Okéquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:34 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ze hoeven toch hun topics niet te lezen. Volgens mij maken jullie problemen die er gewoon niet zijn.
Hoe meer kuttopics in het eerste scherm van KLB staan hoe minder goede topics, is het zo moeilijk?quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:34 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ze hoeven toch hun topics niet te lezen. Volgens mij maken jullie problemen die er gewoon niet zijn.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:34 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
tong hequote:Op maandag 8 juni 2015 18:51 schreef voederbietel het volgende:
KLB / Ik klaag niet snel. Maar je mag me op dit foute punt pakken.
Topic met een OP die slechts bestaat uit een foto en off-topic commentaar.
Dat topic was idd wel heel karigquote:Op maandag 8 juni 2015 18:51 schreef voederbietel het volgende:
DIG / wifi op mijn werkquote:Op maandag 8 juni 2015 15:32 schreef Nikmans het volgende:
Waar komen dat soort mensen toch vandaan en waarom besluiten ze van KLB maar hun uitlaatklep te maken
Bemoei je eens niet overal mee manquote:Op maandag 8 juni 2015 18:51 schreef voederbietel het volgende:
Meh, toen ik 'm opende, stond alleen de OP er nog maarquote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:18 schreef deadprez het volgende:
KLB / geen neger grappen meer.
Waarom blijft dit open?
Niemand had natuurlijk ook aan zien komen dat het in een topic vol zogenaamd grappige racistische posts zou veranderen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Meh, toen ik 'm opende, stond alleen de OP er nog maar
Daarna heb ik er niet meer naar gekeken. Nu ff wat lolbroekgrappen weggehaald
Oh, vast wel. Maar ik heb ook nog andere dingen te doenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niemand had natuurlijk ook aan zien komen dat het in een topic vol zogenaamd grappige racistische posts zou veranderen.
Mweh, lijkt me dat je als mod zo'n topic ook wel een beetje in de gaten houdt. Ook als er geen TR's geplaatst worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh, vast wel. Maar ik heb ook nog andere dingen te doen
+ geen TR voorbij zien komen
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mweh, lijkt me dat je als mod zo'n topic ook wel een beetje in de gaten houdt. Ook als er geen TR's geplaatst worden.
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh, vast wel. Maar ik heb ook nog andere dingen te doen
Maak mij gewoon mod dan.quote:
whehehquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |