Pics van je stoel.quote:Op zondag 19 april 2015 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zag dat er uit als een picknickstoel? Nee natuurlijk niet.
quote:Op zondag 19 april 2015 22:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben eerst Mani even aan het pakken
Handig voor op de camping.quote:Op zondag 19 april 2015 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heeft Mani niet op gezeten.
Hoe ziet een picknickstoel er uit? Goede vraag voor trivia.quote:Op zondag 19 april 2015 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zag dat er uit als een picknickstoel? Nee natuurlijk niet.
Die van mij springt altijd in de sloot.quote:Op zondag 19 april 2015 22:57 schreef YokiKater het volgende:
Hoe koelen honden af.. ja.. dat ga je dus aan mij vragen met 20+ jaar extreme hondenervaring...
Ja net nog toen je zei dat je LOTR haat.quote:
Honden koelen af door te hijgen en door te zweten door hun pootjes.quote:Op zondag 19 april 2015 22:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die van mij springt altijd in de sloot.
Maar slootspringen werd dus niet goed gerekend?quote:Op zondag 19 april 2015 22:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Honden koelen af door te hijgen en door te zweten door hun pootjes.
Zweten ze door hun poten? Dat wist ik niet. Door die kussentjes?quote:Op zondag 19 april 2015 22:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Honden koelen af door te hijgen en door te zweten door hun pootjes.
Die hond van Marianne is een beetje gekquote:Op zondag 19 april 2015 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar slootspringen werd dus niet goed gerekend?
Dus die hond van Marianne doet het puur om te trollen?
Ja.quote:Op zondag 19 april 2015 23:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zweten ze door hun poten? Dat wist ik niet. Door die kussentjes?
Past bij de eigenaar.quote:Op zondag 19 april 2015 23:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die hond van Marianne is een beetje gek
Typisch.quote:Op zondag 19 april 2015 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar slootspringen werd dus niet goed gerekend?
Dus die hond van Marianne doet het puur om te trollen?
Hihaho.quote:Op zondag 19 april 2015 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Past bij de eigenaar.
Ghehehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |