Goede discussie, wat is het 'probleem' ?quote:Op maandag 15 juni 2015 14:22 schreef sigme het volgende:
Misschien even kijken naar de 'discussie' in dit topic: WGR / rijvaardigheidstest voor 80-plusser
Gereekstquote:Op maandag 15 juni 2015 19:43 schreef Arcee het volgende:
Topicreeks: AEX: De grote 'voorspel de AEX' reeks
Graag WGR / Voorspel de AEX op 31-12-2015 daar nog even aan toevoegen.
Ik heb al geprobeerd om de discussie weer on topic te krijgen, het dwaalde nogal af naar welke bevolkingsgroep het gevaarlijkste reedquote:Op maandag 15 juni 2015 17:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Goede discussie, wat is het 'probleem' ?
niet eens slechts 1quote:Op maandag 15 juni 2015 23:52 schreef Fylax het volgende:
Heb ik nu serieus een note gekregen voor de ontgroening?
van mij kun je alles verwachten.quote:
Markquote:
Je bent blijkbaar niet de enige die flauw mag doenquote:Op maandag 15 juni 2015 23:52 schreef Fylax het volgende:
Heb ik nu serieus een note gekregen voor de ontgroening?
Oeh, crewbash.quote:
Sinds wanneer is dat crewbash dan? Wil gewoon even geïnformeerd worden.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
Oeh, crewbash.
Joh spam lekker mijn welkomstopic vol
Ik heb je geïnformeerd dat ik het niet bij 1 heb gelatenquote:Op maandag 15 juni 2015 23:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat crewbash dan? Wil gewoon even geïnformeerd worden.
Zo bedoel ik het niet.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb je geïnformeerd dat ik het niet bij 1 heb gelaten
Waarom vraag je dat in de feedback van het subforum zelf?quote:Op maandag 15 juni 2015 23:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet.
Ik bedoel dat ik de (F)A's vraag waarom er nu ook voor ontgroeningen notes gegeven worden.
ff kijken van wie jij een lieve note hebtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |