Ik quote jouw even om m'n gedachtespinsel te ventileren, is eindeloos flyeren vanuit vliegtuigen geen idee, ik hoor net op t journaal bij RTL dat de meeste vluchtelingen geen bleek idee hebben hoe&wat het her in Europa met asielzoekers gaat, voor hen is dit het beloofde land, werk te over en iedereen happy, niet dus, en het wordt tijd dat met alle mogelijke middelen duidelijk te maken in hun landen van herkomst, billboards, flyers, advertenties, tv commercials, allemaal met dezelfde boodschap, "there is no future for you in Europe"quote:
Dat gaat hier niet gebeuren.quote:Op maandag 20 april 2015 19:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Daar is Europa te politiek correct voor en het zal ook wel te maken hebben met de lobby van de vluchtelingenorganisaties.
Australie doet dat wel gewoon. Ze deporteren daar de bootvluchtelingen naar Papoea Nieuw Guinea. Daarbij is het zo geregeld dat een immigrant per boot nooit een verblijfsvergunning zal krijgen. Dat beleid zorgt voor een afschrikeffect en is zeer effectief.
https://decorrespondent.n(...)ag/24356189-832bbfd3
Waarom denk je dat?quote:
Maar ze gaan geen gammele bootjes terugtrekken joh, wat denk jij dan?quote:Op maandag 20 april 2015 19:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Ik hoorde gisteren op Nieuwsuur dat Europa juist voor op de langere termijn een strenger immigratiebeleid wilt invoeren.
Je kan ze ook eerst overhevelen naar een fatsoenlijk schip, dat zijn maar praktische details.quote:Op maandag 20 april 2015 19:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar ze gaan geen gammele bootjes terugtrekken joh, wat denk jij dan?
Dus met gammele bootjes over de Middellandse zee en dan op een goeie boot terug? Gaat ook niet werken, denk ik.quote:Op maandag 20 april 2015 19:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Je kan ze ook eerst overhevelen naar een fatsoenlijk schip, dat zijn maar praktische details.
Uiteindelijk moet er toch dergelijk beleid komen want anders stopt de stroom niet. De enorme risico's schrikt ze niet af dus de enige manier is duidelijk maken dat je gegarandeerd niet wordt toegelaten.
ISIS says ROFLquote:Op maandag 20 april 2015 19:40 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik quote jouw even om m'n gedachtespinsel te ventileren, is eindeloos flyeren vanuit vliegtuigen geen idee, ik hoor net op t journaal bij RTL dat de meeste vluchtelingen geen bleek idee hebben hoe&wat het her in Europa met asielzoekers gaat, voor hen is dit het beloofde land, werk te over en iedereen happy, niet dus, en het wordt tijd dat met alle mogelijke middelen duidelijk te maken in hun landen van herkomst, billboards, flyers, advertenties, tv commercials, allemaal met dezelfde boodschap, "there is no future for you in Europe"
Wat is dit voor onzin. Alsof we ons niet blauw betalen aan ontwikkelingshulp, Serious Request, en alle andere avondvullende acties voor de zoveelste ramp in de derde wereld. In welk universum leef jij?quote:Op maandag 20 april 2015 17:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, weg met die kutcultuur die zo weinig respect heeft voor het menselijke leven.
We hebben geen keuze. Het is dat of overspoeld worden door vluchtelingen en onze eigen welvaart verliezen. Onze huidige problemen zijn marginaal vergeleken met die elders in de wereld of als hier 4 miljoen vluchtelingen opgevangen moeten worden.quote:Op maandag 20 april 2015 18:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
"We moeten creëren"? We hebben al genoeg problemen zelf, vind ik.
Hoe veel jaar schat jij in dat we de volgende economische crisis krijgen? 3 jaar, hooguit?
Als we doorgaan zoals nu (feitelijk dus niks doen) wel. We moeten zorgen dat de omstandigheden in Afrika acceptabel zijn voor de mensen daar. Die stappen ook niet voor de lol op een levensgevaarlijke boottocht, hun familie achterlatend. Dat is een inspanning, gelijk aan Marshall of een oorlog, die we gewoon moeten leveren. Er is geen keuze. Ik weet zeker dat we dit kunnen als we willen.quote:
Jij vindt het wel goed dat er honderden mensen zijn verzopen?quote:Op maandag 20 april 2015 22:20 schreef RRuben het volgende:
Natuurkijke selectie
Ze zijn gewoon zo dom dat ze met z'n alle aan 1 kant gaan staan. Nou dan verdien je het niet om hier te komen.
Ik zat net te lezen wat de EU wil doen, 10 maatregelen. En iedereen weet gewoon dat er niets van terecht komt...quote:Op maandag 20 april 2015 22:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als we doorgaan zoals nu (feitelijk dus niks doen) wel. We moeten zorgen dat de omstandigheden in Afrika acceptabel zijn voor de mensen daar. Die stappen ook niet voor de lol op een levensgevaarlijke boottocht, hun familie achterlatend. Dat is een inspanning, gelijk aan Marshall of een oorlog, die we gewoon moeten leveren. Er is geen keuze. Ik weet zeker dat we dit kunnen als we willen.
Nee, de EU is impotent. Maar als de wal het schip niet keert dan gebeurt het wel andersom. Ik weet niet eens wat het beste zou zijn op de lange termijn.quote:Op maandag 20 april 2015 22:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zat net te lezen wat de EU wil doen, 10 maatregelen. En iedereen weet gewoon dat er niets van terecht komt....
Het verbeteren van de leefomstandigheden in Afrika is verre van onmenselijk en de enige effective methode om dit probleem op te lossen.quote:Op maandag 20 april 2015 22:37 schreef Confetti het volgende:
De enige oplossing is de onmenselijke oplossing. Iedereen weet het maar in een democratische samenleving ontbreekt het lef om pijnlijke, noodzakelijke maatregelen te nemen.
En dus zal de burger blijven moeten betalen tot het einde der tijden. Accepteer het.
We moeten even afwachten, maar dit is an sich een grotere crisis dan ISIS. Ik weet niet hoe dit gaat verlopen iig, weet wel dat EU geen deuk in een pakje boter slaat, behalve dat ze weer veel centen over de balk gaan gooien, die weer in verkeerde handen valt en het probleem niet oplost.quote:Op maandag 20 april 2015 22:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, de EU is impotent. Maar als de wal het schip niet keert dan gebeurt het wel andersom. Ik weet niet eens wat het beste zou zijn op de lange termijn.
Dat is inderdaad te verwachten, want de EU is volledig incompetent en verdeeld. Maar op zeker moment zal het probleem zo urgent worden dat actie geëist wordt. Dan doen nationale overheden dit. Die zijn hier wel toe in staat.quote:Op maandag 20 april 2015 22:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We moeten even afwachten, maar dit is an sich een grotere crisis dan ISIS. Ik weet niet hoe dit gaat verlopen iig, weet wel dat EU geen deuk in een pakje boter slaat, behalve dat ze weer veel centen over de balk gaan gooien, die weer in verkeerde handen valt en het probleem niet oplost.
Ik vind het wel erg voor die mensen hoor. Maar de kans dat je zo'n tocht overleefd is nou niet bepaald hoog en toch doen ze het. Komt een beetje op eigen schuld dikke bult neer.quote:Op maandag 20 april 2015 22:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij vindt het wel goed dat er honderden mensen zijn verzopen?
Ze willen blijkbaar heel graag weg uit de kankerzooi die ze achterlaten he.quote:Op maandag 20 april 2015 22:50 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg voor die mensen hoor. Maar de kans dat je zo'n tocht overleefd is nou niet bepaald hoog en toch doen ze het. Komt een beetje op eigen schuld dikke bult neer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |