Mag ik Loutje claimen voor Fquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:55 schreef Skittles het volgende:
Mijn mopperkont is nog niet buiten geweest vandaag. Vanaf half 7 al aan de mopper, nu na een dutje gelukkig iets beter gemutst.
Mijn buikschuivert![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:04 schreef Fazzoletti het volgende:
Ze is al aan een andere F beloofd ja![]()
Loutje aan de schuifel![]()
SQ, laat haar lekker slapen en ga zelf eens even genieten van het zonnetje!
Ha t zelfde hier, alleen dan 7.00 wakker, 8.30-11.00 bed, en nu weer van piepesteijn (wel ook op de arm in slaap na zn fles eventjes maar dat was kortdurend melkcoma, ook wel bekend als mamatrollendatzedenktdatjeslaapt melkcoma.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
Stormlooptopic! Is iedereen buiten ofzo?
Mijn baby is stuk, ze was wakker om 7:20, heeft weer geslapen van 8:30-11:00, en ik heb haar vijf minuten geleden maar weer in bed gelegd omdat ze op mijn arm lag te slapen
Awww!quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:55 schreef Skittles het volgende:
Mijn mopperkont is nog niet buiten geweest vandaag. Vanaf half 7 al aan de mopper, nu na een dutje gelukkig iets beter gemutst.
Mijn buikschuivert![]()
lekkah! hier ligt er een zichzelf wakker te poepen geloof ikquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ze slaapt nog steeds![]()
Fijn Mariska! Even onthaasten
wat vrolijkquote:Op dinsdag 21 april 2015 14:47 schreef JufMariska het volgende:
Mauwtje de schone slaapsterEn suc6 vast Kwak
En oja: L heeft een nieuw geluidjehttps://vimeo.com/125564926
Wil je die een nachtje uitlenen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat mijn dochter zich geprikt heeft aan een spinnewiel.
het helpt dat er een telefoon was om naar te kijken en een bal en wipper om als doel te hebben whehequote:Op dinsdag 21 april 2015 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ahw en mellie de vechterwat een inspanning! En goed doorzettingsvermogen!
Die van mij zou na 10 seconden al gefrustreerd huilen
stel slaapmutsenquote:Op dinsdag 21 april 2015 17:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het helpt dat er een telefoon was om naar te kijken en een bal en wipper om als doel te hebben whehe
slaapboks. M was er om 15 uit en om 16.30 weer in. wat zijn ze synchroon vandaag
neeeee juist wel! evt tweedehands.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:09 schreef DJMO het volgende:
ik was me juist aan het orienteren op een tiny love .. maar zo te lezen is het z'n geld niet waard en kan ik net zo goed een goedkopere aanschaffen?
achgos. ja hier is t zoals SQ zegt een lifesaver geweest tussen week 4 en 24quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:14 schreef Skittles het volgende:
Zijn jullie baby's dan zo groot of de mijne zo klein?Ze kan er volgens mij nog met geen mogelijkheid bij.
Niet nieuw Kwak, maar ze ligt eigenlijk nooit meer in de box. Maar elk wakkere moment is ze aan het huilkrijsen en dat is al sinds zeker donderdag zo. Ik was het een beetje zat.Dit was even een probeersel en kan wel zeggen dat het als tijdelijke oplossing geslaagd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |