Mag ik Loutje claimen voor Fquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:55 schreef Skittles het volgende:
Mijn mopperkont is nog niet buiten geweest vandaag. Vanaf half 7 al aan de mopper, nu na een dutje gelukkig iets beter gemutst.
Mijn buikschuivert![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:04 schreef Fazzoletti het volgende:
Ze is al aan een andere F beloofd ja![]()
Loutje aan de schuifel![]()
SQ, laat haar lekker slapen en ga zelf eens even genieten van het zonnetje!
Ha t zelfde hier, alleen dan 7.00 wakker, 8.30-11.00 bed, en nu weer van piepesteijn (wel ook op de arm in slaap na zn fles eventjes maar dat was kortdurend melkcoma, ook wel bekend als mamatrollendatzedenktdatjeslaapt melkcoma.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
Stormlooptopic! Is iedereen buiten ofzo?
Mijn baby is stuk, ze was wakker om 7:20, heeft weer geslapen van 8:30-11:00, en ik heb haar vijf minuten geleden maar weer in bed gelegd omdat ze op mijn arm lag te slapen
Awww!quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:55 schreef Skittles het volgende:
Mijn mopperkont is nog niet buiten geweest vandaag. Vanaf half 7 al aan de mopper, nu na een dutje gelukkig iets beter gemutst.
Mijn buikschuivert![]()
lekkah! hier ligt er een zichzelf wakker te poepen geloof ikquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ze slaapt nog steeds![]()
Fijn Mariska! Even onthaasten
wat vrolijkquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:47 schreef JufMariska het volgende:
Mauwtje de schone slaapsterEn suc6 vast Kwak
En oja: L heeft een nieuw geluidjehttps://vimeo.com/125564926
Wil je die een nachtje uitlenen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat mijn dochter zich geprikt heeft aan een spinnewiel.
het helpt dat er een telefoon was om naar te kijken en een bal en wipper om als doel te hebben whehequote:Op dinsdag 21 april 2015 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ahw en mellie de vechterwat een inspanning! En goed doorzettingsvermogen!
Die van mij zou na 10 seconden al gefrustreerd huilen
stel slaapmutsenquote:Op dinsdag 21 april 2015 17:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het helpt dat er een telefoon was om naar te kijken en een bal en wipper om als doel te hebben whehe
slaapboks. M was er om 15 uit en om 16.30 weer in. wat zijn ze synchroon vandaag
neeeee juist wel! evt tweedehands.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:09 schreef DJMO het volgende:
ik was me juist aan het orienteren op een tiny love .. maar zo te lezen is het z'n geld niet waard en kan ik net zo goed een goedkopere aanschaffen?
achgos. ja hier is t zoals SQ zegt een lifesaver geweest tussen week 4 en 24quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:14 schreef Skittles het volgende:
Zijn jullie baby's dan zo groot of de mijne zo klein?Ze kan er volgens mij nog met geen mogelijkheid bij.
Niet nieuw Kwak, maar ze ligt eigenlijk nooit meer in de box. Maar elk wakkere moment is ze aan het huilkrijsen en dat is al sinds zeker donderdag zo. Ik was het een beetje zat.Dit was even een probeersel en kan wel zeggen dat het als tijdelijke oplossing geslaagd is.
Yes!!! Eindelijk nog n spekkiebaby om mn saar gezelschap te houdenquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:05 schreef Hilmo het volgende:
Ja Tiny love is met 6 maanden echt eraf gehaald, behalve het muziekdoosje gebruiken we nog. Kreeg hart verzakkingen elke keer als hij er naar greep, daar gaat mijn gloednieuwe mobiel![]()
Wat een slaapkopjes vandaag hier haha.
Vandaag CB geweest met ruim 6 maanden. 9520 gram, 68,5 cm. Groei liep nu niet zo hard, daar is hij gemiddeld in. Gewicht echter plus 2 ofzo haha. Bijvoeding meteen gezegd rapley. Ze zei ja bijvoeding wordt nu steeds belangrijker en bv minder. Ik dacht laat maar want hij krijgt nauwelijks wat binnen. Op een lepel vandaag banaan geprobeerd, gister sperziebonen nadat het rapley niet ging. Met lepel moet hij het zelf beetpakken want mond gaat niet open en daarna het weer naar buiten werkenhebben jullie ook dat je gewoon het brood zo in de luier vind, in vezeltjes? En stinken...
Oh hier nieuw trucje: kontje wiebelen op handen en knieënen dan van voor naar achter als een konijn
voorloper van kruipen? Op het kleed vanmiddag buiten was hij continu van het kleed af, voornamelijk achteruit geschoven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:07 schreef Risu het volgende:
Bhehe DJMO, zeker niet je eerste kind![]()
Filmpjes, buikschuivenTolletje
![]()
En die lach van SaarIk smelt elke keer.
Nope, en die arts had er duidelijk niet van terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heel veel sterkte, ook al weet je het al jaren, dat maakt het misschien nog wel moeilijker ook ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
ik nietquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:36 schreef Zoë23 het volgende:
Ah lief! Spees
Gmook al zo'n leukerd
Ik verkoop mijn Tiny love mobiel
http://s.s-bol.com/imgbas(...)04004010213630_2.jpg
E en S willen niet meer op hun rug liggen.
Heb wel veel plezier van de Tiny love gehadmag weg voor 15euro
Vandaag naar het cb geweest.
Omdat wegen/meten/gesprek/prikjes zo'n 1,5u in beslag neemt..ervoor gekozen alleen voor prikjes te gaan. Heb er alsnog een uur gezeten![]()
En en S zijn niet zo vrolijk vandaag. Uiteindelijk maar PCM gegeven.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik nietwas t e snel .. roze is niet mijn ding hahaha
Hmm... Achterstevoren is die ook leukquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh ja die langslapers! Gek zeg (en ook wel eens fijn) zo lang. Geen peil op te trekken he?
Overdag slapen vind ik bij Suus een beetje een lastige de laatste tijd. Vaak slaapt ze steeds maar een half uurtje, zeker in bed. Of ze zit gigantisch aan haar oren te trekken, te jammeren en in haar ogen te wrijven en dan leg ik haar in bed en dan gaat ze keihard keten. Om vervolgens beneden op schoot meteen in slaap te kukelen. Volgens mij vond ik dat rond de zes maanden bij S ook zo lastig.
Vandaag had ze weer een half uur in bed geslapen, hoera ik ben wakker flapperarmen, mee naar beneden, leg ik haar naast me neer op haar buik...
[ afbeelding ]*
Nog nooit meegemaakt dit. Maar.
Fazz ik las net van die bof, balen zeg. Hopelijk gaat t volledig aan jullie voorbij.
GM wel handig zo! Leuk koppie heeft ze ook.
*Nee, ik ontken dat het pakje niet meer past. Want [ afbeelding ]dat pakje
quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:58 schreef snoenk het volgende:
[..]
Hmm... Achterstevoren is die ook leuk
[ afbeelding ]
Hehe, dat doet de mijne ook.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:21 schreef Risu het volgende:
Mijn baby is nu al tv verslaafd. Ligt met haar hoofd achterstevoren op het aankleedkussen zodat ze kan kijken. Zelfs als hij uit staat![]()
Best irritant soms. Ze blijft wiebelen met de kont tot het hoofd goed genoeg ligt om te kijken.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Wow wat goed al met die boontjes! En jeetje die slaaptijden'ze' zeggen wel eens dat een baby die overdag goed slaapt, s nachts ook goed slaapt he. Dus wie weet
.
Ik vind overigens dat op mn schoot en op de bank slapen enzo heel liefen leuk, maar het is bij een tweede zo lastig he. Dan slaapt je baby en dan gaat je oudste door het huis "JAAAAAAA LALALALA MAG NIET SCHREEUWEN WANT SUZE SLAAPT BIJ HET VALLEN VAN DE NACHT KOEKOEKKOEKOEK SUZE HEEFT EEN STAART WIEDEWIEDEWAART MET EEN PUNT KOMMA SILVIJHIJN ZACHTJES DOEN KIJK TRACTOR KAN ECHT HOOG" *BAM* tractor tegen de verwarming.
Herkenning
anyone?
*proest*quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Wow wat goed al met die boontjes! En jeetje die slaaptijden'ze' zeggen wel eens dat een baby die overdag goed slaapt, s nachts ook goed slaapt he. Dus wie weet
.
Ik vind overigens dat op mn schoot en op de bank slapen enzo heel liefen leuk, maar het is bij een tweede zo lastig he. Dan slaapt je baby en dan gaat je oudste door het huis "JAAAAAAA LALALALA MAG NIET SCHREEUWEN WANT SUZE SLAAPT BIJ HET VALLEN VAN DE NACHT KOEKOEKKOEKOEK SUZE HEEFT EEN STAART WIEDEWIEDEWAART MET EEN PUNT KOMMA SILVIJHIJN ZACHTJES DOEN KIJK TRACTOR KAN ECHT HOOG" *BAM* tractor tegen de verwarming.
Herkenning
anyone?
Silquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:37 schreef Spees_Eend het volgende:
.
Herkenning
anyone?
Niet echt een sterke band met haar, maar de familie van die kant is best hecht. Het raakt me vooral dat mijn oom en zijn kinderen nou zonder vrouw en moeder door moeten. Vooral mijn oom is nu zo alleen, want alle kinderen zijn net het huis uit. Dan is het huis zo stil, van 5 naar alleen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
Aww GM, die bovenste foto met dat duimpje!
Hilmo, hier vind ik ook al het eten zo terug in de luier, vorige week nog een stukje biet waar de tandafdrukjes nog in te zien warenFlinke knaap trouwens zeg! Precies even lang als de mijne en exact twee kilo zwaarder
![]()
Fryske glorie zullen we maar zeggen
Go DJMO! Hoe kom jij eigenlijk bij koning Kleintjes himself terecht?
Risu,voor het openbaar voeden en
sterkte met je tante
Hadden jullie een goede band?
Spees, ik ben zo'n fan van Suusje![]()
ze is zo leuk!!
En OMG snoenk jouw meisje ook!!
Gevalletje, fijn om te horen dat er toch ook een hoop fijne momenten voor je zijn. Hou dat vast
ik verbijt me om niet te grinnikenquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:37 schreef Spees_Eend het volgende:
.
Herkenning
anyone?
Geldt mijn vriend ook als oudste?quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:37 schreef Spees_Eend het volgende:
.
Herkenning
anyone?
En dit zie ik weer voor me. Een volwassen vent die zo als een bezetene met z'n tractor door het huis danst al ritmisch hoofdschuddend en huppelend op z'n eigen lied.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:43 schreef Skittles het volgende:
[..]
Geldt mijn vriend ook als oudste?
Zo ja, dan vreselijk herkenbaar![]()
en hardop moeten lachen om Sillie![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:37 schreef Spees_Eend het volgende:
.
Herkenning
anyone?
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:48 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
En dit zie ik weer voor me. Een volwassen vent die zo als een bezetene met z'n tractor door het huis danst al ritmisch hoofdschuddend en huppelend op z'n eigen lied.
O van Snoenk. Zelfde O als van Roomsnoes.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:51 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh jongens pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff ik had vandaag een "Zo word ik NOOIT later"-experience. Een gesprek van ANDERHALF uur () met ouders die het hoogst belachelijk vonden dat ik hun kindje een onvoldoende had gegeven voor z'n mondeling. "Subjectief", "slecht lesniveau", "hoe kunt u dat nou beoordelen" en "de bijlesjuf zei dat hij het wél kon" . Om te huilen. Echt, ik ga me later niet bemoeien met A. d'r school. Dat mag haar papa doen
.
Needless to say krijg ik met dit soort middagen het bijlezen niet echt voor elkaar, dus ik scan op foto's en filmpjes. BuikschuifLoutjeL-met-nieuw-geluid
roterend toastje
heerlijke Saar
banksnurkSuus
sperziebonenMauwtje
en lieve ? van Snoenk
Sterkte voor Risuwat rot zeg en Fazz ik duim dat F niet boft
!
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]![]()
Maar jouw peuter heeft tenminste nog de intentie zachtjes te doen. Als ik daarom vraag komt hij hoogstpersoonlijk even kijken of de baby echt wel slaapt om hem vervolgens in zijn wang te prikken / op hem te gaan liggen / andere actie waardoor hij geheid wakker wordt
.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:48 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
En dit zie ik weer voor me. Een volwassen vent die zo als een bezetene met z'n tractor door het huis danst al ritmisch hoofdschuddend en huppelend op z'n eigen lied.
D van Danaa, R van Ingee.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh en sorry sorry sorrymaar ik merk echt dat ik de 'nieuwe' baby's even kwijt ben! (OMG mijn baby is geen nieuwe baby meer
) . Ik heb nu in m'n hoofd O van snoenk (dank Kwak
) , Y van Risu, Q van gevalletje en ... wie mis ik nog?
Hahaha, ja wel herkenbaar. Alleen ben ik het bij ons, sorryquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:00 schreef Razztwizzle het volgende:
Jeetje Spees dat is ook eng! Hoe reageerde Sil? Had hij door dat jij zo schrok?
Mijn man kan heel goed de baby wakker maken. "Ja ik doe wel stil hoor" en dan als een soort caveman / yeti / hulk in de badkamer je tanden gaan poetsen en nog 100 dingen omgooien. En hij maakte toen ze nog piepklein was filmpjes dat ze huilde en hij naast haar mee ging huilen. Mannen zien dat toch anders geloof ik. Ik werd dan zo boos
.
oh ik kan me je schrik zó indenken! Maar de manier waarop je het vervolgens verwoordt maakt altijd dat ik hikkend, geluiden makend als een dronken koe, inclusief tranen, boven mijn telefoon hangquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]oh maar het is hier niet altijd zo soundofmusicesque hoor, jouw voorbeeld klinkt ook heel herkenbaar. Zo steeds een beetje dichterbij komen als die youtube ninja cat en dan zo poken in een bil of oor.
Oh, en over goede intenties gesproken
Gisteren was ik met Sil de vaatwasser uit aan het ruimen (nou ja, ik ruim op en hij laat een scheet op of geeft een lik aan een bekertje en geeft m dan aan mij) en Suus was aan het mopperen op haar kleed. Ik zeg tegen Sil: schat, Suze wil denk ik drinken. Wil jij even zeggen dat mama er zo aan komt? Want ik moest nog drie vorken opruimen ofzo.
Ik volg een seconde of 10 later, tegelijk met een soort gilhuil, had die druif een volle aventfles koud water (waar had ie die ineens vandaan) in haar mond/keel over haar kleren geflatst!!"mama, Suze had dorst!". Mn hart echt. Lag ze op haar rug terwijl er zo water uit haar mond naar boven sputterde. Sil schrok zich kapot van mijn schrikreflexreactie waarbij ik NEEEE gilde en Suze van het kleed plukte. 10 jaar van mn leven.
ook dit is herkenbaar inclusief tranen van de gnorfsquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:00 schreef Razztwizzle het volgende:
Jeetje Spees dat is ook eng! Hoe reageerde Sil? Had hij door dat jij zo schrok?
Mijn man kan heel goed de baby wakker maken. "Ja ik doe wel stil hoor" en dan als een soort caveman / yeti / hulk in de badkamer je tanden gaan poetsen en nog 100 dingen omgooien.
Ja, of dat idd. Gisteren had ik Suus in de maxi cosi, ik draai me om om Sils jas te pakken. Hoe lang duurt dat? 3 seconden? 5?quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Dat van Sillie herken ik ook![]()
Djenna wil ook zooooo graag meehelpen maar soms is dat gewoon niet handig. Ik moet der echt in de gaten houden want voor je het weet frot ze een banaan in zijn giechel of weet ik wat
![]()
Ehm wij hebben zo'n kat, luid miauwend proberen je boterham te stelen of in de box gaan liggen. Telt dat ook?quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:37 schreef Spees_Eend het volgende:
.
Herkenning
anyone?
quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:08 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, of dat idd. Gisteren had ik Suus in de maxi cosi, ik draai me om om Sils jas te pakken. Hoe lang duurt dat? 3 seconden? 5?
"Mama Suze cajolet" "wat zeg je?" "Suze cajolet in de mond". Ik kijk opzij, steekt de motorkap van z'n blauwe Matchbox cabriolet uit haar mond. Never a dull moment.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:08 schreef ingee het volgende:
[..]
Ehm wij hebben zo'n kat, luid miauwend proberen je boterham te stelen of in de box gaan liggen. Telt dat ook?
M, Sjaak, .... , ..... ?quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:17 schreef ingee het volgende:
[..]
DJMO, mwcactus, faptist, shopaholic (x2)
Even t update topic opgezocht... faptist heeft een R.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:21 schreef kwakz0r het volgende:
yup. faptist weet ik ook niet... en is pessie niet ook al bevallen?
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]oh maar het is hier niet altijd zo soundofmusicesque hoor, jouw voorbeeld klinkt ook heel herkenbaar. Zo steeds een beetje dichterbij komen als die youtube ninja cat en dan zo poken in een bil of oor.
Oh, en over goede intenties gesproken
Gisteren was ik met Sil de vaatwasser uit aan het ruimen (nou ja, ik ruim op en hij laat een scheet op of geeft een lik aan een bekertje en geeft m dan aan mij) en Suus was aan het mopperen op haar kleed. Ik zeg tegen Sil: schat, Suze wil denk ik drinken. Wil jij even zeggen dat mama er zo aan komt? Want ik moest nog drie vorken opruimen ofzo.
Ik volg een seconde of 10 later, tegelijk met een soort gilhuil, had die druif een volle aventfles koud water (waar had ie die ineens vandaan) in haar mond/keel over haar kleren geflatst!!"mama, Suze had dorst!". Mn hart echt. Lag ze op haar rug terwijl er zo water uit haar mond naar boven sputterde. Sil schrok zich kapot van mijn schrikreflexreactie waarbij ik NEEEE gilde en Suze van het kleed plukte. 10 jaar van mn leven.
Ik wou al zeggen! Ik heb ook baby!quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:28 schreef ingee het volgende:
En Cholula met Frits natuurlijk!
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic
Ai, peuter nog heel, baby nog heel en jij 10 jaar ouder?quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]!!! Niet tof! Wij hadden vandaag ook zoiets. Ik ben met 2 kinderen boven even met een was bezig. Baby op de commode, peuter spelend erbij. Rukt hij opeens alle lades van de commode open (ER ZIT EEN MONSTER MAMA!!!!!!) en leunt er een beetje ongelukkig op. Kantelt die hele commode om
. Ik ook in zo'n slowmotion beweging erheen NEEEEEE! roepend. Pfff bijna commode over peuter en baby eraf gerold. Gelukkig was ik net op tijd. Sta je er 2 passen naast hè... Peuter ook enorm geschrokken, arm kind.
Go L!quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:13 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Wat een leuke verhalen allemaal om te lezen. Er staat ons dus nog van alles te wachten x2. Kan er nu nog niet echt over meepraten. Al worden mijn meiden ook wel ondeugend denk ik. L. heeft namelijk vanavond haar optiflow kapot getrokken. Echt kapot. Ze kreeg het al regelmatig voor elkaar om hem uit haar neus te krijgen, maar nu is hij gewoon doormidden. Morgen mocht de optiflow bij allebei de meiden er uit. Bij L. is hij er nu dus al uit. Ze vonden het zonde om voor een halve dag een nieuwe er in te stoppen.
ja maar die van jou weet ik wel dus die vergeet ik nietquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:22 schreef Amsel het volgende:
Ik heb een naamloze baby
Wat goed van L Shop! Die neemt gewoon het heft in eigen hand
yep, zo ongeveerquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:06 schreef ingee het volgende:
[..]
Ai, peuter nog heel, baby nog heel en jij 10 jaar ouder?
Ze hoeven dan niet meer aan het zuurstof. Jeeeeej, een draadje minder aan mijn meiden. Dan hebben ze nog de sonde, hartstickers en saturatiemeter. Maar ze geven ook de voedingen steeds meer zelf aan. Huilen soms heel de zaal bij elkaarquote:Op woensdag 22 april 2015 02:48 schreef MevrouwCactus het volgende:
Die verhalenik moest er hardop om gniffelen. Geweldig! Het is dat ik nooit een tweede wil, anders had dit me overtuigd
Shop, wat mooi van L! Ze kan nu zelf al prima aangeven wat ze wil danMoet ze nog aan het zuurstof of is het nu klaar?
Ik heb Sjaak toegevoegd aan de babywiki![]()
We hebben Sjaak vannacht in de kinderwagenbak tussen ons in liggen ipv in zijn wiegje. In het wiegje snottert hij veel iedere nacht maar overdag in de bak niet. Nu ligt hij ook heerlijk rustig te slapen. Misschien zit er toch iets in het wiegje waardoor hij meer snottert ofzo? Ik slaap nu ook een stuk beter in ieder geval.
Wat is dit gaaf om te horenquote:Op woensdag 22 april 2015 04:31 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Ze hoeven dan niet meer aan het zuurstof. Jeeeeej, een draadje minder aan mijn meiden. Dan hebben ze nog de sonde, hartstickers en saturatiemeter. Maar ze geven ook de voedingen steeds meer zelf aan. Huilen soms heel de zaal bij elkaarGaat de goede kant op!
Ja, ze worden steed vaker zelf wakker en drinken regelmatig flesjes (soms leeg, soms gedeeltelijk leeg) bij de verpleging. En als ik er ben en ik leg ze aan de borst happen ze ook goed aan. Alleen dan drinken ze nog niet genoeg.quote:Op woensdag 22 april 2015 07:13 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Wat is dit gaaf om te horenHoe doen ze het met drinken? Kunnen ze dat al een beetje zelf?
Nou geweldig hoor! Ik vind het knap wat ze doen.quote:Op woensdag 22 april 2015 07:25 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Ja, ze worden steed vaker zelf wakker en drinken regelmatig flesjes (soms leeg, soms gedeeltelijk leeg) bij de verpleging. En als ik er ben en ik leg ze aan de borst happen ze ook goed aan. Alleen dan drinken ze nog niet genoeg.
quote:Op woensdag 22 april 2015 07:33 schreef DJMO het volgende:
Super nieuws Shop!!
Dat is nog eens een lekkere binnenkomer MwC!!
en hebben jullie last van de praatziekte vanmorgen? Ik kan m'n kop niet omdraaien of er zijn weer nieuwe posts bijgekomen hier![]()
Wat heerlijk!quote:Op woensdag 22 april 2015 07:31 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Nou geweldig hoor! Ik vind het knap wat ze doen.
Na mijn verlof ga ik met een nieuwe baan beginnen en ik heb gister mijn nieuwe manager verteld over ons moeilijke begin. Ze zei dat ik lekker drie weken extra thuis mag blijven na mijn verlof, ik krijg gewoon een extra vakantie! Echt heel erg tof en ik krijg gelukkig gewoon betaald vanuit mijn oude baan, heb daar nog genoeg vakantie-uren staan.
13 juli pas weer werken
Fijn, dank je!quote:Op woensdag 22 april 2015 07:53 schreef kwakz0r het volgende:
ik zet de koffie wel voor alle moeie mama's, hier voor t eerst sinds weken weer een doorslaapnacht21.30-6.00 ommegot!
blue wat sneu dat F niet lekker is...
douchen!
quote:Op woensdag 22 april 2015 10:27 schreef DJMO het volgende:
op mama slaapt toch het fijnste ...
[ afbeelding ]
Nou ja, eigenlijk komt hij elke nacht nog wel 3x of soms 2x. Als de eerste ruk heel lang is (tussen 2.30 en 4 uur eerste nachtvoeding) wil het heel soms wel lukken met 1 echte nachtvoeding (dan is de volgende om 6 uur, maar dat is bij mij de eerste ochtendvoedingquote:Op woensdag 22 april 2015 09:28 schreef kwakz0r het volgende:
phaidra: kan hij ook meer willen omdat jij verkouden bent?
The horrorquote:Op woensdag 22 april 2015 10:08 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb t niet gedeeld, wel gezien. vind t ook niet nodig zo'n foto
gisteren docu gezien over 112 telefonistes. je hoorde gesprekken (de kant van de telefoniste was echt, de kant van de beller was nagespeeld door acteurs en aangepast/gefingeerd, maar dat wist ik pas achteraf). daar heb ik wel bij zitten jenken toen er een oma belde dat haar kleinzoontje van negen maanden onder water geraakt was bij t badderen en dat hij niet meer ademde. gvd. mijn grootste angst...
Ik moet uit gaan van mijn uitgerekende datum en dat is 17 mei. Dus nog even geduld....quote:Op woensdag 22 april 2015 10:35 schreef Fazzoletti het volgende:
Oh geppieIs het na de opname dan nog steeds niet beter geworden? Echt heel sneu en heel zwaar voor jullie! Is er überhaupt nog iets aan te doen of is het een kwestie van 'accepteren'?
![]()
Phaidra, wat eens schrik met de commodezo'n ding hoort toch nooit om te kunnen vallen??
Shop, fijn dat het zo goed gaat met je mini'sIs er al een indicatie van wanneer ze naar huis mogen?
Ik wilde gaan zwemmen met F vanochtend maar we werden te laat wakker, half 9na voeding om half 7 dat dan weer wel
Laatst zag ik bij de speelotheek ook een drieling, ongeveer 3,5 jaar denk ik. 3 meisjes ook. Ze leken ook enorm op elkaar, alleen had 1 meisje iets donkerder haar. Bijzonder hoor (daarnaast lijkt het me ook heel lastig, 3 baby'squote:Op woensdag 22 april 2015 12:17 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Ik moet uit gaan van mijn uitgerekende datum en dat is 17 mei. Dus nog even geduld....
WoW er is hier vandaag een drieling geboren (gepland). Die liggen nu ook hier op zaal. Ik vond 2 meiden al bijzonder, dit zijn er gewoon 3.
goed ingeschatquote:Op woensdag 22 april 2015 13:15 schreef ingee het volgende:
Bericht van R: Prikken zijn niet leuk!
Veel huils!
En 56 cm en 4720 gram, ubergemiddeld kind.
Vervelend zeg, je moet ook alle bijsluiters napluizen natuurlijk met bv.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:22 schreef NotTheSame het volgende:
Oud sportgenootje is er een van vier. 3 meiden en 1 jongen. De meiden lijken allemaal op elkaar maar die jongen niet haha!
En mijn ex-buren wilde graag een derde, maar zoal hij zelf altijd zegt zaten ze net in een actieperiode. 1+1 gratis.
Fazz achteruit kruipen is ook de bom!
Ahhw, arm R. prikken zijn ook sjips.
Hier er net achter gekomen dat mijn hooikoortsmedicatie totaal niet mag met bv. Maar de apotheek weigert andere medicatie voor te schrijven. Dus net overlegt met de ha en hij gaat zorgen dat ik hoe dan ook de juiste medicatie ga krijgen.
Hema heeft vaak vestjes met drukknopen.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:17 schreef Hilmo het volgende:
Nts, goed balen zeg. Apotheek denkt ook niet mee dus!
Iemand tips voor een jasje voor buiten? Echt alle jasjes snijden met de rits in de hals, vestjes ook dus die doe ik hem niet meer aan. Nog een maat groter ofzo? 80 zou dat worden dan... Ik haat ritsen, zijn er alternatieven in die maat en rollend kind?
Ik heb een spijkerjasje van Zara met drukknopen. Niet heel dik, maar als het fris is doe ik er een bodywarmer overheen en een dun sjaaltje aan.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:17 schreef Hilmo het volgende:
Nts, goed balen zeg. Apotheek denkt ook niet mee dus!
Iemand tips voor een jasje voor buiten? Echt alle jasjes snijden met de rits in de hals, vestjes ook dus die doe ik hem niet meer aan. Nog een maat groter ofzo? 80 zou dat worden dan... Ik haat ritsen, zijn er alternatieven in die maat en rollend kind?
quote:Op woensdag 22 april 2015 17:51 schreef JufMariska het volgende:
En jahoor: Lucas roltNog niet gezien, want hij deed het @ kinderopvang
Maar woohoo!
SPOILER: derpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh faptist, wat rot!! kan me voorstellen dat dat erin hakt en dat je meeleeft.
Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat goed MwC!Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Ik heb mijn toentertijd 2 maanden oude baby in de draagdoek meegenomen naar de uitvaart van mijn oma (op 1,5 uur rijden). Ben niet bij het afscheid geweest maar wel bij de uitvaart dus. Ging prima en niemand vond het raar of vervelend. Ik ben achteraan gaan zitten en toen ze wakker werd heb ik haar gevoed. Ze ging hele lieve geluidjes maken waarop veel vertederende reacties kwamen. Mensen vonden het juist mooi en fijn dat oma's jongste achterkleinkind er ook gewoon bij wasquote:Op woensdag 22 april 2015 20:23 schreef Risu het volgende:
Oh faptist, wat een rotnieuws. En maakt inderdaad niet uit, eerste of tweede. Als de wens er is, is die gewoon ook sterk. Ik hoop voor haar dat het wel gewoon lukken gaat. Goede vriendin ben je.![]()
Dat die opgezette klier door de visite kan komen, maakt dat ik mijn kind niet meer zomaar aan een ander geef. Wat een rotstreek. Maar goed afweersysteem dan. Die werkt nou volop.
Rollende Lucas. Doet hij straks ook voor mama wel even.![]()
Broccoli hadden wij ook vanavond.Heb Y gezegd dat ze die over een maand of 4 ook mag. Ik zei eerst 6, maar toen bedacht ik me dat ze al 6 weken is. Die draagdoekfoto is ook tof. Mooi meisje is het.
MelleLekker ventje. Ook derp is hij geweldig.
Vandaag tweede keer weer pianoles. Wat is het fijn om weer te gaan. Helaas nu 3 weken vakantie. Doh.. Dan thuis maar zo vaak mogelijk. (Ben nog maar een beginnende pling pling leerling, dus echt fijn is het voor een ander niet om te horen nog. Arme Y )
Ik zit nog even te denken wat ik moet doen. Zondag afscheidsding van tante, dinsdag crematie. Ik vind baby meenemen ongepast, maar ik kan haar niet thuis laten.. Lastig. Sowieso ga ik niet naar allebei. Het is te ver rijden. Ik ga denk ik dinsdag, dan zit Y niet twee dagen achter elkaar zo lang in de MC. Schoonmoeder mee, die kan dan de gang op als ze huilt. Al huilt ze nauwelijks en is borst meestal goed. Met een beetje timing slaapt ze misschien wel gewoon.
In je hoofd? ;-)quote:Op woensdag 22 april 2015 21:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een vraag: waar vind ik het perfecte Save the date kaartje?.
De trouwkaart wordt een letterpers, maar om dat ook te doen voor de save the date-kaarten laat het budget niet toe.quote:Op woensdag 22 april 2015 21:44 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
In je hoofd? ;-)
En Letterpers lijkt me ook wel wat voor jou? Maar duurrr natuurlijk..
Pmquote:Op woensdag 22 april 2015 21:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, dan had ik het wel goed ingeschatquote:Op woensdag 22 april 2015 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De trouwkaart wordt een letterpers, maar om dat ook te doen voor de save the date-kaarten laat het budget niet toe..
Helaas, zo creatief ben ik niet. Ik heb al tientallen ontwerpen gemaakt en er evenveel weggegooid.quote:Op woensdag 22 april 2015 21:55 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Oh, dan had ik het wel goed ingeschathm, zelf iets maken in een zelfde stijl?
Prima! En als ik kan helpen met een ontwerp: ook welkomquote:Op woensdag 22 april 2015 22:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Helaas, zo creatief ben ik niet. Ik heb al tientallen ontwerpen gemaakt en er evenveel weggegooid..
Mariska, bedankt voor je pm! Het is nu bedtijd, maar ik ga ernaar kijken zodra ik het weer op mijn heupen krijg..
Nergens, haha.quote:Op woensdag 22 april 2015 21:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat iedereen zich wel zo zou voelen als dit gebeurt. Ongeacht of er een menstruatie aan zit te komen of nietquote:Op woensdag 22 april 2015 23:50 schreef krijgerrtje het volgende:
Goffer, kind is al 3 kwartier aan het huilen. Tiet erin/speen erin. Klaar. Als ik drie tellen in bed lig begint ze weer. Al 3 kwartier langde laatste paar dagen trek ik het heel slecht allemaal, word er gewoon stront chagrijnig van. Kan ik dot afschuiven op mijn eerste bijna/minofmeer ongesteldheid? Echt. Bizarre moodswings de laatste paar dagen. Van kalm naar
![]()
![]()
![]()
![]()
in 0.3 seconden.
Welnee, ze veranderen hun ritme soms met de dag. Geniet ervan!quote:Op donderdag 23 april 2015 09:04 schreef Risu het volgende:
Omg, mijn kind sliep weer door.tussen 11 en 5. Ik werd natuurlijk gewoon 3 uur wakker.
Heb nog even een spelletje op ds gedaan omdat ik dacht, die komt zo wel.. Uiteindelijk maar weer gaan slapen en om 5 uur werd ik weer wakker. Kwart over 5 heb ik haar toch maar uit bed gevist. Ik vond het te lang duren. daarna sliep ze meteen weer tot half 9. En nu ligt ze weer te snurken. Wat veel zeg...
Ik ben helemaal stijf van het vele liggen![]()
Kan toch geen kwaad? Dat vele slapen? Normaal is ze wel wakkerder rond dit tijdstip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 april 2015 09:29 schreef Hilmo het volgende:
Oh dit wil ik echt even met jullie delen, nutricia nieuwsbrief, hilarisch (of schokkend)
https://www.nutriciavoorj(...)4445B9E0CD8DF7E97E84
Oftewel met 6 maanden kan je wit brood geven met hagelslag en pindakaas en jam.![]()
quote:Op donderdag 23 april 2015 09:35 schreef Tante_Soesa het volgende:
. Goeie tips! Ik geef Suus morgen lekker een witte boterham met margarine en rookvlees
. Ze is tenslotte al 7 (!) maanden jonge!
Zo vond ik van de week ook zo'n advies waar echt mn nekharen van overeind gingen staan...:Ik doe met mijn D. 3 minuten hooguit!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan sta ik toch echt wel naast hem voor een aai en zijn speen!
Denk dat cb ook niet echt blij is met deze teksten online? Of komt het van hun eigen site?
Nee, staat op babyopkomst.nl. Ik kwam erop omdat mijn Suusje heeeel fijn slaapt in de kinderwagen en wat minder fijn in d'r ledikant. Kinderwagen is natuurlijk heel geborgen dus ik zocht tips om het ledikant ook wat fijner te maken voor haar. En toen kwam ik dit tegen, hier gaan dus echt mijn nekharen van overeind staan. Ik word er gewoon boos vanquote:Op donderdag 23 april 2015 09:50 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ik doe met mijn D. 3 minuten hooguit!!
Dan sta ik toch echt wel naast hem voor een aai en zijn speen!
Denk dat cb ook niet echt blij is met deze teksten online? Of komt het van hun eigen site?
quote:Op donderdag 23 april 2015 09:35 schreef Tante_Soesa het volgende:
. Goeie tips! Ik geef Suus morgen lekker een witte boterham met margarine en rookvlees
. Ze is tenslotte al 7 (!) maanden jonge!
Zo vond ik van de week ook zo'n advies waar echt mn nekharen van overeind gingen staan...:wit he, geen volkoren, dat mag niet!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ik word er zenuwachtig van, het idee dat er een kindje nu dus met dit advies in haar bedje ligt te schreeuwen en moeders haar benen staat te scheren onder de douche bijvoorbeeld!quote:Op donderdag 23 april 2015 09:52 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nee, staat op babyopkomst.nl. Ik kwam erop omdat mijn Suusje heeeel fijn slaapt in de kinderwagen en wat minder fijn in d'r ledikant. Kinderwagen is natuurlijk heel geborgen dus ik zocht tips om het ledikant ook wat fijner te maken voor haar. En toen kwam ik dit tegen, hier gaan dus echt mijn nekharen van overeind staan. Ik word er gewoon boos van![]()
Wit is toch ook veel lekkerder? En helemaal met hagelslag!quote:Op donderdag 23 april 2015 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wit he, geen volkoren, dat mag niet!!
Da's misschien nog wel een idee, al ben ik bang dat ze daar al te groot voor is. Ik zit al te kijken naar zo'n ding waarvan ik even niet op de naam kan komen maar wat eigenlijk wordt afgeradenquote:Op donderdag 23 april 2015 09:56 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ik word er zenuwachtig van, het idee dat er een kindje nu dus met dit advies in haar bedje ligt te schreeuwen en moeders haar benen staat te scheren onder de douche bijvoorbeeld!
Heftig!
Wbt ledikant fijner maken, wij hebben D wel eens met het voedingskussen om hem heen laten slapen. Gaf hem veel geborgenheid.
Wel zo neer gelegd dat hij met zijn gezicht het kussen niet kon raken!
Stootkussen?quote:Op donderdag 23 april 2015 09:58 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Wit is toch ook veel lekkerder? En helemaal met hagelslag!
[..]
Da's misschien nog wel een idee, al ben ik bang dat ze daar al te groot voor is. Ik zit al te kijken naar zo'n ding waarvan ik even niet op de naam kan komen maar wat eigenlijk wordt afgeraden. Dat je zo tussen de spijlen doet zodat je er niet doorheen kan kijken.
/pregnancybrain
Wat een nare site is dat ook, staat bomvol met dit soort achterlijke ouderwetse onzin adviezenquote:Op donderdag 23 april 2015 09:52 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nee, staat op babyopkomst.nl. Ik kwam erop omdat mijn Suusje heeeel fijn slaapt in de kinderwagen en wat minder fijn in d'r ledikant. Kinderwagen is natuurlijk heel geborgen dus ik zocht tips om het ledikant ook wat fijner te maken voor haar. En toen kwam ik dit tegen, hier gaan dus echt mijn nekharen van overeind staan. Ik word er gewoon boos van![]()
of heeft die heel slecht nieuws gekregen ...quote:Op donderdag 23 april 2015 10:58 schreef ingee het volgende:
Wie weet is je voorganger wel even met een stortbevalling begonnen.
Afgrijselijk ja. Grootste nachtmerriequote:Op donderdag 23 april 2015 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben zó min van het nieuws van L-E. Wát een verschrikking zeg.![]()
Ik moet dat soort gedachten echt wegdrukken, want anders neemt het me over. Dat heb ik nu ook als ik berichten lees over kleine kinderen die verongelukken, ziek worden etc. etc. Als ik niet oppas kan ik aan niets anders meer denken en dan voel ik me bijna letterlijk verlamd van angst en misselijkheid.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:37 schreef BlueEyes het volgende:
Die van mij is het wel geweest Cholula, ik heb er wel van wakker gelegen destijds.
Diksap = een ander woord voor suikerquote:Op donderdag 23 april 2015 14:49 schreef Dyre het volgende:
Jeetje, wat schrik ik van dat nieuws zeg... Ongelofelijk verdrietigDat soort dingen blijven bij mij ook heel lang in mijn hoofd hangen.
Iets heel anders: ik wil L vanmiddag bij het tussendoortje wel eens iets anders geven dan water of de fles. Ik heb nu (slappe) thee gezet en dat wil ik afkoelen en geven (wel met de fles, want een drink/oefenbeker wordt een waterballet). Moet ik dan nog ergens op letten?
En hebben jullie andere ideetjes voor drinktussendoortjes voor baby's van bijna 10 () maanden?
Sap? Siroop? Zonder suiker en troep? Er is zóveel te vinden dat ik het gewoon niet meer weet
En wat is dat diksap nou eigenlijk?
Op zich is water en thee geven (naast natuurlijk melk) gewoon prima. Al het andere kan, is een optie, maar gewoon een keuze die je kunt maken. 'Probleem' met alle andere drinkdingen is, dat het eigenlijk altijd wel iets met suiker is. Diksap is geconcentreerd fruitspul en dat leng je aan met water. Maar goed, dat is in wezen ook gewoon suiker.quote:Op donderdag 23 april 2015 14:49 schreef Dyre het volgende:
Jeetje, wat schrik ik van dat nieuws zeg... Ongelofelijk verdrietigDat soort dingen blijven bij mij ook heel lang in mijn hoofd hangen.
Iets heel anders: ik wil L vanmiddag bij het tussendoortje wel eens iets anders geven dan water of de fles. Ik heb nu (slappe) thee gezet en dat wil ik afkoelen en geven (wel met de fles, want een drink/oefenbeker wordt een waterballet). Moet ik dan nog ergens op letten?
En hebben jullie andere ideetjes voor drinktussendoortjes voor baby's van bijna 10 () maanden?
Sap? Siroop? Zonder suiker en troep? Er is zóveel te vinden dat ik het gewoon niet meer weet
En wat is dat diksap nou eigenlijk?
Er werd direct een wagen gestuurd, gelukkig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |