En waar haal je dat geld vandaan?quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:48 schreef Sked het volgende:
Waarom gooi je het minimumjeugdloon niet gewoon omhoog zonder het recht te trekken met volwassenen?
Heerlijke tijd gehadquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Postbode in de nog goeie tijd, tot een jaar of 3-4 geleden. Makkelijk verdienen.
Ik werk 200 uur per weekquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Alles opgeven voor 40 uur in de week....![]()
Ik werk 100 uur meisje, kan nogsteeds fokken.
Bij de werkgever.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
En waar haal je dat geld vandaan?
100 uur per week, dat doen ze in China in vier dagen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Alles opgeven voor 40 uur in de week....![]()
Ik werk 100 uur meisje, kan nogsteeds fokken.
Umm, geld zat hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
En waar haal je dat geld vandaan?
Lijkt me lastigquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:49 schreef luxerobots het volgende:
[..]
100 uur per week, dat doen ze in China in vier dagen.
Gewoon op straat gaan levenquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:50 schreef marcodej het volgende:
Ik leerde vroeger altijd, als je iets niet kan betalen, dan moet je het niet kopen. Als je het niet kan betalen om op je eigen te wonen, moet je zorgen dat je het wel kan betalen, of het niet doen.
dag opaquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:50 schreef marcodej het volgende:
Ik leerde vroeger altijd, als je iets niet kan betalen, dan moet je het niet kopen. Als je het niet kan betalen om op je eigen te wonen, moet je zorgen dat je het wel kan betalen, of het niet doen.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:50 schreef marcodej het volgende:
Naast je studie wel ja.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:50 schreef Szura het volgende:
Maar wat een gejank, iedereen heeft het toch meegemaakt, werken tegen een 'flutloontje'?
quote:
quote:
Schijnbaar is dit een hele gekke mening, tegenwoordig?quote:
Dit dus, ook wel 's voor 35 gulden een hele dag onkruid staan wieden op een biologische boerderij...overkomt je niks van.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:50 schreef Szura het volgende:
Maar wat een gejank, iedereen heeft het toch meegemaakt, werken tegen een 'flutloontje'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |