quote:Op maandag 20 april 2015 14:36 schreef Vanillekwark het volgende:
Niet elke dag 10/10's van je af moeten slaan
¤10 ruilen voor gebruikersnaam + wachtwoord?quote:Op maandag 20 april 2015 14:30 schreef Sheldon. het volgende:
Onlangs was ik even mijn mailbox aan het opruimen, en ik vond ergens een oud mailtje van mijn ex waarin haar wachtwoord voor haar hotmail stond omdat ik iets voor haar moest uitprinten destijds.
Nu is mijn ex een prima, lief, gemiddeld meisje. Geen hele speciale capaciteiten, een leuk koppie, lief karakter. Geen meisje waar alle mannen hun hoofd voor omdraaien, maar ik denk wel dat 99,9% van de mannen haar zouden doen.
Mijn nieuwsgierigheid kon ik niet bedwingen, en ik probeerde of haar wachtwoord voor haar hotmail ook die van haar Facebook wasHeb haar al twee jaar niet gesproken, maar ja hoor; Ik was ingelogd op haar Facebook account. Een beetje een kut streek misschien, maar het is gewoon nieuwsgierigheid en doe het hierna nooit meer.
Voor het eerst in mijn leven zag ik dus hoe de Facebook-inbox van een vrouw er uit ziet. Ik heb slechts een paar minuutjes zitten spieken, maar in die paar minuutjes kwam ik al minstens vijftien privé berichtjes tegen van mannen met teksten als ''Hee schat, je ziet er goed uit'' en dat soort dingen. ''Heb je zin om een keer wat met me te drinken''.. Van mensen die ik ken, tot onbekende Mohammed..
De klacht is dat dit gewoon oneerlijk is. Al zeg ik het zelf : ik ben ook niet de lelijkste, maar ik krijg echt nooit spontaan privé berichtjes van meisjes die zeggen dat ik lekker ben en dat ze een keer bij me willen komen slapen
"PM-BOX"quote:Op maandag 20 april 2015 14:42 schreef HeatWave het volgende:
Moet je voor de grap eens een FOK!ster daten en met haar meekijken in dr PM-box.
Maar dan ben je zelf dus ook één van die mannen die haar PM-box vult.quote:Op maandag 20 april 2015 14:42 schreef HeatWave het volgende:
Moet je voor de grap eens een FOK!ster daten en met haar meekijken in dr PM-box.
Als je bij mij zou kijken zie je dingen als: zijn je ouders trots op je e.d. en dat is dan nog de vriendelijkstequote:Op maandag 20 april 2015 14:42 schreef HeatWave het volgende:
Waarom? Het kan wel,maar het is geen vaststaand feitquote:Op maandag 20 april 2015 14:49 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Maar dan ben je zelf dus ook één van die mannen die haar PM-box vult.
Ja, ik snap je puntquote:Op maandag 20 april 2015 14:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je bij mij zou kijken zie je dingen als: zijn je ouders trots op je e.d. en dat is dan nog de vriendelijkste
Beetje jammer dat zij een email en/of notificatie krijgt dat er vanaf een onbekende plek is ingelogd op haar accountquote:Op maandag 20 april 2015 14:30 schreef Sheldon. het volgende:
Mijn nieuwsgierigheid kon ik niet bedwingen, en ik probeerde of haar wachtwoord voor haar hotmail ook die van haar Facebook wasHeb haar al twee jaar niet gesproken, maar ja hoor; Ik was ingelogd op haar Facebook account.
Ik vind het nog netjes dat ik niks met haar profiel oid. doe. Ze weet toch niet meer dat ik haar wachtwoord heb, dus ze zal mij er wss. niet van verdenkenquote:Op maandag 20 april 2015 14:51 schreef Karina het volgende:
Overigens wat voorlul ben je als je iemand zijn berichten gaar lezen TS
Dat gebeurt alleen als je in Thailand ofzo inlogt lijkt me. We wonen vlak bij elkaar dus dat zal wel loslopen.quote:Op maandag 20 april 2015 14:55 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Beetje jammer dat zij een email en/of notificatie krijgt dat er vanaf een onbekende plek is ingelogd op haar account
Dus waarschijnlijk verzonnen topic.
Nee absoluut niet!quote:Op maandag 20 april 2015 14:58 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
Ik vind het nog netjes dat ik niks met haar profiel oid. doe. Ze weet toch niet meer dat ik haar wachtwoord heb, dus ze zal mij er wss. niet van verdenken![]()
Ps. Alsof jij niet hetzelfde zou doen
verkapte kijk-mij-eens-FOK!sters-hosselen-postquote:Op maandag 20 april 2015 14:42 schreef HeatWave het volgende:
Hoezo verkapt?quote:Op maandag 20 april 2015 15:20 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
verkapte kijk-mij-eens-FOK!sters-hosselen-post
Dat heb jij mooi gezegd meisjequote:Op maandag 20 april 2015 15:21 schreef positivevibes het volgende:
Meisjes/ vrouwen krijgen nou eenmaal meer aandacht van jongens/mannen dan andersom.
Mannen zijn meer "jagers". Vrouwen zijn dat iets minder. We horen graag complimenten.
Nee man.quote:Op maandag 20 april 2015 14:59 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen als je in Thailand ofzo inlogt lijkt me. We wonen vlak bij elkaar dus dat zal wel loslopen.
Ik blijf dat grappig vinden. FB heeft zoveel veiligheidsmaatregelen, maar de grootste boosdoener zijn ze zelf.quote:Op maandag 20 april 2015 15:24 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Nee man.
Aanmeldingswaarschuwingen zijn een extra veiligheidsmaatregel. Als je aanmeldingswaarschuwingen inschakelt, sturen we je een sms, e-mail of melding telkens wanneer iemand zich vanaf een nieuwe plaats aanmeldt bij je account.
Serieus? Hoeveel van dat soort shit krijg je eigenlijk?quote:Op maandag 20 april 2015 14:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je bij mij zou kijken zie je dingen als: zijn je ouders trots op je e.d. en dat is dan nog de vriendelijkste
Hey moppie, de aanhouder wint. Hoe is het?quote:Op maandag 20 april 2015 17:07 schreef snakelady het volgende:
Mannen zijn gewoon volhouders.![]()
[ afbeelding ]
En ja ik heb hem al een aantal keren duidelijk gemaakt geen interesse te hebben, maar sinds 2013 stuurt hij me af en toe een berichtje....
Politie webcare gemaild, vieze hacker.quote:Op maandag 20 april 2015 14:30 schreef Sheldon. het volgende:
Onlangs was ik even mijn mailbox aan het opruimen, en ik vond ergens een oud mailtje van mijn ex waarin haar wachtwoord voor haar hotmail stond omdat ik iets voor haar moest uitprinten destijds.
Nu is mijn ex een prima, lief, gemiddeld meisje. Geen hele speciale capaciteiten, een leuk koppie, lief karakter. Geen meisje waar alle mannen hun hoofd voor omdraaien, maar ik denk wel dat 99,9% van de mannen haar zouden doen.
Mijn nieuwsgierigheid kon ik niet bedwingen, en ik probeerde of haar wachtwoord voor haar hotmail ook die van haar Facebook wasHeb haar al twee jaar niet gesproken, maar ja hoor; Ik was ingelogd op haar Facebook account. Een beetje een kut streek misschien, maar het is gewoon nieuwsgierigheid en doe het hierna nooit meer.
Voor het eerst in mijn leven zag ik dus hoe de Facebook-inbox van een vrouw er uit ziet. Ik heb slechts een paar minuutjes zitten spieken, maar in die paar minuutjes kwam ik al minstens vijftien privé berichtjes tegen van mannen met teksten als ''Hee schat, je ziet er goed uit'' en dat soort dingen. ''Heb je zin om een keer wat met me te drinken''.. Van mensen die ik ken, tot onbekende Mohammed..
De klacht is dat dit gewoon oneerlijk is. Al zeg ik het zelf : ik ben ook niet de lelijkste, maar ik krijg echt nooit spontaan privé berichtjes van meisjes die zeggen dat ik lekker ben en dat ze een keer bij me willen komen slapen
Ach, hij had toch een paar maandjes gewachtquote:Op maandag 20 april 2015 17:07 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
En ja ik heb hem al een aantal keren duidelijk gemaakt geen interesse te hebben, maar sinds 2013 stuurt hij me af en toe een berichtje....
Waarop is dit (en wat voor aanleiding heb jij de beste man hiertoe gegeven)?quote:Op maandag 20 april 2015 17:07 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
Howdy!quote:Op maandag 20 april 2015 17:07 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd hoe de cyber police daarover denkt.quote:Op maandag 20 april 2015 14:58 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
Ik vind het nog netjes dat ik niks met haar profiel oid. doe. Ze weet toch niet meer dat ik haar wachtwoord heb, dus ze zal mij er wss. niet van verdenken![]()
Ps. Alsof jij niet hetzelfde zou doen
Wat voor woord is "voorlul" nou weer?quote:Op maandag 20 april 2015 14:51 schreef Karina het volgende:
Overigens wat voorlul ben je als je iemand zijn berichten gaar lezen TS
Valt wel mee hoor. Bij mij tenminste.quote:Op maandag 20 april 2015 16:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Serieus? Hoeveel van dat soort shit krijg je eigenlijk?
Tegenovergestelde van achterlul natuurlijk, duh.quote:Op maandag 20 april 2015 19:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat voor woord is "voorlul" nou weer?
Ik herken het man, mijn werkgever heeft zelfs speciale beveiliging moeten inhuren om ze op afstand te houden, ze volgen je overalquote:Op maandag 20 april 2015 14:36 schreef Vanillekwark het volgende:
Niet elke dag 10/10's van je af moeten slaan
Lijkt me geen sprake van in dit geval. Hij heeft gewoon het wachtwoord ingevuld, dat ze hem zelf gegeven heeft.quote:Op maandag 20 april 2015 19:31 schreef Waterdrinker het volgende:
Artikel 138ab
1. Met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de vierde categorie wordt, als schuldig aan computervredebreuk, gestraft hij die opzettelijk en wederrechtelijk binnendringt in een geautomatiseerd werk of in een deel daarvan. Van binnendringen is in ieder geval sprake indien de toegang tot het werk wordt verworven:
a. door het doorbreken van een beveiliging,
b. door een technische ingreep,
c. met behulp van valse signalen of een valse sleutel, of
d. door het aannemen van een valse hoedanigheid.
optie d) dusquote:Op maandag 20 april 2015 19:58 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Lijkt me geen sprake van in dit geval. Hij heeft gewoon het wachtwoord ingevuld, dat ze hem zelf gegeven heeft.
Dacht ik ook aan ja, maar:quote:
http://uitspraken.rechtsp(...)LI:NL:GHSHE:2014:636quote:Het hof is van oordeel dat niet wettig en overtuigend bewezen kan worden dat verdachte het ten laste gelegde heeft begaan zodat hij zal worden vrijgesproken. In het bijzonder kan niet worden bewezen dat de verdachte zich wederrechtelijk toegang heeft verschaft tot het hotmailaccount van de aangeefster.
Bij het onderzoek ter terechtzitting in hoger beroep is gebleken dat aangeefster zelf, in een email aan de verdachte van 4 oktober 2010, de gebruikersnaam en het wachtwoord van haar hotmailaccount heeft verschaft. Dit in tegenstelling tot de mededeling van aangeefster in de aangifte dat ze haar code nooit aan de verdachte, haar ex-man, heeft gegeven. De verdachte heeft voorts in hoger beroep verklaard dat aangeefster hem nadien nooit heeft verboden gebruik te maken van die toegangscode. Evenmin is gebleken dat aangeefster haar toegangscode heeft aangepast om te voorkomen dat verdachte gebruik zou maken van de code.
Bij deze stand van zaken waren de ten laste gelegde gedragingen niet wederrechtelijk.
je moet ook gaan voor briefgeheim, instant winquote:Op maandag 20 april 2015 20:18 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan ja, maar:
[..]
http://uitspraken.rechtsp(...)LI:NL:GHSHE:2014:636
over iemand die op een Hotmail account inlogt met een wachtwoord dat 'ie ooit heeft gehad. Is dus niks mis mee in principe.
Neh, dat staat enkel in de grondwet en niet in het wetboek van strafrecht, dus daar kun je niet voor vervolgd worden.quote:Op maandag 20 april 2015 20:20 schreef fs180 het volgende:
[..]
je moet ook gaan voor briefgeheim, instant win
Echter betreft het hier een andere dienst waarvoor zij TS nooit toestemming gegeven heeft als haar in te loggen, ook heeft zij het wachtwoord voor haar e-mail met een duidelijk aangegeven doel verstrekt en dus niet om zomaar in te loggen wanneer TS daar zin in heeft.quote:Op maandag 20 april 2015 20:18 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan ja, maar:
[..]
http://uitspraken.rechtsp(...)LI:NL:GHSHE:2014:636
over iemand die op een Hotmail account inlogt met een wachtwoord dat 'ie ooit heeft gehad. Is dus niks mis mee in principe.
probeer hetquote:Op maandag 20 april 2015 20:22 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Neh, dat staat enkel in de grondwet en niet in het wetboek van strafrecht, dus daar kun je niet voor vervolgd worden.
Maar het komt niet in je op dat je ex zo ook kijkt naar die 20 willekeurige dudes?quote:Op maandag 20 april 2015 22:04 schreef Blastoise het volgende:
Ach dat is het lot van de man. Mijn ex is ook gewoon maar een middelmaatje, maar als zij een nieuwe foto op haar Facebook zet krijgt ze ook minimaal 20 likes van willekeurige dudes.
Als ik een nieuwe profielfoto neem, liken alleen mijn beste maten die foto, en hooguit een paar vermoeiende chicks uit het verleden die ik juist liever kwijt dan rijk ben.
als je het vervelend zou vinden zou je hem wel blocken. dus je vindt de aandacht wel leukquote:Op maandag 20 april 2015 17:07 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
Dan nog, het zijn er geen twintig. Hooguit vijf. Als ik geluk hebquote:Op maandag 20 april 2015 22:08 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Maar het komt niet in je op dat je ex zo ook kijkt naar die 20 willekeurige dudes?
Imo. is dit onzin. Ligt er echt totaal aan welk type man/vrouw je het over hebt. Over het algemeen zie ik om me heen dat het typische corps/hockey/festival meisje inderdaad achter de knapste jongens aan gaan. Maar je hebt ook de meer ''burgerlijke'' meisjes, en die lijken juist meer de rustige/lieve jongens uit te zoeken, wat dan weer vaak niet de knapste gasten met de grootste praatjes zijnquote:Op maandag 20 april 2015 22:15 schreef Erno-BE het volgende:
Maar ik heb ook het gevoel dat alleen de knapste jongens/mannen aandacht krijgen en dat de middenmoot de vrouwelijke aandacht kan vergeten. Daarentegen is het bij vrouwen zo dat alleen de meiden/vrouwen die totaal geen uitstraling hebben geen aandacht krijgen.
De eerste categorie is onbereikbaar, de tweede onvindbaar maw ze vallen totaal niet op en dan is het een kwestie van geluk dat je net zo'n meisje tegen het lijf loopt, die er ook nog een beetje leuk uitziet.quote:Op maandag 20 april 2015 22:22 schreef James_R het volgende:
[..]
Imo. is dit onzin. Ligt er echt totaal aan welk type man/vrouw je het over hebt. Over het algemeen zie ik om me heen dat het typische corps/hockey/festival meisje inderdaad achter de knapste jongens aan gaan. Maar je hebt ook de meer ''burgerlijke'' meisjes, en die lijken juist meer de rustige/lieve jongens uit te zoeken, wat dan weer vaak niet de knapste gasten met de grootste praatjes zijn![]()
Het is absoluut niet zo dat slechts één type jongen/meisje in de smaak valt bij iedereen van het andere geslacht.
Ok touchequote:Op maandag 20 april 2015 22:25 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
De eerste categorie is onbereikbaar, de tweede onvindbaar maw ze vallen totaal niet op en dan is het een kwestie van geluk dat je net zo'n meisje tegen het lijf loopt, die er ook nog een beetje leuk uitziet.
Je bent ze liever kwijt dan rijk, maar het is beter om er twintig achter je aan te hebben dan vijf? Klinkt logisch ja.quote:Op maandag 20 april 2015 22:12 schreef Blastoise het volgende:
[..]
Dan nog, het zijn er geen twintig. Hooguit vijf. Als ik geluk heb![]()
Mijn punt is dat zowel mijn ex als ik denk ik qua uiterlijk op hetzelfde ''niveau'' zitten, maar dat zij als ze zou willen morgen een nieuwe relatie kan hebben of op zijn minst ervoor kan zorgen dat er één of andere treurbal voor de deur staat om even lekker te gaan wippen.
Niet dat ze dit überhaupt zou willen, maar voor mannen is dat natuurlijk totaal anders, wat soms best wel kut is
Grappig dat dat jouw redenering is. Ik heb geen een keer in de drie maanden een hoi nodig om me goed te voelen.quote:Op maandag 20 april 2015 22:12 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
als je het vervelend zou vinden zou je hem wel blocken. dus je vindt de aandacht wel leuk
Dat zijn gewoon van die onzekere mannen die zelf nergens achteraan gaan en altijd passief blijven.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:12 schreef snakelady het volgende:
Wat zitten hier overigens veel mannen die zich benadeeld voelen tegenover vrouwen.
Net alsof vrouwen er iets aan kunnen doen dat mannen ze zo makkelijk aandacht geven, de klacht zou dus moeten zijn dat je geslachtsgenoten zo makkelijk zijn, niet dat vrouwen kieskeurig zijn.
Dat Calimero gedrag van ''Het is niet eerlijk, vrouwen krijgen alle aandacht en ik als man niet, boehoe'' komt best een beetje zielig over.
Inderdaad, ik ken een man die op zich niet echt knap te noemen is ( 1,75, kaal, flaporen en zelfs een huidaandoening), hij is ook niet rijk, een goede vaste baan maar heeft geen extreem hoog inkomen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon van die onzekere mannen die zelf nergens achteraan gaan en altijd passief blijven.
altijd een andere?quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ken een man die op zich niet echt knap te noemen is ( 1,75, kaal, flaporen en zelfs een huidaandoening), hij is ook niet rijk, een goede vaste baan maar heeft geen extreem hoog inkomen.
En hij heeft altijd leuke vrouwen aan zijn arm, hij heeft een vlotte babbel, is intelligent en komt zelfverzekerd over.
Maar in een slachtofferrol kruipen en vrouwen de schuld geven is zo veel handiger misschien.
Idd, als je ziet wat een aandacht een vrouw op FOK! alleen al krijgt. Natuurlijk zijn er zat die er echt om smeken met foto's in KPD etc, maar hoe dan ook, ze krijgen aandacht, met bakken.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:12 schreef snakelady het volgende:
Wat zitten hier overigens veel mannen die zich benadeeld voelen tegenover vrouwen.
Net alsof vrouwen er iets aan kunnen doen dat mannen ze zo makkelijk aandacht geven, de klacht zou dus moeten zijn dat je geslachtsgenoten zo makkelijk zijn, niet dat vrouwen kieskeurig zijn.
Dat Calimero gedrag van ''Het is niet eerlijk, vrouwen krijgen alle aandacht en ik als man niet, boehoe'' komt best een beetje zielig over.
Nu al even een vaste, maar daarvoor regelmatig een ander.quote:
Dit. En andersom ken ik ze ook. Zien er uit als fotomodel maar zijn awkward as fuck.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ken een man die op zich niet echt knap te noemen is ( 1,75, kaal, flaporen en zelfs een huidaandoening), hij is ook niet rijk, een goede vaste baan maar heeft geen extreem hoog inkomen.
En hij heeft altijd leuke vrouwen aan zijn arm, hij heeft een vlotte babbel, is intelligent en komt zelfverzekerd over.
Maar in een slachtofferrol kruipen en vrouwen de schuld geven is zo veel handiger misschien.
Beter teveel dan te weinig vrouwen achter je aan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:25 schreef niels0 het volgende:
Alsof het zo tof is een polonaise achter je aan te hebben.
1 is zat toch?quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:27 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Beter teveel dan te weinig vrouwen achter je aan.
Ik kan de Heilige Vrouw toch niet krijgen en de rest is inferieur aan haar.quote:
Probeer jij nou maar wat met die meid die bij je in de klas zit. Als je haar leuk vindt ben je het aan jezelf verplicht iets te ondernemen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:41 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik kan de Heilige Vrouw toch niet krijgen en de rest is inferieur aan haar.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat “margaretthatcheris110%SEXY.” een heel goed wachtwoord is.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:36 schreef bagpiper001 het volgende:
De werkelijke klacht is dat er nog steeds mensen zijn die geen fatsoenlijk wachtwoordbeheer hebben.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:36 schreef bagpiper001 het volgende:
De werkelijke klacht is dat er nog steeds mensen zijn die geen fatsoenlijk wachtwoordbeheer hebben.
Outlook.comquote:Op maandag 20 april 2015 22:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat moet je vandaag de dag dan gebruiken om erbij te horen?
maar toch block je hem nietquote:Op dinsdag 21 april 2015 07:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Grappig dat dat jouw redenering is. Ik heb geen een keer in de drie maanden een hoi nodig om me goed te voelen.
Dus omdat jij een man kent, praten alle andere mannen hier bullshit? Zijn alle vrouwen heilig?quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
nee, heeft een heel andere reden.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:11 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
maar toch block je hem niettoch wel leuk misschien, om te weten dat je gewild bent?
Niet een man, meerdere, en meerdere hier geven al hetzelfde aan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:23 schreef Dside het volgende:
[..]
Dus omdat jij een man kent, praten alle andere mannen hier bullshit? Zijn alle vrouwen heilig?
Misschien moet je jezelf eens afvragen, hoe het nou kan komen, dat een man zich onzeker kan gaan voelen. Als vrouw heb je daar waarschijnlijk geen besef van, als je in de afwachtende positie zit.
Mijn stiefneef, en dat is al ongemakkelijk genoeg.quote:
hehequote:Op dinsdag 21 april 2015 17:37 schreef mario.gossini het volgende:
Omdat vrouwen seksobjecten zijn en zo moet je ze ook behandelen.
Vrouwen kunnen onzeker zijn maar ze krijgen passief sowieso meer aandacht dan mannen. Je weet zelf toch ook wel hoe vaak je gespankt wordt in drukke discotheken. Elke spank betekent dat die man je wel zag staan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Niet een man, meerdere, en meerdere hier geven al hetzelfde aan.
En jij denkt dat vrouwen niet onzeker kunnen zijn? Iedereen is wel eens onzeker, maar het andere geslacht dat de schuld van geven gaat niet helpen, en dat doen vele dus wel.
Elke vrouw is te regelen, maar het is voor mannen veel meer gedoe omdat vrouwen meer keus hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Niet een man, meerdere, en meerdere hier geven al hetzelfde aan.
En jij denkt dat vrouwen niet onzeker kunnen zijn? Iedereen is wel eens onzeker, maar het andere geslacht dat de schuld van geven gaat niet helpen, en dat doen vele dus wel.
misschien is ze sletterig??quote:Op maandag 20 april 2015 14:30 schreef Sheldon. het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |