Simpel: om jou te narren.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:36 schreef Erno-BE het volgende:
Mijn vraag is simpel:
Waarom dragen veel meisjes oorbellen en andere sieraden? Bij slechts een klein deel van de meiden staat het goed, maar bij de meerderheid doet het afbreuk. Iemand een verklaring.
FTFY.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:03 schreef spierbal het volgende:
Kunnen ze hun autosleutels aan hangen. Raken ze het niet kwijt.
sleutels was dan ook een verzamelwoord voor alle sleutelsquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
FTFY.
Dan vindt Erno 't wel tof.
Ghehequote:Op dinsdag 21 april 2015 08:12 schreef mstx het volgende:
KLB / Meisjes uit 1993 die nog geen rijbewijs hebben
KLB / Meiden die lang over hun rijbewijs doen.
KLB / Nooit je droomvrouw kunnen ontmoeten
KLB / Rijbewijs gehaald
KLB / Gedroomd over Roadtrip
KLB / Nieuwe droomvrouw niet weten te benaderen tijdens schoolfees
ONZ / Waarom ik graag bij een meisje in de auto wil zitten?
KLB / Te weinig vrouwen achter het stuur
zou het?
Een pohi van een jaar oud is niet representatief. Ik open een topic voor discussie, niet voor geflame.quote:
KLB / Een klasgenote leuk vinden, zij ziet niets in mijquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:03 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Een pohi van een jaar oud is niet representatief. Ik open een topic voor discussie, niet voor geflame.
Bij Princilla en Kimberly zeker. Echte meisjes met klasse hebben niet veel sieraden nodig, sterker nog doet alleen maar afbreuk aan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:50 schreef CoolGuy het volgende:
Geil man, bij de juiste vrouw, van die grote, hoerige oorringen (maar die moeten niet tot op de schouders komen) en dan ook zilver(kleurig) zijn.
Volgens mij gaan jouw eisen niet heel veel verder dan dat ze 19 moet zijn en een rijbewijs moet hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:51 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Bij Princilla en Kimberly zeker. Echte meisjes met klasse hebben niet veel sieraden nodig, sterker nog doet alleen maar afbreuk aan.
-18 of 19quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Volgens mij gaan jouw eisen niet heel veel verder dan dat ze 19 moet zijn en een rijbewijs moet hebben.
Ja, tof man. Tot je verliefd wordt terwijl die meid aan niet alle (of geen) van die punten voldoet. En dan?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:57 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
-18 of 19
-Leuke uitstraling
-Leuk karakter
-Redelijk intelligent (hbo of wo)
-Vind het leuk om zelf te rijden
-Leest geen Telegraaf
-Kijkt geen RTL Boulevard of Voice of Holland
-Weet niks van voetbal
Zo ziet mijn ideale vrouw eruit.
Topic openen dat zij niets in hem ziet kennelijk...quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, tof man. Tot je verliefd wordt terwijl die meid aan niet alle (of geen) van die punten voldoet. En dan?
quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Topic openen dat zij niets in hem ziet kennelijk...
True, al moet ik eerlijk bekennen dat ik ook liever iets hoor als 'trek me helemaal uit elkaar' in plaats van 'bedrijf gepassioneerd de liefde met me'.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:45 schreef Joezi het volgende:
Sieraden en make-up zijn ooit verzonnen om hoeren van zedelijke vrouwen te onderscheiden.
Dat vrouwen zich graag als hoer willen gedragen komt denk ik door de hiphop video's op MTV.
Hoe kom je hier toch bij?quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:45 schreef Joezi het volgende:
Sieraden en make-up zijn ooit verzonnen om hoeren van zedelijke vrouwen te onderscheiden.
Sieraden komen uit de slavernij en mensenhandel. Het waren eerst gewoon boeien (armband), kettingen en merktekens (bv oorbel net als oormerk bij een koe). Later werden ze sierlijker en van dure materialen zodat de pimp kon laten zien hoe rijk hij wel niet was, door zelfs zijn slaven met goud te bekleden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |