Bram M. op z'n bek zien gaan is altijd wel de moeite waardquote:
Jeroen was niet goed in dat gesprekquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:54 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Bram M. op z'n bek zien gaan is altijd wel de moeite waard
Nee, ik keek naar de uitzending en het gepraat van Joram en Bram viel me op. Dus klikte ik dit topic aan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zit je nu de hele tijd mee te lurken?
Even terugkijken zoquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:54 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Bram M. op z'n bek zien gaan is altijd wel de moeite waard
Haha, wat leven we toch in een verwend landquote:
Haha ja. Ik snap ook niet hoe dit verdedigd wordt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
Dit land is diep gezonken. Working poor in Nederland
Het onderliggende probleem is de overheid en de torenhoge belastingen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:55 schreef Sked het volgende:
In plaats van dat je het minimumjeugdloon afschaft kan je het ook gewoon met 20% (als voorbeeld) omhoog gooien, wat is daar op tegen of hebben we dan nog steeds niet genoeg?
Dat, maar hij had totaal geen idee waar hij over praatte. Waarom wil iemand als Van Klaveren zich wegcijferen voor zo'n stamelaar, met ook nog een ontzettend besmeurd en zeer dubieus verleden. Ikke niet snap.quote:Op woensdag 22 april 2015 00:46 schreef wipes66 het volgende:
[..]
ongemakkelijke gesprekken altijd tussen die twee
ik denk niet dat in de vijver waar hij in vist dat beeld echt veel zal uitmaken. sterker nog, ik denk dat het strategisch hem juist heel goed zou uitkomen als de media flink inhakt op zijn persoon. gewoon hier en daar de naam fortuyn laten vallen en de boel komt vanzelf in beweging. dan zou 2 zetels niet ondenkbaar zijn gok ik. verdonk, pastors en brinkman zijn eigenlijk ook verdwenen omdat ze te gewoontjes zijn behandeldquote:Op woensdag 22 april 2015 00:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat, maar hij had totaal geen idee waar hij over praatte. Waarom wil iemand als Van Klaveren zich wegcijferen voor zo'n stamelaar, met ook nog een ontzettend besmeurd en zeer dubieus verleden. Ikke niet snap.
Dat hoofd wil ik in ieder geval niet op mijn lichaam hebbenquote:
quote:Op woensdag 22 april 2015 23:02 schreef luxerobots het volgende:
Iemand wil een nieuw lichaam, vind ik niet zo spannend. Iemand die een ander hoofd wil, dat vind ik interessanter.
Dat gaat in ieder geval nooit lukkenquote:Op woensdag 22 april 2015 23:02 schreef luxerobots het volgende:
Iemand wil een nieuw lichaam, vind ik niet zo spannend. Iemand die een ander hoofd wil, dat vind ik interessanter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |