Ja. En terecht.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
[..]
[..]
Schijnbaar is dit een hele gekke mening, tegenwoordig?
40 uur per week werken en 800 bruto per maand. Hoe DURF jij dit te verdedigen. Enjoy het vagevuurquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
[..]
[..]
In Duitsland wordt dit er bij iedereen van jonge leeftijd nog altijd ingestamptquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:53 schreef Martinello het volgende:
Strategisch overleg bij VNL ondertussen.
Tsja, dan moet je daar dus iets aan gaan doen om daaruit te groeien.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
40 uur per week werken en 800 bruto per maand. Hoe DURF jij dit te verdedigen. Enjoy het vagevuur
Prima als je nog inwonend bentquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
40 uur per week werken en 800 bruto per maand. Hoe DURF jij dit te verdedigen. Enjoy het vagevuur
Dat is nog een koopje ook, 360 voor 16m2quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:53 schreef bombmannl het volgende:
Dat meisje van net 18 wat een jankerd, heeft een kamer van 16m2 (!) en betaald ¤360 per maand. Dat kan veel goedkoper door minder ruimte te nemen. Wat een gejank joh.
Erik is trouwens wel held
Nou en nou en nou en
Bram M. op z'n bek zien gaan is altijd wel de moeite waardquote:
Jeroen was niet goed in dat gesprekquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:54 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Bram M. op z'n bek zien gaan is altijd wel de moeite waard
Nee, ik keek naar de uitzending en het gepraat van Joram en Bram viel me op. Dus klikte ik dit topic aan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zit je nu de hele tijd mee te lurken?
Even terugkijken zoquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:54 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Bram M. op z'n bek zien gaan is altijd wel de moeite waard
Haha, wat leven we toch in een verwend landquote:
Haha ja. Ik snap ook niet hoe dit verdedigd wordt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
Dit land is diep gezonken. Working poor in Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |