Dit ja!quote:Op zondag 19 april 2015 20:46 schreef Murmeli het volgende:
Balen zeg, Artoo!
Wel heel knap om a) door te gaan; b) maar 10 min te verliezen en c) toch moed te houden voor de toekomst.
Aan karakter ontbreekt het niet, dat komt wel goed met sub 1.50!
quote:Op zondag 19 april 2015 20:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Fotooooos
https://plus.google.com/p(...)/6139519951526867297
Hoplahopla! Tempoooootje! Goed zeg!quote:Op zondag 19 april 2015 21:14 schreef MaleDuck het volgende:
Balen R2!
En leuke foto's!
En ik zelf net voor het eerst weer een ekte interval gedaan, 10 x 400 met 300m rust...
Er zat buskruit in mn benen volgens mij... garmin piepte elke keer: slow down! whoops... maar wel lekker soepel gelopen...
https://www.endomondo.com/workouts/506341043/2924303
mooie foto!quote:Op zondag 19 april 2015 21:26 schreef Corniel het volgende:
Hele mooie foto's! Leuk geweest ook, zo te zien.
Zelf uitgelopen over de Veluwe, begeleid door mijn liefste op de fiets:
[ afbeelding ]
En Jero_nemo is knettergek. Opsluiten en nooit meer loslaten, zeker niet om te rennen...
SPOILER: Ga ik het met 14km naar een marathon schema lopen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
quote:Op zondag 19 april 2015 21:56 schreef mosselmossel het volgende:
Jammer, ik dacht dat je met genoeg quinoa en amandelen eten zomaar een marathon kon lopenSPOILER: Ga ik het met 14km naar een marathon schema lopen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Coolquote:Op zondag 19 april 2015 20:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Fotooooos
https://plus.google.com/p(...)/6139519951526867297
Tss, natuurlijk niet. Daar moet minstens nog een handje chiazaad, gojibessen en açaibessen bij.quote:Op zondag 19 april 2015 21:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Jammer, ik dacht dat je met genoeg quinoa en amandelen eten zomaar een marathon kon lopen
Echt hè? Waarom geilen zo veel hardlopers op dat soort vogelvoer?quote:Op zondag 19 april 2015 22:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tss, natuurlijk niet. Daar moet minstens nog een handje chiazaad, gojibessen en açaibessen bij.
quote:Op zondag 19 april 2015 21:56 schreef mosselmossel het volgende:
Mossel, ik hou van je.SPOILER: Ga ik het met 14km naar een marathon schema lopen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, gelukkig nietquote:Op zondag 19 april 2015 22:07 schreef steffelonio het volgende:
Is de ekiden alleen rondjes op de baan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what you make it.
Nee, je loopt op de weg in het Kralingse bos een stuk heen en terug. Start/finish en wisselpunten zijn bij de atletiekvereniging.quote:Op zondag 19 april 2015 22:07 schreef steffelonio het volgende:
Is de ekiden alleen rondjes op de baan?
Omdat veel van die hardlopers het hardlopen als een, zoals jij zegt, religie zien. Daar hoort dat gezonde voer blijkbaar bij. Dat staat in hun bijbel.quote:Op zondag 19 april 2015 22:09 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Echt hè? Waarom geilen zo veel hardlopers op dat soort vogelvoer?
ik denk dat veel hardlopers zich die religie door de moderne maatschappij laten opdringen!quote:Op zondag 19 april 2015 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Omdat veel van die hardlopers het hardlopen als een, zoals jij zegt, religie zien. Daar hoort dat gezonde voer blijkbaar bij. Dat staat in hun bijbel.
Des te meer spareribs voor mij, ha.
Vanwege deze alinea in je betoog:quote:Op zondag 19 april 2015 22:10 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Waarom? Wel lief van je hoor! Maar benieuwd waarom
quote:Verder was ik niet zo te spreken over de hoofdstukken over eten, chi-running en 'door hardlopen wordt het leven beter'-verhalen. Ik heb immers niks met quinoa, amandel en andere tropische rare dingen eten, ook niet met raar lopen en ik wordt altijd kriegel van mensen die doens alsof lopen een soort religie is.
Ja, ik!quote:Op zondag 19 april 2015 22:21 schreef SiIk het volgende:
Je hebt van die mensen die doordeweeks even vergeten dat ze gelovig zijn, maar eens per week op zondag toch een uurtje in de kerk doorbrengen.
Hoeveel van die hardlopers zouden er zijn? Vast ook bergen
Maar aanpassingen zijn prima, daar ageer ik ook niet tegen, dat doe ik zelf ook. Ik wordt altijd alleen wel een beetje kriegel van mensen die ineens allemaal vogel- of konijnenvoer moeten. En als ze dat alleen maar zelf zouden moeten, maar van die mensen moeten andere mensen dat ook ineens. En dat is een nare eigenschap.quote:Op zondag 19 april 2015 22:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
voor mij is hardlopen geen religie maar wel degelijk een levensstijl geworden met de daarbij horende "aanpassingen"
Hoezo?quote:Op zondag 19 april 2015 22:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik!
(Als de wielrengoden met mij zijn)
Maar je loopt wel wat vaker dan eens per week een uurtjequote:Op zondag 19 april 2015 22:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, ik!
Ik eet heel gezond, tenzij ik taart, koekjes, chips of kapsalon eet en tenzij ik heel veel alcohol drink
Nu Zwolle voorbij is, ga ik morgen de administratie bijwerken voor Rotterdam. Dan post ik ook wel een lijstje.quote:
Er wordt weleens gezegd dat je 2x moet lopen om op conditie te blijven en minstens 3x om vooruit te komen. Maar ligt er ook aan wat voor trainingen je doet en wat je basisconditie en huidige conditie is.quote:Op zondag 19 april 2015 22:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar je loopt wel wat vaker dan eens per week een uurtje
Hoeveel zou je eigenlijk moeten lopen om op conditie te blijven, en niet per se beter te worden?
Ik zat trouwens net eens naar m'n trainingen van vorig jaar juni te kijken, wat belabberd zeg. Als ik zo doorga als nu moet ik over 2 weken ofzo wel weer op niveautje Ekiden 2014 zitten.
Heb deze maand tot nu toe precies even veel kilometers gelopen als maart 2014
yup... !!quote:Op zondag 19 april 2015 22:28 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Maar aanpassingen zijn prima, daar ageer ik ook niet tegen, dat doe ik zelf ook. Ik wordt altijd alleen wel een beetje kriegel van mensen die ineens allemaal vogel- of konijnenvoer moeten. En als ze dat alleen maar zelf zouden moeten, maar van die mensen moeten andere mensen dat ook ineens. En dat is een nare eigenschap.
Chips en bier!quote:Op zondag 19 april 2015 22:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
yup... !!
gelukkig hebben mijn hardloopvriend(innen) die rare en nare eigenschap niet en hebben we heerlijk fout voer zitten schransen en bier zitten drinken na de Wanaka Marathon
quote:
En nu heb ik honger! Thanksquote:Op zondag 19 april 2015 22:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
en vieze, vette broodjes hamburgers en pizza!
Hmm, vind 2x nog best wel als veel klinken daarvoor. Maar het zal inderdaad ook van de omstandigheden afhangen. Als je nu 5 keer per week loopt heeft naar 1 of 2x gaan natuurlijk een heel ander effect dan als je van 3x per week afkomt.quote:Op zondag 19 april 2015 22:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Er wordt weleens gezegd dat je 2x moet lopen om op conditie te blijven en minstens 3x om vooruit te komen. Maar ligt er ook aan wat voor trainingen je doet en wat je basisconditie en huidige conditie is.
quote:
Klinkt wel plausibel.quote:Op zondag 19 april 2015 22:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Er wordt weleens gezegd dat je 2x moet lopen om op conditie te blijven en minstens 3x om vooruit te komen. Maar ligt er ook aan wat voor trainingen je doet en wat je basisconditie en huidige conditie is.
Bedankt! Ben ook echt trots op mijn zus, dat heeft ze goed gedaan. Voor haar de eerste sport in een jaar of 20, dus extra goed.quote:Op zondag 19 april 2015 22:28 schreef wyccie het volgende:
Schanulleke, snelle tijd. Die 11 seconden zijn voor een volgende keer.
Leuk dat je je zus ook aan het lopen hebt gekregen.
Ik heb mijn zusje en haar vriend ook aan het rennen gezet. Haar vriend heeft in Haarzuilens zijn eerste loop gedaan, en haalde mij in.Zij ook, maar ik wist dat zij sowieso sneller is.
Valt best meequote:Op zondag 19 april 2015 22:51 schreef Cynic het volgende:
[..]
Klinkt wel plausibel.
Met 1 keer per week iets doen schiet je helemaal niks op denk ik.
Dat was dan ook de vraagquote:Op zondag 19 april 2015 22:51 schreef Cynic het volgende:
[..]
Klinkt wel plausibel.
Jammer genoeg kom ik er niet echt aan toe om vaker me op het lopen te focussen, maarja je moet keuzes maken.
Jij hebt dan ook al heel veel training vooraf gedaan en als je dan even rustig aandoet hersteld je lichaam gewoon weer iets meer en krijg je dus supercompensatie. Waardoor je die PR's kon lopen. Als je te lang weken van 1 training loopt worden je tijden vanzelf weer wat minder.quote:Op zondag 19 april 2015 23:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Valt best meeSommige weken kom ik maar 1 keer aan trainen toe. De meeste weken 2 keer, max. Juist in deze weken heb ik ook PR's op de Halve marathon gelopen. Ligt er denk ik ook hoe effectief je traint.
En toch... Doordat ik heb gemerkt dat mijn trainingsbelastbaarheid beperkt is, als ik meerdere keren per week train ben ik gevoelig voor scheenbeenklachten, train ik doorgaans maar 1x per week. Heel soms een korte periode 2x per week. Dit heb ik toch weten uit te bouwen naar HM-afstanden, en ik zie nog steeds progressie. Het laatste jaar zeker. Het is allemaal niet optimaal, maar het kan dus wel. Uithoudingsvermogen en snelheid blijft toenemen. Ik probeer wel soms wat versnellingen op te nemen in mijn trainingen en beweeg verder ook wel veel.quote:Op zondag 19 april 2015 22:51 schreef Cynic het volgende:
[..]
Klinkt wel plausibel.
Jammer genoeg kom ik er niet echt aan toe om vaker me op het lopen te focussen, maarja je moet keuzes maken.
Same here. Meestal 1 tempotraining op de baan, 1 lange duurloop en 1 of 2 keer krachttrainen, maar echt niet meer. En nee, dat doe ik al langere tijd, ik kom niet aan meer trainingen toe met mijn baan + reistijd.quote:Op zondag 19 april 2015 23:45 schreef indepoeier het volgende:
[..]
En toch... Doordat ik heb gemerkt dat mijn trainingsbelastbaarheid beperkt is, als ik meerdere keren per week train ben ik gevoelig voor scheenbeenklachten, train ik doorgaans maar 1x per week. Heel soms een korte periode 2x per week. Dit heb ik toch weten uit te bouwen naar HM-afstanden, en ik zie nog steeds progressie. Het laatste jaar zeker. Het is allemaal niet optimaal, maar het kan dus wel. Uithoudingsvermogen en snelheid blijft toenemen. Ik probeer wel soms wat versnellingen op te nemen in mijn trainingen en beweeg verder ook wel veel.
Krachttraining erbij helpt ook wel mee om op pijl te blijven denk ik. Na een tijd minder getraind te hebben, en toen een tijdje niet, merk ik nu vooral dat ik overall een slappe zak ben geworden. Ik denk dat dat ook wel een grote rol speelt in m'n achteruitgang.quote:Op zondag 19 april 2015 23:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Same here. Meestal 1 tempotraining op de baan, 1 lange duurloop en 1 of 2 keer krachttrainen, maar echt niet meer. En nee, dat doe ik al langere tijd, ik kom niet aan meer trainingen toe met mijn baan + reistijd.
ik ben er an overtuigd dat de krachttraining die ik sinds een maand of 4 intensief doe voor een groot deel bijgedragen hebben aan mijn resultaten waar over ik dik tevreden was tijdens Northburn en afgelopen zaterdag in Wanakaquote:Op maandag 20 april 2015 05:56 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Krachttraining erbij helpt ook wel mee om op pijl te blijven denk ik.
Je bent met de trein naar je werk?quote:Op maandag 20 april 2015 07:12 schreef YUR het volgende:
Mijn eerste 10 Engelse Mijl zitten er op voor vandaag
De dichtstbijzijnde bushalte is hier al ruim 2km vandaanquote:Op maandag 20 april 2015 07:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je bent met de trein naar je werk?
*gaapt*
Ah, hier hetzelfde, bijna een HM gedaanquote:Op maandag 20 april 2015 07:12 schreef YUR het volgende:
Mijn eerste 10 Engelse Mijl zitten er op voor vandaag
Vorig jaar heb ik niet meegelopen omdat ik een half uur voor de wedstrijd tegen een wielrenner aanfietstequote:
Ja, dat dan weer welquote:Op zondag 19 april 2015 22:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar je loopt wel wat vaker dan eens per week een uurtje
Hoeveel zou je eigenlijk moeten lopen om op conditie te blijven, en niet per se beter te worden?
Ik zat trouwens net eens naar m'n trainingen van vorig jaar juni te kijken, wat belabberd zeg. Als ik zo doorga als nu moet ik over 2 weken ofzo wel weer op niveautje Ekiden 2014 zitten.
Heb deze maand tot nu toe precies even veel kilometers gelopen als maart 2014
Als je dat doet ivm blessures lijkt me dat ook wel het verstandigst. Ik heb er verder helemaal geen verstand van, maar als je een beetje rustig opbouwt hoor je dan op een gegeven moment niet minder last te krijgen van je scheenbeen? Lijkt me behoorlijk frustrerend als dat min of meer chronisch is.quote:Op zondag 19 april 2015 23:45 schreef indepoeier het volgende:
[..]
En toch... Doordat ik heb gemerkt dat mijn trainingsbelastbaarheid beperkt is, als ik meerdere keren per week train ben ik gevoelig voor scheenbeenklachten, train ik doorgaans maar 1x per week. Heel soms een korte periode 2x per week. Dit heb ik toch weten uit te bouwen naar HM-afstanden, en ik zie nog steeds progressie. Het laatste jaar zeker. Het is allemaal niet optimaal, maar het kan dus wel. Uithoudingsvermogen en snelheid blijft toenemen. Ik probeer wel soms wat versnellingen op te nemen in mijn trainingen en beweeg verder ook wel veel.
Maar als ik jou zo gemakkelijk lopend onder de 20 zie lopen ben ik inderdaad wel benieuwd wat er gebeurt als jij je helemaal toelegt op hardlopen.
Mad props voor Voccar! Knappe tijd! Die ambulance had ik ook gezien, dat is echt naar.quote:Op zondag 19 april 2015 21:45 schreef Voccar het volgende:
......
http://app.endomondo.com/workouts/506139212/5539573
Knappe tijd! Goed gedaan! En inderdaad een prima warming up, haha.quote:Op zondag 19 april 2015 22:07 schreef McTwente het volgende:
Even een kort bericht vanuit de trein over Enschede.
Allereerst complimenten voor Artoo. Ik heb met de beschrijving die ik achteraf las nog een tijd achter/bij je gelopen, maar niets meegekregen van je val. Balen zeg!
Ik liep tot zo'n 12 km met de 1.50 pacers, na een waterpost liep ik er opeens voor. En ik heb ze ook niet meer teruggezien. Op 16 km nog een andere dame uit dat groepje op sleeptouw proberen te nemen, wat niet helemaal lukte. Toen ze ging wandelen het gas weer opengedraaid en uiteindelijk in 1.48.59 gefinisht.
Lekkere warming up voor de Kidsrun die ik daarna liep met mijn dochter.
En het viel mij ook op hoeveel mensen bewusteloos langs de kant lagen of werden geholpen door EHBO-ers. Toch zeker 5 gevallen gezien.
En dit zou ik echt tof vinden. Ik ga maar eens kijken naar een halve marathon tegen het einde van mei. Of ik dan direct weer voor 1:50 durf te gaan weet ik nu niet helemaal, maar 1:55 is misschien ook een tof eerste doel, ook om het vertrouwen weer wat terug te krijgen. Of gewoon niet met pacers mee gaan überhaupt, en wel mijn eigen race lopen. Eventueel met jou.quote:Op zondag 19 april 2015 22:09 schreef McTwente het volgende:
En Artoo, als je wilt wil ik wel met je meelopen tijdens je revanche. Mits het in mijn planning past uiteraard, ik weet nu zeker dat die 1.50 weer haalbaar is.
Wanneer begin je met trainen?quote:Op maandag 20 april 2015 10:06 schreef Lonaa het volgende:
En misschien moet ik hier sowieso wat meer meelezen, gezien ik gisteren soort van beloofd heb aan Artoo om de dubbele mijl tijdens de Singelloop in Enschede te lopen.
Ik moet over 40 minuten bij m'n PT zijn, en ik zal het hem eens voorleggen, kijken wat hij er van vindt.quote:Op maandag 20 april 2015 10:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Wanneer begin je met trainen?![]()
en welkom natuurlijk
Balen, maar de baggerloopjes zorgen ervoor dat je de lekkere loopjes nog meer waardeertquote:Op maandag 20 april 2015 11:15 schreef GotC het volgende:
Wat een baggerloopje was dit. Zelfs voor het eerst in m'n hardloopcarrière tijdens een interval gewandeld.
Moest zijn 10(1)10(1)11(1). Eerste 10 in 6:34min/km gemiddeld, tweede 10 6:38min/km gemiddeld en de 11 8:21min/km. Was kapot en kreeg m'n hartslag (incl overslaan) niet onder controle.
Ach ja. Mag iig tevreden zijn over de eerste 2 loopstukken.
Jep, heb ik een tijdje gevolgd, maar ben niet zo'n schema mens kwam ik achterquote:Op maandag 20 april 2015 11:54 schreef Teis91 het volgende:
Iemand ervaring met 'schema op maat' van Runnersworld? (http://www.runnersweb.nl/Schema/Schema-op-maat.htm)
Slecht georganiseerd vorig jaar en daarom wil niemand meer mee doenquote:Op maandag 20 april 2015 11:58 schreef SiIk het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat er zo weinig interesse lijkt te zijn voor de Ekiden dit jaar? Vorig jaar rond deze tijd zaten er volgens mij al 5 teams vol ofzo.
Anders misschien iedereen die vorig jaar meedeed nog eens een PM sturen ofzo, of is dat al gedaan?
Zo lang het niet regent kan het ook zonder partytent is gisteren proefondervindelijk vastgesteld.quote:Op maandag 20 april 2015 12:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Er pasten niet genoeg mensen in de partytent![]()
ik ben van plan om er eentje te gaan maken voor de tweede helft van 2015.quote:Op maandag 20 april 2015 11:54 schreef Teis91 het volgende:
Iemand ervaring met 'schema op maat' van Runnersworld? (http://www.runnersweb.nl/Schema/Schema-op-maat.htm)
Het was hardstikke prima vorig jaarquote:Op maandag 20 april 2015 12:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Slecht georganiseerd vorig jaar en daarom wil niemand meer mee doenEr pasten niet genoeg mensen in de partytent
![]()
En nu serieus: Er is te weinig peer pressure....
voor Ekiden PM van pijll!
Je zou verwachten dat dat soort dingen allemaal wel redelijk normaal verdeeld zijn, en dus niet nu ineens veel meer voorkomen dan de afgelopen 2 jaarquote:Op maandag 20 april 2015 12:02 schreef Zwabberhark het volgende:
Geblesseerden, vakanties, andere interesses, niet ieder jaar willen. Dat somt het wel op denk ik?
De entourage was gisteren wat magertjes, vergeleken met de andere teams. Voor Rotterdam moet dat anders, met tent en cake en bier. Ik was bijna bij de buren gaan zitten (maar ik vond het bij ons toch gezelliger).quote:Op maandag 20 april 2015 12:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Zo lang het niet regent kan het ook zonder partytent is gisteren proefondervindelijk vastgesteld.
Dus je komt ook?quote:Op maandag 20 april 2015 12:14 schreef Guard het volgende:
Ja de buren hadden wel een goed gevulde tafel ja, met cupcakes enzo.
voor Rotterdam zou ik informeren of je ergens kunt staan waar ze elektriciteit kunnen voorzien.
Drive-in mee, biertap aansluiten enzo...
Heb je zo aanmeldingen voor een team of acht...
Edit: en een frietpan, dat is wel handig voor de frikandellen, ipv op de bbq
Misschien dat de afgelopen 2 jaar uitzonderlijk waren, ik weet het niet.quote:Op maandag 20 april 2015 12:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat dat soort dingen allemaal wel redelijk normaal verdeeld zijn, en dus niet nu ineens veel meer voorkomen dan de afgelopen 2 jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas, ik heb in juli een wedstrijd-stop ingesteld voor mezelf (ondanks dat het volgens Pijll geen wedstrijd is,).quote:
"Kom op NERD!!"quote:Op maandag 20 april 2015 12:20 schreef YUR het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in de Ekiden, dus daarom schrijf ik mij niet in
quote:Op maandag 20 april 2015 12:06 schreef Guard het volgende:
[..]
ik ben van plan om er eentje te gaan maken voor de tweede helft van 2015.
Mijn huidige schema ken ik inmiddels wel
Ik wil zo'n schema gaan volgen voor de Marathon Eindhoven, benieuwd of iemand het kan aan/afradenquote:Op maandag 20 april 2015 11:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, heb ik een tijdje gevolgd, maar ben niet zo'n schema mens kwam ik achter
De opzet van de schema's is goed, er wordt voldoende rust ingebouwd, dus het geeft wel een goede belasting, maar hoe het met de opbouw zit dat weet ik niet, heb geen enkele ervaring met schema's richting een marathon.quote:Op maandag 20 april 2015 12:43 schreef Teis91 het volgende:
[..]
[..]
Ik wil zo'n schema gaan volgen voor de Marathon Eindhoven, benieuwd of iemand het kan aan/afraden
Ik vond het vorig jaar ook enorm leuk. Ik was bang dat het enorm veel wachten en vervelen zou worden, maar de dag vloog voorbij.quote:Op maandag 20 april 2015 12:29 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ik twijfel nog... eigenlijk veel te druk in die periode, maar de gezelligheid is toch ook wel veel waard...
Anders lees je eerst het wedstrijdreglement... inschrijving om kunnen zetten naar 2016.quote:Op maandag 20 april 2015 07:52 schreef McTwente het volgende:
Mochten er trouwens nog mensen zijn die zondag in Diepenheim de Kastelenloop willen lopen, ik heb nog 2 plaatsen vrij. Zowel mijn medelopers als twee eventuele reserves zijn afgehaakt.
Even een gemaakt om te kijken.quote:Op maandag 20 april 2015 12:43 schreef Teis91 het volgende:
[..]
[..]
Ik wil zo'n schema gaan volgen voor de Marathon Eindhoven, benieuwd of iemand het kan aan/afraden
quote:Op maandag 20 april 2015 12:20 schreef Devv het volgende:
Die training van Runner's World moet ik ook maar eens proberen.
Gebaseerd op je snelle 10km pr?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Dat kan jij ook gewoon.quote:Op maandag 20 april 2015 12:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Even een gemaakt om te kijken.
1 x pw interval, 1x lange duurloop 2 x duurloop.
die 2 duurloopjes zijn op hetzelfde tempo, dat ga ik denk ik bij mezelf veranderen, wat meer variatie aanbrengen. Bijvoorbeeld in een van de 2 twee tempoblokken in aanbrengen of zo, en de andere wat langzamer lopen.
Wel optimistisch overigens, obv van mijn HM tijd zegt dit schema dat ik wel een 3.22 kan lopen
Ik sta ingeschreven voor Amersfoort op 7 juni. Ik heb dan geen tijdsdocument voor ogen, die 1.55 klinkt prima.quote:Op maandag 20 april 2015 10:01 schreef Artoo het volgende:
En dit zou ik echt tof vinden. Ik ga maar eens kijken naar een halve marathon tegen het einde van mei. Of ik dan direct weer voor 1:50 durf te gaan weet ik nu niet helemaal, maar 1:55 is misschien ook een tof eerste doel, ook om het vertrouwen weer wat terug te krijgen. Of gewoon niet met pacers mee gaan überhaupt, en wel mijn eigen race lopen. Eventueel met jou.
Vond de voorspelde M-tijd ook erg optimistisch jaquote:Op maandag 20 april 2015 12:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Even een gemaakt om te kijken.
1 x pw interval, 1x lange duurloop 2 x duurloop.
die 2 duurloopjes zijn op hetzelfde tempo, dat ga ik denk ik bij mezelf veranderen, wat meer variatie aanbrengen. Bijvoorbeeld in een van de 2 twee tempoblokken in aanbrengen of zo, en de andere wat langzamer lopen.
Wel optimistisch overigens, obv van mijn HM tijd zegt dit schema dat ik wel een 3.22 kan lopen
Het is dat ik nu totaal niet getraind ben, maar ga dit voor volgend jaar ook maar eens met potlood in de agenda zetten. Een bizar concept dat je loopt totdat je ingehaald wordt door een autoquote:Dertig minuten na de start (11.30 uur UTC) vertrekt op elke locatie een Catcher Car of finishwagen. De lopers blijven in de race zolang ze deze auto vóór blijven. Als lopers door de finishwagen worden ingehaald, is de race voor hen voorbij. Dit gaat zo door totdat er nog maar 1 mannelijke en 1 vrouwelijke loper over is. Alleen zij worden uitgeroepen tot wereldkampioen Wings for Life World Run.
Wellicht dat dat voor mij ook wel wat is. Waarschijnlijk dat ik dat weekend een verjaardag heb van familie in Nijkerk en dat dan mooi te combineren valt.quote:Op maandag 20 april 2015 12:54 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik sta ingeschreven voor Amersfoort op 7 juni. Ik heb dan geen tijdsdocument voor ogen, die 1.55 klinkt prima.
Misschien wil Daywalk3r dan ook wel revanche nemen voor Enschede.
Lekker dat je weinig spierpijn hebt!quote:Op maandag 20 april 2015 12:57 schreef Voccar het volgende:
Had verwacht dat ik vanochtend met wat pijntjes/spierpijn wakker zou worden, maar kan nauwelijks merken dat ik gelopen heb gisteren. Vorig jaar moest ik toch wel even flink bijkomen van de halve marathon, denk dat dat toch ook wel komt doordat ik weer jaartje verder ben in mijn hardloop"carrière".
Heb hier volgens mij wel vaker gelezen dat het wel fijn is om de volgende dag even wat te fietsen. Dus ook maar even de fiets gepakt en 25km in iets meer dan uur gefietst. Was best lekker, al zou het me niks lijken dat als enige sport te doen.
7 juni klinkt vooralsnog goed! Ik ga even uitzoeken of ik dan kan. Dan heb ik nu even de tijd om te herstellen en dan in mei de trainingen te hervatten.quote:Op maandag 20 april 2015 12:54 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik sta ingeschreven voor Amersfoort op 7 juni. Ik heb dan geen tijdsdocument voor ogen, die 1.55 klinkt prima.
Misschien wil Daywalk3r dan ook wel revanche nemen voor Enschede.
Mocht de OP nog deze week worden hersteld, mag ik er dan uit voor aankomende zondag (kastelenloop Diepenheim, de Koningsnachtrun loop ik wel)?quote:
Ik moet over 16 weken 1:24 kunnen halen, met een langste training van 16 kmquote:Op maandag 20 april 2015 13:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik kan 1.37 op de halve volgens het Runnersworld schema. Eitje.
Lijkt me prima haalbaar voor jou!quote:Op maandag 20 april 2015 13:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik kan 1.37 op de halve volgens het Runnersworld schema. Eitje.
Die langste training lijkt me lang genoeg hoor. Ik vind alleen dat de RW schema's redelijk veel tempoloopjes en D2/D3 loopjes doen, niet veel interval en niet veel echt rustige kms.quote:Op maandag 20 april 2015 13:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik moet over 16 weken 1:24 kunnen halen, met een langste training van 16 km
Die gaat iets soortgelijks zeggen denk ik na je tijd van gisterenquote:Op maandag 20 april 2015 13:32 schreef DeLuna het volgende:
Runnersworld vindt dat ik wel 56:56 kan op de 10km.Ik wacht het schema van Endomondo wel af.
Interval valt me ook tegen ja, maar de hoeveelheid trainingen met draven is in verhouding wel wat veel.quote:Op maandag 20 april 2015 13:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Die langste training lijkt me lang genoeg hoor. Ik vind alleen dat de RW schema's redelijk veel tempoloopjes en D2/D3 loopjes doen, niet veel interval en niet veel echt rustige kms.
Die weet hij niet, hij denkt dat ik gisteren 28:53 heb gelopen (door het aan en uitzetten bij de start en finish). Dus dat wordt langzamer dan.quote:Op maandag 20 april 2015 13:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Die gaat iets soortgelijks zeggen denk ik na je tijd van gisteren
Ik heb er ook geen verstand van, alleen veel eigen ervaring inmiddels.quote:Op maandag 20 april 2015 08:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als je dat doet ivm blessures lijkt me dat ook wel het verstandigst. Ik heb er verder helemaal geen verstand van, maar als je een beetje rustig opbouwt hoor je dan op een gegeven moment niet minder last te krijgen van je scheenbeen? Lijkt me behoorlijk frustrerend als dat min of meer chronisch is.
Hmm gek, heeft de auto-pause niet gewerkt dan? Nouja, jij weet wel beterquote:Op maandag 20 april 2015 13:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die weet hij niet, hij denkt dat ik gisteren 28:53 heb gelopen (door het aan en uitzetten bij de start en finish). Dus dat wordt langzamer dan.
Maar draven is best hoog tempo.. Dat is mijn D3 tempo als ik mijn snelheden invul.quote:Op maandag 20 april 2015 13:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Interval valt me ook tegen ja, maar de hoeveelheid trainingen met draven is in verhouding wel wat veel.
En ik vindt 5 km verder lopen in een wedstrijd op tempo tov training wel veel verder...
Zo goed heb ik niet gekeken, omdat ik nu zelf mn eigen schema in elkaar klusquote:Op maandag 20 april 2015 13:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar draven is best hoog tempo.. Dat is mijn D3 tempo als ik mijn snelheden invul.
Dat zou leuk zijn inderdaad!quote:Op maandag 20 april 2015 13:08 schreef Voccar het volgende:
[..]
Wellicht dat dat voor mij ook wel wat is. Waarschijnlijk dat ik dat weekend een verjaardag heb van familie in Nijkerk en dat dan mooi te combineren valt.
10KM bij de Ekiden Rotterdam lijkt me een mooi doelquote:Op maandag 20 april 2015 13:50 schreef DeLuna het volgende:
Ik zit er zelfs over na te denken om het schema op Endomondo nu om te zetten naar een 10km. Het doel, 5km lopen, is tenslotte gisteren toch al bereikt.
Nog iets te vroeg wat mij betreftquote:Op maandag 20 april 2015 13:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
10KM bij de Ekiden Rotterdam lijkt me een mooi doel
Kijk, dit vind ik realistischerquote:Training plan for 10K on 4 September, 2015
Expected finish time at current fitness level 1h:01m:32s
Ik liep eind november op de 5 km (na 10 weken gestart te zijn met lopen) 27:45 bij een wedstrijdje.quote:Op maandag 20 april 2015 13:32 schreef DeLuna het volgende:
Runnersworld vindt dat ik wel 56:56 kan op de 10km.Ik wacht het schema van Endomondo wel af.
Runnersworld gaat er vanuit dat ik 10 km in zo'n 50 min af moet kunnen leggen. Of het schema nou voor 4 of 14 weken is, maakt blijkbaar niet al teveel uit. Ik vind overigens dat ik dat ook moet kunnen, maar dan wel volgens een eigen (lees: geen) schema.quote:Op maandag 20 april 2015 13:32 schreef DeLuna het volgende:
Het gaat er behoorlijk makkelijk af, geen blijvende schade aan overgehouden in ieder gevalquote:Op maandag 20 april 2015 13:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Jero_Nimo, gaat zo'n nummer op je hoofd er eigenlijk makkelijk af? Of loop je door de zon nu met een witte '84' op je zongebruinde hoofd rond op het werk?
He dat is vet grappig! Randy liep net iets sneller dan jou, maar heeft je niet kunnen inhalen. Moet je even van die bovenste 3 het pijltje aanzetten en dan afspelen.quote:Op maandag 20 april 2015 14:14 schreef La_Tramposa het volgende:
http://labs.strava.com/flyby/viewer/#288708163
Snapt iemand hier iets van?
ja je kunt (links) anderen die zelfde route aflegden aanvinken en dan op play drukken, en dan zie je jezelf en anderen over het parcours voortbewegen. Geinig, maar je hebt er niets aan.quote:Op maandag 20 april 2015 14:14 schreef La_Tramposa het volgende:
http://labs.strava.com/flyby/viewer/#288708163
Snapt iemand hier iets van?
Ik wil best een wedje afsluiten dat jij binnen 3 maanden onder de 58 minuten kunt lopenquote:Op maandag 20 april 2015 14:17 schreef DeLuna het volgende:
Oh als ik mijn tijd van gisteren invul geeft ie al een heel ander schema.59:26 geeft ie dan aan voor de 10km.
Maar de correlatie score is maar 6, wat zou dat betekenen dan?quote:Op maandag 20 april 2015 14:17 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
He dat is vet grappig! Randy liep net iets sneller dan jou, maar heeft je niet kunnen inhalen. Moet je even van die bovenste 3 het pijltje aanzetten en dan afspelen.
Kan je zien wie er allemaal in je buurt liep enzo.
Scheelt, het hoeft niet binnen 3 maanden.quote:Op maandag 20 april 2015 14:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik wil best een wedje afsluiten dat jij binnen 3 maanden onder de 58 minuten kunt lopen
Bij mijn activity van zondag sta jij wel in de flyby lijst, maar dan ben je nog op het middenterrein aan het opwarmenquote:Op maandag 20 april 2015 14:20 schreef La_Tramposa het volgende:
En Guard jij zou dan toch ook in het rijtje moeten staan?
De andere persoon was 6% van de tijd van jouw inspanning in jouw buurt ofzo.quote:Op maandag 20 april 2015 14:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar de correlatie score is maar 6, wat zou dat betekenen dan?
Wel grappig inderdaad!
Ja, maar dat geeft in bijna alle berekeningen een zeer snelle tijd.quote:
Ik had een keer een suggestie gemaild om de Via Belgica daarin op te nemen, helaas tot op heden nog geen actie op gezienquote:Op maandag 20 april 2015 15:09 schreef MaleDuck het volgende:
Op strava toch ook wel een leuke lijst met internationale loopjes: https://www.strava.com/featured-running-races
Ja en ik had dus het omgekeerde, toen dat meisje me inhaalde dacht ik No way jose! Maar het werkt denk ik alleen als iemand eigenlijk bijna dezelfde snelheid heeft. Als je dan ingehaald wordt, baal je wel echt. Als iemand er echt in 3km/u harder voorbij loopt denk ik, ach ja.quote:Op maandag 20 april 2015 15:29 schreef Guard het volgende:
Gister zeker niet![]()
Liep al redelijk op mijn max, en die snelle jongens bijhouden ging toch niet lukken. Dus dat heeft dan weinig zin.
Ligt er een beetje aan, als ik ingehaald word door iemand van wie ik weet dat hij ongeveer van hetzelfde niveau is, dan probeer ik aan te haken. Lukt dat niet, dan is dat niet goed voor het vertrouwen en loop ik daarna een stuk minder. Als het iemand is die veel sneller is, dan maakt dat niet zoveel uitquote:Op maandag 20 april 2015 15:25 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)dbbb25e3193f4c41d7a8
Werkt dit voor jullie zo?
Dat wel ja, een mikpunt wat je binnenhengelt werkt altijd wel motiverendquote:Op maandag 20 april 2015 15:40 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Andersom: van het inhalen van mensen ga ik beter lopen. En dan maakt het niet uit of het concurrenten zijn, of bijv achterblijvers van een andere afstand. Inhalen is altijd goed
Waarom niet eerst je oude schema afmaken voor je aan die 10 begint? Even stabiliseren na al dat opbouwen kan geen kwaad, voor je weer verder gaat.quote:Op maandag 20 april 2015 13:50 schreef DeLuna het volgende:
Ik zit er zelfs over na te denken om het schema op Endomondo nu om te zetten naar een 10km. Het doel, 5km lopen, is tenslotte gisteren toch al bereikt.
Jij liep gisteren 27 hoog?quote:Op maandag 20 april 2015 14:17 schreef DeLuna het volgende:
Oh als ik mijn tijd van gisteren invul geeft ie al een heel ander schema.59:26 geeft ie dan aan voor de 10km.
Nee ik ga niet naar Rotterdam.quote:Op maandag 20 april 2015 17:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarom niet eerst je oude schema afmaken voor je aan die 10 begint? Even stabiliseren na al dat opbouwen kan geen kwaad, voor je weer verder gaat.
Kom je trouwens ook naar de Ekiden Rotterdam?
Dit. Heerlijke training gehad, en dat ruim een week na de marathon. Oke, het was maar 6k, maar toch lekker op tempo met twee snelle kms. Genotenquote:
Bram Bakker is de 30k voorbij en zit op schema voor 3:13:48, hij liep toch op dat 14km schema?quote:Op maandag 20 april 2015 16:25 schreef Wolve000 het volgende:
Voor de mensen die Boston willen volgen: http://watchlive.baa.org/
Ik dacht dat die gisteren was, maar blijkbaar vinden ze het handig om 'm op een maandag te lopen. Rare lui daar in de VS.
-edit- blijkbaar omdat: The Boston Marathon is run each year on the third Monday of April - Patriots' Day in the Commonwealth of Massachusetts.
Zaterdag 4 juli. We zoeken nog lopers.quote:Op maandag 20 april 2015 18:57 schreef TMan het volgende:
Die Ekiden, wanneer is die? De op is kwijt.
Het lijkt er op dat ik dan kan, zet mij er maar bijquote:Op maandag 20 april 2015 19:03 schreef pijll het volgende:
[..]
Zaterdag 4 juli. We zoeken nog lopers.
Toch in 3 van de 4 snelste teams (tot nu toequote:Op maandag 20 april 2015 18:53 schreef pijll het volgende:
Ekiden-stats! Alle Fok-teams op een rijtje
1. 2:46:01 Fok! wat snel (2014)
2. 2:54:18 Fok!ing Fast (2013)
3. 3:12:38 Fok! in Zwolle (2015)
4. 3:27:13 Niet mokken, lekker Fok!en (2014)
5. 3:33:19 Team Fok! (2012)
6. 3:42:02 Fok!ing in Love (2014)
7. 3:45:46 Fok!ing Awesome (2013)
8. 3:46:21 Fok!ing hard gezwoten (2014)
9. 3:50:24 Fok!ing Determination (2014)
10. 3:53:01 Niet Fok!en, maar lopen (2013)
11. 3:54:06 Run, Fok!, run! (2013)
12. 4:11:51 Fok!ing Girlpower (2013)
13. 4:31:42 Ladies in Fok! (2014)
Voor wie ook nog mee wil doen: http://ekideneindhoven.nl (op 30 mei).
Kurk.quote:Op maandag 20 april 2015 19:16 schreef TMan het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat ik dan kan, zet mij er maar bij
Wel even onder voorbehoud dat mevrouw niet twee weken te vroeg bevalt, dan heb ik wat anders te doen
Je kan ook de conclusie trekken dat jij de remmende factor was.quote:Op maandag 20 april 2015 19:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Toch in 3 van de 4 snelste teams (tot nu toe) gelopen, alleen niet in het snelste.
Maar goed, 3 van de 4, dat doet niemand me na
Scorebord journalistiekquote:Op maandag 20 april 2015 19:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Je kan ook de conclusie trekken dat jij de remmende factor was.
Misschien ik wel, weet niet meer welk team ik liep mijn 10k, na de 5kquote:Op maandag 20 april 2015 19:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Toch in 3 van de 4 snelste teams (tot nu toe) gelopen, alleen niet in het snelste.
oh ja jij hebt al twee jaar op rij 2x gelopenquote:Op maandag 20 april 2015 19:25 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Misschien ik wel, weet niet meer welk team ik liep mijn 10k, na de 5k.
Niet voor 'Niet mokken lekker Fok!ken' iig.quote:Op maandag 20 april 2015 19:25 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Misschien ik wel, weet niet meer welk team ik liep mijn 10k, na de 5k.
Ha, ik zat wel in het snelste team!quote:Op maandag 20 april 2015 19:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh das jammerquote:Op maandag 20 april 2015 19:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Niet voor 'Niet mokken lekker Fok!ken' iig.
Nee 1e jaar niet, toen liep ik alleen een tegenvallende 10..quote:Op maandag 20 april 2015 19:28 schreef Guard het volgende:
[..]
oh ja jij hebt al twee jaar op rij 2x gelopen
42 minuten ofzo toch? Inderdaad erg traag.quote:Op maandag 20 april 2015 19:44 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nee 1e jaar niet, toen liep ik alleen een tegenvallende 10..
oh ja dat leek gewoon 2x zo langquote:Op maandag 20 april 2015 19:44 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nee 1e jaar niet, toen liep ik alleen een tegenvallende 10..
Ik in het langzaamstequote:Op maandag 20 april 2015 19:38 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ha, ik zat wel in het snelste team!
Nee, Quoi.quote:Op maandag 20 april 2015 19:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik in het langzaamstemaar dat was misschien sneller geweest als ik gewoon had gelopen ipv dat quoi 2x moest. Of was dat hatsa?
In het langzaamste toch? Samen met Yuki, en een paar fokkers uit een lang vervlogen verleden.quote:Op maandag 20 april 2015 20:03 schreef mosselmossel het volgende:
Ik zat in 2012 in het snelste team! ^^
Daar liep ik ook in ja!quote:Op maandag 20 april 2015 20:55 schreef pijll het volgende:
[..]
In het langzaamste toch? Samen met Yuki, en een paar fokkers uit een lang vervlogen verleden.
quote:Op maandag 20 april 2015 19:15 schreef Murmeli het volgende:
Heeft iemand een foto vsn het winnende ekidenteam 2014? Voor pijll. Hij durft niks te vragen.
Dank u wel.
Ja, plus quinoa en chiazaadquote:Op maandag 20 april 2015 19:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Bram Bakker is de 30k voorbij en zit op schema voor 3:13:48, hij liep toch op dat 14km schema?
Dan zou ik inderdaad rust houden, want het klinkt (zonder van een afstand de dokter uit te willen hangen) als overbelasting. Ik had eind vorig jaar ook zoiets en daar liep ik maar mee door, tot ik erg veel pijn had na een rondje lopen (ook met een sprintje erin) en de volgende dag niet eens meer kon lopen. Toen heb ik een maand niet meer hardgelopen en dat is toch jammer als je wel wil rennen. En jammer van de opbouw.quote:Op maandag 20 april 2015 21:32 schreef xMissi het volgende:
Wauwie ik heb heerlijk getraind!
1x 10 minuten op Z1 toen 4x3 min op een stuk hoger tempo, ik denk voor mij Z2/3?? met elke x 1 min wandelen er tussen. En toen ik gok no 1x 10 minuten op Z1. En op het laatst nog een eindsprint...Die ging dus finaal mis. Nu heb ik echt veel last van mn knie aan de buitenkant. Ik twijfel nu of ik gewoon even een week rust moet houden (donderdag en maandag trainen ze toch niet) , of gewoon zelf zaterdag ff rustig aan ? Het probleem is alleen ook dat doordat ik op een plantenkwekerij werk die niet geautomatiseerd is, vaak hele dagen op mn knieen zit.. Ook niet echt bevordelijk dusja...
Afijn belangrijker is dus dat ik weer 5 bekertjes heb behaald op endomondo en de 5 km nu in 39:30! Jipppie, ik had voor Nijmegen 38:30 opgegeven dus komt helemaal goed nu!
Linkje (en nu wel gelogd!)
http://app.endomondo.com/workouts/506898794/19432788
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 april 2015 21:55 schreef indepoeier het volgende:
Guard heeft nog een mooie Ekiden-foto van me gevonden, de eindsprint naar de wissel.
In de categorie zweeffoto's: "Ik vlieg!"Wow! Goed vleugelwerk ook. Lijkt alsof je echt gaat opstijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik train gelukkig met een groep en de trainer daarvan is fysio, dus hij houd het wel redelijk in de gaten. Ik denk meer dat het van die eindsprint was, heb mn knie wel wat meer gevoeld vandaag maar wel zegmaar dat ik gewoon door kan gaan en niet hoef te stoppen. Heb zelfs nog rustiger gelopen. En dat hielp toen. Maar nu dit. Ik kijk gewoon even hoe het morgen gaat, het trekt vast wel weer weg. Het voelt nu als een soort van steek als ik er op ga staan . Lopen zelf gaat nog wel. Nou goed we wachten het wel even af. Weekje rust is ook een x lekkerquote:Op maandag 20 april 2015 21:50 schreef Vork het volgende:
[..]
Dan zou ik inderdaad rust houden, want het klinkt (zonder van een afstand de dokter uit te willen hangen) als overbelasting. Ik had eind vorig jaar ook zoiets en daar liep ik maar mee door, tot ik erg veel pijn had na een rondje lopen (ook met een sprintje erin) en de volgende dag niet eens meer kon lopen. Toen heb ik een maand niet meer hardgelopen en dat is toch jammer als je wel wil rennen. En jammer van de opbouw.
quote:Op maandag 20 april 2015 21:55 schreef indepoeier het volgende:
Guard heeft nog een mooie Ekiden-foto van me gevonden, de eindsprint naar de wissel.
In de categorie zweeffoto's: "Ik vlieg!"CooolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Da's het aangeven van het lint hè. Doe ik anders nooit...quote:Op maandag 20 april 2015 21:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wow! Goed vleugelwerk ook. Lijkt alsof je echt gaat opstijgen
Niet?quote:Op maandag 20 april 2015 22:04 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Da's het aangeven van het lint hè. Doe ik anders nooit...
Even kijken hoe het voelt ja. Volgende loopje niet te hard willen. En zodra het pijn gaat doen stoppen met de inspanning. Dikke kans dat t dan meevalt .quote:Op maandag 20 april 2015 21:58 schreef xMissi het volgende:
[..]
Ik train gelukkig met een groep en de trainer daarvan is fysio, dus hij houd het wel redelijk in de gaten. Ik denk meer dat het van die eindsprint was, heb mn knie wel wat meer gevoeld vandaag maar wel zegmaar dat ik gewoon door kan gaan en niet hoef te stoppen. Heb zelfs nog rustiger gelopen. En dat hielp toen. Maar nu dit. Ik kijk gewoon even hoe het morgen gaat, het trekt vast wel weer weg. Het voelt nu als een soort van steek als ik er op ga staan . Lopen zelf gaat nog wel. Nou goed we wachten het wel even af. Weekje rust is ook een x lekker.
Jaa dat zei de trainer ook al. Ga ik ook doen. Maar zoals ik al zei mijn werk helpt daar niet aan mee(en ik kan echt niks anders doen).. Nouja ik hoop gewoon dat ik morgen wakker word en het gewoon weg is hahaquote:Op maandag 20 april 2015 22:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Even kijken hoe het voelt ja. Volgende loopje niet te hard willen. En zodra het pijn gaat doen stoppen met de inspanning. Dikke kans dat t dan meevalt .
Broek aan met kniebescherming op je werk?quote:Op maandag 20 april 2015 22:25 schreef xMissi het volgende:
[..]
Jaa dat zei de trainer ook al. Ga ik ook doen. Maar zoals ik al zei mijn werk helpt daar niet aan mee(en ik kan echt niks anders doen).. Nouja ik hoop gewoon dat ik morgen wakker word en het gewoon weg is hahaKomt heus wel goed!
Die zijn er alleen voor mannen.. Maargoed wel geprobeerd en kniebeschermers ook maar het zit gewoon niet en gaat irriteren, vooral die kniebeschermers.. Maar ik zal hier niet gaan zitten mauwen over mn werk haha, had ik maar een beter vak of verder moeten leren tochquote:Op maandag 20 april 2015 22:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Broek aan met kniebescherming op je werk?
Top!quote:Op maandag 20 april 2015 22:55 schreef wyccie het volgende:
Hier ook fijne training gehad. Conditie en benen weer helemaal goed. Ik liep daarnet de trap op en voelde me zo goed dat ik dacht aan een tweede marathon op korte termijn. Maar dat ga ik niet doen. Alleen al het gevoel te hebben het te kunnen is al zo fijn.
Wat is de deadline?quote:Op maandag 20 april 2015 19:03 schreef pijll het volgende:
[..]
Zaterdag 4 juli. We zoeken nog lopers.
Nou, het hangt van mijn werk af of er een najaarsmarathon komt.quote:Op maandag 20 april 2015 23:41 schreef pijll het volgende:
[..]
Top!
Dus er komt ooit nog wel een tweede?
Jij hebt ook op de 12e gelopen?? Ik heb net 10km heel rustig gedaan en voel me nog steeds stram en vermoeid. Klotemarathonsquote:Op maandag 20 april 2015 22:55 schreef wyccie het volgende:
Hier ook fijne training gehad. Conditie en benen weer helemaal goed. Ik liep daarnet de trap op en voelde me zo goed dat ik dacht aan een tweede marathon op korte termijn. Maar dat ga ik niet doen. Alleen al het gevoel te hebben het te kunnen is al zo fijn.
Wanneer de inschrijving vol zit. Maar ook als je je daarvoor al aanmeldt, kan het zijn dat ik geen team meer vol krijg, en dan ben je reserve.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
quote:Op dinsdag 21 april 2015 04:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
laatste aankoop in voorbereiding op NasebyWhahahahaha! Wat zegt mevrouw RD ervan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Misschien moet je de volgende keer net als Devv met een enorme vlag lopen, dan maken de anderen nog een kleine kans:-)quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:48 schreef Jero_nimo het volgende:
http://naturailrunner.blo(...)-stormloop-2015.html
Voor degene die weer wat tijd teveel hebben enzo... Heeft ook eigenlijk niets met hardlopen te maken
Zo dat is snel al weer! Ik zou wel aanraden een beetje op de richtlijnen voor hersteltijd te letten, want het is echt vervelend als je tijdens een wedstrijd de klap krijgt dat je toch te vroeg weer begonnen bent.. Maar wel heel fijn dat het nu al zo voelt natuurlijk!quote:Op maandag 20 april 2015 23:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, het hangt van mijn werk af of er een najaarsmarathon komt.
Als ik de week voor Leiden niet al twee loopjes had gepland en de temperatuur kon bestellen, had ik 'm gelopen.
Dat is heel verleidelijk, maar ik zou het maar niet doen. Onder de huid zitten na de meeste marathons nog zoveel dingen die niet helemaal hersteld zijn. Het is makkelijk om na een marathon je lijf te overschatten.quote:Op maandag 20 april 2015 23:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, het hangt van mijn werk af of er een najaarsmarathon komt.
Als ik de week voor Leiden niet al twee loopjes had gepland en de temperatuur kon bestellen, had ik 'm gelopen.
Ge-wel-dig verslag weer Jero!quote:Op dinsdag 21 april 2015 00:48 schreef Jero_nimo het volgende:
Voor degene die weer wat tijd teveel hebben enzo... Heeft ook eigenlijk niets met hardlopen te maken
Haha, ja, dat weet ikquote:Op dinsdag 21 april 2015 08:00 schreef mosselmossel het volgende:
Ga gewoon die langzame groepjes eens doen. Het is hoe dan ook beter voor je knie en je zou er bovendien nog best weleens sneller van kunnen worden dan je al bent (van langzaam lopen word je snel, je weet zelluf). Als je dan merkt dat je continu vooraan loopt zonder problemen, kun je het weer aankaarten.
Overigens is er bij onze vereniging wel wat meer ruimte voor eigen initiatief. Als jij denkt dat je weer met de groep mee kan, dan kan dat.
Bij ons ga je sowieso geen groep terug. Als je in de wedstrijdgroep traint train je in de wedstrijdgroep, en als je bij de recreanten wilt trainen bij de recreanten. Mensen die geblesseerd zijn doen vaak de warming up mee (dat is al de helft van de training), met alternatieve oefeningen die speciaal goed zijn voor die blessure of omdat ze sommige oefeningen nog niet mogen/kunnen. Daarna gaan ze of weer naar huis of doen een rustig programma. Maarja op de baan rent iedereen bij ons sowieso zijn eigen programma dus of je nou heel rustig 200tjes doet of keihard 1000mtjes maakt niemand wat uit..quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:53 schreef Murmeli het volgende:
Vraag voor degenen die bij een AV of loopgroep trainen:
Hoe wordt er bij jullie omgegaan met herstel van blessures? Is er dan overleg (telefonisch of irl) over evt tijdelijk groepje terug/aanpassing schema voor herstel? Of bepalen zij wat je moet doen? Of moet/mag je t zelf bedenken? Of nog anders misschien?
Ik heb namelijk weer een beetje de kriebels bij mijn loopgroep. Ze willen me nu 2 groepen terug zetten (naar een evy tot 10 km groep ongeveer, weet niet precies, want ze geven mij het schema niet). Alleeen met de uitleg: je wil te snel terug naar je oude niveau en dan raak je straks weer geblesseerd.
Nu begrijp ik de gedachte, en ik wil best een paar weken met die groep meelopen. Maar ik wil wel snel door weer naar de groep daarboven. Dat is niet mijn oude groep, maar een 10-15 km groep die heeeeel langzaam loopt (10 km boven 62 min, de meesten denk ik 65+ min, duurloop 7.30-8.00).
Mijn oude groep ga ik dit seizoen niet halen, althans niet voor vast. Die kon ik wel bijbenen maar is erg op het randje voor mij, dus te groot risico. Vind ik zelf.
Nu heb ik haar (trainster) zondag een reactie op fb gestuurd (gesprek hierover liep op fbik was begonnen op mail maar zij reageerde in de fb groep
) of ik haar kon bellen, omdat ik mail en fb niet vind werken voor dit gesprek.
Stuurt ze me gisteravond een mail, met dus alleen de uitleg dat ze vindt dat ik te snel naar mijn oude niveau wil.
Ligt het nou aan mij dat ik dit raar/demotiverend vind, gaat het bij een AV ook zo? Of is het inderdaad raar? Ik ben geen kind van 12, en zo voel ik me wel benaderd op deze manier. Ze kan toch op zn minst even aanhoren wat mijn eigen plan is en me bijv het schema van die andere groep geven? Dan kan ik me daar zelf even in verdiepen en kijken wat ik ervan vind.
Dit soort reacties krijg ik dus steeds al sinds mijn knie is gaan kutten (2,5 maand) en ik ben dus al die tijd niet naar een training gegaan omdat ik daar totaal geen motivatie voor voel.
Hoe denken jullie hierover?
laatste aankoop in voorbereiding op NasebyGa je daar de hele tijd op lopen, of zijn die voor het als het wat zwaarder gaat worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Bij Haag heb je een blessuregroep die onder begeleiding van een fysio traintquote:Op dinsdag 21 april 2015 07:53 schreef Murmeli het volgende:
Hoe wordt er bij jullie omgegaan met herstel van blessures? Is er dan overleg (telefonisch of irl) over evt tijdelijk groepje terug/aanpassing schema voor herstel? Of bepalen zij wat je moet doen? Of moet/mag je t zelf bedenken? Of nog anders misschien?
Ik heb namelijk weer een beetje de kriebels bij mijn loopgroep. Ze willen me nu 2 groepen terug zetten (naar een evy tot 10 km groep ongeveer, weet niet precies, want ze geven mij het schema niet). Alleeen met de uitleg: je wil te snel terug naar je oude niveau en dan raak je straks weer geblesseerd.
Nu begrijp ik de gedachte, en ik wil best een paar weken met die groep meelopen. Maar ik wil wel snel door weer naar de groep daarboven. Dat is niet mijn oude groep, maar een 10-15 km groep die heeeeel langzaam loopt (10 km boven 62 min, de meesten denk ik 65+ min, duurloop 7.30-8.00).
Mijn oude groep ga ik dit seizoen niet halen, althans niet voor vast. Die kon ik wel bijbenen maar is erg op het randje voor mij, dus te groot risico. Vind ik zelf.
Nu heb ik haar (trainster) zondag een reactie op fb gestuurd (gesprek hierover liep op fbik was begonnen op mail maar zij reageerde in de fb groep
Stuurt ze me gisteravond een mail, met dus alleen de uitleg dat ze vindt dat ik te snel naar mijn oude niveau wil.
Ligt het nou aan mij dat ik dit raar/demotiverend vind, gaat het bij een AV ook zo? Of is het inderdaad raar? Ik ben geen kind van 12, en zo voel ik me wel benaderd op deze manier. Ze kan toch op zn minst even aanhoren wat mijn eigen plan is en me bijv het schema van die andere groep geven? Dan kan ik me daar zelf even in verdiepen en kijken wat ik ervan vind.
Dit soort reacties krijg ik dus steeds al sinds mijn knie is gaan kutten (2,5 maand) en ik ben dus al die tijd niet naar een training gegaan omdat ik daar totaal geen motivatie voor voel.
laatste aankoop in voorbereiding op NasebySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
Zo he, das wel een keurige begeleiding!quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Bij Haag heb je een blessuregroep die onder begeleiding van een fysio traintMaar je kan vrij gemakkelijk tussen groepen switchen als het even wat rustiger moet, al wordt het niet altijd gewaardeerd. Het geluk is dat iedereen met hetzelfde schema loopt, alleen de tempo's verschillen per groep.
Hier staat wat meer over de blessure herstelgroep: http://www.haagatletiek.nl/web/blessure-herstelgroep/
Voor mij zou het voldoende zijn om te zeggen: "bedankt voor alles, maar ik ga deze loopgroep verlaten".quote:
Kee, tnx. Ja, baan is anders natuurlijk. En bij ons zijn er alleen recreanten.quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Bij ons ga je sowieso geen groep terug. Als je in de wedstrijdgroep traint train je in de wedstrijdgroep, en als je bij de recreanten wilt trainen bij de recreanten. Mensen die geblesseerd zijn doen vaak de warming up mee (dat is al de helft van de training), met alternatieve oefeningen die speciaal goed zijn voor die blessure of omdat ze sommige oefeningen nog niet mogen/kunnen. Daarna gaan ze of weer naar huis of doen een rustig programma. Maarja op de baan rent iedereen bij ons sowieso zijn eigen programma dus of je nou heel rustig 200tjes doet of keihard 1000mtjes maakt niemand wat uit..
Nou.. Als iemand de groep kapot trekt doordat hij te snel is voor de rest, of juist iedereen ophoudt waardoor iedereen alleen maar aan het vegen is..quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind het sowieso gek dat al die loopgroepen gaan bepalen wanneer jij een groep hoger of lager moet. Natuurlijk, wanneer je jezelf echt gigantisch over of onderschat mogen ze je dat best proberen duidelijk te maken maar uiteindelijk is het toch je eigen keuze.. Als jij graag achteraan een groep wilt bungelen omdat je denkt dat je daar beter van wordt, of juist liever bij een groep blijft die misschien iets te langzaam is, hoe hebben zij daar dan iets van te vinden?
Hm dat is wel lastig! Met 3 groepen heb je eigenlijk geen keusquote:Op dinsdag 21 april 2015 08:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kee, tnx. Ja, baan is anders natuurlijk. En bij ons zijn er alleen recreanten.
Er zijn grofweg 3 groepen:
5 km; gesplitst in 0-5 en 5-10 km (geloof ik). Tempo weet ik niet.
De 10-15 km groep. Tempo schreef ik hierboven.
Lange afstandsgroep, die lopen 10 km sub57 en duurloop/inlooptempo 6.20.
Beetje weinig keus dus ook...
Het zou kunnen dat ze dan wel wil praten ja....quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Hm dat is wel lastig! Met 3 groepen heb je eigenlijk geen keusKan je die trainster niet persoonlijk spreken voor/na de training?
Gaat misschien wat makkelijker dan via e-mail of FB. Stel voor hoe jij het graag zou willen en waarom en leg dat aan haar voorquote:Op dinsdag 21 april 2015 08:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat ze dan wel wil praten ja....
Ja, daarom stelde ik dus ook zondag al voor om te bellen, maar dat wilde ze blijkbaar nietquote:Op dinsdag 21 april 2015 08:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Gaat misschien wat makkelijker dan via e-mail of FB. Stel voor hoe jij het graag zou willen en waarom en leg dat aan haar voor
Lekker laten gaan. Dat eerste gebeurt als het goed is niet, als de trainer gewoon zorgt dat hij/zij zelf vooraan blijft lopen en het tempo bepaalt. Dat tweede is wel lastiger maarja, ook een beetje eigen verantwoordelijkheid van die persoon dan lijkt me. Je kunt 2, 3 keer voorstellen om naar een andere groep te gaan of waarschuwen dat diegene zichzelf kapot loopt, maar als diegene dan nog steeds koppig blijft, dan gaat hij maar 50m achter de groep aan lopen. Het zijn allemaal volwassen mensen onder elkaar toch..quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou.. Als iemand de groep kapot trekt doordat hij te snel is voor de rest, of juist iedereen ophoudt waardoor iedereen alleen maar aan het vegen is..
Dan is het voor de groep het beste als iemand naar een hogere/lagere groep gaat.
Maar jij wil dus als ik het goed begrijp naar die 10-15km groep die langzaam loopt. Dat is toch een verstandige keuze lijkt me?quote:Op dinsdag 21 april 2015 08:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kee, tnx. Ja, baan is anders natuurlijk. En bij ons zijn er alleen recreanten.
Er zijn grofweg 3 groepen:
5 km; gesplitst in 0-5 en 5-10 km (geloof ik). Tempo weet ik niet.
De 10-15 km groep. Tempo schreef ik hierboven.
Lange afstandsgroep, die lopen 10 km sub57 en duurloop/inlooptempo 6.20.
Beetje weinig keus dus ook...
Edit: Denk dat ik toch maar bij PAC ga proberen. Ik ben te fanatiek voor die loopgroep, denk ik. Afremmen vind ik prima, maar demotiveren niet.
Ja, dat lijkt mij ookquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar jij wil dus als ik het goed begrijp naar die 10-15km groep die langzaam loopt. Dat is toch een verstandige keuze lijkt me?
Daarom zeg ik ook, als iemand de groep kapot trekt is het tijd om naar een andere groep te gaanquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Lekker laten gaan. Dat eerste gebeurt als het goed is niet, als de trainer gewoon zorgt dat hij/zij zelf vooraan blijft lopen en het tempo bepaalt. Dat tweede is wel lastiger maarja, ook een beetje eigen verantwoordelijkheid van die persoon dan lijkt me. Je kunt 2, 3 keer voorstellen om naar een andere groep te gaan of waarschuwen dat diegene zichzelf kapot loopt, maar als diegene dan nog steeds koppig blijft, dan gaat hij maar 50m achter de groep aan lopen. Het zijn allemaal volwassen mensen onder elkaar toch..
Ja, dit had ik vorig jaar dus ook. Liep ik in mn eentje voorop en niet dat iemand het dan effe zei als ik de verkeerde kant opliep ofzo. Maar ik ben nu wel beter geworden in langzaam lopen, gelukkig.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, als iemand de groep kapot trekt is het tijd om naar een andere groep te gaan. Dat te snel lopen kwam regelmatig voor bij Haag (*kijkt naar Yur*) en dan mocht diegene door naar een volgende groep.
En wilde je toen ook harder gaan lopen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:22 schreef Guard het volgende:
Ik werd trouwens gisteren tijdens mijn training ingehaald door een stoomtrein
Dan krijg ik daar weer discussie over. En daar heb ik geen zin in. Ik kom daar voor mijn lol en niet om met een boze trainer te gaan lopen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 09:48 schreef Quoi het volgende:
En als jij gewoon de komende training aansluit bij de groep van jouw keuze en gewoon gaat trainen? Niemand die je er weg zal slepen. Bij mij (genoeg daarover gezegd) zijn we het ook niet altijd eens, maar train ik gewoon in welke groep ik wil.
Ik heb trouwens heel veel zin om te trainen vanavond!
Ik haal wel eens van die grote schepen op t Amsterdam Rijn kanaal inquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:22 schreef Guard het volgende:
Ik werd trouwens gisteren tijdens mijn training ingehaald door een stoomtrein
Zo'n "bootje" heeft best veel pk's jaquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik haal wel eens van die grote schepen op t Amsterdam Rijn kanaal inDat voelt altijd wel cool, dat jij met je beentjes gewoon sneller gaat dan zo'n miljoentonner!
Ik geloof dat zwabber ondertussen het antwoord had gegeven. Maar ik wist er verder niets van, dus dat is maar goed ook.quote:Op maandag 20 april 2015 19:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Bram Bakker is de 30k voorbij en zit op schema voor 3:13:48, hij liep toch op dat 14km schema?
Billenbijters?quote:Op maandag 20 april 2015 21:41 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat was ook wel echt het billenbijters-teamSnellerts!
Dan heb je meteen het gesprek dat je wilt voeren. En een prima onderbouwingquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dan krijg ik daar weer discussie over. En daar heb ik geen zin in. Ik kom daar voor mijn lol en niet om met een boze trainer te gaan lopen.
Ik ga er nog even over nadenken. Morgenavond met de 5 km groep mee, of overdag zelf lopen en 's avonds bij PAC langs om kennis te maken. Ik denk dat laatste. Mede ook omdat er bij mijn huidige cluppie geen groep is die op mijn oude niveau zit. Alleen die snellies en de langzame kletskousen.
En super dat je zin hebt in trainen vanavond! Ik heb ook zin om te lopen maar vandaag geen tijd.
Gisteren nog aangehadquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Billenbijters?
Die prachtige groene shirts die we kregen.![]()
Gaaf verslag zeg! Je hebt ook nog moeten zwemmen, pfoe. Maar wel leuk dat je als een soort VIP door dat parcours mochtquote:Op dinsdag 21 april 2015 00:48 schreef Jero_nimo het volgende:
Na 5 uur mocht je geen nieuwe ronde meer in. De huidige ronde mocht je gewoon afmaken jaquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gaaf verslag zeg! Je hebt ook nog moeten zwemmen, pfoe. Maar wel leuk dat je als een soort VIP door dat parcours mochtIk snap alleen nog niet helemaal hoe het werkt met al die verschillende rondes. Wat nou als je na 5.5 uur ergens halverwege een ronde was geweest? Of mocht iedereen gewoon de ronde waar hij mee bezig was afmaken?
En heb je enig idee hoe hard je hebt gelopen tussen de hindernissen door? Moet echt hoog tempo geweest zijn of niet?
Wegwezen daarquote:Op dinsdag 21 april 2015 09:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dan krijg ik daar weer discussie over. En daar heb ik geen zin in. Ik kom daar voor mijn lol en niet om met een boze trainer te gaan lopen.
Ik ga er nog even over nadenken. Morgenavond met de 5 km groep mee, of overdag zelf lopen en 's avonds bij PAC langs om kennis te maken. Ik denk dat laatste. Mede ook omdat er bij mijn huidige cluppie geen groep is die op mijn oude niveau zit. Alleen die snellies en de langzame kletskousen.
En super dat je zin hebt in trainen vanavond! Ik heb ook zin om te lopen maar vandaag geen tijd.
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:17 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dan heb je meteen het gesprek dat je wilt voeren. En een prima onderbouwingMaar succes, ik snap ook dat je ergens anders gaat kijken.
Nee dat snap ik, weet ook niet of een horloge dat zou overlevenquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:31 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Na 5 uur mocht je geen nieuwe ronde meer in. De huidige ronde mocht je gewoon afmaken ja
Eerste 2 uur heb ik iets rustiger gelopen, Denk zo'n 11/12 per uur. Toen ik iets ging aanzetten ging het meer richting de 13.5 denk ik, soms iets sneller, soms wat minder. Maar liep alles op gevoel, horloge bij een Obstakelrun vind ik niet erg handig.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:33 schreef YUR het volgende:
[..]
Wegwezen daar
Ik neem aan dat je voor je eigen plezier loopt? Dan zou ik me daarin vooral niet tegen laten houden
Sadisten, die fysio'squote:Op dinsdag 21 april 2015 10:47 schreef YUR het volgende:
De fysio heeft me net weer te grazen genomen. Vanavond eens ff een klein beetje testen hoe ik er voor sta...
Allemaal dingen die niet fijn zijnquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Sadisten, die fysio'swat heeft ie uitgevroten?
Pijn in mijn knie die erger wordt naarmate ik langer achter elkaar hardloopquote:
Waar zit je ergens? Er zijn zoveel loopgroepen tegenwoordig, dat je je niet hoeft te hechten aan een groep, lijkt me.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:36 schreef Murmeli het volgende:
En ja, ik vind het lopen echt geweldig, maar graag zonder gezeik![]()
Ik vind het fijn dat jullie allemaal meedenkenwordt zeer gewaardeerd.
En ik merk dat ik blijer word van het idee om weg te gaan dan om het gesprek nog aan te gaan. Dus ik ga op zoek naar wat anders.
Ik ben verdorie 40, geen 12.
Heerlijk!quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Pijn in mijn knie die erger wordt naarmate ik langer achter elkaar hardloop
5km is wel ongeveer het kritische kritieke punt jaquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Heerlijk!
Hardlopen is slecht voor jemisschien moet je ook naar de 5 km groep
/cynisme
Rotterdam. Ik heb geen ootoo dus ik kan niet zo ver reizen. Maar PAC en RA zitten in het kralingse bos en dat kan ik aanfietsenquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:03 schreef Vork het volgende:
[..]
Waar zit je ergens? Er zijn zoveel loopgroepen tegenwoordig, dat je je niet hoeft te hechten aan een groep, lijkt me.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:04 schreef YUR het volgende:
[..]
5km is wel ongeveer het kritische kritieke punt ja
I knowquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:16 schreef Guard het volgende:
[..]dat klinkt niet echt hoopvol voor juli, tbh.
Kop op. Je weet ook dat je met de basisconditie die je hebt weer snel terug kan komenquote:
quote:
Ah, ik ben gisteren voor het laatst bij de osteopaat geweest, dat merk ik vandaag ook welquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:47 schreef YUR het volgende:
De fysio heeft me net weer te grazen genomen. Vanavond eens ff een klein beetje testen hoe ik er voor sta...
Kijk je uit voor wielrennersquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Rotterdam. Ik heb geen ootoo dus ik kan niet zo ver reizen. Maar PAC en RA zitten in het kralingse bos en dat kan ik aanfietsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Bij ons lopen verschillende fysio's mee, en je bent vrij om groepen lager te trainen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 07:53 schreef Murmeli het volgende:
Mooi land hequote:Op dinsdag 21 april 2015 11:45 schreef Guard het volgende:
Omzetten naar naar de 16 zou ik niet doen. Super mooi enzo de E16, maar de stap terug van E51 naar E16 is echt te groot om alleen daarvoor naar Zwitserland af te reizen.
Ik was daar nog een anderhalve week extra om te genieten van al het moois, en dan is het wel de moeite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Groep omlaag mag bij ons ook wel. Ze houden je alleen te lang laag.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
Bij ons lopen verschillende fysio's mee, en je bent vrij om groepen lager te trainen.
Zij geven advies en begeleiding als je het meld en helpen je om weer er bovenop te komen
Hier adviseert men je, maar als jij eerder terug wilt, is dat ook geen probleem.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Groep omlaag mag bij ons ook wel. Ze houden je alleen te lang laag.
Omzetten doe ik niet...misschien ga ik proberen mijn hele reispakket te verkopenquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kan je omzetten naar kleinere afstand?
Mij heeft het veel rust gegeven om al mijn loopjes te cancellen. Ik heb nu wel voor einde vh jaar iets staan, maar als t niet gaat dan cancel ik die ook.
Over cancellen gesproken: stuwwal is overgezet naar frsh. Dus toch gelukt. Fijn!
Vinniknieleukvoorjequote:Op dinsdag 21 april 2015 12:22 schreef YUR het volgende:
Nja, ik weet nu gewoon niet zo heel erg goed waar ik nou precies sta. Ik hoop vanavond wat meer duidelijkheid te hebben
Lopersknie iddquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:24 schreef streamnl het volgende:
YUR, heb je een lopersknie?
Edit... traag klote gsm. Je weet vanavond iets meer.
Thanksquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:32 schreef streamnl het volgende:
Zuur en vooral idd zo vlak voor de Eiger. Sterkte ermee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |