
[..]
Kom op zeg
[ afbeelding ]Batman shirt danSPOILER: inspiratieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lotto Jumbo shirt![]()
Ieder shirt wat jij post![]()
Geen stijl zeg ik je![]()
![]()
Vanuit Delft ergens halverwege Rotterdam meeten met mijn maatje en dan een leuke route vanaf daar om ergens in Delft weer te eindigen, want hij terug naar Rotterdam en ik naar Den Haag.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:21 schreef ratatat het volgende:
[..]
[..]
Vanuit Delft en dan terug naar Den Haag?
Batman shirt is ook maar een geintje. Want gebruiken tijdens Den Haag - Texel om iedereen te irriteren die ik passeer terwijl ik dan "nenenenenenenenenenenene" roepquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Batman shirt dan![]()
Lotto Jumbo shirt![]()
Ieder shirt wat jij post![]()
Geen stijl zeg ik je![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:21 schreef iScream. het volgende:
[..]
Vergeet Cav zn sprint niet, genot om naar te kijken!
Dat is wel echt een net kut locatie om te beginnen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:24 schreef very het volgende:
[..]
Vanuit Delft ergens halverwege Rotterdam meeten met mijn maatje en dan een leuke route vanaf daar om ergens in Delft weer te eindigen, want hij terug naar Rotterdam en ik naar Den Haag.
En verticale strepen maken je slank, slim bekeken Very!quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:26 schreef very het volgende:
[..]
Dit is nu mijn hoofdshirt:
[ afbeelding ]
Prachtig
Dacht dat laatst uit onderzoek naar voren kwam dat dat juist niet zo is.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
En verticale strepen maken je slank, slim bekeken Very!
1. pak ik elke keer...quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:29 schreef ratatat het volgende:
[..]
Dat is wel echt een net kut locatie om te beginnen.
1. Maassluis - HvH - Kijkduin - Delft
2. Om Zoetermeer heen en evt. de Rotte meepakken.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
En verticale strepen maken je slank, slim bekeken Very!
Geen rekening mee gehouden overigens. Vond het een mooi shirt en diepe rits is prettig. Kan ik die prachtige pens nog een beetje uitlaten ook als het echt warm is straksquote:Strepen op kleren horizontaal of verticaal?
Als je (te) zwaar bent werd altijd beweerd dat horizontale strepen op kleren een dikmakend effect hebben. Het accentueert de breedte van je lichaamsdelen. Horizontaal gestreepte kleren zouden dus vooral geschikt zijn als je te mager bent en wat dikker wilt lijken. (Uit recent wetenschappelijk onderzoek aan de universiteit van York bleek echter dat proefpersonen mensen op foto's met horizontaal gestreepte kleding juist slanker vonden lijken dan mensen met verticale strepen op de kleding.) Verticale strepen slanken ook af, maar het beste is het om kleding zonder strepen of motiefjes te dragen. Kleding in een effen kleur oogt het slankste. Wil je dus juist dikker lijken, draag dan witte kleren; broeken die net even te kort zijn, korte sokjes en platte schoenen.
Zolang ze verticaal blijven is er geen probleem. Als ze lokaal opbollen en krombuigen is het wel duidelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:31 schreef ratatat het volgende:
[..]
Dacht dat laatst uit onderzoek naar voren kwam dat dat juist niet zo is.
R.I.P. Tegenliggersquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:36 schreef very het volgende:
[..]
[..]
Geen rekening mee gehouden overigens. Vond het een mooi shirt en diepe rits is prettig. Kan ik die prachtige pens nog een beetje uitlaten ook als het echt warm is straks
Tegen de tijd dat het warm genoeg is is er bijna geen pens meer over johquote:
Als je je een dag verveelt, bled is een aanrader. Misschien ook nog wel te fietsen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:42 schreef iScream. het volgende:
Zomervakantie naar Karinthië geboekt! Kijk er nu al naar uit daar mooi wat kilometertjes te maken
Leuk hoor veel plezierquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:42 schreef iScream. het volgende:
Zomervakantie naar Karinthië geboekt! Kijk er nu al naar uit daar mooi wat kilometertjes te maken
Ik denk laten vervangen en laten richten. Tenzij je al aan nieuwe wielen zat te denken.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:48 schreef Kazenbazen het volgende:
Heren, mijn spaak is gisteren geknapt en ik zag ook dat het wiel een beetje een slag heeft.
Nu is mijn vraag; spaak laten vervangen of komt er door die kleine slag meer ellende binnenkort?
Slag in wiel is vaak gevolg van verkeerde spaakspanning. Dus gewoon spaak vervangen en zorgen dat het wiel weer recht is.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:48 schreef Kazenbazen het volgende:
Heren, mijn spaak is gisteren geknapt en ik zag ook dat het wiel een beetje een slag heeft.
Nu is mijn vraag; spaak laten vervangen of komt er door die kleine slag meer ellende binnenkort?
Als er een spaak knapt laat je, volgens mij, altijd je wiel opnieuw richten, dan is het slagje er dus ook meteen uit.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:48 schreef Kazenbazen het volgende:
Zou hem naar Jan brengen die maakt je wielen in 1 keer.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:50 schreef Kazenbazen het volgende:
Of iemand moet nog tips hebben in Almelo?
Heeft waarschijnlijk ook nog wel wat moois liggen waar je dan een foto van kan maken en hier posten.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou hem naar Jan brengen die maakt je wielen in 1 keer.
?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou hem naar Jan brengen die maakt je wielen in 1 keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |