Zwijg!, ramenlikker.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf gewoon even lekker oprotten
Je hebt twee keuzes: niet werken of voor een habbekrats werkenquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:42 schreef marcodej het volgende:
Prima meid, maar je krijgt gewoon onderbetaald. Daar kies je zelf voor.
Ga weg man alsof er een keuze isquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:43 schreef marcodej het volgende:
Dan doen die jongeren echt wat verkeerd.
Rijp voor de sociale werkplaatsquote:
Dit! En de enige sociale voorziening waar ze op terug kunnen vallen, als de ouders niet sponsoren is vaak studiefinanciering, aangezien ze bijna nooit recht hebben op een uitkeringquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Je hebt twee keuzes: niet werken of voor een habbekrats werken
Ik zat op 10-11 euro. Ik had een simpel kutbaantje.quote:
Die studiefinanciering die omgezet wordt in een leenstelsel en ook niet genoeg is voor uitwonende studenten.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit! En de enige sociale voorziening waar ze op terug kunnen vallen, als de ouders niet sponsoren is vaak studiefinanciering, aangezien ze bijna nooit recht hebben op een uitkering
zwartquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zat op 10-11 euro. Ik had een simpel kutbaantje.
Supermarkt? Die vakkenvullers die ik kende als kind groeiden met een euro per jaar, deden ze best goedquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zat op 10-11 euro. Ik had een simpel kutbaantje.
Prima kerel.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:44 schreef Szura het volgende:
Het zal jullie niet verbazen dat die FNV'er ook bij de SP zit
Postbode in de nog goeie tijd, tot een jaar of 3-4 geleden. Makkelijk verdienen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus zo'n 25 gulden per uur 25 jaar geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |