Kuyt zal je nooit teleurstellen. Echte Katwijker.quote:Op zondag 19 april 2015 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Kuyt is inmiddels zo opgehyped dat het alleen nog maar mis kan gaan.
Achenteh is echt zooooo slecht.quote:Op zondag 19 april 2015 22:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zijn wel slechtere linksbacks dan Achenteh
Die van Ajax bijvoorbeeld
Het liefst zie ik hem weer schitteren in de Katwijkse derby.quote:Op zondag 19 april 2015 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kuyt zal je nooit teleurstellen. Echte Katwijker.
ziet er goed uit voor julliequote:Op zondag 19 april 2015 23:01 schreef hafcfan het volgende:
Fledderus hoort ook in het slechtste elftal.
Daarom staat daar volgend jaar een Israëlisch internationalquote:Op zondag 19 april 2015 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Achenteh is echt zooooo slecht.
Dat is met verve jullie slechtste speler.
Ik vind het een beetje zielig worden voor de feyenoorders.quote:Op zondag 19 april 2015 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kuijt en Kitedi maken Feyenoord kampioen
- Alle Feyenoorders
En Boetius natuurlijk.quote:Op zondag 19 april 2015 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
- Alle Feyenoorders
Nu halen ze ook nog vd Werf genot. Allemaal gratis spelers.quote:Op zondag 19 april 2015 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Achenteh is echt zooooo slecht.
Dat is met verve jullie slechtste speler.
En de eredivisie is inmiddels niveautje Scandinaviëquote:Op zondag 19 april 2015 23:02 schreef tong80 het volgende:
Blij zijn als een 34jarige matige voetballer terugkomt.Het is Rijkaard niet in 95.
Ik ken letterlijk niemand die er zo over denkt.quote:Op zondag 19 april 2015 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
- Alle Feyenoorders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |