Er zitten wel wat makkelijke vragen bij.En ook veel herhaling. Maar sommige vragen zijn redelijk onmogelijk, de verjaardag van Selena Gomez bijvoorbeeldquote:Op zondag 19 april 2015 22:27 schreef YokiKater het volgende: [..] Dat is gedeeltelijk waar, en ik lees over van alles en nog wat .. dus ja, ik weet best veel. Maar er zijn ook zat vragen waarbij ik moet gokken of ernstig twijfel. Dat vind ik niet erg want ik leer er van .. omdat je het goede antwoord krijgt te zien
En dat gaat inderdaad dat geheugen in. Maar er zijn ook zoveel vragen die echt makkelijk zijn.. -Welke stad vind je de euromast? -Wat is de hoofdstad van Zuid-Holland Nou ja, ik kan een hele lijst neerzetten maar je begrijpt het wel. En dan zijn er nog heel veel vragen waarvan ik vind dat je dat ook gewoon weet.. Ik denk bijvoorbeeld dat heel veel mensen wel weten in welk jaar Columbus Amerika ontdekte, zeker bij multiple choice antwoorden. En zo zijn er nog veel meer. Maar er zijn ook vragen waarbij ik het echt niet weet, en ik dus iets leer, tot vandaag had ik bijvoorbeeld nog nooit gehoord van de term regenboogvlies .. Jij ongetwijfeld weer wel. En dat maakt dit spel leuk.
Ik ben een beetje afhankelijk van hoeveel wetenschapsvragen ik krijg, alhoewel er soms ook wiskunde of iets anders makkelijks bijzit en dat lukt wel.quote:Op zondag 19 april 2015 22:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is gedeeltelijk waar, en ik lees over van alles en nog wat .. dus ja, ik weet best veel. Maar er zijn ook zat vragen waarbij ik moet gokken of ernstig twijfel. Dat vind ik niet erg want ik leer er van .. omdat je het goede antwoord krijgt te zienEn dat gaat inderdaad dat geheugen in.
Maar er zijn ook zoveel vragen die echt makkelijk zijn..
-Welke stad vind je de euromast?
-Wat is de hoofdstad van Zuid-Holland
Nou ja, ik kan een hele lijst neerzetten maar je begrijpt het wel. En dan zijn er nog heel veel vragen waarvan ik vind dat je dat ook gewoon weet.. Ik denk bijvoorbeeld dat heel veel mensen wel weten in welk jaar Columbus Amerika ontdekte, zeker bij multiple choice antwoorden. En zo zijn er nog veel meer.
Maar er zijn ook vragen waarbij ik het echt niet weet, en ik dus iets leer, tot vandaag had ik bijvoorbeeld nog nooit gehoord van de term regenboogvlies .. Jij ongetwijfeld weer wel. En dat maakt dit spel leuk.
Iemand met een beetje historisch besef weet dat ook gewoon.quote:Op zondag 19 april 2015 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zat volgens mij in dat groepsspel ook een vraag over iCarly, verdacht dat jullie dat allemaal wisten.
Nee ik ook hoor. Ik weet ook hoe haar blonde vriendin heetquote:Op zondag 19 april 2015 22:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iemand met een beetje historisch besef weet dat ook gewoon.
Sour face.quote:Op zondag 19 april 2015 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee ik ook hoor. Ik weet ook hoe haar blonde vriendin heet
Dit ja, is gewoon algemene kennis.quote:Op zondag 19 april 2015 22:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iemand met een beetje historisch besef weet dat ook gewoon.
Hoeveel boeken er waren, ik zei 8, het waren er 7. Het is ook alweer zo lang geleden.quote:Op zondag 19 april 2015 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je nog onthullen welke Harry Potter vraag je fout had? Mag ook per dm als je niet durft.
The big lebowski ofzo.quote:Op zondag 19 april 2015 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Amusement kan ook verraderlijk zijn, net over een film die je niet kent ofzo en dan wordt het lastig.
quote:Op zondag 19 april 2015 22:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoeveel boeken er waren, ik zei 8, het waren er 7. Het is ook alweer zo lang geleden.
Die verjaardag zou ik ook niet weten. Regenboogvlies is een ander woord voor iris.quote:Op zondag 19 april 2015 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er zitten wel wat makkelijke vragen bij.En ook veel herhaling. Maar sommige vragen zijn redelijk onmogelijk, de verjaardag van Selena Gomez bijvoorbeeldRegenboogvlies ken ik ook niet trouwens
Er zijn wel 8 films omdat ze die laatste hebben opgesplitst, toch?quote:Op zondag 19 april 2015 22:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoeveel boeken er waren, ik zei 8, het waren er 7. Het is ook alweer zo lang geleden.
Voor meer monnaie, ik bedoel, omdat het verhaal dan beter tot zijn recht kwamquote:Op zondag 19 april 2015 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er zijn wel 8 films omdat ze die laatste hebben opgesplitst, toch?
quote:Op zondag 19 april 2015 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani en ik vinden die film gehyped.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |