Dat is toch de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:33 schreef Sked het volgende:
[..]
De afgelopen jaren? Fortuyn is intussen al 13 jaar geleden.
Zou me ook weinig verbazen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik snapte Bram ook niet. Dacht dat hij de peilingen bedoelde, dat Fortuyn ook met twee begon.
Edit: Als klopt wat jij zegt, blijkt wel dat Bram de politiek maar half gevolgd heeft de afgelopen jaren.
Als je kijkt wat er sindsdien allemaal gebeurt is vind ik het niet zo erg als hij die kennis zo even niet paraat heeft, Pauw corrigeerde hem niet eens. Dat zegt genoeg.quote:
Misschien snapte Pauw dat ook niet. Fortuyn is nooit in de Tweede Kamer gekomen. En hoezo twee zetels?quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je kijkt wat er sindsdien allemaal gebeurt is vind ik het niet zo erg als hij die kennis zo even niet paraat heeft, Pauw corrigeerde hem niet eens. Dat zegt genoeg.
Minimumjeugdloon afschaffen.. dus straks mogelijk 1 euro per uurquote:
Dat dacht ik ook, het model dat ze in Duitsland kenden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:39 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Minimumjeugdloon afschaffen.. dus straks mogelijk 1 euro per uur
Kun je toch nog mooi de euroknaller kopen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:39 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Dan heb je het niet helemaal goed begrepenquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:39 schreef gosschalks het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:40 schreef Martinello het volgende:
[..]
Kun je toch nog mooi de euroknaller kopen.
Jij bent ook zo'n irritant kneusje die daar tussen moet gaan zitten.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan heb je het niet helemaal goed begrepen
In de VS kennen ze in sommige staten helemaal geen minimumloonquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan heb je het niet helemaal goed begrepen
toen slavernij werd afgeschaft gingen er ook banen verloren wat is je puntquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Gaat alleen maar banen kosten als je het minimumjeugdloon afschaft.
Binnenkort 15 dollar per uur, nu al in Seattle.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:41 schreef gosschalks het volgende:
[..]
In de VS kennen ze in sommige staten helemaal geen minimumloon
Misschien moet je zelf gewoon even lekker oprottenquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:41 schreef dl3b het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n irritant kneusje die daar tussen moet gaan zitten.
Zwijg!, ramenlikker.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf gewoon even lekker oprotten
Je hebt twee keuzes: niet werken of voor een habbekrats werkenquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:42 schreef marcodej het volgende:
Prima meid, maar je krijgt gewoon onderbetaald. Daar kies je zelf voor.
Ga weg man alsof er een keuze isquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:43 schreef marcodej het volgende:
Dan doen die jongeren echt wat verkeerd.
Rijp voor de sociale werkplaatsquote:
Dit! En de enige sociale voorziening waar ze op terug kunnen vallen, als de ouders niet sponsoren is vaak studiefinanciering, aangezien ze bijna nooit recht hebben op een uitkeringquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Je hebt twee keuzes: niet werken of voor een habbekrats werken
Ik zat op 10-11 euro. Ik had een simpel kutbaantje.quote:
Die studiefinanciering die omgezet wordt in een leenstelsel en ook niet genoeg is voor uitwonende studenten.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit! En de enige sociale voorziening waar ze op terug kunnen vallen, als de ouders niet sponsoren is vaak studiefinanciering, aangezien ze bijna nooit recht hebben op een uitkering
zwartquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zat op 10-11 euro. Ik had een simpel kutbaantje.
Supermarkt? Die vakkenvullers die ik kende als kind groeiden met een euro per jaar, deden ze best goedquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zat op 10-11 euro. Ik had een simpel kutbaantje.
Prima kerel.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:44 schreef Szura het volgende:
Het zal jullie niet verbazen dat die FNV'er ook bij de SP zit
Postbode in de nog goeie tijd, tot een jaar of 3-4 geleden. Makkelijk verdienen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus zo'n 25 gulden per uur 25 jaar geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |