Kuyt zal je nooit teleurstellen. Echte Katwijker.quote:Op zondag 19 april 2015 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Kuyt is inmiddels zo opgehyped dat het alleen nog maar mis kan gaan.
Achenteh is echt zooooo slecht.quote:Op zondag 19 april 2015 22:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zijn wel slechtere linksbacks dan Achenteh
Die van Ajax bijvoorbeeld
Het liefst zie ik hem weer schitteren in de Katwijkse derby.quote:Op zondag 19 april 2015 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kuyt zal je nooit teleurstellen. Echte Katwijker.
ziet er goed uit voor julliequote:Op zondag 19 april 2015 23:01 schreef hafcfan het volgende:
Fledderus hoort ook in het slechtste elftal.
Daarom staat daar volgend jaar een Israëlisch internationalquote:Op zondag 19 april 2015 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Achenteh is echt zooooo slecht.
Dat is met verve jullie slechtste speler.
Ik vind het een beetje zielig worden voor de feyenoorders.quote:Op zondag 19 april 2015 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kuijt en Kitedi maken Feyenoord kampioen
- Alle Feyenoorders
En Boetius natuurlijk.quote:Op zondag 19 april 2015 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
- Alle Feyenoorders
Nu halen ze ook nog vd Werf genot. Allemaal gratis spelers.quote:Op zondag 19 april 2015 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Achenteh is echt zooooo slecht.
Dat is met verve jullie slechtste speler.
En de eredivisie is inmiddels niveautje Scandinaviëquote:Op zondag 19 april 2015 23:02 schreef tong80 het volgende:
Blij zijn als een 34jarige matige voetballer terugkomt.Het is Rijkaard niet in 95.
Ik ken letterlijk niemand die er zo over denkt.quote:Op zondag 19 april 2015 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
- Alle Feyenoorders
Hoeveel clubs hang jij aan?quote:Op zondag 19 april 2015 23:04 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben ook wel te porren voor een terugkeer naar de Arena van Bulykin en Pantelic.
En figuurlijk?quote:Op zondag 19 april 2015 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken letterlijk niemand die er zo over denkt.
Pantelic is volgens mij al gestopt met voetballenquote:Op zondag 19 april 2015 23:04 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben ook wel te porren voor een terugkeer naar de Arena van Bulykin en Pantelic.
Klopt. Helaas. De jonge spelers of oudere spelers die tegenwoordig als talent worden beschouwd mislukken allemaal in het buitenland.quote:Op zondag 19 april 2015 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
En de eredivisie is inmiddels niveautje Scandinavië
Ze hebben geen teletekst 819 in Belgiëquote:Op zondag 19 april 2015 23:06 schreef rubbereend het volgende:
Mulder is lekker voorbereid, geen puntenaantallen
Pep was een beetje boos.quote:Op zondag 19 april 2015 23:07 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha nu wordt Porto opgehemeld. Er waren meer Bayern spelers geblesseerd dan dat er fit waren.
Flikker toch op met dat opportunisme.
Porto onderschattenquote:Op zondag 19 april 2015 23:07 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha nu wordt Porto opgehemeld. Er waren meer Bayern spelers geblesseerd dan dat er fit waren.
Flikker toch op met dat opportunisme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |