Mag ik Loutje claimen voor Fquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:55 schreef Skittles het volgende:
Mijn mopperkont is nog niet buiten geweest vandaag. Vanaf half 7 al aan de mopper, nu na een dutje gelukkig iets beter gemutst.
Mijn buikschuivert![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:04 schreef Fazzoletti het volgende:
Ze is al aan een andere F beloofd ja![]()
Loutje aan de schuifel![]()
SQ, laat haar lekker slapen en ga zelf eens even genieten van het zonnetje!
Ha t zelfde hier, alleen dan 7.00 wakker, 8.30-11.00 bed, en nu weer van piepesteijn (wel ook op de arm in slaap na zn fles eventjes maar dat was kortdurend melkcoma, ook wel bekend als mamatrollendatzedenktdatjeslaapt melkcoma.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
Stormlooptopic! Is iedereen buiten ofzo?
Mijn baby is stuk, ze was wakker om 7:20, heeft weer geslapen van 8:30-11:00, en ik heb haar vijf minuten geleden maar weer in bed gelegd omdat ze op mijn arm lag te slapen
Awww!quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:55 schreef Skittles het volgende:
Mijn mopperkont is nog niet buiten geweest vandaag. Vanaf half 7 al aan de mopper, nu na een dutje gelukkig iets beter gemutst.
Mijn buikschuivert![]()
lekkah! hier ligt er een zichzelf wakker te poepen geloof ikquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ze slaapt nog steeds![]()
Fijn Mariska! Even onthaasten
wat vrolijkquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:47 schreef JufMariska het volgende:
Mauwtje de schone slaapsterEn suc6 vast Kwak
En oja: L heeft een nieuw geluidjehttps://vimeo.com/125564926
Wil je die een nachtje uitlenen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat mijn dochter zich geprikt heeft aan een spinnewiel.
het helpt dat er een telefoon was om naar te kijken en een bal en wipper om als doel te hebben whehequote:Op dinsdag 21 april 2015 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ahw en mellie de vechterwat een inspanning! En goed doorzettingsvermogen!
Die van mij zou na 10 seconden al gefrustreerd huilen
stel slaapmutsenquote:Op dinsdag 21 april 2015 17:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het helpt dat er een telefoon was om naar te kijken en een bal en wipper om als doel te hebben whehe
slaapboks. M was er om 15 uit en om 16.30 weer in. wat zijn ze synchroon vandaag
neeeee juist wel! evt tweedehands.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:09 schreef DJMO het volgende:
ik was me juist aan het orienteren op een tiny love .. maar zo te lezen is het z'n geld niet waard en kan ik net zo goed een goedkopere aanschaffen?
achgos. ja hier is t zoals SQ zegt een lifesaver geweest tussen week 4 en 24quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:14 schreef Skittles het volgende:
Zijn jullie baby's dan zo groot of de mijne zo klein?Ze kan er volgens mij nog met geen mogelijkheid bij.
Niet nieuw Kwak, maar ze ligt eigenlijk nooit meer in de box. Maar elk wakkere moment is ze aan het huilkrijsen en dat is al sinds zeker donderdag zo. Ik was het een beetje zat.Dit was even een probeersel en kan wel zeggen dat het als tijdelijke oplossing geslaagd is.
Yes!!! Eindelijk nog n spekkiebaby om mn saar gezelschap te houdenquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:05 schreef Hilmo het volgende:
Ja Tiny love is met 6 maanden echt eraf gehaald, behalve het muziekdoosje gebruiken we nog. Kreeg hart verzakkingen elke keer als hij er naar greep, daar gaat mijn gloednieuwe mobiel![]()
Wat een slaapkopjes vandaag hier haha.
Vandaag CB geweest met ruim 6 maanden. 9520 gram, 68,5 cm. Groei liep nu niet zo hard, daar is hij gemiddeld in. Gewicht echter plus 2 ofzo haha. Bijvoeding meteen gezegd rapley. Ze zei ja bijvoeding wordt nu steeds belangrijker en bv minder. Ik dacht laat maar want hij krijgt nauwelijks wat binnen. Op een lepel vandaag banaan geprobeerd, gister sperziebonen nadat het rapley niet ging. Met lepel moet hij het zelf beetpakken want mond gaat niet open en daarna het weer naar buiten werkenhebben jullie ook dat je gewoon het brood zo in de luier vind, in vezeltjes? En stinken...
Oh hier nieuw trucje: kontje wiebelen op handen en knieënen dan van voor naar achter als een konijn
voorloper van kruipen? Op het kleed vanmiddag buiten was hij continu van het kleed af, voornamelijk achteruit geschoven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:07 schreef Risu het volgende:
Bhehe DJMO, zeker niet je eerste kind![]()
Filmpjes, buikschuivenTolletje
![]()
En die lach van SaarIk smelt elke keer.
Nope, en die arts had er duidelijk niet van terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heel veel sterkte, ook al weet je het al jaren, dat maakt het misschien nog wel moeilijker ook ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
ik nietquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:36 schreef Zoë23 het volgende:
Ah lief! Spees
Gmook al zo'n leukerd
Ik verkoop mijn Tiny love mobiel
http://s.s-bol.com/imgbas(...)04004010213630_2.jpg
E en S willen niet meer op hun rug liggen.
Heb wel veel plezier van de Tiny love gehadmag weg voor 15euro
Vandaag naar het cb geweest.
Omdat wegen/meten/gesprek/prikjes zo'n 1,5u in beslag neemt..ervoor gekozen alleen voor prikjes te gaan. Heb er alsnog een uur gezeten![]()
En en S zijn niet zo vrolijk vandaag. Uiteindelijk maar PCM gegeven.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik nietwas t e snel .. roze is niet mijn ding hahaha
Hmm... Achterstevoren is die ook leukquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh ja die langslapers! Gek zeg (en ook wel eens fijn) zo lang. Geen peil op te trekken he?
Overdag slapen vind ik bij Suus een beetje een lastige de laatste tijd. Vaak slaapt ze steeds maar een half uurtje, zeker in bed. Of ze zit gigantisch aan haar oren te trekken, te jammeren en in haar ogen te wrijven en dan leg ik haar in bed en dan gaat ze keihard keten. Om vervolgens beneden op schoot meteen in slaap te kukelen. Volgens mij vond ik dat rond de zes maanden bij S ook zo lastig.
Vandaag had ze weer een half uur in bed geslapen, hoera ik ben wakker flapperarmen, mee naar beneden, leg ik haar naast me neer op haar buik...
[ afbeelding ]*
Nog nooit meegemaakt dit. Maar.
Fazz ik las net van die bof, balen zeg. Hopelijk gaat t volledig aan jullie voorbij.
GM wel handig zo! Leuk koppie heeft ze ook.
*Nee, ik ontken dat het pakje niet meer past. Want [ afbeelding ]dat pakje
quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:58 schreef snoenk het volgende:
[..]
Hmm... Achterstevoren is die ook leuk
[ afbeelding ]
Hehe, dat doet de mijne ook.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:21 schreef Risu het volgende:
Mijn baby is nu al tv verslaafd. Ligt met haar hoofd achterstevoren op het aankleedkussen zodat ze kan kijken. Zelfs als hij uit staat![]()
Best irritant soms. Ze blijft wiebelen met de kont tot het hoofd goed genoeg ligt om te kijken.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Wow wat goed al met die boontjes! En jeetje die slaaptijden'ze' zeggen wel eens dat een baby die overdag goed slaapt, s nachts ook goed slaapt he. Dus wie weet
.
Ik vind overigens dat op mn schoot en op de bank slapen enzo heel liefen leuk, maar het is bij een tweede zo lastig he. Dan slaapt je baby en dan gaat je oudste door het huis "JAAAAAAA LALALALA MAG NIET SCHREEUWEN WANT SUZE SLAAPT BIJ HET VALLEN VAN DE NACHT KOEKOEKKOEKOEK SUZE HEEFT EEN STAART WIEDEWIEDEWAART MET EEN PUNT KOMMA SILVIJHIJN ZACHTJES DOEN KIJK TRACTOR KAN ECHT HOOG" *BAM* tractor tegen de verwarming.
Herkenning
anyone?
*proest*quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Wow wat goed al met die boontjes! En jeetje die slaaptijden'ze' zeggen wel eens dat een baby die overdag goed slaapt, s nachts ook goed slaapt he. Dus wie weet
.
Ik vind overigens dat op mn schoot en op de bank slapen enzo heel liefen leuk, maar het is bij een tweede zo lastig he. Dan slaapt je baby en dan gaat je oudste door het huis "JAAAAAAA LALALALA MAG NIET SCHREEUWEN WANT SUZE SLAAPT BIJ HET VALLEN VAN DE NACHT KOEKOEKKOEKOEK SUZE HEEFT EEN STAART WIEDEWIEDEWAART MET EEN PUNT KOMMA SILVIJHIJN ZACHTJES DOEN KIJK TRACTOR KAN ECHT HOOG" *BAM* tractor tegen de verwarming.
Herkenning
anyone?
Silquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:37 schreef Spees_Eend het volgende:
.
Herkenning
anyone?
Niet echt een sterke band met haar, maar de familie van die kant is best hecht. Het raakt me vooral dat mijn oom en zijn kinderen nou zonder vrouw en moeder door moeten. Vooral mijn oom is nu zo alleen, want alle kinderen zijn net het huis uit. Dan is het huis zo stil, van 5 naar alleen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
Aww GM, die bovenste foto met dat duimpje!
Hilmo, hier vind ik ook al het eten zo terug in de luier, vorige week nog een stukje biet waar de tandafdrukjes nog in te zien warenFlinke knaap trouwens zeg! Precies even lang als de mijne en exact twee kilo zwaarder
![]()
Fryske glorie zullen we maar zeggen
Go DJMO! Hoe kom jij eigenlijk bij koning Kleintjes himself terecht?
Risu,voor het openbaar voeden en
sterkte met je tante
Hadden jullie een goede band?
Spees, ik ben zo'n fan van Suusje![]()
ze is zo leuk!!
En OMG snoenk jouw meisje ook!!
Gevalletje, fijn om te horen dat er toch ook een hoop fijne momenten voor je zijn. Hou dat vast
ik verbijt me om niet te grinnikenquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:37 schreef Spees_Eend het volgende:
.
Herkenning
anyone?
Geldt mijn vriend ook als oudste?quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:37 schreef Spees_Eend het volgende:
.
Herkenning
anyone?
En dit zie ik weer voor me. Een volwassen vent die zo als een bezetene met z'n tractor door het huis danst al ritmisch hoofdschuddend en huppelend op z'n eigen lied.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:43 schreef Skittles het volgende:
[..]
Geldt mijn vriend ook als oudste?
Zo ja, dan vreselijk herkenbaar![]()
en hardop moeten lachen om Sillie![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:37 schreef Spees_Eend het volgende:
.
Herkenning
anyone?
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:48 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
En dit zie ik weer voor me. Een volwassen vent die zo als een bezetene met z'n tractor door het huis danst al ritmisch hoofdschuddend en huppelend op z'n eigen lied.
O van Snoenk. Zelfde O als van Roomsnoes.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:51 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh jongens pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff ik had vandaag een "Zo word ik NOOIT later"-experience. Een gesprek van ANDERHALF uur () met ouders die het hoogst belachelijk vonden dat ik hun kindje een onvoldoende had gegeven voor z'n mondeling. "Subjectief", "slecht lesniveau", "hoe kunt u dat nou beoordelen" en "de bijlesjuf zei dat hij het wél kon" . Om te huilen. Echt, ik ga me later niet bemoeien met A. d'r school. Dat mag haar papa doen
.
Needless to say krijg ik met dit soort middagen het bijlezen niet echt voor elkaar, dus ik scan op foto's en filmpjes. BuikschuifLoutjeL-met-nieuw-geluid
roterend toastje
heerlijke Saar
banksnurkSuus
sperziebonenMauwtje
en lieve ? van Snoenk
Sterkte voor Risuwat rot zeg en Fazz ik duim dat F niet boft
!
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]![]()
Maar jouw peuter heeft tenminste nog de intentie zachtjes te doen. Als ik daarom vraag komt hij hoogstpersoonlijk even kijken of de baby echt wel slaapt om hem vervolgens in zijn wang te prikken / op hem te gaan liggen / andere actie waardoor hij geheid wakker wordt
.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:48 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
En dit zie ik weer voor me. Een volwassen vent die zo als een bezetene met z'n tractor door het huis danst al ritmisch hoofdschuddend en huppelend op z'n eigen lied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |