SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Nog 1 punt nodig voor 100% zekerheid van tweede plek?
ga dan lekker met spelers spelen die er volgend jaar wel bij zijn.
selecteer een Nouri en een zivko nou eens zegFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Wedden dat Siggie gewoon weer start dit weekend?quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:14 schreef mokkiemok het volgende:
selecteer een Nouri en een zivko nou eens zeg
Amen.![]()
En eind augustus gaan we ook nog een jaar door met Sigthorsson omdat Marc geen nieuwe spits heeft kunnen vinden. Uiteraard gaat dit gepaard met een 5 jarige contractverlengingquote:Op dinsdag 21 april 2015 08:17 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wedden dat Siggie gewoon weer start dit weekend?Oh.![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:17 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wedden dat Siggie gewoon weer start dit weekend?in dit geval mag hij spelenquote:Op dinsdag 21 april 2015 08:08 schreef mokkiemok het volgende:
Gisteren weer fifa gespeeld
siggy na 3 seizoenen verkocht voor 21 miljoen.
geen paniek jongons, marc weet wat hij doet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
valt mij eigenlijk nog mee dat ze zimling niet gewoon behouden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En eind augustus gaan we ook nog een jaar door met Sigthorsson omdat Marc geen nieuwe spits heeft kunnen vinden. Uiteraard gaat dit gepaard met een 5 jarige contractverlengingFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die moet in de etalage gezet worden natuurlijk. Ik ben er alleen wel voorstander van als hij hiermee op zijn rug rondloopt:quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:17 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wedden dat Siggie gewoon weer start dit weekend?![]()
![]()
gratis afhalen vind ik ook al beter dan nog een jaar.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:24 schreef Robar het volgende:
[..]
Die moet in de etalage gezet worden natuurlijk. Ik ben er alleen wel voorstander van als hij hiermee op zijn rug rondloopt:
[ afbeelding ]
beter voor Milik ook.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Frank zet zichzelf voor lul.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Waarom? Dit doet hij wel vaker, ook als de camera's er niet op staan.quote:twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 20-04-2015 om 21:33:12Fascinerende theorieën overal over uitbarsting FdB. Terwijl hij dit wel vaker doet. Opvallender is dat #Ajax het online zet reageer retweet
![]()
Klinkt een beetje als propaganda dat het vooral niet aan Frank ligtquote:Op dinsdag 21 april 2015 08:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom? Dit doet hij wel vaker, ook als de camera's er niet op staan.twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 20-04-2015 om 21:33:12Fascinerende theorieën overal over uitbarsting FdB. Terwijl hij dit wel vaker doet. Opvallender is dat #Ajax het online zet reageer retweet
Oh.![]()
Nog meer wisselingen inderdaad. Je moet het seizoen nu goed eindigen. Gaat iedereen lekker de zomerstop in en kun je lekker aan de voorbereiding beginnen straks.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:14 schreef mokkiemok het volgende:
selecteer een Nouri en een zivko nou eens zegWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Frank was wel goed gisteren tegen de AS Saints Ettiene Allstars.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ach, dat boeit geen reet. Die laatste paar wedstrijden goed of niet goed maakt ook niets meer uit.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nog meer wisselingen inderdaad. Je moet het seizoen nu goed eindigen. Gaat iedereen lekker de zomerstop in en kun je lekker aan de voorbereiding beginnen straks.
Tegen PEC nog met het 'vaste' elftal, daarna de internationals vervroegd op vakantie sturen. Die spelen in juni nog met het Nederlands elftal en moeten eind juli gaan knallen in de voorronde CL. Thuis tegen Cambuur lekker va banque knallen met jonge jongens. Donny van de Beek op het middenveld, Zivko in de spits, El Ghazi en Kishna op de flanken. Verboden om een bal terug te spelen, liever 4-4 dan 1-0.Gourmetten of steengrillen?![]()
Goed idee. Zijn er misschien nog een aantal twaalfjarigen die te boek staan als talent? Breng je die ook in.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ach, dat boeit geen reet. Die laatste paar wedstrijden goed of niet goed maakt ook niets meer uit.
Tegen PEC nog met het 'vaste' elftal, daarna de internationals vervroegd op vakantie sturen. Die spelen in juni nog met het Nederlands elftal en moeten eind juli gaan knallen in de voorronde CL. Thuis tegen Cambuur lekker va banque knallen met jonge jongens. Donny van de Beek op het middenveld, Zivko in de spits, El Ghazi en Kishna op de flanken. Verboden om een bal terug te spelen, liever 4-4 dan 1-0.
De roep om Nouri en Van de Beek, terwijl je Sinkgraven, Bazoer, Klaassen, Serero, Andersen en dadelijk Gudelj hebt is wellicht wat voorbarig.
Roep dan Muric of Cerny aan gezien de aanval ronduit matig te noemen is.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Dat is een beetje het punt, in de drang naar verbetering wordt er om vernieuwing geschreeuwd, maar Siggy vervangen vind ik toch wel kunnen hoorquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goed idee. Zijn er misschien nog een aantal twaalfjarigen die te boek staan als talent? Breng je die ook in.
De roep om Nouri en Van de Beek, terwijl je Sinkgraven, Bazoer, Klaassen, Serero, Andersen en dadelijk Gudelj hebt is wellicht wat voorbarig.
Roep dan Muric of Cerny aan gezien de aanval ronduit matig te noemen is.![]()
als je de doelstellingen wilt halen volgend maar moet siggy en boilie eruitquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is een beetje het punt, in de drang naar verbetering wordt er om vernieuwing geschreeuwd, maar Siggy vervangen vind ik toch wel kunnen hoorFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik roep niet om Cerny of Nouri, die zijn fysiek nog niet klaar voor Ajax-1. Van Serero en Andersen moet je wmb afscheid nemen, en in wedstrijden om des keizers baard mag je best een keer een groot talent speeltijd gunnen. En daarmee een jongen als Bazoer wat rust gunnen, die heeft nog heel wat jaren voor de boeg.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goed idee. Zijn er misschien nog een aantal twaalfjarigen die te boek staan als talent? Breng je die ook in.
Roep dan Muric of Cerny aan gezien de aanval ronduit matig te noemen is.Gourmetten of steengrillen?![]()
Ik snap niet dat De Boer die nog opstelt inderdaad. Wat een aanfluiting is dat.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is een beetje het punt, in de drang naar verbetering wordt er om vernieuwing geschreeuwd, maar Siggy vervangen vind ik toch wel kunnen hoorWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Blijkbaar ziet hij dat als de betere spits, Zivkovic heeft echt iets verkeerd gezegd...quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik snap niet dat De Boer die nog opstelt inderdaad. Wat een aanfluiting is dat.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik weet niet wat hij bij Ajax wel of niet goed doet maar bij NL <19 iedere keer te laat komen is geen goed teken.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar ziet hij dat als de betere spits, Zivkovic heeft echt iets verkeerd gezegd...![]()
Ik weet het ook niet, maar er 18 inleggen in de Jupiler is toch niet zo beroerd vind ik. het zal dan idd wel weer een "lastige" jongen zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij bij Ajax wel of niet goed doet maar bij NL <19 iedere keer te laat komen is geen goed teken.
En dan is weer de vraag, moet Frank er mee om gaan of moet ie gewoon eens nokken met lastig zijn...A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
opnemen in de selectie en dan wel blijven straffen voor te laat komen ofzo. maar kan mij voorstellen dat hij niet het hele jaar door lastig is en er de pet naar gooitquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar er 18 inleggen in de Jupiler is toch niet zo beroerd vind ik. het zal dan idd wel weer een "lastige" jongen zijn.
En dan is weer de vraag, moet Frank er mee om gaan of moet ie gewoon eens nokken met lastig zijn...FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Net t record te pakken van 4x thuis niet kunnen scoren en nu gaan ze er ineens 4 inleggen....quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ach, dat boeit geen reet. Die laatste paar wedstrijden goed of niet goed maakt ook niets meer uit.
Tegen PEC nog met het 'vaste' elftal, daarna de internationals vervroegd op vakantie sturen. Die spelen in juni nog met het Nederlands elftal en moeten eind juli gaan knallen in de voorronde CL. Thuis tegen Cambuur lekker va banque knallen met jonge jongens. Donny van de Beek op het middenveld, Zivko in de spits, El Ghazi en Kishna op de flanken. Verboden om een bal terug te spelen, liever 4-4 dan 1-0.![]()
Sja, te laat komen is not done, maar lijkt me niet echt een kenmerk van een lastige jongen, behalve als ie dan een grote bek geeft ofzo...quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
opnemen in de selectie en dan wel blijven straffen voor te laat komen ofzo. maar kan mij voorstellen dat hij niet het hele jaar door lastig is en er de pet naar gooitA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Zeker tegen Cambuur. Dat is ook nog een ploeg die zelf wil en durft te voetballen en geen ordinaire schopploeg.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tegen PEC nog met het 'vaste' elftal, daarna de internationals vervroegd op vakantie sturen. Die spelen in juni nog met het Nederlands elftal en moeten eind juli gaan knallen in de voorronde CL. Thuis tegen Cambuur lekker va banque knallen met jonge jongens. Donny van de Beek op het middenveld, Zivko in de spits, El Ghazi en Kishna op de flanken. Verboden om een bal terug te spelen, liever 4-4 dan 1-0.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik heb Zivkovic anders ook maar bar weinig goed zien doen in het eerste hoorquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar ziet hij dat als de betere spits, Zivkovic heeft echt iets verkeerd gezegd...![]()
Bizar dat ie er 18 heeft ingelegd in de JL, terwijl hij tijdens zijn invalbeurten werkelijk nog geen goede bal heeft aangeraakt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar er 18 inleggen in de Jupiler is toch niet zo beroerd vind ik. het zal dan idd wel weer een "lastige" jongen zijn.
En dan is weer de vraag, moet Frank er mee om gaan of moet ie gewoon eens nokken met lastig zijn...Deathlift or Die.![]()
Voorzet op El Ghazi, AJA1-0EXC.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bizar dat ie er 18 heeft ingelegd in de JL, terwijl hij tijdens zijn invalbeurten werkelijk nog geen goede bal heeft aangeraakt.![]()
is ook lastig om dit alleen van invalbeurten te hebben. voor een spits is vertrouwen en een vaste plaats het beste.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bizar dat ie er 18 heeft ingelegd in de JL, terwijl hij tijdens zijn invalbeurten werkelijk nog geen goede bal heeft aangeraakt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik heb nog niemand iets goed zien doen in het eerste dit jaarquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb Zivkovic anders ook maar bar weinig goed zien doen in het eerste hoor.
Nee, ik ben ook niet 100% overtuigd ofzo, maar Siggy is zo'n waardeloze voetballer, gewoon iemand die niets met een bal kan en soms op de juiste plek staat.
Dan kan een groot talent, dat al een jaar ere heeft gespeeld en dus blijkbaar opviel omdat ie zo goed was, niet slechter zijn.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Mee eens, dus de reden dat hij niet speelt moet een andere zijnquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand iets goed zien doen in het eerste dit jaar.
Nee, ik ben ook niet 100% overtuigd ofzo, maar Siggy is zo'n waardeloze voetballer, gewoon iemand die niets met een bal kan en soms op de juiste plek staat.
Dan kan een groot talent, dat al een jaar ere heeft gespeeld en dus blijkbaar opviel omdat ie zo goed was, niet slechter zijn.![]()
Ja, en dat vind ik dus een beetje onzin, de beste moet spelen, klaar.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mee eens, dus de reden dat hij niet speelt moet een andere zijnA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
zelfs als zivko hetzelfde niveau als siggy zou hebben. moet je hem nog opstellen, want is jong en zal dus wel wat opleverenquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand iets goed zien doen in het eerste dit jaar.
Dan kan een groot talent, dat al een jaar ere heeft gespeeld en dus blijkbaar opviel omdat ie zo goed was, niet slechter zijn.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Precies, zou in lijn met het beleid zijn. Dus als je alles beschouwt is het dus blijkbaar een miskoop....quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zelfs als zivko hetzelfde niveau als siggy zou hebben. moet je hem nog opstellen, want is jong en zal dus wel wat opleverenA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
dat is niet helemaal zo, je hebt wel team discipline nodig, als zo'n jochie dan speelt terwijl hij de kantjes er van af loopt, dat geeft weer meer problemenquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik dus een beetje onzin, de beste moet spelen, klaar.![]()
zelfs als miskoop moet je hem af en toe opstellen. hij moet dan wel verkocht worden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, zou in lijn met het beleid zijn. Dus als je alles beschouwt is het dus blijkbaar een miskoop....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dan moeten ze gewoon zijn contract ontbinden of verhuren.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is niet helemaal zo, je hebt wel team discipline nodig, als zo'n jochie dan speelt terwijl hij de kantjes er van af loopt, dat geeft weer meer problemen
of verkopen natuurlijkFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
we gaan het zienquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dan moeten ze gewoon zijn contract ontbinden of verhuren.![]()
Er moet echt een (ervaren) top verdediger, middenvelder en een killer spits komen, misschien maken wij dan kans om volgend jaar kampioen te worden.
Daarnaast moeten de Kishna mentaliteit uitgebannen worden, dat heeft een slechte invloed op de (jonge) spelersgroep.![]()
Sigthorsson speelt voornamelijk om hem nog in de etalage te zetten, denk ik. De vraag is alleen of je z'n verkoopprijs niet vooral omlaag haalt door hem te laten spelen.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Idd, stuur een DVD met wat belangrijke goals, die heeft ie toch echt wel gemaakt, en laat scouts hem vooral niet 90 min zien klungelenquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:04 schreef Silenus het volgende:
Sigthorsson speelt voornamelijk om hem nog in de etalage te zetten, denk ik. De vraag is alleen of je z'n verkoopprijs niet vooral omlaag haalt door hem te laten spelen..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Zivkovic moet je gewoon een reeks wedstrijden laten spelen, geef hem vertrouwen en hij zal het terugbetalen. Hij heeft al bewezen te kunnen scoren in Eredivisie...![]()
Inderdaad. Die aannames, elke bal springt 4 meter van hem weg. Hij loopt als een gehandicapte etc etc.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:06 schreef Scorpie het volgende:
Siggy moet je gewoon gratis wegdoen. Alles zolang hij maar opgerot is.![]()
![]()
Daarna ging het feest in de kleedkamer verder waar Georginio Wijnaldum zijn medespelers Jeroen Zoet en Luuk de Jong onderspootgayboys
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
uh okequote:Op dinsdag 21 april 2015 10:52 schreef mokkiemok het volgende:
Daarna ging het feest in de kleedkamer verder waar Georginio Wijnaldum zijn medespelers Jeroen Zoet en Luuk de Jong onderspootgayboys
Forum Opties Forumhop: Hop naar: