Hoe kan jij het zien zitten in Brammetje als politicus?quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:20 schreef Sked het volgende:
Het enige wat Bram nog moet krijgen is dat hij zijn stem moet gaan verheffen, anders komt hij nooit boven schreeuwlelijken Pechtold en Wilders uit
Ik denk dat het prima kan als hij eenmaal in zijn rol groeitquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan jij het zien zitten in Brammetje als politicus?
Brrrrrrrr.
Nog meer oude wijn in nieuwe zakken, nog meer gerecyclede meuk, nog meer verdeeldheid op rechts.... strik er om en tot ziens!quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:18 schreef Sked het volgende:
Weg met de EU
Weg met ontwikkelingshulp
Mijn stem heeft Bram
Dat kan echt niet neequote:Op dinsdag 21 april 2015 23:22 schreef andreas612 het volgende:
Mooie discussie dit
Die G-shock bij z'n pak ook
Ik vraag me af of Hero Brinkman nog op een terugkomst aastquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:23 schreef Martinello het volgende:
Leefbaar NL, TON, Een NL, VNL, allemaal uiterst succesvol in de Nederlandse politiek.
Dat is waarschijnlijk zijn hoofddoel.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:24 schreef alors het volgende:
Nouja als er maar een paar duizend gekkies zijn heeft Bram zijn zetel en is zijn wachtgeld veilig gesteld.
Oh ja, die vergat ik nog, gaat volgens mij ook weer wat proberen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:24 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Hero Brinkman nog op een terugkomst aast
http://politiek.eenvandaa(...)uwe_politieke_partijquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:24 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Hero Brinkman nog op een terugkomst aast
Die trekt de haren uit z'n kop xDquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:25 schreef gosschalks het volgende:
Die Joram van Klaveren heeft er nu al spijt van
misschien dat Dion Graus een overstap overweegt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:26 schreef Sked het volgende:
Ik hoop dat ze Richard de Mos ook hosselen voor hun partij
quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:26 schreef Sked het volgende:
Hahaquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:25 schreef L3gend het volgende:
[..]
http://politiek.eenvandaa(...)uwe_politieke_partij
quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:26 schreef Sked het volgende:
Fortuin zelf heeft nooit de 2e Kamer gehaald.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:27 schreef andreas612 het volgende:
[..]
26 was de tweede keer toch? na zijn dood
Ik heb liever dat ze stemmen wegkapen bij de VVDquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:27 schreef L3gend het volgende:
VNL
Enige goede is dat het een paar duizenden PVV stemmers kan wegkapen
Er zullen vast wel een aantal zijn die de VVD willen verlaten, maar de PVV een brug te ver vindenquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze stemmen wegkapen bij de VVD
Leefbaar Nederland haalde uiteindelijk twee zetels na het vertrek van Fortuyn en de komst van Teeven. Misschien dat Bram zich daarmee vergist.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:27 schreef andreas612 het volgende:
[..]
26 was de tweede keer toch? na zijn dood
Dat zou kunnen, ik snapte Bram ook niet. Dacht dat hij de peilingen bedoelde, dat Fortuyn ook met twee begon.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:30 schreef Martinello het volgende:
[..]
Leefbaar Nederland haalde uiteindelijk twee zetels na het vertrek van Fortuyn en de komst van Teeven. Misschien dat Bram zich daarmee vergist.
Nuances aanbrengen en niet schreeuwen zal al in het voordeel werken van Bram tov Wildersquote:Op dinsdag 21 april 2015 23:30 schreef L3gend het volgende:
[..]
Er zullen vast wel een aantal zijn die de VVD willen verlaten, maar de PVV een brug te ver vinden
De afgelopen jaren? Fortuyn is intussen al 13 jaar geleden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik snapte Bram ook niet. Dacht dat hij de peilingen bedoelde, dat Fortuyn ook met twee begon.
Edit: Als klopt wat jij zegt, blijkt wel dat Bram de politiek maar half gevolgd heeft de afgelopen jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |