Herhaal het nog een paar keer en dan hoef je voorlopig niet thuis te komen. Kan je mooi komen zuipen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vorige keer was het zijn been...
[..]
Zei ik ook al, je hoeft toch niet met je handen te trappen... was niet het goeie antwoord.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Herhaal het nog een paar keer en dan hoef je voorlopig niet thuis te komen. Kan je mooi komen zuipen.
Ben nog geen genist hea. Daarnaast ben ik druk met eindoefening lopen dus donderdagavond lig ik in comaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:27 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jij zeker niet donderdag op de wapendag?
Naja succes dan! Al bekend wanneer je vto begint?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:56 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Ben nog geen genist hea. Daarnaast ben ik druk met eindoefening lopen dus donderdagavond lig ik in coma
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Herhaal het nog een paar keer en dan hoef je voorlopig niet thuis te komen. Kan je mooi komen zuipen.
22 juni volgens mij. Gelukkig nog steeds 0 duidelijkquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Naja succes dan! Al bekend wanneer je vto begint?
Stond bij mij ook op de planning, eindoefening begint wat eerderquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:13 schreef jitzzzze het volgende:
Morgen is zondag, zo min mogelijk doen in zoveel mogelijk tijd
De gebruikelijke blabla. En dat ze niet weet waar het geld vandaan moet komen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:34 schreef Erasmo het volgende:
Had Jannie gisteren eigenlijk nog wat interessants te melden?
12 uur in plaats van half 1?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:20 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Stond bij mij ook op de planning, eindoefening begint wat eerder
Succes! Dan draai ik me nog een paar keer om.quote:
Hoezo is 'geen' een optie bij een militair?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:54 schreef Erasmo het volgende:
Geen. Ik begrijp sowieso die horlogefetish bij de gemiddelde militair niet.
De gemiddelde huurling loopt anders met een klok om zijn arm die je bijna aan de wand kan hangen en waar een hoeveelheid licht uit kan komen waar je een bivak mee kan verlichten. Met daarbij het liefst nog een shitload aan nutteloze functies zoals een hoogtemeter, temperatuur, 50km onder water en weet ik veel wat.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:55 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Hoezo is 'geen' een optie bij een militair?
Wat zou ik met zo'n ding moeten behalve overal achter blijven haken.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:55 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Hoezo is 'geen' een optie bij een militair?
Casio g-shock. Prima klokkie.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:47 schreef Kostertjuh het volgende:
Trouwens even wat anders: Wat voor klokkie hebben jullie? Ben op zoek naar een nieuwe, denk rond de 100 eu ofzo
Had er 1 met kompas, had er geen kut aan eigenlijk dus dat boeit me niet zoveel meer
Yep.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gewoon 1 met stalen kast en oldskool wijzerplaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |